LootLand

LootLand

Vi startade Loot Land för att vi tyckte det saknades en webbutik som helhjärtat satsade på vår stora passion, populärkultur. Vi vill dela vår passion med er genom att erbjuda ett bra sortiment av licensierade kläder och prylar till schyssta priser, samtidigt som vi leverera service i världsklass. Här hittar du mängder med...

30 omdömen om LootLand

Therese T
Skrev om LootLand

Över förväntan och väldigt trevligt bemötande. Jag blev väldigt väl bemött vid kontakt för att fråga om ett mjukisdjur jag tänkte köpa (efter kontakt blev det en annan för den passade bättre vad jag var ute efter). Jag gjorde beställningen på söndag kväll och hade paketet redan på tisdagen.

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation! Det är alltid roligt med frågor om vårt sortiment, vi hjälper gärna till :-) Välkommen åter!

Christer E
Skrev om LootLand

Bra utbud. Superb kundtjänst. Snabb relevans. Återkommer när jag letar nörd-saker i framtiden.

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation, varmt välkommen tillbaka! :-)

Roger N
Skrev om LootLand

Köpte en t-shirts och en mugg. Blev problem med leveransen men det var på Postnords sida, Lootlands kundtjänst hanterade det perfekt. Det enda som drar ner mitt betyg från full pott är att utbudet kändes lite "skralt"...

Svar från LootLand

Tack för din recension! Skönt att det kunde lösa sig så pass smidigt med leveransen. Håller med dig helt gällande vårt sortiment, det är något som vi sakta men säkert jobbar på att utöka :-) Välkommen tillbaka!

Ola L
Skrev om LootLand

Bara positivt! Snabb leverans, fina grejer och välpackat!

Svar från LootLand

Stort tack för din recension! :)

Johannes R
Skrev om LootLand

Jag köpte en Xl-size Musmatta motiv från DOOM2016. Varan levererades snabbt och säkert. De har bra pris på sina varor. utmärkt kundservice och även fast de inte har det största sortimentet så har de bland de coolaste prylarna. Och så fick man en godisbit i paketet också!

Ingrid K

Bra hjälp och service! 👍🏻👍🏻

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation! :-)

Martin C
Skrev om LootLand

Fick varken orderbekräftelse eller kvitto. Heller inget svar från kundtjänsten när jag frågade efter det. Kepsen kom dock fram...

Svar från LootLand

Hej Martin! Har försökt nå dig via både email och sms. När du beställde så hade vi problem med vår SMTP server, detta påverkade både utskick av orderbekräftelser och vårt kontaktformulär. Någon som tyvärr drabbade dig dubbelt :-/ Vi har nu bytt leverantör och säkrat upp för att detta inte ska hända igen. Jag skulle bli väldigt glad om du kunde skicka ett email till mig på ola@lootland.se. Jag skulle vilja skicka dig någon form av kompensation för problemen detta orsakade.

Johannes Lars Ragnar R

Mycket bra utbud och priser! Utmärkt kontakt och leverans. Man fick även med lite godis i paketet. :)

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation :-)

Sabina N
Skrev om LootLand

Produkten var det jag ville ha

Svar från LootLand

Tack för din rekommendation! :)

Kent N
Skrev om LootLand

Oerhört bra service och bra leveranstid! LootLand är aldrig rädd för att gå ur sin väg för att ge det lilla extra, 10/10 service

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation, alltid roligt att höra att vår satsning på service uppskattas :-)

Jenny L
Skrev om LootLand

Snabb och bra service. Produkten ser också ut exakt som på bilden, dottern är mycket nöjd :-)

Svar från LootLand

Tack så mycket för din rekommendation, roligt att dottern blev nöjd! :-)

Billy W
Skrev om LootLand

Köpte ett paket med Snes relaterade mugg/glas underlägg. Snabb leverans och bra priser! Rekommenderat starkt.

