Lars Sundberg
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 111 kunder tycker om Lars Sundberg

• Ingemar S
    Ingemar S skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag och min fru var ute och provade diverse olika SUV:ar och hamnade av en tillfällighet hos LEXUS vid Smista Alle.
    Vi hade ingen tanke att det skulle finnas en bil för oss där, vi var bara nyfikna.
    Lasse Sundberg kom fram och lyssnade noga på vad det var för egenskaper vår nästa bil skulle ha. Vi provade några olika modeller och fastnade för en LEXUS 450 H som vi provade. Den uppfyllde med god marginal de egenskaper vi hade specificerat.
    Vi hade en inbytesbil som vi inte kunde fastställa inbytesvärdet på, så affären höll på att stupa. Lasse Sundberg hittade ett annat sätt för finansieringen och den provkörda demobilen blev vår.
    Han skötte det hela på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Han vann verkligen vårt förtroende. Läs mer
  • Rose L skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpte ny bil och blev som alltid väldigt bra bemött. Bra service, kunskap och proffsighet👌🏼 Läs mer
  • Lars M skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpt en begagnad lexus.
    Ett trevligt och proffesionelt bemötande.
    Alla förväntningar uppfylda.

En god upplevelse till stor del beroende på att jag är nöjd med bilköpet Läs mer
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande från Lars med kollegor samtliga tillfällen jag var i kontakt med dem. Från inga förväntningar till att ha blivit ägare av en strålande Lexus som verkligen känns utmärkt i alla hänseenden. Från a till ö riktigt bra. Rekommenderar varmt Team Lars i Segeltorp. Tack för fint arbete. Keep it upp and climb to the top! :) Läs mer
  • Christer R
    Christer R skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Hämtar min sista GS450H nästa vecka, snyft.
    Lars är en av få försäljare jag verkligen trivs med.
    Resten av gänget är också oerhört trevliga. Läs mer
    Christer R gillar detta
  • Anna W skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    en Lexus
    trevligt
    hade föredragit kommunikation via mejl sist för telefon i samband med leverans.
    Nöjd Läs mer
  • Tom H skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service, det är företagets fjärde bil via Lars och fler lär det bli. Läs mer
  • Alaa K skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Han har jätte bra bemötande till kundervo och stor skillnad till andra kolleque som jobbar chef i Malmö Läs mer
  • Peter C skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevlig och bra säljare Läs mer
  • Tuly C
    Tuly C skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder
    He is a very nice guy! Very comparative, friendly, helpful! We had a very good experience with him! Läs mer
Lars Sundberg
Maya Tomitaka Olsson