M5 BYGG AB

M5 BYGG AB

www.m5bygg.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till oss på M5 Vi är ett företag i Stockholm som skapar trivsel. Varför jobbar vi inom branschen? Integritet, kvalitet och service är ledord i mitt liv som företagare, och det är runt dessa värden jag försöker bygga M5 Bygg; med varje kund, i varje projekt, varje dag! Att bli anförtrodd och få möjligheten att genom...

168 omdömen om M5 BYGG AB

Sedan starten hos Reco 2017

Sasan V
Skrev om M5 BYGG AB

Renoverade badrummet och tvättstugan. M5 gjorde ett utmärkt arbete från start till slut och höll överenskommen pris och tidsplan. Vi fick ett kanonfint badrum och tvättstuga!!

Jonas Lars Martin L

M5 lett av Christian, utfört av Svarek, gjorde ett väldigt snyggt jobb med vår renovering. Tvättstuga och badrum parallellt. Höll tiden, höll budgeten (fast pris) trots lite oförutsedda komplikationer. Fixade såklart några detaljer efter besiktning också. Tack M5 och lycka till framåt!

Sven Johan K
Skrev om M5 BYGG AB

Helrenoverat ett stort badrum och en mindre toalett i höstas med hjälp av M5 bygg. Fantastisk finish och kvalitet i arbetet. Det tog kanske litet längre tid än vi trodde. Men hela tiden bra kommunikation och några byggskador ordnades snabbt. Offerten höll bra.

Axel I
Skrev om M5 BYGG AB

Totalrenovering av lägenhet inklusive flytt av kök, helt ny gäst-wc och renovering av badrum. Närvarande från offertlämning till genomförande. Gav goda råd och var bollplank vid funderingar. Tydliga med vilka förväntningar de hade på oss och vilka förväntningar vi kunde ha på dem. Jättefin känsla för detaljer i genomförandet. Vi är supernöjda med M5 Bygg, de vi haft mest kontakt med, Christian, Slawek, Lukas och David. Vi kommer att rekommendera dem till alla som går i renoveringstankar!

Oscar Karl Fredrik W

Anställde M5 för en helrenovering i vasastan. Tre stycken badrum, kök, alla ytskikt och helt ny el. Mycket nöjd. Projektledare Christian hjälpte till med val och tankesätt. Supernöjd. Kommer anställa igen.

Amir S
Skrev om M5 BYGG AB

Vi anlitade M5 bygg för en helrenovering av vår lägenhet och allt har har varit exemplariskt. Första kontakten togs direkt, proffsig och snabb offert för att inte tala om själva arbetet. Allt har gått riktigt snabbt och på utsatt tid, där resultatet är grymt. Rekommenderar M5 varje dag i veckan. Projektledaren Christian är grym samt alla andra som varit på plats.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Amir, Tack så mycket för ert fina omdöme och för att ni valde oss för ert projekt. Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Paulina N
Skrev om M5 BYGG AB

Jag köpte en 50-talslägenhet i behov av ytskiktsrenovering och tog in ett gäng offerter. M5 Bygg var tydliga och konkreta i sin kommunikation och svarade snabbt på mina frågor, och de hade dessutom väldigt fina omdömen, så jag valde dem. Och jag är så nöjd!!! Lägenheten blev finare än jag hoppats - allt är så ordentligt och noggrant gjort, från golv till tak. Jag citerar min kompis som var den första att få kika på den: "Så fräscht. Så rakt. Så fina lister och skarvar och tapeter så det var inte klokt." Om jag får möjlighet...

