en del av Lexus Stockholm Söder

141 74 Segeltorp — Visa karta

Läs vad 39 kunder tycker om Maya Tomitaka Olsson

• Skoog A
    Skoog A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt bemötande, levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Arvidsson O
    Arvidsson O skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Köpte en Lexus NX.
    Vi kände oss verkligen välkomna av Maya.
    Vi fick all den information vi behövde vid den genomgång som ägde rum i samband med att vi hämtade vår nya bil.
    Mycket trevligt bemötande och dessutom en helt oväntad present. Läs mer
  • Christian K
    Christian K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    SErviceinriktad. Lite svårt att förstå hennes svenska men annars suverän. Läs mer
  • Lena Å
    Lena Å skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag köpte en Lexus. Jag blev mer positivt bemött än jag förväntat mig.
    Det var en bra upplevelse att köpa och ta emot en bil som levererats till mig. En god presentation av de väsentliga delarna av bilen för att kunna använda den på ett bra sätt. Läs mer
  • Irene S
    Irene S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Bokade och köpte en Lexus 300.
    Fantastiskt bemötande, alla såg oss direkt vi klev in.
    Maya Tomita Olsson gjorde ett proffsigt intryck på oss, vi gick hem och funderade men vi kände att en Lexus vill vi ha!
    Företaget och Maya levde verkligen upp till förväntningarna. Genomgången vid leveransen var fantastisk, kände att det inte var stressigt.
    Bästa bästa betyget till Maya!
    Med vänlig hälsning,
    Irene Samuelsson Läs mer
  • John G
    John G skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Vi köpte en ny Lexus 300h.
    Fantastiskt kundbemötande. Kunde inte vara nöjdare.
    Maya besitter otroliga kunskaper och sociala skills. Läs mer
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag har under hela inköpsprocessen med Maya och hennes kollegor mötts av vänlighet, intresse och god förståelse för de frågor som uppkommit löpande.
    Jag är mycket nöjd med bemötande, engagemang och kunskap. Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Rickard H
    Tack för din feedback, Rickard! Jag är så glad att du är nöjd med oss. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något.

• Björn B
    Björn B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Maya Tomitaka Olsson.
    Det var ett genomgående bra bemötande från första kontakt
    tills det att bilen blev levererad. Har även i efterhand blivit uppringd av Maya, då hon ville veta om jag var nöjd med bilen.

Mvh Björn B Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Björn B
    Stort tack för dina värma ord, Björn! Det är glädjande att du har valt Lexus som din tjänstebil av alla märken. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!

• Thomas M
    Thomas M skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    När jag kom in på Lexus Söder så såg Maya mig direkt och frågade hur hon kunde hjälpa mig. Då jag egentligen var ute efter en helt eldriven bil så var det inte självklart att jag tänkte köpa en Lexus, men på det sätt som Maya presenterade och informerade om den bil som som jag till slut köpte övertygade mig om att jag valde rätt bil. Mayas korrekthet och ödmjukhet gjorde stort i tryck på mig. Dagen efter besöket så mailade hon en offert som utlovat och efter några telefonsamtal samt mail var köpet klart. När jag sedan skulle hämta den nya bilen som t.o.m. blev levererad tidigare en utlovat så var det något alldeles speciellt. Även verkstadspersonalen är otroligt servicemedvetna . Stort tack! Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Thomas M
    Tusen Tack för dina värmande ord, Thomas! Jag är mycket tacksam för din fina recension! Det var väldigt inspirerande att få lära känna dig. Jag hoppas att du kommer att ha många trevliga minnen med din nya fina Lexus.

• Mikael H
    Mikael H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    superbra bemötande. hade inte förväntat mig detta.
    bra presentation och demonstration. Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Mikael H
    Hej Mikael! Tack så mycket för dina vitsord! Och tack för att ni har valt Lexus av alla andra märken.

• Kainulainen T
    Kainulainen T skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Hej
    Jag upplevde Maya Tomitaka som mycket professionell, jag som har företag tycker att vi har en del att lära oss av Maya T och kundmottagningen, Bra jobbat,Tack Mvh Tapio Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Kainulainen T
    Stort Tack för dina fina kommentarer, Tapio, vad glad jag blir! Tveka inte att kontakta mig om din fru eller du har några funderingar kring bilen. Ni är alltid varmt välkomna!

• Helen S
    Helen S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    MAYA VAR EN BRA SÄLJARE, NOGGRAN, KUNNIG OCH AMBITIÖS Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Helen S
    Hej Helen! Stort tack för att du har valt Lexus som din tjänstebil! Hoppas allt är bra med dig och att du njuter av din bil.

• Åke K
    Åke K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra och proffsigt. Högsta betyg Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Åke K
    Hej Åke! Stort tack för dina fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något.

• Peter A
    Peter A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Väldigt trevlig, bryr sig väldigt mycket att allt blir bra, bra genomgång vid köp samt leverans. Läs mer
    2018-02-06 Maya T svarar Peter A
    Tack så mycket för dina värmande ord, Peter! Hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din snygga Lexus. Tveka inte att kontakta mig om du skulle ha några frågor framöver.

