5.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om MC

• Tom W
    Tom W skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    Känns mer som att man är ute och kör med en kompis än på en körskola.
  • Ivo K
    Ivo K skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    Grymt bra personal, bra utbildning, snabb återkoppling.
  • Mats G
    Mats G skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    Professionellt och engagerade trafiklärare.
    Rekommenderas!
  • William B
    William B skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    Väldigt tacksam för ett så proffesionellt och varmt mottagande. Mycket bra!
    Kommer att rekommendera alla jag känner.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    En målinriktad trafikskola med eleven i centrum. Alltid ett positivt bemötande och mycket duktiga lärare. Service i form av bokningsschema, uppföljning och påminnelser ordnar Emma perfekt.

Tack för stort mitt nya stora A, Daniel
  • Olle N
    Olle N skrev om MC en del av Lidingö Trafikskola
    Lidingö Trafikskola har varit enormt tillmötesgående och personligt serviceinriktade när det gäller upplägg, planering och genomförande av all träning jag behövt för att ta mitt MC-kort. När jag kontaktade skolan hade jag redan gjort Risk 1 och 2 samt teori på egen hand, och ville ha en tajt plan för intensiv körning och ett uppkörningsdatum så snart säsongen öppnade. Allt det ordnade Emma direkt i samtal med mig och vi gjorde snabbt ett schema som passade. Sedan la jag till ett antal lektioner och dessa lyckades de också lägga in bland de redan planerade på ett mycket smidigt sätt. Sedan var min trafiklärare Dejan enormt observant vad gäller min nivå och kunde med sin erfarenhet se ungefär hur mycket och vad jag skulle behöva öva på för att klara mitt schema - och det visade sig att han hade helt rätt. Vi la tid på precis det som behövdes och Dejan var under hela utbildningen ovanligt dedikerad min utveckling och framgång - och la in väldigt mycket energi i att jag skulle lyckas. Det kändes verkligen att Lidingö Trafikskola ville se mig lyckas med mitt körkort.

Stockholmsvägen 70, 181 42 Lidingö