Lisen Jakobsson Naprapat

Lisen Jakobsson Naprapat

Ring 073-540 43 99 naprapatlisen.se

Behöver du en naprapat för smärtande nackspärr, ryggskott eller kanske huvudvärk? Här hos mig kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, som muskel- och ledvärk eller idrottsskador. Jag ser på välbefinnande som att psyke och kropp är i balans, och att ett bra resultat bygger på kontroll och kommunikation. Därför går vi alltid...

19 omdömen om Lisen Jakobsson Naprapat

Malin Å
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Lisen är superduktig och tar väl hand om en. Snart har hela familjen besökt henne och hon fixar nacke rygg och fötter lika bra! Mycket kompetent!

Anna M
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Alltid ett superbra bemötande och toppenbra hjälp! :)

Karin Veronica H
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Väldigt intresserad av helheten och mycket duktig. Kan varmt rekommendera ett besök hos Lisen.

Åsa M
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Har fått så himla bra hjälp! Alltid supertrevlig! Nästan så att det blir tråkigt att inte behöva fara dit :)

Lina A
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Kan varmt rekommendera Lisen. Hon är mycket kunnig och är glad och trevlig. Jag har varit på 3 behandlingar av min fot... Som inte ville återhämta sig från överbelastningsskada. Nu kan jag löpträna igen obehindrat och är jätte nöjd med resultatet😊

Eva R
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Kom till Lisen med ”frusen axel”, hade stora problem med att klara av vardagliga saker och mycket värk. Redan efter första behandlingen blev det en otrolig förbättring. Jag rekommenderar Lisen varmt.

Frida D
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Bemötandet har alltid varit super bra och jag upplever verkligen att jag fått bra hjälp av Lisen (nu senast med en fotskada) hon är tydlig och säker i sin yrkesroll och har otroligt mycket kunskap och engagemang. Jag har nu varit på två behandlingar för min fot och känner redan att det blivit mycket bättre. Jag har även fått konkreta tips på vad jag ska och inte ska göra tills foten är helt ok. Känner mig helt trygg med Lisens upplägg och är väldigt nöjd med de behandlingar jag fått. Brukar ofta rekommendera andra att kontakta företaget!

Emilia J
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Super trevlig och bra naprapat, som lyssnar, hjälper och får en att känna sig trygg!

Fanny R
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Otroligt duktig och trevlig, rekommenderas varmt

Veronica L
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Jättebra bemötande! Upplever att Lisen är en mycket kunnig naprapat, som tar sig tid att göra en noggrann undersökning och behandling. Kan varmt rekommendera henne!

Zi D
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Förtroendeingivande, proffsigt och tryggt bemötande. Lisen fixade mitt ryggskott helt efter mina förväntningar. Jag rekommenderar henne i min bekantskapskrets.

Hans L
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Lisen är oerhört professionell, extremt engagerad och kompetent. Till skillnad från många andra naprapater jag mött genom åren upplever jag att Lisen verkligen engagerar sig i mig som person och försöker lösa eventuella problem även långsiktigt och förebyggande. Rekommenderas varmt.

Lena M
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Vill vamt rekomendera Lisen för hennes fina bemötande och framförallt för all hjälp jag har fått med mina nack problem.

Linda R
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Bemötandet är allt igenom jättebra, trevlig, svarar snabbt på mail och sms. Hon har hjälpt mig flera gånger med problem i nacke och bröstrygg och jag känner mig trygg och som att jag är i kompetenta händer när jag är där.

AnnaKarin P
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Jättenöjd med mitt besök hos Lisen. Hon hjälpte mig med min onda rygg.

Amanda M
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Alltid mycket bra mottagande, Lisen är lyhörd och otroligt skicklig.

Joakim R
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Bra och professionellt bemötande, kom hit med långvariga och svåra problem med bröstrygg och nacke. Redan efter två behandlingar märkte jag en stor skillnad, blir bättre och bättre för varje behandling. Kan varmt rekommendera Lisen.

Sven Erik P
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Hon är en mycket duktig naprapat och tack vare henne kan jag leva ett normalt liv som pensionär och så är hon mycket omtänksam och trevlig.

Lisen J gillar detta
Monica W
Skrev om Lisen Jakobsson Naprapat

Jag hade under två år haft väldiga problem med smärta i min ena skuldra, och hade provat ett antal olika behandlingar innan jag kom i kontakt med Lisen. Ingen hade riktigt kunnat tala om vad som var fel. Lisen gjorde en noggrann undersökning och såg genast var problemet låg. Hon förklarade på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt vad som var fel, vad jag kunde eller inte kunde göra, och vad hon kunde erbjuda i behandlingsväg. Lisen är otroligt kunnig och professionell och jag har största förtroende för hennes behandlingar....

Svar från Lisen Jakobsson Naprapat

Tack snälla Monica, det är lätt att hjälpa någon som tar så väl hand om sig själv =).