en del av Lexus Stockholm Söder

4.9 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om Maya Tomitaka Olsson

• Jens M
    Jens M skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Jag fick ett mycket gott mottagande och bra information vilket resulterade i mitt köp som var tydligt och med en god kundupplevelse. jag ger Maya Tomitaka Olsson högsta betyg.
    2017-08-09 Maya T svarar Jens M
    Hej Jens! Tack så mycket för dina fina ord! Jag blev rörd! Hoppas du får mycket glädje med din fina Lexus. Du är alltid hjärtligt välkommen in när du har vägarna förbi.

• Anders B
    Anders B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Artig, tillmötesgående, kunnig inte för säljande.
    Positivt mottagande. Intresserad och engagerad.
    2017-08-06 Maya T svarar Anders B
    Stort tack för dina värmande ord, Anders! Jag hoppas du kommer att få många trevliga minnen med din nya snygga Lexus. Tveka inte på att kontakta mig om jag kan hjälpa till med något.

• Mattias L
    Mattias L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket positiv, kunnig & trevlig
    2017-08-06 Maya T svarar Mattias L
    Tack för din feedback Mattias! Härligt att höra. Du är alltid varmt välkommen när du har vägarna förbi med din nya Lexus.

• Moreau B
    Moreau B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Hon var proffessionell, kunde sina saker. Återkopplade enligt överenskommelse och förstod mina behov. Dessutom va hon mycket trevlig.
    Mvh, Björn Moreau
    2017-08-04 Maya T svarar Moreau B
    Tack för din recension, Björn! Hoppas du är nöjd med din Lexus. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha en fortsatt riktigt trevlig sommar!

• John L
    John L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Fick stort förtroende för Maya från första gången vi träffades.
    Maya är kunnig och är mycket ambitiös och serviceinriktad.
    Hon passarför sitt arbete.
    2017-07-05 Maya T svarar John L
    Hej John! Jag tackar och bockar för din fina recension! Det var trevligt att du och Gunilla valt Lexus som er nya bil. Jag hoppas ni kommer att få många trevliga minnen med er nya Lexus. Ni är alltid varmt välkomna om ni har vägarna förbi. Hälsa Gunilla så mycket från mig!

• Karin E
    Karin E skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    jag fick ett mycket bra bemötande, hög servicenivå vilket man kan förvänta sig av en aktör som Lexus. Jag fick erbjudande om att gå igenom så mycket av bilens funktioner som jag själv ville (hela dagen om det behövdes). Jag är nöjd.
    2017-06-27 Maya T svarar Karin E
    Tack för din feedback, Karin! Om du är nöjd, är jag nöjd. Lexus kärnvärde är ”Omotenashi” – vilket betyder att ta väl hand om våra kunder med hjärtat, precis som man tar hand om sina gäster hemma. Jag är så glad för att du har valt Lexus till din tjänstebil. Hör gärna av dig om du har några frågor.

• Anders W
    Anders W skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Väldigt engagerad, ambitiös och tydligt mån om att kunden ska vara nöjd med bemötandet.
    2017-06-22 Maya T svarar Anders W
    Stort tack för din recension, Anders! Hoppas du får mycket glädje med din vackra Lexus.
    Tveka inte att kontakta mig om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en riktigt härlig midsommar!

• Didrik V
    Didrik V skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt och kunnigt. Rekommenderas varmt.
    2017-06-19 Maya T svarar Didrik V
    Tack för dina varma ord, Didrik!
    Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något.
    Jag önskar dig en riktigt skön och trevlig sommar!

• Wallenstam A
    Wallenstam A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Maya var supertrevlig och väldigt serviceminded.
    2017-05-07 Maya T svarar Wallenstam A
    Tack för din recension, Ida! Härligt att höra. Hoppas du får mycket glädje med din nya Lexus.

• Hans-Olof P
    Hans-Olof P skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra bemötande hela vägen från förta kontakt till leverans av bilen.
    2017-05-06 Maya T svarar Hans-Olof P
    Hej Hans-Olof! Stort tack för fina ord! Låt mig veta om jag kan hjälpa dig med något. Hälsa Christina jättemycket från mig!