Svar från M5 BYGG AB

Hej Paulina, Tack så mycket för det fantastiska omdömet! Vi är otroligt glada över att höra att ni är nöjda med vårt arbete. Er feedback betyder mycket för oss. Tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Anna C
Skrev om M5 BYGG AB

Vi totalrenoverade en lägenhet med projektledare Christian på M5 Bygg. Renoveringen började omgående och resultat blev över förväntan och på utsatt tid. Christian var lätt och trevlig att kommunicera med och höll mig uppdaterad dagligen. De har även hjälpt till med smarta lösningar som jag själv aldrig hade kunnat komma på. 5 ⭐️/ Anna C på Lidingö

Svar från M5 BYGG AB

Hej Anna, Tack så mycket för ert fantastiska omdöme! Det var en glädje att få vara en del av er lägenhetsrenovering. Att höra att resultatet överträffade era förväntningar och att ni uppskattade vår kommunikation och de smarta lösningarna värmer verkligen. Christian och vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativa resultat och er positiva upplevelse betyder mycket för oss. Tack för ert förtroende och ert stöd. Vänliga hälsningar, Alla på M5 Bygg AB

Jan Yngve A
Skrev om M5 BYGG AB

Vi totalrenoverade vårt badrum i en villa. M5 Bygg valdes ut bland 6 olika offerter. Renoveringen startade i stort sett med en gång och det var folk där och jobbade nästan varje dag. Städning, dammskydd och sopor sköttes exemplariskt. Priset överensstämde med offerten. Vi är helnöjda. / Jan A

Svar från M5 BYGG AB

Hej Jan, Tack så mycket för det positiva omdömet! Det gläder oss att ni valde oss bland flera offerter och att ni är så nöjda med resultatet av badrumsrenoveringen. Att ni upplevde att arbetet startade snabbt, att vi höll en hög standard gällande arbete, städning och att priset överensstämde med offerten är viktiga faktorer för oss. Vi tackar för ert förtroende. Vänliga hälsningar, Alla på M5 Bygg AB

Kristine P
Skrev om M5 BYGG AB

Vi anlitade M5 Bygg för en totalrenovering av vår lägenhet och vi har enbart gott att säga om dem, vi har känt oss mycket trygga under renoveringsprocessen, M5 Bygg har varit lyhörda för våra idéer från start till slut, och när vi stötte på hinder längst vägen så har de varit extremt kreativa och lösningsorienterade. Vi är så tacksamma för vår fina lägenhet som nu alla i familjen vill vistas i. Ett stort tack till hela teamet för väl bemötande, topp resultat och att ni uppnådde alla våra förväntningar.

Svar från M5 BYGG AB

Hej, Ett enormt tack för era vänliga ord och ert förtroende i oss för er lägenhetsrenovering! Att höra att ni kände er trygga under hela processen och att ni uppskattade vårt lyhörda tillvägagångssätt för era idéer värmer verkligen. Att kunna vara kreativa och lösningsorienterade när utmaningar uppstår är en viktig del av vårt arbete, och vi är glada att ni är så nöjda med resultatet. Er tillfredsställelse och att ni nu trivs i er fina lägenhet är det bästa betyget för oss. Stort tack till hela familjen för ert samarbete och ert stöd! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Alice P
Skrev om M5 BYGG AB

Jag och min sambo köpte en 80kvm 50-tals lägenhet med stort renoveringsbehov. M5 renoverade kök, golv och ytskikt på under 2 månader. De höll tidplanen, lyssnade på oss och hjälpte till med rekommendationer kring vad som behövde göras och hur. Teamet var alltid tillgängligt och lätt att kommunicera med. Vi är supernöjda och har redan rekommenderat M5 till familj som också anlitat dem.

Svar från M5 BYGG AB

Hej, Stort tack för att ni valde oss för er lägenhetsrenovering, hoppas att ni kommer att trivas i er superfina lägenhet! Vänliga hälsningar, M5 Bygg-teamet

Radoslaw P
Skrev om M5 BYGG AB

Bästa teamet 💪 M5 hjälpte oss slå samman 2 lgh, 2 elskåp och 2 fiskbensparlettgolv - och blev klara i tid! Resultatet är över förväntan och vi är nöjdast! De har gjort ett strålande jobb, varit närvarande och kommunikativa under hela bygget. Hållt rent och snyggt och hela tiden arbetat med beaktande av vår 2 årings säkerhet. Ni har våra varmaste rekommendationer!