• Jonas H
    Jonas H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick en servicenivå utöver det vanliga som jag fått hos bland annat AUDI. När min bil blev försenad med ett par dagar fick jag en lånebil utan kostnad. Att min Lexus är otroligt skön att köra gör inte saken sämre. Läs mer
    2018-01-14 Maya T svarar Jonas H
    Tack för dina fina kommentarer, Jonas! Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Du är alltid varmt välkommen du har vägarna förbi.

• Andre P
    Andre P skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra, trevlig och engagerad säljare. Mycket bra! Läs mer
    2017-11-11 Maya T svarar Andre P
    Hej Andre! Tack för din recension! Jag är väldigt glad att du har valt Lexus som din nya tjänstebil. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus!

• Mattias S
    Mattias S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-10-20 Maya T svarar Mattias S
    Hej Mattias! Stort tack för att du har valt Lexus som din nya tjänstebil! Jag är glad att du gillade bemötandet. Jag hoppas att du får njuta av hösten fult ut med din Lexus.

• Tjernström K
    Tjernström K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Gjorde min första affär med Maya och en av de trevligast av ca 35 bilar jag köpt under 50 år. Bra bemötande, kunnig, i kombination innebär att jag varmt vill rekommendera henne och Lexus. Kurt Tjärnström Läs mer
    2017-10-02 Maya T svarar Tjernström K
    Tack så jättemycket för dina fina ord, Kurt! Jag hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din nya snygga Lexus. Du är alltid varmt välkommen när du har vägarna förbi.

• Sonde J
    Sonde J skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Lugn och skön stämning i lokalen. Provkörning utan problem och lätt att bestämma sig. Maya servade mig bra och nya bilen rullar på. Läs mer
    2017-10-02 Maya T svarar Sonde J
    Hej Jan, tack för din feedback! Jag uppskattar verkligen att du har valt Lexus. Hör gärna av dig om du har några frågor.

• Leif S
    Leif S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Alla på Lexus söder är trevliga och tillmötes gående😂 Läs mer
    2017-09-10 Maya T svarar Leif S
    Tack för din recension, Leif! Vi är mycket glada att du återigen valde Lexus. Hoppas du är nöjd med din nya bil. Som vanligt är du alltid varmt välkommen till oss 😊

• Jens M
    Jens M skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett mycket gott mottagande och bra information vilket resulterade i mitt köp som var tydligt och med en god kundupplevelse. jag ger Maya Tomitaka Olsson högsta betyg. Läs mer
    2017-08-09 Maya T svarar Jens M
    Hej Jens! Tack så mycket för dina fina ord! Jag blev rörd! Hoppas du får mycket glädje med din fina Lexus. Du är alltid hjärtligt välkommen in när du har vägarna förbi.

• Anders B
    Anders B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Artig, tillmötesgående, kunnig inte för säljande.
    Positivt mottagande. Intresserad och engagerad. Läs mer
    2017-08-06 Maya T svarar Anders B
    Stort tack för dina värmande ord, Anders! Jag hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din nya snygga Lexus. Tveka inte på att kontakta mig om jag kan hjälpa till med något.

• Mattias L
    Mattias L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket positiv, kunnig & trevlig Läs mer
    2017-08-06 Maya T svarar Mattias L
    Tack för din feedback Mattias! Härligt att höra. Du är alltid varmt välkommen när du har vägarna förbi med din nya Lexus.

• Moreau B
    Moreau B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Hon var proffessionell, kunde sina saker. Återkopplade enligt överenskommelse och förstod mina behov. Dessutom va hon mycket trevlig.
    Mvh, Björn Moreau Läs mer
    2017-08-04 Maya T svarar Moreau B
    Tack för din recension, Björn! Hoppas du är nöjd med din Lexus. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha en fortsatt riktigt trevlig sommar!

• John L
    John L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Fick stort förtroende för Maya från första gången vi träffades.
    Maya är kunnig och är mycket ambitiös och serviceinriktad.
    Hon passarför sitt arbete. Läs mer
    2017-07-05 Maya T svarar John L
    Hej John! Jag tackar och bockar för din fina recension! Det var trevligt att du och Gunilla valt Lexus som er nya bil. Jag hoppas ni kommer att få många trevliga minnen med er nya Lexus. Ni är alltid varmt välkomna om ni har vägarna förbi. Hälsa Gunilla så mycket från mig!

• Karin E
    Karin E skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    jag fick ett mycket bra bemötande, hög servicenivå vilket man kan förvänta sig av en aktör som Lexus. Jag fick erbjudande om att gå igenom så mycket av bilens funktioner som jag själv ville (hela dagen om det behövdes). Jag är nöjd. Läs mer
    2017-06-27 Maya T svarar Karin E
    Tack för din feedback, Karin! Om du är nöjd, är jag nöjd. Lexus kärnvärde är ”Omotenashi” – vilket betyder att ta väl hand om våra kunder med hjärtat, precis som man tar hand om sina gäster hemma. Jag är så glad för att du har valt Lexus till din tjänstebil. Hör gärna av dig om du har några frågor.