• Seven  L
    Seven L skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra och personlig service, vi kände oss välkomna och omhändertagna från start till mål.
    2017-04-25 Maya T svarar Seven L
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag är glad att höra att ni trivdes med mig. Jag hoppas ni kommer att få många trevliga minnen med er snygga Lexus.

• Conny A
    Conny A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Vi har bara positiva erfarenheter och intryck av Lexus Stockholm Söder och blivit väl bemötta med respekt och fint bemötande och mycket utförlig proffsig information och genomgång av Maya Tomitaka Olsson vid bilköpet. Har även fått ett gott bemötande av all övrig personal på Lexus .
    2017-04-19 Maya T svarar Conny A
    Stort tack för dina värmande ord, Conny! Jag är så glad att ni är nöjda med Lexus.
    Jag är helt säker på att ni kommer att ta väl hand om er nya Lexus, precis som ni gjorde med er tidigare Lexus!
    Ha det så gott!

• Stefan C
    Stefan C skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket vänlig, kunnig noggrann och snäll person
    2017-04-19 Maya T svarar Stefan C
    Hej Stefan! Stort tack för att du tagit dig tiden att skriva i Reco. Jag uppskattar verkligen att du har litat på mig och Lexus och bytt bilmärke. Hör gärna av dig om du har några frågor.

• Hakan A
    Hakan A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Bästa möjliga service som man kan tänka sig plus lite till . Jag kommer och rekommendera definitivt mina vänner
    Hakan Altinbas
    2017-04-19 Maya T svarar Hakan A
    Tusen tack för din fantastiskt varma kommentar, Hakan! Hoppas du får mycket glädje med din fina stiliga Lexus.
    Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Hälsa familjen jättemycket från mig! Jag ser verkligen fram emot att du tar med dig Egem när du har vägarna förbi😊

• Erik H
    Erik H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    2017-04-19 Maya T svarar Erik H
    Stort tack för din fina recension, Erik! Jag hoppas att du får många trevliga år med din Lexus!

• Jimmy R
    Jimmy R skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Utmärkt! Bra mottagande genomgående, även vid återbesök och köp av lastbågar.

Det enda mindre bra är frågorna från leasingbolaget där det ställdes frågor runt mina kollegor i bolaget. Kändes konstigt. Detta är endast en konstig företagspolicy som inte ska belasta den mycket trevliga och kompetenta sälj & service personalen.
    2017-04-19 Maya T svarar Jimmy R
    Hej Jimmy! Stort tack för din feedback! Det uppskattar jag verkligen. Jag informerar leasingbolaget om din åsikt.
    Jag hoppas att du får många trevliga mil i din nya fina Lexus.

• Mikael E
    Mikael E skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Min bästa erfarenhet av en bilsäljare någonsin!
    Mer kvinnor i bilbranchen!
    En upplevelse att köpa bil på Lexus.
    Ingen som jagar dig och "säljer bilar".
    Vänligt och otroligt proffsigt bemötande.
    2017-04-19 Maya T svarar Mikael E
    Tack så jättemycket för dina otroligt fina ord, Mikael! Det gläder mig verkligen! Vad roligt att du är nöjd med din bilaffär.
    Tveka inte på att hör av dig om du har några frågor eller funderingar.

• Martin S
    Martin S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Mycket bra service och bemötande. Kan varmt rekommendera Maya
    2017-03-13 Maya T svarar Martin S
    Tack för din kommentar, Martin!
    Hoppas du och Sofie är nöjda med er Lexus. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!
    Må väl,
    Maya
  • Tony J
    Tony J skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder
    Maya är en mkt trevligt och duktig försäljare. Hon ser till att kunden känner sig väldigt omhändertagen, trygg och betydande.
    Jag kommer starkt att rekommendera Maya till min vänskapskrets.
    2017-03-09 Maya T svarar Tony J
    Hej Tony!
    Tack för din feedback!
    Det gläder mig. Hälsa Charlie från mig! Du och din familj är alltid varmt välkomna!
    Låt mig veta om jag kan hjälpa till med något.

Må väl,
    Maya