Leksaksjätten.se

Leksaksjätten.se

4.0

Vi på Leksaksjätten.se är den nya generationens leksaksbutik på nätet. Hos oss hittar du massor av spännande, utvecklande och roliga leksaker för barn i alla åldrar. Här är det enkelt att handla leksaker på nätet. Vi har ett stort sortiment, du shoppar snabbt och smidigt och vårt mål är att skicka din beställning samma dag....

92 omdömen om Leksaksjätten.se

Carina S
Skrev om Leksaksjätten.se

Mycket bra bemötande och inget krångel om det skulle bli nått fel. Tillmötesgående och gör det lilla extra för att kunder ska vara nöjda.

Kajsa S
Skrev om Leksaksjätten.se

Bra pris, snabb leverans och väl emballerat. Jag är helnöjd!

Philip W
Skrev om Leksaksjätten.se

Fantastiskt! Snabb leverans och utmärkt service.

Rebecca M
Skrev om Leksaksjätten.se

Jag beställde fyra varit att e bort i present 1,5 vecka senare. Inget dök upp trots att set stod att det skulle levereras 1-3 senare. När jag skrev och frågade efter mina varor fick jag inget svar. Två dagar senare fick jag ett mail att ordern annullerats😔

Maria N
Skrev om Leksaksjätten.se

Hej! Jag köpte Pippi, Villekulla med lekplatta men varan kom aldrig till mig. När det hade gott 5 arbetsdagar skrev jag mail och fick svar 2 dagar efter att de hade pratat med DHL och att varan hade försvunnit. De hade inga fler på lager. Pengarna skulle jag få tillbaka efter upp till 9 arbetsdagar ifrån Klarna. Ingen kompesation alls. Mitt barnbarn fick inte sin present som det var planerat. Fick köpa andra små saker i väntan på leveransen men i slut ändan blev som jag har beskrivit. Totalt missnöjd.

John-Leon E
Skrev om Leksaksjätten.se

Bra pris på mitt lego och snabb leverans.

Anna N
Skrev om Leksaksjätten.se

Snabb leverans av produkterna dock var allt inte med och när jag kontaktade företaget fick jag inget svar men fick beloppet uppdaterat på fakturan men saknade svaret vad som hänt med den produkten. Där av bara helt ok på betyget.

Greger L
Skrev om Leksaksjätten.se

Hej. Köpte modular hus på leksaksjätten. Snabb leverans och bra paketerat. Inga fraktsskador blev det. Tack för god service. Mvh Greger i Laxå

Emma S
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte ett pippihus tillväldigt bra pris tyckte jag i jämförelse med andra sajter. Men mycket högre expeditionsavgift än andra så blev lika pris i alla fall. Så det blir ett minus!

Joakim B
Skrev om Leksaksjätten.se

Det dök upp en kraftigt nedsatt vara, jag lade order på den men fock inte köpa då den aldrig skulle varit ute. De kompenserade med 10% på ordinarie pris vilket inte var intressant för mig men bättre än jag hade trott

Otto R
Skrev om Leksaksjätten.se

Perfekt! Köpte babyleksaker från KID, bra pris och bra kvalité!

Markus H
Skrev om Leksaksjätten.se

Fungerade precis som utlovat! Snabba svar från supporten både före och efter köp.

Jesper J
Skrev om Leksaksjätten.se

Håller inte vad de lovar och lägger ut lockpriser på nätet

Svar från Leksaksjätten.se

Hej Jesper, Nu blir jag lite nyfiken. Vi arbetar absolut inte med lockpriser, tvärtom avskyr vi detta. Skicka gärna ett mejl till mig så kollar vi vad som hänt. mattias@leksaksjatten.se

Jessica J
Skrev om Leksaksjätten.se

Jag fick aldrig min order, fick aldrig några svar på mina mail, fick aldrig uppdateringar på min order som efter två veckor till slut annulerades. Uruselt!!!!

Gabriella K
Skrev om Leksaksjätten.se

Det gick bra och jag fick min beställda vara

Viveka L
Skrev om Leksaksjätten.se

Lätt att söka efter varan. Jag köpte en stor brandbil. Fungerade bra att beställa och det bästa av allt att få en faktura från Klarna via email i stället för att betala med kort i förväg.

David S
Skrev om Leksaksjätten.se

Jag beställde en lego byggsats och fick superbra service med extraleverans när Postnord slarvade bort det första paketet.

Anne-Marie S
Skrev om Leksaksjätten.se

Beställde en Micki barnspis. Utmärkt produkt som levererades inom utlovad tid. Snabbt o enkelt.

Rosita J
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte lego. Bra pris och enkelt att betala.snabb leverans.👍

Gunvor H
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte lego till present. Det gick smidigt och fort att få det och till ett bra pris!

Emilia L
Skrev om Leksaksjätten.se

Fick först vänta väldigt länge på mitt paket, sedan när jag fick det var det tyvärr helt fel grejer i. Snabbt svar frän kundservice men får även denna gång vänta länge på nästa paket.

Karin W
Skrev om Leksaksjätten.se

Lätt att handla. Rekommenderar gärna er. Köpte babblarna som min 4 åring älskar till ett bra pris.

Anette N
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte en dockvagn och det var snabb leverans. Toppen.

