Alla kategorier Jurist Skåne Malmö M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB

Kalendegatan 4, 211 35 Malmö — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB

• Jonas H
    Jonas H skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Kan varmt rekommendera denna byrå, de har överträffat mina förväntningar vid slutfallet vid båda tillfällen jag tagit hjälp av byrån. Läs mer
  • Louise H
    Louise H skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Kan varmt rekommendera byrån!
    Fick ett mycket bra och proffsigt bemötande av både min advokat och administrativ personal. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Byrån och då speciellt Marie hjälpte min bror i en vårdnadstvist. Påläst, all fakta på plats och gjorde ett utomordentligt jobb. Läs mer
  • Håkan C skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Vi fick hjälp att skriva ett testamente, vilket utfördes till vår fulla belåtenhet. Advokatbyrån kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Nina B skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Haft mycket bra hjälp med både testamente och i vårdnadsmål inom familjen. Kan varmt rekommenderas. N Pettersson Läs mer
  • Carolina R skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Super bra bemötande av alla på byrån. Vänliga människor som gör sitt jobb med bravur!!! Dom går in i fallet inte bara läser på! Dom verkligen bryr sig med hjärtat! Jag har bara haft Thea palmqvist och hon är en guda gåva på detta! Hon verkligen bryr sig om en! Läs mer
    Carolina R gillar detta
  • Lennart S skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Har kontaktat Advokatbyrån vid 2 tillfällen. Mycket kompetent o trevlig personal. Kommer att rekommendera denna byrå till vänner o bekanta. Läs mer
  • Kenneth R
    Kenneth R skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Jag har haft behov av advokat hjälp vid 3 tillfällen. Jag fick hjälp av M. Lagerlöf i tvist kring barn samt annat ärende. Det har gått bra varje gång. Jag är glad och trygg att ha henne vid min sida. Hon vet hur man ska driva ett mål på bästa sätt och jag kan verkligen rekommendera henne. Kenneth R Läs mer
  • Erik J skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Håller verkligen inte alls med om nedanstående negativa recensioner. Jag har fått hjälp av Marie Lagerlöf med familjerättslig rådgivning och vänner till mig har använt byrån för rådgivning inom migrationsrätt. Alla på byrån var ytterst engagerade i mitt ärende och rådgivningen höll högsta klass trots att ärendet var avancerat. Även min vän är väldigt nöjd att han använde sig av Lagerlöfs Advokatbyrå och berömde dem för sitt stora engagemang i hans ärende. Om ni söker efter en skicklig advokatbyrå som verkligen engagerat sig för er fråga rekommenderar jag starkt Lagerlöfs Advokatbyrå. Läs mer
  • Karl W skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Lagerlöfs med Marie i spetsen har bistått mig och min familj i flera ärenden inom både familjerätt (tidigare skilsmässa, testamente med mera) och migrationsrätt (min fru är ursprungligen från ett utomeuropeiskt land) och de har alltid varit professionella, effektiva och mänskliga. Det är en oslagbar kombination och det ger ett personligt anslag som jag tror är svårt att hitta hos andra. Stark rekommendation! Läs mer
  • Christian B skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Varning! Varning! Varning!
    Absolut den mest inkompetenta advokat!
    Gör inte sin arbete, lägger personliga värderingar i sina handlingar. Missar viktiga saker och hjälper inte, utan tvärtom!!

Finns många andra som är så mycket bättre. Läs mer
  • Patrik B skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    oj, jag kan bara instämma med tidigare användare.

Försöker vara trevlig först , sen en riktig bråkstake, som verkligen anstränger sig att skapa en konflikt av ingenting. Läs mer
  • Karin N skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Varning för denna advokat byrå. Marie Lagerlöf arbetar hämndlystet och agressivt. Hon gör så att konflikten accelererar. Hennes agerande speglade inte mig och jag förlorade enormt i tingsrätten på att ha henne som advokat. VARNING! Läs mer
  • Daniel J skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    En advokat som profiterar på andra människors olycka i främst vårdnadstvister. Hon ser att att pappan är fläckfri och ändå bidrar hon till att förvärra den svenska vårdnadscirkusen. Läs mer