Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Borås M&M Elitflytt i Borås

M&M Elitflytt i Borås

Lars Kaggsgatan 99, 504 43 Borås — Visa karta

Vi ombesörjer och förmedlar bohagstransporter samt magasinering åt såväl företag som privatpersoner i södra samt mellersta Sverige. Vi utför alltid våra uppdrag med stor varsamhet samt ett professionellt bemötande i alla lägen.

Läs vad 1 kund tycker om M&M Elitflytt i Borås

• Anna-Carin C
    Anna-Carin C skrev om M&M Elitflytt i Borås
    Jag flyttade från Mölndal till Stockholm i slutet av juli 2010 och anlitade flyttfirma. Det var en djungel! Till slut föll valet på M&M Elitflytt från Borås. Det ångrade jag inte en sekund.

Bra pris, alla försäkringar som en flyttfirma bör ha, mer än punktliga, svarade på alla frågor, föreslog själva vad jag skulle tänka på och att använda rutavdraget för flyttstädningen så det blev billigare för mig. Snabba och framförallt, otroligt trevliga, serviceminded och tillmötesgående.

4 trappor ned och 4 trappor upp utan hiss - och de frågade försynt om de kunde ta lite vatten, mitt i värsta sommarhettan ... ;) Flyttstädet var utmärkt och noggrant, inget gick sönder och de var på utsatt tid. Glatt överraskad av hur otroligt smidigt allt funkade. Så jag rekommenderar verkligen Elitflytt!

Bloggade också om dem och flytten här: http://carnebro.se/blogg/personligt/flyttrekommendationer/

Lars Kaggsgatan 99, 504 43 Borås