Svar från M5 BYGG AB

Hej, Stort tack för omdömet! Superkul att få jobba tillsammans med er och vad glada vi är att ni är nöjda med slutresultatet. Ha det fint och på återseende! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Oliver M
Skrev om M5 BYGG AB

Gjorde om duschrummet med M5. Nöjd med väl utfört arbete! Transparent och god kommunikation genomgående under renoveringen. Kan absolut rekommendera.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Oliver, Stort tack för ert omdöme och vad glada vi är att ni blev nöjda med renoveringen av ert duschrum! Vi ses! Vänligen Alla på M5 Bygg AB

Simon A
Skrev om M5 BYGG AB

Helrenoverade mitt 6kvm badrum med M5 Bygg. Allt gick enligt plan och resultatet blev hur bra som helst. Totalbeloppet blev exakt enligt vad som hade offererats från början, trots att det till och med blev lite extrajobb för dem. Är mycket nöjd och kommer använda igen!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Simon, Tack för ditt omdöme! Badrummet blev riktigt fint :-) Vi ses! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Maria C
Skrev om M5 BYGG AB

Vi renoverade två badrum plus nytt hallgolv, och vi är mycket nöjda med resultatet. Alla inblandade har varit lyhörda, punktliga, flexibla och professionella. Både tidsram och budget hölls, så vi är verkligen nöjda och kan varmt rekommendera M5Bygg. Vi är speciellt nöjda med Nosir och Nodin.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Maria, Tack för ditt omdöme :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Jessica Anna R
Skrev om M5 BYGG AB

M5 Bygg renoverade mitt badrum, resultatet blev jättefint. Rekommenderar starkt!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Jessica, Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på M5 Bygg! Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Reza S
Skrev om M5 BYGG AB

mycket bra och snyggt gjort!

Hej Reza, Tack för ditt omdöme :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg

Helena R
Skrev om M5 BYGG AB

Vi använde M5 för att dela in ett badrum till två badrum i vår lägenhet. Deras arbete var effektivt och höll utlovad tidsplan och budget. Som företag är M5 agila och flexibla och med endast några dagars varsel offererade de och utförde de ett partiellt stambyten för vår BRF. Vi kan varmt rekommendera M5 bygg. Helena & Per

Svar från M5 BYGG AB

Hej Helena, Stort tack för din rekommendation och för ett trevligt projekt! Vi ses :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Kjell Hans Olof J

M5 har renoverat vårt badrum och vi är väldigt nöjda med arbetet och slutresultatet, väldigt fin finish. Vill tacka alla som har varit med i projektet. Vi kan varmt rekommendera M5”

Svar från M5 BYGG AB

Hej Kjell, Stort tack för din rekommendation! På återseende :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Per S
Skrev om M5 BYGG AB

M5 hjälpte mig att renovera mitt badrum samt ställa om en 1,5a till en 2a. Jag kan inte rekommendera M5 nog och är väldigt nöjd med utförande i både kvalitet och deras professionalitet. Som håller en informerad under hela renoveringen och allt föll inom budget samt tidsplan

Svar från M5 BYGG AB

Hej Per, Tack för ett trevligt projekt! Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Caroline Maria K

Snabba och enkla att ha och göra med, håller tidsramarna och är på plats enligt ö.k för att utföra jobbet. Inget krångel och enkel kommunikation med byggledare och hantverkare. Vi gjorde om vårt badrum och det blev precis som vi hade önskat och inom budget.

Svar från M5 BYGG AB

Hej, Stort tack för din rekommendation och omdöme! Vad glada vi blir att ni är nöjda med renoveringen Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

SUSANNA K
Skrev om M5 BYGG AB

M5 Bygg har precis genomfört renovering av badrum och kök samt rivning och byggnation av ny vägg i min lägenhet. Proffsigt bemötande från första stund och lika hög servicenivå och fint engagemang genom hela projektet hos alla medarbetare och hantverkare på plats. Stort tack Christian, David, Karen m fl för ert fantastiska arbete, jag är så nöjd med slutresultatet!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Susanna, Stort tack för omdömet och vad roligt att du är nöjd med renoveringen! Vi ses! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

