Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

2.3

3 omdömen om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

EMMA G
Skrev om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

Fantastiskt nöjd med resultatet från min bröstoperation! Var ganska rädd innan men det kändes så skönt att sjuksköterskan hade tid att sitta hos mig en stund ❤️ Vid sista återbesöket var det också kul att höra att läkaren var så nöjd med resultatet!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Emelie S
Skrev om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

Misslyckad bröst OP Rekomenderas att betala tillbaka alla pengar för operationen enligt ARN, men kirurg följer inte rekomendationerna. Väldigt bra bemött innan Operationen ägde rum.. efter väldigt DÅLIGT BEMÖTT VARNING VARNING

Dragana I
Skrev om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

Varning två misslyckade full bukoperationer. Första operation gjordes halvdan upp till naven istället för hela vägen upp och först ljög han att han hade gjort operation 10 cm ovan naven och vid min konfrontation erkände han med att det behövdes ju inte. Överskotshud, fet och diastas boktade ut ovan naven. Andra operation: vi kom överens i detaljer vad ska göras om och jag har det på mejl med. Han har sytt då muskler ovan naven men inte dragit ner huden med förklaring att då skulle jag fått död vävnad istället. Huden...