Alla kategorier Kiropraktor Dalarna Falun Lugnets Fysiocenter AB

Svärdsjögatan 28, 791 31 Falun — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lugnets Fysiocenter AB

• GOGO T
    GOGO T skrev om Lugnets Fysiocenter AB
    Tycker Fysiocenter erbjuder bra utrustning i förhållande till pris och att man kan gå och komma när man vill är ju ett stort plus i kanten.

Vid påpekan i Gästboken om allt från stora hårbollar i duschen till illaluktande bastu, i syfte att förbättra, så kommer ju den första kallduschen när försvaren duggar tätt genom att Fysiocenter ständigt för en dialog med städpersonalen och att det är kvinnor som städar och de kan tydligen inte gå in i det manliga omklädningsrummet under öppettid. Hur gör man i övriga delar av landet för majoriteten av de lokalvårdarna är väl dagarbetande kvinnor...?
  • Tanja R
    Tanja R skrev om Lugnets Fysiocenter AB
    Jag har haft gymkort här och trivdes mycket med den avslappnade stämningen! Eftersom företaget sysslar med rehabilitering och sjukgymnastik, så är det inte bodybuilders här utan istället alla typer av människor. Jag behövde inte känna mig bortgjord för att jag var otränad!

Maskinerna är i helt okej skick, och en hel vägg är fönstertäckt med en behaglig skogsvy. Ett eget rum finns för stretching och manuell träning. Omklädesrummen har skåp där du behöver egen nyckel (det finns även småskåp med inbyggda nycklar), fräscha duschar och bastu. (Tips: starta bastun när du kommer så är den varm när du tränat klart!)

Priserna är låga och du får rabatt som arbetslös/pensionär/studerande.

Svärdsjögatan 28, 791 31 Falun