Littlekiddo.se

Läs vad 25 kunder tycker om Littlekiddo.se

• 2020-09-16

Jenny K skrev om Littlekiddo.se
    Trevligt bemötande och snabb leverans! Köpte pyjamas till min son. Bokade beställning i Skövde och varan fanns att hämta dagen efter! Läs mer
  • 2020-08-24

Laila K skrev om Littlekiddo.se
    Fina barnkläder, snabb leverans, omsorgsfullt och elegant paketerat. Mycket nöjd med köpet! Läs mer
  • 2020-07-25

Stephanie T skrev om Littlekiddo.se
    Så himla nöjd med både köp och kundservice! Fantastisk butik, kommer absolut handla här igen! Läs mer
  • 2020-07-11

Eva G skrev om Littlekiddo.se
    En leksaksbåt
    Kontaktad via sms
    Allt var bra och jag kunde hämta varan. Inga problem Läs mer
  • 2020-07-06

Katarina S skrev om Littlekiddo.se
    Jag köpte nio olika barnplagg till mina barnbarn. Hemsidan var mycket användarvänlig och visade direkt om inte plagget fanns i den storlek jag valt så jag direkt kunde välja ett annat alternativ. Varorna var snyggt paketerade och levererades inom bara någon dag. Jag kommer handla på Littlekiddo igen. Läs mer
  • 2020-06-27

Micaela J skrev om Littlekiddo.se
    Snabbt, lätt och fantastisk service. Läs mer
  • 2020-06-23

Madelene M skrev om Littlekiddo.se
    Jag köpte en jeansjacka till min son som blev jätte bra! Grymt företag som har fina barnkläder till olika åldrar och leksaker.
    Bra service!

Kommer absolut att handla igen på littelkiddo😃 Läs mer
  • 2020-06-22

Kim H skrev om Littlekiddo.se
    *Dottern älskar klänningen som vi beställda tillsammans med dom resterande kläderna.
    *10/10 Kan inte klaga på någonting med bemötningen.
    *uppfyllde alla kriterier som jag förväntade mig.
    *Från första klicket inne på sidan så va det lätt att navigera och hitta dom olika produkterna. kommer definitivt bli fler besök! Läs mer
  • 2020-06-20

Viveca Å skrev om Littlekiddo.se
    Är jättenöjd med det jag handlat , kläder och barnInredning . Snabb leverans och jättebra service !! Läs mer
  • 2020-06-20

Clary P skrev om Littlekiddo.se
    Trevligt bemötande och snabb leverans.
    Bra kvalité på kläderna.
    Kan varmt rekommendera Littlekiddo. Läs mer

Linda G skrev om Littlekiddo.se
    Superfina barnkläder och en toppen hemsida som är lätt att hitta på. Servicen kan heller inte bli bättre och jag kommer verkligen handla fler gånger 💫 Läs mer

Malin W skrev om Littlekiddo.se
    Superfina kläder till bra priser!
    Väldigt bra service, fick min sista beställning levererad hem, det kallar jag bra service.

Kommer handla mer på sidan! Läs mer

Marlen T skrev om Littlekiddo.se
    • Jag köpte 5 olika plagg till en tjej som fyllde 8 år, super fina kläder där sommaren är räddad. En super nöjd tjej som älskade sina kläder där hon nu kan välja mellan toppar, jeanskjol och en super snygg playsuit.

Alla borde ha en Super service som detta företag och om frågor och funderingar så får man svar direkt så kan inget mer än säga att som kund så blir man inte besviken att handla på littlekiddo.se. Läs mer

Jimmy K skrev om Littlekiddo.se
    Jag hade en jättebra upplevelse på Littlekido.

Var hemma på en privat visning med kläder och leksaker.
    Allt var verkligen profesionellt och som kund fick man ett jättebra och personligt bemötande. Dom var supertrevliga och kunniga och jag kommer garanterat att handla fler gånger på Littlekido.

Kan starkt rekommendera alla att handla där. Jättefina kläder och leksaker till bra priser och bra kvalitet. Läs mer

Johanna K skrev om Littlekiddo.se
    Snabb leverans och trevligt bemötande ! Köpte en snygg tröja från minikid! Grym kvalite och värt sitt pris ! Läs mer

Emma S skrev om Littlekiddo.se
    Köpte nya sommarkläder till barnen som var superfina och levde upp till mina förväntningar. Snabb leverans och trevligt bemötande. Rekommenderar starkt. :) Läs mer

Theres J skrev om Littlekiddo.se
    Vi shoppade både kläder och snygga håraccessoarer. Topp service och kvalité⭐️ Min dotter är mellan två storlekar så fick råd per plagg då det kan skilja sig och allt passade då henne perfekt! Min dotter har uppriktigt levt i sin jumpsuit sen vi köpte den!🌸 Läs mer

Johanna D skrev om Littlekiddo.se
    Superfina kläder som var lyxigt paketerade. Mer än nöjd med min order och servicen✨ Läs mer

Anna F skrev om Littlekiddo.se
    Kläderna från Minikid och nameit är fantastiska, jag är supernöjd med mina köp. Bra kvalitet.

Hemsidan är enkel att hitta på, för att få ännu mer inspiration följer jag dem på Instagram.

Detta företag är serviceinriktade ända ut i fingerspetsarna, de är proffsiga och snabba med leveransen. Smidigt att betala med Klarna.

Funderar du på att köpa något fint på deras hemsida? Fundera inte för länge, då kanske den tar slut 😉 Läs mer
  • Hedil A

2020-06-15

Hedil A skrev om Littlekiddo.se
    Jag köpte en klänning & hårband från Tao & Friends hos Littlekiddo. Enkel sida att använda med enkla betalsätt! Snabb leverans! ❤️ Läs mer

Albin M skrev om Littlekiddo.se
    Bra leveranstid samt bra bemötande. Och Såklart kanon fina kläder!! Kan verkligen rekommendera att handla kläder här! Läs mer

Carina E skrev om Littlekiddo.se
    *Köpte t-shirt/leggings jumpsuit och leksakståg *Snabb leverans av nämnda beställning, fint inslaget paket. kan varmt rekomendera detta företag.Har kläder som känns rätt i tiden i varierade prisklasser som därmed passar alla. Läs mer

Jenny S skrev om Littlekiddo.se
    Grym service, snabb leverans, fina kläder/leksaker med bra kvalitet! Läs mer

Hilda A skrev om Littlekiddo.se
    Jag köpte klänningar, t-shirts, shorts och en luvtröja. Jag blev bemött av kunnig och proffesionell personal som vill sina kunders bästa. Jag hade ganska höga förväntningar och jag blev INTE besviken. Little Kiddo har en fin hemsida med massor av söta och tuffa kläder så jag rekommenderar alla besöka hemsidan. Läs mer

Andrés K skrev om Littlekiddo.se
    Snabbt, smidigt och väldigt trevligt paket!
    Det handskrivna brevet i paketet, gör att det hela känns väldigt trevligt och personligt. Läs mer
    Elin M gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte