Alla kategorier Övrigt Norrbotten Piteå Lisen Jakobsson Naprapat

Lisen Jakobsson Naprapat

Kolmilavägen 17, 941 37 Piteå — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Behöver du en naprapat för smärtande nackspärr, ryggskott eller kanske huvudvärk? Här hos mig kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, som muskel- och ledvärk eller idrottsskador.

Jag ser på välbefinnande som att psyke och kropp är i balans, och att ett bra resultat bygger på kontroll och kommunikation. Därför går vi alltid igenom dina problem och tar tester tillsammans, så att du känner att du hänger med i vad som sker. Vet du var smärtan sitter och vad du kan göra är det enklare att kontrollera den.

Varmt välkommen!

Läs vad 10 kunder tycker om Lisen Jakobsson Naprapat

• Veronica L
    Veronica L skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Jättebra bemötande! Upplever att Lisen är en mycket kunnig naprapat, som tar sig tid att göra en noggrann undersökning och behandling. Kan varmt rekommendera henne!
  • Zi D
    Zi D skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Förtroendeingivande, proffsigt och tryggt bemötande.

Lisen fixade mitt ryggskott helt efter mina förväntningar.

Jag rekommenderar henne i min bekantskapskrets.
  • Hans L
    Hans L skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Lisen är oerhört professionell, extremt engagerad och kompetent. Till skillnad från många andra naprapater jag mött genom åren upplever jag att Lisen verkligen engagerar sig i mig som person och försöker lösa eventuella problem även långsiktigt och förebyggande. Rekommenderas varmt.
  • Lena M
    Lena M skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Vill vamt rekomendera Lisen för hennes fina bemötande och framförallt för all hjälp jag har fått med mina nack problem.
  • Linda R
    Linda R skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Bemötandet är allt igenom jättebra, trevlig, svarar snabbt på mail och sms. Hon har hjälpt mig flera gånger med problem i nacke och bröstrygg och jag känner mig trygg och som att jag är i kompetenta händer när jag är där.
  • AnnaKarin P
    AnnaKarin P skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Jättenöjd med mitt besök hos Lisen. Hon hjälpte mig med min onda rygg.
  • Amanda M
    Amanda M skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Alltid mycket bra mottagande, Lisen är lyhörd och otroligt skicklig.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Bra och professionellt bemötande, kom hit med långvariga och svåra problem med bröstrygg och nacke. Redan efter två behandlingar märkte jag en stor skillnad, blir bättre och bättre för varje behandling.
    Kan varmt rekommendera Lisen.
  • Sven Erik P
    Sven Erik P skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Hon är en mycket duktig naprapat och tack vare henne kan jag leva ett normalt liv som pensionär och så är hon mycket omtänksam och trevlig.
    Lisen J gillar detta
  • Monica W
    Monica W skrev om Lisen Jakobsson Naprapat
    Jag hade under två år haft väldiga problem med smärta i min ena skuldra, och hade provat ett antal olika behandlingar innan jag kom i kontakt med Lisen. Ingen hade riktigt kunnat tala om vad som var fel. Lisen gjorde en noggrann undersökning och såg genast var problemet låg. Hon förklarade på ett väldigt bra och pedagogiskt sätt vad som var fel, vad jag kunde eller inte kunde göra, och vad hon kunde erbjuda i behandlingsväg. Lisen är otroligt kunnig och professionell och jag har största förtroende för hennes behandlingar. Hon har ett väldigt bra sätt att ta människor och är träffsäker i sin diagnos. Jag kan varmt rekommendera Lisen som naprapat!
    2017-09-18 Lisen J svarar Monica W
    Tack snälla Monica, det är lätt att hjälpa någon som tar så väl hand om sig själv =).

Kolmilavägen 17, 941 37 Piteå