B körkort

Paulina J

Riktigt bra lärare .super glad med mitt körkort 😊

Isabelle R
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Tyckte min lärare var väldigt pedagogisk och tog körningen i en bra takt!

Tim A
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Fantastiska lärare! Rekommenderar starkt att ni tar körkortet här!

Niklas H
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Jag hade en mycket mycket bra upplevelse som kund hos Lidingö Trafikskola. Alla de fyra trafiklärarna jag körde med under körlektioner var trevliga, hjälpte till otroligt mycket, alltid på gott humör och aldrig nedlåtande (stort tack framför allt till Mats, som jag körde med mest!). Receptionisten Emma var också alltid riktigt snäll, hittade snabba lösningar på alla problem, och var supertrevlig. Både riskettan och teorilektionerna, som många i förväg hade sagt skulle bli ganska långtråkiga, men de lärarna som höll i...

Daniel L
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Helt ok, men på marginalen något högt pris. Fick en känsla av att man försökte "klämma" ut några extra körtimmar på slutet

Rickard S
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Jag hade flera olika lärare när jag pluggade och körde för B körkortet. Alla lärare hade deras egna tekniker för att beskriva situationer och körsätt. Jag rekommenderar Lidingö körskola för alla som vill ha en enkel att förstå och bra upplevelse med bra lärare.

Sara F
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Jag är jätte nöjd med bilskolan. Jätte bra bemött av Emma i receptionen, alltid tillgänglig och alltid glad och hjälpsam. Är också nöjd med lektionerna, bra undervisning och fick bra hjälp med mina svårigheter och frågor. Lektionerna levde upp till mina förväntningar. Bra lärare! En sak som skulle kunna förbättras är att ha mer återkoppling till föregående lektioner innan man påbörjar den nya lektionen. Speciellt om man har haft olika lärare på lektionerna.

Emma L
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Underbar, trygg, värd och kul! Hade en helt fantastisk körlärare som var tålmodig, rolig och var duktig på att lära ut. Trevligt bemötande i receptionen och var aldrig otillfredsställd med någonting. Känns verkligen som jag lärde mig en massor varje lektion och det kändes värt att betala dem priserna som skolan satt. All personal jag träffade var trevliga och det kändes som min körlärare verkligen brydde sig om MIG som elev.

Peter S
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Min körlärare var väldigt proffessionell och pedagogisk. Klarade körningen på första! 😀 Bokningen av allt gick smidigt. Rekommenderas!

Eva H
Skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola

Lärarna är väldigt trevliga och bryr sig genuint om att man ska klara att få körkort. Jag tycker att ibland var de dock otydliga hur långt kvar man hade till körkort och vad som behövdes bättras