Maya Tomitaka Olsson

40 omdömen om Maya Tomitaka Olsson

Sedan starten hos Reco 2017
Joanka Del Carmen C
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Bästa säljare!!! Fantastiskt bemötande oavsett tiden på dagen. Glad, lyssnande. Är super nöjd! Tack Maja.

Skoog A
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Utmärkt bemötande, levde upp till mina förväntningar. Kan varmt rekommenderas!

Arvidsson O
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Köpte en Lexus NX. Vi kände oss verkligen välkomna av Maya. Vi fick all den information vi behövde vid den genomgång som ägde rum i samband med att vi hämtade vår nya bil. Mycket trevligt bemötande och dessutom en helt oväntad present.

Christian K
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

SErviceinriktad. Lite svårt att förstå hennes svenska men annars suverän.

Lena Å
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Jag köpte en Lexus. Jag blev mer positivt bemött än jag förväntat mig. Det var en bra upplevelse att köpa och ta emot en bil som levererats till mig. En god presentation av de väsentliga delarna av bilen för att kunna använda den på ett bra sätt.

Irene S
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Bokade och köpte en Lexus 300. Fantastiskt bemötande, alla såg oss direkt vi klev in. Maya Tomita Olsson gjorde ett proffsigt intryck på oss, vi gick hem och funderade men vi kände att en Lexus vill vi ha! Företaget och Maya levde verkligen upp till förväntningarna. Genomgången vid leveransen var fantastisk, kände att det inte var stressigt. Bästa bästa betyget till Maya! Med vänlig hälsning, Irene Samuelsson

John G
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Vi köpte en ny Lexus 300h. Fantastiskt kundbemötande. Kunde inte vara nöjdare. Maya besitter otroliga kunskaper och sociala skills.

Rickard H
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Jag har under hela inköpsprocessen med Maya och hennes kollegor mötts av vänlighet, intresse och god förståelse för de frågor som uppkommit löpande. Jag är mycket nöjd med bemötande, engagemang och kunskap.

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tack för din feedback, Rickard! Jag är så glad att du är nöjd med oss. Hoppas du får mycket glädje med din Lexus. Tveka inte att kontakta mig om vi kan hjälpa dig med något. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Björn B
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

Jag fick ett mycket bra bemötande av Maya Tomitaka Olsson. Det var ett genomgående bra bemötande från första kontakt tills det att bilen blev levererad. Har även i efterhand blivit uppringd av Maya, då hon ville veta om jag var nöjd med bilen. Mvh Björn B

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Stort tack för dina värma ord, Björn! Det är glädjande att du har valt Lexus som din tjänstebil av alla märken. Jag är bara ett samtal bort om du skulle ha några frågor framöver. Ha nu en fin vår! Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson

Thomas M
Skrev om Maya Tomitaka Olsson en del av Lexus Stockholm Söder

När jag kom in på Lexus Söder så såg Maya mig direkt och frågade hur hon kunde hjälpa mig. Då jag egentligen var ute efter en helt eldriven bil så var det inte självklart att jag tänkte köpa en Lexus, men på det sätt som Maya presenterade och informerade om den bil som som jag till slut köpte övertygade mig om att jag valde rätt bil. Mayas korrekthet och ödmjukhet gjorde stort i tryck på mig. Dagen efter besöket så mailade hon en offert som utlovat och efter några telefonsamtal samt mail var köpet klart. När jag sedan skulle...

Svar från Maya Tomitaka Olsson

Tusen Tack för dina värmande ord, Thomas! Jag är mycket tacksam för din fina recension! Det var väldigt inspirerande att få lära känna dig. Jag hoppas att du kommer att ha många trevliga minnen med din nya fina Lexus. Med bästa hälsningar, Maya Tomitaka Olsson