Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se

Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se, sid 2

Ynglingagatan 9, 113 47 Stockholm — Visa karta

Lidingö Rostskydd har funnits i 9 år och är på den tiden nu en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostskyddsbehandlingar på personbilar och lätta lastbilar. Vi är idag medlemmar i Fackkedjan Tectyl samt Svensk Bilvård och erbjuder bland annat rostskydd, rostlagning, blästring, bilservice, bilreparationer och mycket mer. Vår erfarna personal har över 20 års erfarenhet av branschen och ser till att din bil är i trygga händer. Vi lämnar alltid offert med pris för godkännande innan arbetet påbörjas samt alltid garanti på utfört arbete. Nöjda kunder är vår prioritet och vi ser därför till att ha konkurrenskraftiga priser på marknaden och snabb handläggning av våra ärenden. Välkomna så hjälper vi dig!
Öppet just nu
Lör: 15:00-18:00
Sön: Stängt

Läs vad 67 kunder tycker om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se

• Urban A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Perfekt service och en mycket trevlig kontakt där man som kund känner sig satt i centrum. Kan verkligen rekommenderas ! Läs mer
  • Kjell B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Jag ringde om underredsbehandling av min bil och fick en utförlig beskrivning av hur arbetet skulle utföras och vad det kostade. Det kändes bra. Jag lämnade in bilen och fick en ungefärlig tid då den skulle vara klar. Bilen blev klar senare än avtalat, men jag fick ett avdrag på kostnaden. Det var helt ok. Jag fick också på foton se vad som var gjort och intyg på det. Bra! Till slut fick jag veta att jag kunde komma tillbaka för en koll om ett år. Bra! Högsta betyg! Läs mer
  • Bo G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Noggrant utfört arbete
    Trevligt bemötande Läs mer
  • Kjell S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mycket bra bemötande. Bra information om bilens skick både före och efter behandlingen, med bildbevis i form av fotografier. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Ida-maria J skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Min bil vart Som ny efter ett underredsarbete jag gjort hos er. Läs mer
  • Karl-gösta S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Mycket välgjort arbete samt dokumentering. Läs mer
  • Catharina G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra utfört. Pålitlig och vänligt bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Sara W skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Bra bemötande och service samt väl utfört arbete. Läs mer
  • Rolf S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Ett företag med bra kunskap och väldigt servicemainded. Lämnade in min Mustang 65 och fick ett Kanon resultat samt väldigt trevlig personal.

Roffe Läs mer
  • Stockholm A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Trevliga och förhoppningsvis med ett gott resultat, svårt att kolla en underredsbehandling.... Läs mer
  • Euron E skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Komplett helt kanon-nöjd, nogrann och kvalitetsmefveten firma 👍
    Med Bästa Hälsningar Euron Entreprenad AB
    //Johnny Läs mer
  • Kent F skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Inte nöjd, bilen inte klar i tid enl ök, rosten kommit tillbaka. Läs mer
  • Bengt E skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Kändes trygg och proffsigt från början till slut. Med blästring före och efter och bilder under hela förloppet. Så pass att jag utan tvekan körde dit andra bilen också. Läs mer
  • Karl A skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Jättetrevligt bemötande och en snabb och smidig hantering. Toppen. Läs mer
  • Daniel G skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Lidingö rostskydd hittade ett garantifel som skulle blivit mycket kostsamt annars! Läs mer
  • Jane S skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Var på bilprovningen i veckan och besiktningsmannen sa att rostskyddet såg bra ut.
    Tack för ett bra utfört arbete! Läs mer
  • Ronny B skrev om Lidingö Rostskydd HB / Tectylstockholm.se
    Ett väl utfört arbete och proffsigt bemötande. Är väldigt nöjd med resultatet! Läs mer

Bästa bilplåtslagarna i Stockholm:

Stallarholmsvägen 28, 12459, BANDHAGEN