Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Lilla Gatans Tatuering

Lilla Gatans Tatuering

Kyrkogatan 1, 172 32 Sundbyberg — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Lilla Gatans Tatuering:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 2 kunder tycker om Lilla Gatans Tatuering

• Simon C
    Simon C skrev om Lilla Gatans Tatuering
    Gjord en ögonbrynspiercing och blev nöjd. Antar att det inte säger mycket om dom för ett sådant litet ingrepp men ändå, jag är toknöjd i slutändan. Bra bemötande och schysst service. Kan rekomenderas för mitt ändamål i a f, resten vet jag inte om.
  • -
    - skrev om Lilla Gatans Tatuering
    Liten Tatueringsstudio i Solna. Väldigt trevliga killar som jobbar där, men jag vet inte om jag kan tycka att dom är sådär jätte seriösa. Dom gör sitt jobb, men inte så mycket mer än så. Skulle kunna vara en aning nogrannare och kanske ta det lite mer på allvar faktiskt. Jag skulle nog välja att gå till en annan tatuerare om jag skulle tatuera nåt idag tror jag. Tyvärr så kan jag faktiskt inte rekommendera dom direkt.

Kyrkogatan 1, 172 32 Sundbyberg