Littlekiddo.se

Littlekiddo.se

77 omdömen om Littlekiddo.se

Ann-louise T
Skrev om Littlekiddo.se

Bra kläder. Enormt bra bemötande och super service.

Stephanie T
Skrev om Littlekiddo.se

Fantastisk kundservice varje gång!

Frida J
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans, fint paketerat, riktigt god service 👌

Johanna A
Skrev om Littlekiddo.se

Bra pris och snabb leverans av superfina barnkläder!

Ida E
Skrev om Littlekiddo.se

Smidigt och enkelt att beställa, supertrevligt och bra service med ett sms som sa att beställningen var redo för leverans.. Trevligt bemötande och bra utbud. Köpte barnkläder och spel.

Ann-christine E
Skrev om Littlekiddo.se

Köpte plagg till några barnbarn. Blev bemött på ett sådant sätt som jag hade förväntat mig = På ett bra sätt. Hade inga speciella tankar, kände inte till företaget innan. Fanns plagg som passa. Snabb leverans, vilket är bra. Felaktigheten som uppstod rättades till snabbt Det var synd att ena barnbarnet blev utan sin tröja. Hade det framkommit från start att det inte fanns två så hade kanske inte blivit någon beställning.

Linda S
Skrev om Littlekiddo.se

Supersnabb leverans och så fina barnkläder. Fint förpackat. Smidig ehandel. Rekommenderar!

Lisa I

Toppenställe! Snabbt och smidigt 👍

Annika E
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans och jättefina jeans som min dotter älskade. Den fina hälsningen i leveransen gjorde allt personligt, rekommenderas starkt.

Caroline A
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb och smidig leverans och snygga kläder !

Jenny L
Skrev om Littlekiddo.se

Superfina kläder och utmärkt service! 👌

Charlotta -
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans, trevlig kundsupport, fina produkter.

Ida L
Skrev om Littlekiddo.se

Så himla nöjd! Absolut inte sista gången jag beställer där ifrån!

Soma D
Skrev om Littlekiddo.se

Väldigt bra service, snabb leverans

Sofia Ö
Skrev om Littlekiddo.se

Köpte tröjor, nån jacka, en poster, o lite linnen osv och alltså såååå fina kläder och så himla trevligt att man fick ett personligt tack kort typ där man önskades trevlig dag osv! Sen har jag aldrig nånsin varit med om en så extremt snabb leverans, blev chockad när det dagen efter låg i brevlådan 😳👏😍 wow wow wow bara!

Tommy J
Skrev om Littlekiddo.se

Bought a nesting doll, its a really nice one . Love the service they give , very friendly . Even got a handwritten note ❤️ Thank you !

Britt Marie T
Skrev om Littlekiddo.se

Jättefina varor, fint paketerade och med en trevlig handskriven hälsning. Smidigt att betala med Swish, här kommer jag handla igen.

Sylwia D

Snabbt leverans, fina barnkläder👍

Emma B
Skrev om Littlekiddo.se

Kanon service på alla sätt! Snabba leveranser

Angelica S
Skrev om Littlekiddo.se

Så nöjd o glad med mitt köp. Finaste barnkläderna, bästa o snabbaste leveransen och fantastiskt kundservice

Ingrid R

Fina varor , snabb leverans. Mycket nöjd

Sophie H
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans och fin vara. Ett extra plus för ett handskrivet personligt brev som följde med min vara. Väldigt uppskattat och fint.

Rebecca A
Skrev om Littlekiddo.se

Beställde 4 par byxor på rea, beställningen var klar dagen efter. Ett av paren var slut och fick hjälp med att hitta ett annat par. Fick ett jättetrevligt bemötande via sms och personligt. Super nöjd med köpet.

Josefin S
Skrev om Littlekiddo.se

Köpte en pokemon tröja till min son. Den såg ut som på bilden och var bra i storlek. Varan kom fint inslaget och med en trevlig hälsning, vilket uppskattades. Kommer definitivt handla igen och kan verkligen rekommendera littlekiddo.se.

Clara S
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans och fantastisk service.

Malin J
Skrev om Littlekiddo.se

Fantastisk personlig service, snabb leverans och så mkt fint. Så fint paket som kom levererat till grabbarna inför alla hjärtans dag.

