Värsta upplevelse! fick fel varor som vi aldrig beställde men det som beställdes saknades. Tog nästan 2 veckor att kunna få svar från kundservice. Fick erbjudandet att behålla felskickade varor med prisavdrag på 15% eller returnera dessa och göra en ny beställning där jag kan beställa igen de varor som jag inte fick första gången pga misstag av lekmer. Vilken servicenivå alltså! Önskade retursedel som ingen vill skicka till mig och sitter fortfarande utan beställda varor som nu måste beställas hos annan butik. Värsta butik...
![Lekmer.se](/assets/images/image-missing-2.png)
Lekmer.se
9 omdömen om Lekmer.se
Beställde ett Hillerstorp paviljongtak som levererades fortare än förväntat, mycket nöjd kund 🙂👍
Gjorde av misstag en dubbel betalning vid ett köp av en produkt som kostade över tusenlappen. Jag reklamerade omgående men lekmer har inte, efter över 2 månader, återbetalat summan. Återkopplingen har varit minimal. Det är lätt att ha en bra service tills det händer något.
Fick fel leverans, tagit 2 veckor att få rätt som vi beställt. Vi står fortfarande kvar med den fel leveransen vi fick. Ingen svarar i telefonen utan bara mailkontakt. Riktigt usel kundservice och riktigt dåligt att man inte kan nå någon på telefon. Inte ett företag att rekommendera!
Väldigt mysigt ställe! Personalen var tillmötesgående och försökte alltid lösa allt. Rent och fräscht. Vissa rum hade några år på nacken m
Leveransförseningar, ingen person att prata med, bara hänvisning till hemsidan från telefonsvararen. Äntligen kommer besked att varorna är på väg med kollinummer som inte stämmer. Detta skapar merarbete att jaga leveransen. Osäkert om barnbarnens Julklappar kommer fram. Bojkotta detta företag tills de lär sig kundservice!
Egentligen vill jag ge detta oseriösa företag noll i betyg! Jag kan bara avråda folk från att köpa från lek mer! Jag beställde en vara och när den inte kommit efter 3 dagar mailade jag företaget för kolla hur det låg till. Jag fick veta att jag skulle höra av mig om den inte kommit nästa dag. Det gjorde den inte och jag mailade igen. Nu fick jag inget svar. Bör tilläggas att företaget endast kan nås per mail och inte via telefon. Efter flera mail utan svar skriver jag på facebook-sida. Då får jag helt plötsligt svar...
trevlig och kunnig personal som verkade göra sitt yttersta för att jag skulle känna mig nöjd
Fina saker och trevliga tjejer i deras mejlkundtjänst men det spelar ju ingen roll när leverenserna blir fel tre gånger i rad. Man erbjuds inte heller någon som helst kompensation. Jag handlar inte här fler gånger.
Bra sida, priser lite i överkant, snabb leverans