Littlekiddo.se

Littlekiddo.se

Läs vad 61 kunder tycker om Littlekiddo.se 2

2021-05-10
    Jättefina varor, fint paketerade och med en trevlig handskriven hälsning. Smidigt att betala med Swish, här kommer jag handla igen.
    2021-05-10
    Snabbt leverans, fina barnkläder👍
    2021-04-13
    Kanon service på alla sätt! Snabba leveranser
  • Angelica S
    2021-04-12
    Så nöjd o glad med mitt köp. Finaste barnkläderna, bästa o snabbaste leveransen och fantastiskt kundservice
    2021-04-12
    Fina varor , snabb leverans. Mycket nöjd
    2021-04-11
    Snabb leverans och fin vara. Ett extra plus för ett handskrivet personligt brev som följde med min vara. Väldigt uppskattat och fint.
    2021-03-09
    Beställde 4 par byxor på rea, beställningen var klar dagen efter. Ett av paren var slut och fick hjälp med att hitta ett annat par. Fick ett jättetrevligt bemötande via sms och personligt. Super nöjd med köpet.
    2021-03-06
    Köpte en pokemon tröja till min son. Den såg ut som på bilden och var bra i storlek.
    Varan kom fint inslaget och med en trevlig hälsning, vilket uppskattades.
    Kommer definitivt handla igen och kan verkligen rekommendera littlekiddo.se.
    2021-02-21
    Snabb leverans och fantastisk service.
  • Malin J
    2021-02-13
    Fantastisk personlig service, snabb leverans och så mkt fint. Så fint paket som kom levererat till grabbarna inför alla hjärtans dag.
    2021-02-02
    Köpte byxor och tröja åt min son som blev över lycklig av sina krabb byxor, snabbt och enkel beställning och trevlig hälsning i paketet.
    2021-01-24
    Snyggt förpackat, lätt hemsida, fina bilder. Trevligt bemötande och snabb leverans.
    2021-01-23
    Et litet fint tofs köpte jag, och jag blev bemöt på bra sätt så jag tycker att det är bara köra så här med företaget 😉
    2021-01-14
    Snabb leverans med personlig hälsning i fint paket😊
    2021-01-05
    Fina kläder och en fin tjej bakom företaget, som fixade bästa möjliga upplevelsen. Fick hämta upp kläderna enligt överenskommelse, så behövde inte fraktas. Både jag och barnen är nöjda.
    2021-01-03
    Fina barnkläder med bra kvalitet! Snabb service med färdig upphämtning samma dag! Supernöjd!
    2021-01-03
    Jag köpte ett par byxor. Leveransen gick fort och fick även en personlig hälsning i paketet, vilket jag upplevde som mycket serviceinriktat. Kommer absolut handla därifrån igen. Super!
    2020-12-28
    En tjocktröja.
    Super nöjd jättefin och ett handskrivet tack för köpet hälsning medföljde samt supersnabb hantering och leverans av min beställning!
    Är mer än nöjd!
    2020-12-26
    Fina barnkläder till ett bra pris.
    Grymt bra service!
    2020-12-21
    Förväntning: Att jag skulle få
    t-shirten jag beställt.
    Supersnabb levererans från Little Kiddo och ett trevligt personligt kort medföljde.
    Alltså mycket över förväntan 👍
    2020-12-20
    Tröja och byxor.
    Utmärkt
    Allt var jättebra
    Toppen
    2020-12-14
    Väldigt snabb leverans och fint inslaget paket (valde julklappsinslagning).
    2020-12-14
    Bra service på alla sätt⭐️ Bekräftelse av order, betalning och leverans.. Mysigt att få lite personligt paket, fint inslaget och hälsning!
    2020-12-13
    Jag köpte kläder till mina barnbarn. Var ett positivt möte med både säljaren och varorna. Varorna dvs kläder och leksaker var fina, bra och trevligt exponerade. Kläderna var lagom tuffa till rimligt pris. Var sammantaget en positiv shoppingupplevelse.
    2020-12-12
    Mycket bra och ett trevligt bemötande
    Snygga och välgjorda produkter
    Återkommer gärna
    Roger signell.
    2020-12-09
    Fantastisk service och fina kläder.
    2020-12-05
    Jag kände mig väldigt uppskattad som kund ❤
  • Emelie E
    2020-12-04
    Superservice, snabb leverans och kanonfina varor!
    2020-12-02
    Jag köpte både kläder och leksaker. Fick ett mycket trevligt bemötande. Så smidigt med leverans till dörren. 😀👍🏻
    2020-12-01
    Jag köpte en tröja till mitt barnbarn.
    Enkelt och snabb leverans.
    Snyggt inslaget i ett paket.
    2020-11-29
    Köpte 2 super fina tröjor. Snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera att handla här.
    2020-11-29
    Superbra. Shopping i lugn och ro, bra priser och oerhört smidigt.
    2020-11-26
    Jag har köpt kläder som julklapp till 2 av mina barnbarn, tjejer. Dom får varsin kjol, linne, tröja och långskjorta. Det var lätt att beställa och varorna kom snabbt, snyggt inlindade i papper samt en personlig hälsning. Allt över förväntan👍
    2020-11-24
    Fantastisk service hela vägen från beställning till leverans!
    Tusen tack! Med vänlig hälsning, Elin Littlekiddo.se
    2020-11-24
    Väldigt snabb leverans, är riktigt nöjd!
    Tack Camilla för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd. :) Littlekiddo.se
    2020-11-20
    Fantastisk service och underbara barnkläder! Plus för snabbleverans
    2020-09-16
    Trevligt bemötande och snabb leverans! Köpte pyjamas till min son. Bokade beställning i Skövde och varan fanns att hämta dagen efter!
    2020-08-24
    Fina barnkläder, snabb leverans, omsorgsfullt och elegant paketerat. Mycket nöjd med köpet!
    2020-07-25
    Så himla nöjd med både köp och kundservice! Fantastisk butik, kommer absolut handla här igen!
    2020-07-11
    En leksaksbåt
    Kontaktad via sms
    Allt var bra och jag kunde hämta varan. Inga problem
    2020-07-06
    Jag köpte nio olika barnplagg till mina barnbarn. Hemsidan var mycket användarvänlig och visade direkt om inte plagget fanns i den storlek jag valt så jag direkt kunde välja ett annat alternativ. Varorna var snyggt paketerade och levererades inom bara någon dag. Jag kommer handla på Littlekiddo igen.
    2020-06-27
    Snabbt, lätt och fantastisk service.
    2020-06-23
    Jag köpte en jeansjacka till min son som blev jätte bra! Grymt företag som har fina barnkläder till olika åldrar och leksaker.
    Bra service!

