Lars Sundberg

111 omdömen om Lars Sundberg

Sedan starten hos Reco 2015
Ingemar S
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Jag och min fru var ute och provade diverse olika SUV:ar och hamnade av en tillfällighet hos LEXUS vid Smista Alle. Vi hade ingen tanke att det skulle finnas en bil för oss där, vi var bara nyfikna. Lasse Sundberg kom fram och lyssnade noga på vad det var för egenskaper vår nästa bil skulle ha. Vi provade några olika modeller och fastnade för en LEXUS 450 H som vi provade. Den uppfyllde med god marginal de egenskaper vi hade specificerat. Vi hade en inbytesbil som vi inte kunde fastställa inbytesvärdet på, så affären...

Rose L
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Köpte ny bil och blev som alltid väldigt bra bemött. Bra service, kunskap och proffsighet👌🏼

Lars M
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Köpt en begagnad lexus. Ett trevligt och proffesionelt bemötande. Alla förväntningar uppfylda. En god upplevelse till stor del beroende på att jag är nöjd med bilköpet

Erik Å
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Utmärkt bemötande från Lars med kollegor samtliga tillfällen jag var i kontakt med dem. Från inga förväntningar till att ha blivit ägare av en strålande Lexus som verkligen känns utmärkt i alla hänseenden. Från a till ö riktigt bra. Rekommenderar varmt Team Lars i Segeltorp. Tack för fint arbete. Keep it upp and climb to the top! :)

Christer R
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Hämtar min sista GS450H nästa vecka, snyft. Lars är en av få försäljare jag verkligen trivs med. Resten av gänget är också oerhört trevliga.

Christer R gillar detta
Anna W
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

en Lexus trevligt hade föredragit kommunikation via mejl sist för telefon i samband med leverans. Nöjd

Tom H
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Mycket bra service, det är företagets fjärde bil via Lars och fler lär det bli.

Alaa K
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Han har jätte bra bemötande till kundervo och stor skillnad till andra kolleque som jobbar chef i Malmö

Peter C
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

Mycket trevlig och bra säljare

Tuly C
Skrev om Lars Sundberg en del av Lexus Stockholm Söder

He is a very nice guy! Very comparative, friendly, helpful! We had a very good experience with him!