MATHIAS G
Skrev om M5 BYGG AB

Duktiga, effektiva och noggranna. Är väldigt nöjd med det nyrenoverade badrummet. Extraplus med den härliga golvvärmen.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Mathias, Tack för din rekommendation! Badrummet blev väldigt fint! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

ANNA ELISABETH B

Vi gjorde om ett badrum i höstas som ej var renoverat sedan 20 år tillbaka. Fick ett bra och snabbt bemötande från offert till start av projektet. En del krångligheter stöttes på under projektets gång pga badrummets(och husets) ålder men det löstes snabbt och på ett bra sätt. Kommunikationen påbörjades i Teams men det avbröts under tiden, dock hade vi fortsatt bra kommunikation per sms/telefon med byggledaren (David) under resten av projektet, däremot skulle det nog rekommenderas med fortsatt användning av ett kommunikations...

Svar från M5 BYGG AB

Hej Elisabeth, Tack för din rekommendation :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB

Helena C
Skrev om M5 BYGG AB

Jag fick ett trevligt bemötande i upphandlingsfasen av min badrumsrenovering och offerten var bra uppställd och tydligt specificerad för de olika momenten som ingick i arbetet. Jag hade en bra kommunikation med projektledaren och arbetsledaren via en gemensam WhatsApp-tråd under arbetets gång och M5 Bygg höll den överenskomna tidsplanen för projektet. Resultatet blev jättefint och jag njuter av mitt nya badrum!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Helena, Tack för din rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med renoveringen. På återseende! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

CHRISTIAN E
Skrev om M5 BYGG AB

Renoverade mitt badrum med M5 bygg. Riktigt nöjd med slutresultatet och David (ägare) som hjälpte mig när jag hade frågor under projektet. Rekommenderas starkt! 😊

Svar från M5 BYGG AB

Hej Christian! Tack för din rekommendation! Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Mathilda S
Skrev om M5 BYGG AB

Vår badrumsrenovering blev nyligen klar och vi är så nöjda! Genom hela processen har det varit duktiga och trevliga hantverkare som verkligen ansträngt sig för att vi skulle få vårt drömbadrum - vilket vi fick! Vi antlitar gärna M5 igen!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Mathilda, Vad roligt att ni är nöjda med renoveringen! På återseende! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Ingrid Katarina Ö

Mitt badrum från 1984 som inte var åtgärdat sedan dess, behövde en helrenovering. Inga konstigheter med vinklar och vrår utan ett badrum med raka väggar på ca. 4 kvm. Jag tog in 6 offerter där alla hade de behörigheter som krävdes. Tittade också på alla omdömen. Jag valde sedan mellan de två med bäst omdömen vilket också var de dyraste. Valde sedan M5 Bygg som var näst dyrast, men med tanke på de extrakostnader, lönebortfall mm. jag haft hade jag nog tjänat på att välja de dyraste. Ifrågasätter också de omdömen företaget...

HELENA F
Skrev om M5 BYGG AB

Vi har byggt hus med M5 Bygg så har haft mycket att göra med de. David har varit väldigt lyhörd hela vägen och försökt göra allt för att vi ska vara nöjda och få exakt det huset vi vill ha. Vi har stött på en del problem längs vägen (såsom man gör när det byggs) och M5 Bygg har hela tiden sett till att allt löst sig i slutändan. Nu står vårt hus klart och det hade inte kunnat bli finare. Stort tack för ert fantastiska arbete! Vi är så nöjda!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Helena, Vad kul att du är nöjd med arbetet. Vi ses! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Hans Gustaf H
Skrev om M5 BYGG AB

M5 gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Kvalitén på själv arbetet var överlag bra och det tack vare en väldigt duktig plattsättare/snickare/elektriker. Det var även lätt att få information och följa arbetet i whatsapp. Tyvärr märks det att M5 har för mycket att göra och man brister därför i projektledningen. -Den utlovade totalansvaret uteblev och det lades istället över på oss som kund -M5 beställde inte inventarier och kakel i tid vilket försenade bygget nästan en månad. Man kan inte hävda att det är kundens ansvar...

