Anna Lena Albäck

Anna Lena Albäck

Anna Lena Albäck är mäklare på Mäklarbyrån Albäck & Co

Anna Lena Albäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Lena Albäck har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

79 omdömen om Anna Lena Albäck

Sedan starten hos Reco 2014
Helene T
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Vi har köpt hus två gånger - båda gångerna av Anna Lena, så när vi skulle sälja vårt radhus var valet av mäklare inte svårt. Anna Lena är kunnig, tillgänglig, engagerad och genuint intresserad av att affären blir bra för både säljare och köpare. Rekommenderar absolut Albäck o co.

Svar från Anna Lena Albäck

TACK för ert fina omdöme. Det har varit en glädje att lära känna er och sett hur ni förvaltat er boende. Mycket spänd på att få komma på besök o se vad ni nu hittar på i ert nya! Kramar till hela familjen

Sandra W
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Vi köpte en villa som Anna-Lena hade ute till försäljning. Hon var både professionell och saklig, hon var alltid tillgänglig för frågor och återkom väldigt snabbt med svar. Det kändes som att hon var både intresserad av att vi och säljaren och skulle vara nöjda med affären. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Anna Lena Albäck

Hej Sandra Tack för ditt fina omdöme! Är så glad att det blev ni som blev ägare till denna pärla. Har följt er renovering av trädgårdens framsida - jätte fint! Hoppas få komma på besök och få se insidans renovering. Hälsa Samuel.

Daniel R
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Anna Lena Albäck har genom hela processen, från första kontakt och fram till överlåtelse, haft ett mycket professionellt och äkta engagemang. Jag har känt mig trygg i vetskapen att Anna Lena på bästa sätt har tagit hand om hela försäljningen och hållit mig informerad om potentiella köpare, budgivning och annan väsentlig information. Anna Lena har varit genomgående närvarande, kontaktbar och tydlig i sin kommunikation och därutöver gjort ett gediget arbete med styling och rådgivning i alla de frågor som dyker upp för en förstagångssäljare...

Svar från Anna Lena Albäck

Hej Daniel Vilket fint omdöme du ger mig, jätte tack! Det har varit en glädje att få lära känna dig o sälja din speciella lägenhet, vet hur mkt den betydde för dig. Lycka till med ditt nya spännande liv norröver och välkommen tillbaka till Malmö!

Peter E
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Helt otrolig kvinna. Fantastikt att kunna sälja på 1 dag. Vilken kunskap hon har. Stå upp lyft på hatten.

Svar från Anna Lena Albäck

TACK för dina otroliga ord! Riseberga älskar jag och det är lika roligt nu som för 30 års sedan att få ett uppdrag i ert område! Ert hus var ju perfekt! Tackar också för god gemenskap.

Julius O
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Lättsam och mycket duktig mäklare. Jag är jättenöjd med mitt bostadsköp!

Svar från Anna Lena Albäck

Kära Julius vilken glädje det har varit att ha dig som köpare. Du har lägenheten med stans finaste terras! Lycka till!

Mattias J
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Jag är Kvalitetschef inom en global verksamhet och har genom det en personlighet som ställer höga krav på tjänster och service. För att välja rätt mäklare lät jag de 3 bästa jag kunde tänka mej I Limhamn, att visa mej varför de skulle få uppdraget att sälja vårt hus. Från första kontakten visade Anna Lena den personligt professionella service som jag önskade. Verklighets-förankring, erfarenhet, kunskap om hus, marknadskänsla, ambition, humor. Jag förklarade tidigt för Anna Lena att avsikten var att göra det allra bästa vi...

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för ditt fina omdöme! Det var en ära att få sälja ert fina hus på Limhamn och framför allt att få lära känna dig. Så otroligt roligt vi hade under månaden som hela försäljningsprocessen pågick. Njut nu av värmen på andra sidan Atlanten och glöm inte besöka Mikaela och mig när ni återvänder till Limhamn!

Susanne F
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Finns INGEN mäklare i hela Malmö som är som Anna-Lena Man känner sig så "sedd" när man kommer till Anna-Lenas "visningshus" Hon utstrålar gläde/värme/ärlighet, och hon ger så mycket av sig själv för att du som "Köpare" skall känna dig trygg. Alla mäklare borde träffa Anna-Lena och ta del av hennes proffsiga sätt.

Svar från Anna Lena Albäck

Kära Susanne Vilket omdöme! Det var en fröjd att få komma på besök hos dig och Stefan och få en visning av ert nyrenoverade hus. Nu vet jag efter alla hus jag visat er att ni hittat rätt. Ni såg möjligheten att förvandla detta hus till ert drömboende! Tack också för alla skratt och go samvaro.

Susanne N
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Mycket nöjd med lägenhetsköpet. Personligt men samtidigt professionellt bemötande. Bästa mäklaren i Malmö!

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för dina fina ord. Jag är så glad att det blev din dotter som fick denna lgh, det kändes att det var ett samspel! Hoppas nu hon ska trivas!

Carina A
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Anna-Lena var otroligt engagerad i alla delar av husförsäljningen. Man kände verkligen att hon la ner mkt tid. Fantastiskt att stylingen ingick , o hon hade verkligen känsla för det.Kan varmt rekommendera henne om man går i säljtankar.

Svar från Anna Lena Albäck

Mycket tack för ditt fina omdöme, det var sann lycka att få fria händer med ert fantastiska sekelskifteshus! Hoppas ni kommit iordning i ert nya hus o ni inte saknar Limhamn för mkt!

Klaus S
Skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Om alla Mäklare är lika angagerade och kunnig som Anna Lena ,skulle det finnas flera nöjda Kunder i Branschen och mindre dåligare Mäklare.

Svar från Anna Lena Albäck

Liebe Beide, vielen Dank! Så roligt vi hade under försäljningen, hälsa huvudstaden!