Karl J
Skrev om Leksaksjätten.se

Allt snabbt Varan i perfekt skick

Nisrin M
Skrev om Leksaksjätten.se

Bra erbjudanden Men tycker att man ska kunna ha en inblick i vad som finns i pyssel böckerna lite bilder av vad som finns i de. Tyckte att frakten var jättedyr 79kr var lite o ta i 😬

Nina S
Skrev om Leksaksjätten.se

Fick ingen återkoppling på ambulerad order.....väntade o väntade

Per B
Skrev om Leksaksjätten.se

Billigt och trevligt. Lätt att hitta i djungeln av Lego. Kommer att köpa mer här.

Per-Arne B
Skrev om Leksaksjätten.se

En ångmaskin. Inga problem! Snabb leverans. Bra inpackade.

Linda J
Skrev om Leksaksjätten.se

Beställde slime baff 300g och fick slime baff 150g. En ful kartong med en halv röd prislapp kvar på. När jag maila fick jag svar en dag senare att det skulle dra av på priset. När jag maila tillbaka om att jag istället ville ha varan jag hade beställt fick jag inget svar. Tummen ner för detta företag,

Rasmus V
Skrev om Leksaksjätten.se

Lego Hade gärna sett snabbare leverans. Beställer man efter 17 borde det skickas dagen efter, men i detta fall tog det en dag längre. Annars bra :)

Agneta L
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte ett arkitektlego,fick information om varans destination tills jag kunde hämta ut den. Leveranstiden höll tidsramen.

Anouk S

Helt nöjd kund med köp och leverans. Köpte flera leksaker för åldrarna 6-7 år

Lilli-Ann M
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte Bamses by med tillhörande figurer. Helt korrekt bemötande. Jag förväntade mig att få beställd vara inom utlovad tid och det fungerade helt enl förväntningarna. Bra och snabb leverans!

Linda W
Skrev om Leksaksjätten.se

Leksaker till toppenpriser! Jag är supernöjd!

Blerim S
Skrev om Leksaksjätten.se

Bil bana den var helt ok. Barnet han var glad

Erik L
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte leksaker till min sons treårsdag. Har nu gått över två veckor och ordern är fortfarande under behandling. Har mailat support två gånger men fortf inte fått svar. Har nu köpt exakt samma varor från en annan sida och fick leverans nästkommande dag. Hoppas att ordern markuleras vilket jag bett om via mail. Annars blir det direkt i retur.

Ann-Sofie A
Skrev om Leksaksjätten.se

Snabb leverans och bra packat.. Lätt hemsida och bra varor.

Fredrik G
Skrev om Leksaksjätten.se

Dottern köpte ett mjukisdjur. Levererades i brevlådan några dagar senare. Hon blev nöjd!

Sinikka S
Skrev om Leksaksjätten.se

Beställde babyleksaker på nätet och betalade med kort. Varorna har inte kommit efter 2 veckor och fast jag mejlade support inget svar har kommit. Dåligt att ingen telefonnummer finns heller. Mycket besviken att jag inte fått nån förklaring varför varorna inte kommer.

Isak B
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte en LEGO-låda, som levererades som väntat.

Josefin M
Skrev om Leksaksjätten.se

Bra priser, men jag blev väldigt besviken då den ena produkten inte levererades, utan det stod bara att den var slutsåld när jag hämtade ut paketet. Mycket dålig stil att detta inte talades om innan, för då hade jag kunnat avbryta köpet. Det blev onödig dyr frakt för mig då bara ena varan levererades. Jag beställde en Skrållan dockvagn och ett Skrållan talkort.

Ester F
Skrev om Leksaksjätten.se

Letade efter ett spel i varenda butik í stan, fanns ej. Kollade på nätet och beställde det. Kom jätte fort med posten.

Jasmina F
Skrev om Leksaksjätten.se

Lätt att hitta det man vill ha och min beställning kom fram snabbt.

Fred S
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte reservdelar till welesco. Köpte från nätet. Fungerade bra, som förväntat. Inga komplikationer så det är svårt att sätta ett högre betyg. Att bedöma företag nuförtiden för mig baseras mest på hur man hanterar situationer när det blivit fel.

Andreas K
Skrev om Leksaksjätten.se

Super nöjd och bra kundsurvice

Anna K
Skrev om Leksaksjätten.se

Köpte ett leksakskök till dotterns födelsedag från Leksaksjätten.se. Anledningen till att jag valde just detta företag var eftersom de hade lägst pris på denna vara. Jag är väldigt nöjd att jag hittade till Leksaksjätten då jag fick varan redan nästa dag! Har endast handlat detta hittills men kommer definitivt att handla här igen. Det känns personligt och inte alls lika jobbigt som de stora företagen. Jag önskar dock att de hade ett lite större utbud av inredning till barnrummet.

Malgorzata D

Super nöjd. Snabb leverans. Bra leksaker

Joakim K
Skrev om Leksaksjätten.se

Mycket smidig och snabb leverans angående lego skeppet Silent Mary.Tack för utmärkt service!

Sandra H
Skrev om Leksaksjätten.se

Fick ingen info om att en vara jag beställt var slut. Den var bara inte med i paketet. Visserligen var den borttagen från fakturan med, men hade inte gjort något att få infon. Antingen tillsammans med en följesedel som för övrigt saknades i paketet eller i ett Mail. Mailat företaget för att fråga för mer än en vecka sen men har ännu ej fått svar.

Ewa Ö
Skrev om Leksaksjätten.se

Köp leksaker som levererades snabbt.