Alla kategorier Jurist Skåne Malmö M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB

Läs vad 6 kunder tycker om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB

• Christian B
    Christian B skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Varning! Varning! Varning!
    Absolut den mest inkompetenta advokat!
    Gör inte sin arbete, lägger personliga värderingar i sina handlingar. Missar viktiga saker och hjälper inte, utan tvärtom!!

Finns många andra som är så mycket bättre.
  • P
    P skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    oj, jag kan bara instämma med tidigare användare.

Försöker vara trevlig först , sen en riktig bråkstake, som verkligen anstränger sig att skapa en konflikt av ingenting.
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Riktigt dålig advokat (Marie Lagerlöf). Trevlig första gången man träffas och man får förtroende för henne. Arbetar oprofessionellt och aggressivt. Vill man behålla en hyfsad kontakt med motparten skall man inte välja henne för den blir förstörd för alltid. Knapphändig information och kan hon inte tjäna så mycket på fallet som hon tänkt sig så svalnar snart intresset. Man får göra halva jobbet själv då hon inte tar reda på viktig information som är avgörande för fallet. Välj annan advokat!
  • Karin N
    Karin N skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    Varning för denna advokat byrå. Marie Lagerlöf arbetar hämndlystet och agressivt. Hon gör så att konflikten accelererar. Hennes agerande speglade inte mig och jag förlorade enormt i tingsrätten på att ha henne som advokat. VARNING!
  • Erik A
    Erik A skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    En direkt oseriös advokatbyrå. Kan iofs endast uttala mig om advokat Marie Lagerlöf. Hon är inte att rekommendera. Arbetar inte professionellt och känns hämndlysten i sitt sätt agera. Känns trist att hon är så aktiv inom ett så känsligt ämne som familjerätt där barn är inblandade. Rekommenderar verkligen inte denna advokat.
  • Daniel J
    Daniel J skrev om M. Lagerlöfs Advokatbyrå AB
    En advokat som profiterar på andra människors olycka i främst vårdnadstvister. Hon ser att att pappan är fläckfri och ändå bidrar hon till att förvärra den svenska vårdnadscirkusen.

Kalendegatan 4, 211 35 Malmö