Bilförsäljning Stockholms län Huddinge Lexus Stockholm Söder Maya Tomitaka Olsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 39 kunder tycker om Maya Tomitaka Olsson

• Skoog A skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-06-07

Utmärkt bemötande, levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Arvidsson O skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-06-06

Köpte en Lexus NX.
    Vi kände oss verkligen välkomna av Maya.
    Vi fick all den information vi behövde vid den genomgång som ägde rum i samband med att vi hämtade vår nya bil.
    Mycket trevligt bemötande och dessutom en helt oväntad present. Läs mer
  • Christian K skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-05-07

SErviceinriktad. Lite svårt att förstå hennes svenska men annars suverän. Läs mer
  • Lena Å skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-05-06

Jag köpte en Lexus. Jag blev mer positivt bemött än jag förväntat mig.
    Det var en bra upplevelse att köpa och ta emot en bil som levererats till mig. En god presentation av de väsentliga delarna av bilen för att kunna använda den på ett bra sätt. Läs mer
  • Irene S skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-05-03

Bokade och köpte en Lexus 300.
    Fantastiskt bemötande, alla såg oss direkt vi klev in.
    Maya Tomita Olsson gjorde ett proffsigt intryck på oss, vi gick hem och funderade men vi kände att en Lexus vill vi ha!
    Företaget och Maya levde verkligen upp till förväntningarna. Genomgången vid leveransen var fantastisk, kände att det inte var stressigt.
    Bästa bästa betyget till Maya!
    Med vänlig hälsning,
    Irene Samuelsson Läs mer
  • John G skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-05-03

Vi köpte en ny Lexus 300h.
    Fantastiskt kundbemötande. Kunde inte vara nöjdare.
    Maya besitter otroliga kunskaper och sociala skills. Läs mer
  • Rickard H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-04-07

Jag har under hela inköpsprocessen med Maya och hennes kollegor mötts av vänlighet, intresse och god förståelse för de frågor som uppkommit löpande.
    Jag är mycket nöjd med bemötande, engagemang och kunskap. Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Rickard H
    Tack för din feedback, Rickard! Jag är så glad att du är nöjd med oss. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något.

• Björn B skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-04-05

Jag fick ett mycket bra bemötande av Maya Tomitaka Olsson.
    Det var ett genomgående bra bemötande från första kontakt
    tills det att bilen blev levererad. Har även i efterhand blivit uppringd av Maya, då hon ville veta om jag var nöjd med bilen.

Mvh Björn B Läs mer
    2018-04-09 Maya T svarar Björn B
    Stort tack för dina värma ord, Björn! Det är glädjande att du har valt Lexus som din tjänstebil av alla märken. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår!

• Thomas M skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-03-05

När jag kom in på Lexus Söder så såg Maya mig direkt och frågade hur hon kunde hjälpa mig. Då jag egentligen var ute efter en helt eldriven bil så var det inte självklart att jag tänkte köpa en Lexus, men på det sätt som Maya presenterade och informerade om den bil som som jag till slut köpte övertygade mig om att jag valde rätt bil. Mayas korrekthet och ödmjukhet gjorde stort i tryck på mig. Dagen efter besöket så mailade hon en offert som utlovat och efter några telefonsamtal samt mail var köpet klart. När jag sedan skulle hämta den nya bilen som t.o.m. blev levererad tidigare en utlovat så var det något alldeles speciellt. Även verkstadspersonalen är otroligt servicemedvetna . Stort tack! Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Thomas M
    Tusen Tack för dina värmande ord, Thomas! Jag är mycket tacksam för din fina recension! Det var väldigt inspirerande att få lära känna dig. Jag hoppas att du kommer att ha många trevliga minnen med din nya fina Lexus.

• Mikael H skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

2018-03-05

superbra bemötande. hade inte förväntat mig detta.
    bra presentation och demonstration. Läs mer
    2018-03-07 Maya T svarar Mikael H
    Hej Mikael! Tack så mycket för dina vitsord! Och tack för att ni har valt Lexus av alla andra märken.

Lars Sundberg
Nicole Koutoulakos