Svar från LootLand

Stort tack för ditt omdöme :-)

Gustav E
Skrev om LootLand

Gick hur bra som helst att köpa. Lite ont om grejer i sortimentet men rekommenderade starkt till vänner

Svar från LootLand

Tack för ditt omömde! Håller helt med dig om sortimentet vilket är något vi jobbar på att utöka :-) I o.m. att vi är små och ganska nya så tar det lite tid då vi saknar större ekonomiska muskler, men det kommer! :-)

Johan E
Skrev om LootLand

Köpte en musmatta och tre t-shirts. Tyvärr hade det blivit en miss med lagersaldot så en av tröjorna fanns inte i lager. Det löstes på ett helt otroligt generöst sätt med att vi fick välja valfri annan tröja oavsett originalpris! Bemötandet är perfekt, absolut inget att klaga på alls. Känns som att man pratar med en bekant snarare än någon anonym "företagare". Vi kommer handla på Loot Land mer än vi borde tack vare detta.

Svar från LootLand

Hejsan! Härligt att höra att ni blev nöjda trots missen med lagersaldot. Även väldigt roligt att höra att ni uppskattar den lite personligare kommunikationen vi har :-) Tack igen för er order och hoppas vi hörs snart igen.

Tommy S
Skrev om LootLand

Bra och enkel sida. Snabba frakter.

Tack för din rekommendation! <3

Rickard J
Skrev om LootLand

Bra gaming relaterade produkter, bra kundservice och snabb leverans.

Robert L
Skrev om LootLand

Bra hemsida och snabb leverans!

Bert-Ove R
Skrev om LootLand

Köpte funko pop DC Comics . Suverän kund service helt enligt vad jag som kund förväntade mig.

Mathias L
Skrev om LootLand

Köpte en väckarklocka som såg ut som Mario. Beställning var lätt. Leveransen gick snabbt. Den första jag fick fungerade inte. Jag reklamerade och fick en ny utan några problem, behövde inte skicka tillbaka den gamla. Den nya slutade fungera efter några dagar men jag känner att det handlade mer om dålig produktion än Loot land.

Johanna B
Skrev om LootLand

Snabbt, enkelt och grym service.

Fanny L
Skrev om LootLand

Jättenöjd! Älskar min nya Pikachu-keps. Snabb leverans och hög nivå på allt från produkt till service!

Alexander E
Skrev om LootLand

Super nöjd! Beställde 2 produkter och en av dem var det problem med. Fick blixtsnabb service då jag mejlade in och allt löste sig direkt! Kommer handla här flera gånger och rekommenderar starkt!

Svar från LootLand

Stort tack för din rekommendation! :)

Magnus L
Skrev om LootLand

Köpte blandade prylar från företaget och med en snabb leverans samt bra support kommer jag handla där fler gånger

Lars O
Skrev om LootLand

Jag har köpt många saker från Loot Land bland annat diverse assassin's creed föremål som edens äpplet. Deras VD hjälpte mig när det blev lite krångel med deras betaltjänst med snabb och bra service. Jag hade inte så höga förväntningar först eftersom det var ett nytt företag men gissa om jag blev förvånad, när deras produkter kom fram. De var väldigt bra packade och riktigt bra kvalité. Deras leveranstid var skit snabb och sedan skickade de med godis ^^. Jag kommer absolut handla därifrån igen.

Gerry S
Skrev om LootLand

Köpte en gamingtröja och en kopp senast. Hämtade leveransen samma dag, allt gick utan problem och fick som alltid en utmärkt service!

Lasse P
Skrev om LootLand

Riktigt trevligt bemötande och service. Mycket snabb leverans! Rekommenderas varmt

Lucas L
Skrev om LootLand

Bra bemötande, snabb frakt, bra utbud.

Elin B
Skrev om LootLand

Jag köpte en fräsig keps på ett väldigt enkelt och smidigt sätt på Lootland hemsida. Gillar sortimentet och är väldigt nöjd med den snabba leveransen jag fick :).

Christoffer H

Beställde en kaffemugg att ha på jobbet. Bra utbud och ett personligt bemötande vid kontakt. Snabb leveranstid, rekommenderar starkt!

Tomas E
Skrev om LootLand

Smidigt. Kanon service och trevliga!

Svar från LootLand

Tack för din rekommendation! Superkul att du är nöjd :-)