• Anders W
    Anders W skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Väldigt engagerad, ambitiös och tydligt mån om att kunden ska vara nöjd med bemötandet. Läs mer
    2017-06-22 Maya T svarar Anders W
    Stort tack för din recension, Anders! Hoppas du får mycket glädje med din vackra Lexus.
    Tveka inte att kontakta mig om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en riktigt härlig midsommar!

• Didrik V
    Didrik V skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt och kunnigt. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-06-19 Maya T svarar Didrik V
    Tack för dina varma ord, Didrik!
    Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något.
    Jag önskar dig en riktigt skön och trevlig sommar!

• Wallenstam A
    Wallenstam A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Maya var supertrevlig och väldigt serviceminded. Läs mer
    2017-05-07 Maya T svarar Wallenstam A
    Tack för din recension, Ida! Härligt att höra. Hoppas du får mycket glädje med din nya Lexus.

• Hans-Olof P
    Hans-Olof P skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra bemötande hela vägen från förta kontakt till leverans av bilen. Läs mer
    2017-05-06 Maya T svarar Hans-Olof P
    Hej Hans-Olof! Stort tack för fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något. Hälsa Christina jättemycket från mig!

• Seven  L
    Seven L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra och personlig service, vi kände oss välkomna och omhändertagna från start till mål. Läs mer
    2017-04-25 Maya T svarar Seven L
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag är glad att höra att ni trivdes med mig. Jag hoppas ni kommer att få många trevliga minnen med er snygga Lexus.

• Conny A
    Conny A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Vi har bara positiva erfarenheter och intryck av Lexus Stockholm Söder och blivit väl bemötta med respekt och fint bemötande och mycket utförlig proffsig information och genomgång av Maya Tomitaka Olsson vid bilköpet. Har även fått ett gott bemötande av all övrig personal på Lexus . Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Conny A
    Stort tack för dina värmande ord, Conny! Jag är så glad att ni är nöjda med Lexus.
    Jag är helt säker på att ni kommer att ta väl hand om er nya Lexus, precis som ni gjorde med er tidigare Lexus!
    Ha det så gott!

• Stefan C
    Stefan C skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket vänlig, kunnig noggrann och snäll person Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Stefan C
    Hej Stefan! Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva i Reco. Jag uppskattar verkligen att du har litat på mig och Lexus och bytt bilmärke. Hör gärna av dig om du har några frågor.

• Hakan A
    Hakan A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Bästa möjliga service som man kan tänka sig plus lite till . Jag kommer och rekommendera definitivt mina vänner
    Hakan Altinbas Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Hakan A
    Tusen tack för din fantastiskt varma kommentar, Hakan! Hoppas du får mycket glädje med din fina stiliga Lexus.
    Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Hälsa familjen jättemycket från mig! Jag ser verkligen fram emot att du tar med dig Egem när du har vägarna förbi😊

• Erik H
    Erik H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Erik H
    Stort tack för din fina recension, Erik! Jag hoppas att du får många trevliga år med din Lexus!

• Jimmy R
    Jimmy R skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt! Bra mottagande genomgående, även vid återbesök och köp av lastbågar.

Det enda mindre bra är frågorna från leasingbolaget där det ställdes frågor runt mina kollegor i bolaget. Kändes konstigt. Detta är endast en konstig företagspolicy som inte ska belasta den mycket trevliga och kompetenta sälj & service personalen. Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Jimmy R
    Hej Jimmy! Stort tack för din feedback! Det uppskattar jag verkligen. Jag informerar leasingbolaget om din åsikt.
    Jag hoppas att du får många trevliga mil i din nya fina Lexus.

• Mikael E
    Mikael E skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Min bästa erfarenhet av en bilsäljare någonsin!
    Mer kvinnor i bilbranchen!
    En upplevelse att köpa bil på Lexus.
    Ingen som jagar dig och "säljer bilar".
    Vänligt och otroligt proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-04-19 Maya T svarar Mikael E
    Tack så jättemycket för dina otroligt fina ord, Mikael! Det gläder mig verkligen! Vad roligt att du är nöjd med din bilaffär.
    Tveka inte på att hör av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Martin S
    Martin S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service och bemötande. Kan varmt rekommendera Maya Läs mer
    2017-03-13 Maya T svarar Martin S
    Tack för din kommentar, Martin!
    Hoppas du och Sofie är nöjda med er Lexus. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!
    Må väl,
    Maya
  • Tony J
    Tony J skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Maya är en mkt trevligt och duktig försäljare. Hon ser till att kunden känner sig väldigt omhändertagen, trygg och betydande.
    Jag kommer starkt att rekommendera Maya till min vänskapskrets. Läs mer
    2017-03-09 Maya T svarar Tony J
    Hej Tony!
    Tack för din feedback!
    Det gläder mig. Hälsa Charlie från mig! Du och din familj är alltid varmt välkomna!
    Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något.

Må väl,
    Maya