Svar från M5 BYGG AB

Hej Hans Gustaf, Tack för din rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med slutfinnishen! I detta projekt så har ni upprättat en kontakt med en kakelbutik som vi sammarbetar med, under den perioden drabbades de ganska hårt av pandemin vilket gjorde att det var underbemannade under en längre period, detta resulterade i missade beställningar från deras sida vilken i sin tur påverkade vårt arbete då vi inte kunde färdigställa badrummet i tid. Ni planerade badrummet med den kakelbutiken samt gjorde en ritning som vi...

ANDERS H
Skrev om M5 BYGG AB

Anlitade M5Bygg för att renovera hela köket. M5Bygg gjorde ett mycket fint arbete och vi blev mycket nöjda. M5Bygg har skickliga hantverkare som även har social kompetens. Arbetet gjordes också inom rimlig tid. Jag kan starkt rekommendera M5Bygg. Mvh Anders Höglund

Svar från M5 BYGG AB

Hej Anders, Tack för din rekommendation! Vad roligt att du är nöjd med ditt nya kök :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Hampus Leevi K
Skrev om M5 BYGG AB

Anlitade M5 för en badrumsrenovering för ca ett år sedan. Jobbet blev klart i tid, precis som avtalat 👍🏼

PERNILLA Ö
Skrev om M5 BYGG AB

Är så nöjd med arbetet M5 gjorde hemma hos mig. Tog in dem för att göra om mitt badrum, flytta på avloppet till köket och riva ett par väggar. Arbetet utfördes i tid och resultatet blev fantastiskt. Alla hantverkare och projektledare jag träffade är väldigt trevliga och professionella vilket även mina grannar tyckte. Kommer absolut att anlita dem igen. Rekommenderar verkligen!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Pernilla, Tack för din rekommendation! Vilken skillnad det blev och vad glada vi blir att du är nöjd med badrummet :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg!

FREDRIK R
Skrev om M5 BYGG AB

Vi använda M5 Bygg då vi skulle renovera vårt badrum i vår lägenhet. Från det att vi tog kontakt med M5 så visade de stor professionalitet och kompetens och det slutade med att vi anlitade M5 för att göra fler renoveringar i lägenheten. Allting men ett fantastiskt resultat. Under arbetets gång har de varit lyhörda och enkla att kommunicera med. Slutresultatet blev kanonbra och vi kan verkligen rekommendera företaget.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Fredrik och Jasmine, Tack för er rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med oss. Hör gärna av er för framtida renoveringar! :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

MALIN E
Skrev om M5 BYGG AB

Vi använde oss av M5 bygg för att renovera vårt badrum. Seriöst bolag med en bra ägare som månar om kunden och tar till sig feedback.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Malin och Olof, Tack för er rekommendation! :-) Hör av er om ni behöver hjälp med fler byggprojekt! Med vänlig hälsning, Alla på M5 bygg AB!

Shabnam Shanie S

Har haft en totalrenovering med Jocke som projektledare på M5Bygg. Är supernöjd. Kommunikationen har varit tydlig och snabb. Stor lyhördhet och känsla för service och inte minst mycket kunnig och uppdaterad inom byggtekniska frågor som underlättade beslutsgången. Extra plus att de små detaljer mot slutet av arbetet inte förhalades utan allt i helhet blev klart i tid. Extra tack till Taher och Abu som orkade med att hålla ordning på alla önskemål om snickeri och måleri! Det blev snyggt och gediget resultat 👌🏼

Svar från M5 BYGG AB

Hej Shanie, Tack för din rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med oss på M5 bygg och slutresultatet :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 bygg AB.

