4.6 / 5 i betyg — 19 rekommendationer

Läs vad 19 användare tycker om B körkort

• Isabelle R
    Isabelle R skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Tyckte min lärare var väldigt pedagogisk och tog körningen i en bra takt!
  • Tim A
    Tim A skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Fantastiska lärare!
    Rekommenderar starkt att ni tar körkortet här!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Jag hade en mycket mycket bra upplevelse som kund hos Lidingö Trafikskola. Alla de fyra trafiklärarna jag körde med under körlektioner var trevliga, hjälpte till otroligt mycket, alltid på gott humör och aldrig nedlåtande (stort tack framför allt till Mats, som jag körde med mest!). Receptionisten Emma var också alltid riktigt snäll, hittade snabba lösningar på alla problem, och var supertrevlig.
    Både riskettan och teorilektionerna, som många i förväg hade sagt skulle bli ganska långtråkiga, men de lärarna som höll i de lyckades gestalta de på ett sådant sätt att lektionerna knappast blev långtråkiga eller onödiga, man kunde lära sig mycket helt enkelt. Bra bilar, det var inget fel på någon av de jag fick köra som jag märkte av, sammanlagt alltså en utmärkt upplevelse!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Helt ok, men på marginalen något högt pris. Fick en känsla av att man försökte "klämma" ut några extra körtimmar på slutet
  • Rickard S
    Rickard S skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Jag hade flera olika lärare när jag pluggade och körde för B körkortet. Alla lärare hade deras egna tekniker för att beskriva situationer och körsätt. Jag rekommenderar Lidingö körskola för alla som vill ha en enkel att förstå och bra upplevelse med bra lärare.
  • Sara F
    Sara F skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Jag är jätte nöjd med bilskolan. Jätte bra bemött av Emma i receptionen, alltid tillgänglig och alltid glad och hjälpsam. Är också nöjd med lektionerna, bra undervisning och fick bra hjälp med mina svårigheter och frågor.
    Lektionerna levde upp till mina förväntningar. Bra lärare!
    En sak som skulle kunna förbättras är att ha mer återkoppling till föregående lektioner innan man påbörjar den nya lektionen. Speciellt om man har haft olika lärare på lektionerna.
  • Emma L
    Emma L skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Underbar, trygg, värd och kul! Hade en helt fantastisk körlärare som var tålmodig, rolig och var duktig på att lära ut. Trevligt bemötande i receptionen och var aldrig
    otillfredsställd med någonting. Känns verkligen som jag lärde mig en massor varje lektion och det kändes värt att betala dem priserna som skolan satt. All personal jag träffade var trevliga och det kändes som min körlärare verkligen brydde sig om MIG som elev.
  • Peter S
    Peter S skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Min körlärare var väldigt proffessionell och pedagogisk. Klarade körningen på första! 😀
    Bokningen av allt gick smidigt.
    Rekommenderas!
  • Eva H
    Eva H skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Lärarna är väldigt trevliga och bryr sig genuint om att man ska klara att få körkort. Jag tycker att ibland var de dock otydliga hur långt kvar man hade till körkort och vad som behövdes bättras
  • Simon S
    Simon S skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Fick en bra utbildning och lärarna kändes kompetenta. Kände dock att vissa lektioner blev lite enformiga och att man inte riktigt utnyttjade tiden ordentligt. Annars så var det bra service! :)
  • Carl Johan N
    Carl Johan N skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Mycket bra handledning. Rekommenderas varmt.
  • Mona B
    Mona B skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    mycket bra - bra upplägg och engagerade lärare. rekommenderar starkt
  • Josefine B
    Josefine B skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Bra utlärning och bra lärare, samt ett bra upplägg på körningen
  • Carl-henrik R
    Carl-henrik R skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Skitbra o du blir en riktigt duktig förare men oxå inte helt billigt...
  • Madeleine T
    Madeleine T skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Tycker att alla lärare var mycket trevliga. Kände att jag mycke bra hjälp med min utveckling. Tyckte dock att de extra lektionerna de la på som måste innan jag fick göra uppkörningen var onödiga. Kostar redan mycket pengar som det är med hela intensiv utbildning.
    Hade en lärare som följde med på uppkörningen, det kändes jätte bra att få de posetiva stödet.
    Jag rekommendera verkligen Lidingö bilskola, men man måste vara beredd på att lägga ut mer pengar än den budget man lagt från början. För mig tog det ca 2 månader och kosta 35000kr. Klarade både teorin och uppkörning på första försöket och är övertygad om att det är på grund av valet av en riktigt bra bilskola med mycke hjälp och stöd.
    Tack för hjälpen, är jätte Klas över mitt körkort! :)
  • Sebastian B
    Sebastian B skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Jättebra. Allting var välorganiserat och skötes ordentligt. Har inget annat än positiva erfarenheter.
  • Beata S
    Beata S skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Bra personkontakt och personal, kunniga och motiverande!
  • Elin S
    Elin S skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Mycket bra trafikskola! Hjälpsamma vid frågor och lätt att få tider när det passar.
  • Siri E
    Siri E skrev om B körkort en del av Lidingö Trafikskola
    Jag fick superbra bemötande, stöttande lärare som gör det roligt och att lära och som får en att känna sig bra även när man misslyckas med olika övningar. De ger bra förklaringar. Teorilektionerna var lätta att förstå och gjorde det möjligt att klara av provet. Tjejen i receptionen är fantastisk! Glad och trevlig, tillmötesgående och hjälper en med allt man kan tänkas behöva hjälp med. Har alltid ett leende och gör att det känns trevligt att stiga in genom dörrarna varje dag

Stockholmsvägen 70, 181 42 Lidingö