Kommer absolut att handla igen på littelkiddo😃
    2020-06-22
    *Dottern älskar klänningen som vi beställda tillsammans med dom resterande kläderna.
    *10/10 Kan inte klaga på någonting med bemötningen.
    *uppfyllde alla kriterier som jag förväntade mig.
    *Från första klicket inne på sidan så va det lätt att navigera och hitta dom olika produkterna. kommer definitivt bli fler besök!
    2020-06-20
    Är jättenöjd med det jag handlat , kläder och barnInredning . Snabb leverans och jättebra service !!
    2020-06-20
    Trevligt bemötande och snabb leverans.
    Bra kvalité på kläderna.
    Kan varmt rekommendera Littlekiddo.
    2020-06-16
    Superfina barnkläder och en toppen hemsida som är lätt att hitta på. Servicen kan heller inte bli bättre och jag kommer verkligen handla fler gånger 💫
    2020-06-16
    Superfina kläder till bra priser!
    Väldigt bra service, fick min sista beställning levererad hem, det kallar jag bra service.

Kommer handla mer på sidan!
    2020-06-16
    • Jag köpte 5 olika plagg till en tjej som fyllde 8 år, super fina kläder där sommaren är räddad. En super nöjd tjej som älskade sina kläder där hon nu kan välja mellan toppar, jeanskjol och en super snygg playsuit.

Alla borde ha en Super service som detta företag och om frågor och funderingar så får man svar direkt så kan inget mer än säga att som kund så blir man inte besviken att handla på littlekiddo.se.
    2020-06-15
    Jag hade en jättebra upplevelse på Littlekido.

Var hemma på en privat visning med kläder och leksaker.
    Allt var verkligen profesionellt och som kund fick man ett jättebra och personligt bemötande. Dom var supertrevliga och kunniga och jag kommer garanterat att handla fler gånger på Littlekido.

Kan starkt rekommendera alla att handla där. Jättefina kläder och leksaker till bra priser och bra kvalitet.