Lars K
Skrev om M5 BYGG AB

Skicklig hantverkare men de (ägaren?) vägrade detaljspeca:a fakturan. Han hade varken tid eller skyldighet att göra det förmedlade han. Det är dock första gången jag råkat ut för det. Kanske fakturan stämde, kanske inte. Jag kunde inte kontrollera den.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Lars, Tack för ditt omdöme! Eftersom det var ett arbete på cirka 3 dagar där överenskommelsen var att arbetet skulle ske på löpande räkning. Efter avslutat arbete fick du en materiallista på vad som använts i ditt projekt samt timmar redovisat. Priserna stämde överens med vad som var fakturerat och du fick även pris per produkt bifogat i ett separat mejl. Roligt att du är nöjd med slutresultatet och våra hantverkare. Hör gärna av dig igen om du vill ha hjälp med fler projekt! Önskar dig en fin sommar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg!

Carl Gustav Joakim L

Vi gjorde om vårt badrum och fick hjälp av M5. Jätteduktiga från start till slut och Iman som gjorde jobbet var fantastisk!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Joakim, Vad kul att ni är nöjda med renoveringen! Ha det fint! :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg.

Agnes D
Skrev om M5 BYGG AB

Vi renoverade badrummet med M5, totalentreprenad. Första mötena och kontakten var jättebra, de bokade in avstämningsmöten varje vecka och var alltid trevliga genom hela processen. Tyvärr blev renoveringen inte klar i utsatt tid vilket meddelades 16.30 samma fredag som vi skulle flyttat tillbaka in i vår lägenhet, och detta fick vi reda på efter att ha frågat upprepade gånger om det verkligen blir färdigt i tid. Det blev ett ganska tråkigt avslut på en annars bra renovering med jättefint slutresultat. Sista dagarna fick...

Svar från M5 BYGG AB

Hej Agnes, Tack för din rekommendation! För oss är det väldigt viktigt att hålla tidsplanen då de flesta av våra kunder har tillfälliga boenden under projekttiden. I ditt fall så påverkades vi av material som saknades samt en vattenavstängning som inte kunde genomföras då vi ej kom in i källaren, detta medför tyvärr förseningar i projektet. Vi tar till oss det du säger och hoppas att ni kommer trivas i ert nya fina badrum :-) Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB.

Björn K
Skrev om M5 BYGG AB

Vasastan lägenheten - totalrenovering Vi köpte en 3:a i Vasastan som behövde totalrenoveras och jag och min fru hade aldrig renoverat något innan och vi var självklart lite oroliga, då man har hört om allt som kan gå fel. Men vad M5 bygg åstadkom var helt fantastiskt bra! Från första stund fick vi ett stort förtroende för dem. De väldigt punktliga, de var väl organiserade, väl planerade, alla var jättetrevliga, det var lätt att prata med alla arbetare, de var snabba på att svara frågor då de hade ett Whats Up konto...

FILIP G
Skrev om M5 BYGG AB

Vi är mycket nöjda att vi anlitade M5 Bygg inför vår badrumsrenovering på ca 3 kvm. Bra bemötande, flexibla, noggranna, lyhörda, snabba och trevliga. Om det var det något som vi ville åtgärda eller komplettera, ordnade dem det snabbt och effektivt. Trots att vi valde att bygga till en tvättstuga, blev projektet färdigt enligt tidigare plan vilket uppskattas enormt. Badrummet och tvättstugan blev superfina. Christian och Jocke har varit riktiga stjärnor samt övriga involverade såsom plattsättare, elektriker och rörmokare.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Filip och Hanna, Tack för rekommendationen och ett kul projekt! Vad roligt att ni är nöjda med oss på M5 och slutresultatet. Vi ses! :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Jonathan Å
Skrev om M5 BYGG AB

Upplevelsen är total! Arbetar inom fastighetsbranschen och har aldrig skådat likadant. Vårt badrum vart perfekt, kostnaden exakt och problem var till för att lösas. Kanonbolag. Viktor som satte plattor är en stjärna, projektledaren var kanon. Från start till klart brilliant. Kommer anlita er fler gånger. Åman

Svar från M5 BYGG AB

Hej Jonathan, Stort tack för din rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med vår personal och slutresultatet :-) På återseende! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Christoffer C
Skrev om M5 BYGG AB

