Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

Läs vad 2 kunder tycker om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB

• 2019-05-13

Emelie S skrev om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB
    Misslyckad bröst OP
    Rekomenderas att betala tillbaka alla pengar för operationen enligt ARN, men kirurg följer inte rekomendationerna.

Väldigt bra bemött innan Operationen ägde rum.. efter väldigt DÅLIGT BEMÖTT

VARNING VARNING Läs mer
  • Sponsor
    Victoriakliniken
    4.9 / 5 i betyg — 14 omdömen
    "Jag gjorde en bröstförstoring med Dr Charles Randquist som kirurg och känner att inte kunnat vara mer nöjd över valet av klinik/kirurg! Ki"
    Rebecca S
  • 2019-03-23

Dragana I skrev om Plastikkirurgen Leif Gylbert AB
    Varning två misslyckade full bukoperationer.
    Första operation gjordes halvdan upp till naven istället för hela vägen upp och först ljög han att han hade gjort operation 10 cm ovan naven och vid min konfrontation erkände han med att det behövdes ju inte. Överskotshud, fet och diastas boktade ut ovan naven.
    Andra operation: vi kom överens i detaljer vad ska göras om och jag har det på mejl med. Han har sytt då muskler ovan naven men inte dragit ner huden med förklaring att då skulle jag fått död vävnad istället. Huden hängde över naven som en nästip med hård utbuktning som syndes genom kläder.
    Innan operationer hade jag lite mullig mage, efter operationer missbildat och ful mage.
    Han är nonchalant i bemötande efteråt med massor av bortförklaringar och full av prestige. Han erbjöd sig att operera för tredje gången och pila runt naven utan att sy om allt och dra ner huden som jag tyckte att det skulle göras från början. Tackade nej till honom.
    Tredje operation gjorde jag på Akademi klinik för knappt 2 månader sedan. Den andra läkare gjorde om allt och sydde om allting och nu är så nöjd så nöjd. Läs mer