Madeleine K
Skrev om Littlekiddo.se

Köpte byxor och tröja åt min son som blev över lycklig av sina krabb byxor, snabbt och enkel beställning och trevlig hälsning i paketet.

Sofia F
Skrev om Littlekiddo.se

Snyggt förpackat, lätt hemsida, fina bilder. Trevligt bemötande och snabb leverans.

Zaher A
Skrev om Littlekiddo.se

Et litet fint tofs köpte jag, och jag blev bemöt på bra sätt så jag tycker att det är bara köra så här med företaget 😉

Susanne S
Skrev om Littlekiddo.se

Snabb leverans med personlig hälsning i fint paket😊

Viktoria L
Skrev om Littlekiddo.se

Fina kläder och en fin tjej bakom företaget, som fixade bästa möjliga upplevelsen. Fick hämta upp kläderna enligt överenskommelse, så behövde inte fraktas. Både jag och barnen är nöjda.

Karolin H
Skrev om Littlekiddo.se

Fina barnkläder med bra kvalitet! Snabb service med färdig upphämtning samma dag! Supernöjd!

My H
Skrev om Littlekiddo.se

Jag köpte ett par byxor. Leveransen gick fort och fick även en personlig hälsning i paketet, vilket jag upplevde som mycket serviceinriktat. Kommer absolut handla därifrån igen. Super!

Lindy H
Skrev om Littlekiddo.se

En tjocktröja. Super nöjd jättefin och ett handskrivet tack för köpet hälsning medföljde samt supersnabb hantering och leverans av min beställning! Är mer än nöjd!

Lina K
Skrev om Littlekiddo.se

Fina barnkläder till ett bra pris. Grymt bra service!

Cia A
Skrev om Littlekiddo.se

Förväntning: Att jag skulle få t-shirten jag beställt. Supersnabb levererans från Little Kiddo och ett trevligt personligt kort medföljde. Alltså mycket över förväntan 👍

Ann B

Tröja och byxor. Utmärkt Allt var jättebra Toppen

Sandra R
Skrev om Littlekiddo.se

Väldigt snabb leverans och fint inslaget paket (valde julklappsinslagning).

Sara J
Skrev om Littlekiddo.se

Bra service på alla sätt⭐️ Bekräftelse av order, betalning och leverans.. Mysigt att få lite personligt paket, fint inslaget och hälsning!

Inger S
Skrev om Littlekiddo.se

Jag köpte kläder till mina barnbarn. Var ett positivt möte med både säljaren och varorna. Varorna dvs kläder och leksaker var fina, bra och trevligt exponerade. Kläderna var lagom tuffa till rimligt pris. Var sammantaget en positiv shoppingupplevelse.

Roger S
Skrev om Littlekiddo.se

Mycket bra och ett trevligt bemötande Snygga och välgjorda produkter Återkommer gärna Roger signell.

Jimmy F
Skrev om Littlekiddo.se

Fantastisk service och fina kläder.

Jennifer J
Skrev om Littlekiddo.se

Jag kände mig väldigt uppskattad som kund ❤

Emelie E
Skrev om Littlekiddo.se

Superservice, snabb leverans och kanonfina varor!

Malin H
Skrev om Littlekiddo.se

Jag köpte både kläder och leksaker. Fick ett mycket trevligt bemötande. Så smidigt med leverans till dörren. 😀👍🏻

Anette H
Skrev om Littlekiddo.se

Jag köpte en tröja till mitt barnbarn. Enkelt och snabb leverans. Snyggt inslaget i ett paket.

Josefine K
Skrev om Littlekiddo.se

Köpte 2 super fina tröjor. Snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera att handla här.

Edward R
Skrev om Littlekiddo.se

Superbra. Shopping i lugn och ro, bra priser och oerhört smidigt.

Marita D
Skrev om Littlekiddo.se

Jag har köpt kläder som julklapp till 2 av mina barnbarn, tjejer. Dom får varsin kjol, linne, tröja och långskjorta. Det var lätt att beställa och varorna kom snabbt, snyggt inlindade i papper samt en personlig hälsning. Allt över förväntan👍

Johanna T
Skrev om Littlekiddo.se

Fantastisk service hela vägen från beställning till leverans!

Svar från Littlekiddo.se

Tusen tack! Med vänlig hälsning, Elin