Renoverade badrummet med M5 och fick ett fantastiskt fint badrum. Dom har varit flexibla och började med badrummet inom väldigt kort varsel. Blev trevligt bemött från start till slut av alla inblandade. Får dock göra ett litet avdrag för bristande kommunikation vilket ledde till diverse fel, men dessa fel justerade dom utan problem.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Christoffer, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd med slutresultatet. Ha det fint! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Lovisa A
Skrev om M5 BYGG AB

M5 och projektledare Joakim skötte min köksrenovering. Stort tålamod trots en vattenläcka veckan innan planerad projektstart som sköt upp hela projektet flera månader. Fått mycket hjälp, råd och snabba svar från projektledaren. Vid oväntade extrakostnader fick jag förklarat för mig varför de behövdes och mina alternativ med olika prisnivåer. I slutändan ser köket precis ut som jag tänkt mig, och jag märkte att projektet under tiden var i kompetenta händer.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Lovisa, Stort tack för din rekommendation! Vad glada vi blir att du är nöjd med köket :-) Ha det fint! Med vänlig hälsning, Alla på M5 bygg AB.

Ina I
Skrev om M5 BYGG AB

Vi köpte en badrumsrenovering av M5 efter noga övervägande då detta var vår första. Efter att ha fått en mycket bra genomgång av offert och projektupplägg satte vi igång. Vi hade kommunicerat våra höga krav till M5 i form av support och service och har genom hela projektet blivit otroligt väl bemötta där de har levt upp till våra förväntningar. Christian har varit en stjärna och löst stort som smått samt varit väldigt tillgänglig. Renoveringen gick smidigare än vi kunnat tro och även badrummet snyggare. Vi är glada att vi valde M5.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Ina och Gustav, Stort tack för er fina rekommendation, vad glada vi blir att ni är nöjda med vårt arbete! Hör gärna av er för framtida renoveringar! På återseende! :-) Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB.

Florin A. I. M

Perfekt och nöjd! Bra jobb duktig! Pris ok. Med vänlig hälsning, Florin

Svar från M5 BYGG AB

Hej Florin, Tack för omdömet! Vad glada vi blir att du är nöjd med renoveringen. Med vänlig hälsning Alla på M5 Bygg.

ÖRJAN L
Skrev om M5 BYGG AB

Vi anlitade M5 för att helrenovera vårt badrum. Vi är mycket nöjda med resultatet och med M5s helhetsåtagande. B

Svar från M5 BYGG AB

Hej Örjan, Tack för din rekommendation! Vad roligt att ni är nöjda med renoveringen :-) Med vänliga hälsningar, Alla på M5 Bygg!

Tina T
Skrev om M5 BYGG AB

M5BYGG totalrenoverade mitt badrum oktober-november 2020. Företaget har gett mig tron tillbaka på att det finns seriösa hantverkare. Proffsigt skött från start till klart. Och så snyggt det blev! Rekommenderas!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Tina, Stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!

Marika L
Skrev om M5 BYGG AB

Jag bestämde mig för att med enbart några dagars varsel byta golv och måla hela lägenheten jag skulle flytta in i. M5 Bygg åtog sig arbetet direkt och var supersnabba och på. De rev även ut det gamla badkaret och installerade nya duschväggar och kommod. De hade två veckor på sig och allt flöt på superbra och de höll tiden perfekt. Killarna som utförde arbetet var jättetrevliga och David höll mig underrättad löpande och svarade under arbetets gång direkt på sms och i telefon.

Svar från M5 BYGG AB

Hej Marika, Tack för ditt omdöme! Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar. Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB.

Oscar F
Skrev om M5 BYGG AB

Vi anlitade M5 för att helrenovera vårt badrum. Ett litet badrum på 2kvm där vi bytte kakel, flyttade dusch och monterade stor spegel m.m. Vi är mycket nöjda med resultatet och med M5. Vi vill rikta ett stort tack till Artur och de andra som ställde upp i motgång och medgång!

Svar från M5 BYGG AB

Hej Oscar, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med det nya badrummet. Kontakta oss gärna igen för framtida renoveringar! Med vänlig hälsning, Alla på M5 Bygg AB!