Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Mäklarbyrån Albäck & Co Anna Lena Albäck

4.9 / 5 i betyg — 78 rekommendationer

Läs vad 78 användare tycker om Anna Lena Albäck

• Sandra W
    Sandra W skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Vi köpte en villa som Anna-Lena hade ute till försäljning. Hon var både professionell och saklig, hon var alltid tillgänglig för frågor och återkom väldigt snabbt med svar. Det kändes som att hon var både intresserad av att vi och säljaren och skulle vara nöjda med affären. Kan varmt rekommenderas.
    2015-12-15 Anna Lena A svarar Sandra W
    Hej Sandra
    Tack för ditt fina omdöme! Är så glad att det blev ni som blev ägare till denna pärla. Har följt er renovering av trädgårdens framsida - jätte fint! Hoppas få komma på besök och få se insidans renovering. Hälsa Samuel.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena Albäck har genom hela processen, från första kontakt och fram till överlåtelse, haft ett mycket professionellt och äkta engagemang. Jag har känt mig trygg i vetskapen att Anna Lena på bästa sätt har tagit hand om hela försäljningen och hållit mig informerad om potentiella köpare, budgivning och annan väsentlig information. Anna Lena har varit genomgående närvarande, kontaktbar och tydlig i sin kommunikation och därutöver gjort ett gediget arbete med styling och rådgivning i alla de frågor som dyker upp för en förstagångssäljare som jag. På det stora hela kan jag varmt rekommendera Mäklarbyrån Albäck och det är ett givet mäklarval för mig i framtiden.
    2015-11-26 Anna Lena A svarar Daniel R
    Hej Daniel
    Vilket fint omdöme du ger mig, jätte tack! Det har varit en glädje att få lära känna dig o sälja din speciella lägenhet, vet hur mkt den betydde för dig. Lycka till med ditt nya spännande liv norröver och välkommen tillbaka till Malmö!
  • Peter E
    Peter E skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Helt otrolig kvinna.
    Fantastikt att kunna sälja på 1 dag.
    Vilken kunskap hon har.
    Stå upp lyft på hatten.
    2015-11-26 Anna Lena A svarar Peter E
    TACK för dina otroliga ord! Riseberga älskar jag och det är lika roligt nu som för 30 års sedan att få ett uppdrag i ert område! Ert hus var ju perfekt! Tackar också för god gemenskap.
  • Julius O
    Julius O skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Lättsam och mycket duktig mäklare. Jag är jättenöjd med mitt bostadsköp!
    2015-12-02 Anna Lena A svarar Julius O
    Kära Julius vilken glädje det har varit att ha dig som köpare. Du har lägenheten med stans finaste terras! Lycka till!
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag är Kvalitetschef inom en global verksamhet och har genom det en personlighet som ställer höga krav på tjänster och service. För att välja rätt mäklare lät jag de 3 bästa jag kunde tänka mej I Limhamn, att visa mej varför de skulle få uppdraget att sälja vårt hus. Från första kontakten visade Anna Lena den personligt professionella service som jag önskade. Verklighets-förankring, erfarenhet, kunskap om hus, marknadskänsla, ambition, humor. Jag förklarade tidigt för Anna Lena att avsikten var att göra det allra bästa vi kunde med de förutsättningar vi hade. Genom teamwork lyckades vi göra mycket bättre än så, inom begränsad tid. Resultat, pris och innehåll i mäklartjänsten talat ett tydligt språk som jag varmt rekommenderar.
    2015-11-26 Anna Lena A svarar Mattias J
    Tack för ditt fina omdöme!
    Det var en ära att få sälja ert fina hus på Limhamn och framför allt att få lära känna dig. Så otroligt roligt vi hade under månaden som hela försäljningsprocessen pågick. Njut nu av värmen på andra sidan Atlanten och glöm inte besöka Mikaela och mig när ni återvänder till Limhamn!
  • Susanne F
    Susanne F skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Finns INGEN mäklare i hela Malmö som är som Anna-Lena
    Man känner sig så "sedd" när man kommer till Anna-Lenas "visningshus"
    Hon utstrålar gläde/värme/ärlighet, och hon ger så mycket av sig själv för att du som "Köpare" skall känna dig trygg.
    Alla mäklare borde träffa Anna-Lena och ta del av hennes proffsiga sätt.
    2015-11-26 Anna Lena A svarar Susanne F
    Kära Susanne
    Vilket omdöme!
    Det var en fröjd att få komma på besök hos dig och Stefan och få en visning av ert nyrenoverade hus. Nu vet jag efter alla hus jag visat er att ni hittat rätt. Ni såg möjligheten att förvandla detta hus till ert drömboende! Tack också för alla skratt och go samvaro.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket nöjd med lägenhetsköpet. Personligt men samtidigt professionellt bemötande. Bästa mäklaren i Malmö!
    2015-11-23 Anna Lena A svarar Susanne N
    Tack för dina fina ord. Jag är så glad att det blev din dotter som fick denna lgh, det kändes att det var ett samspel! Hoppas nu hon ska trivas!
  • Carina A
    Carina A skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna-Lena var otroligt engagerad i alla delar av husförsäljningen. Man kände verkligen att hon la ner mkt tid. Fantastiskt att stylingen ingick , o hon hade verkligen känsla för det.Kan varmt rekommendera henne om man går i säljtankar.
    2015-11-19 Anna Lena A svarar Carina A
    Mycket tack för ditt fina omdöme, det var sann lycka att få fria händer med ert fantastiska sekelskifteshus! Hoppas ni kommit iordning i ert nya hus o ni inte saknar Limhamn för mkt!
  • Klaus S
    Klaus S skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Om alla Mäklare är lika angagerade och kunnig som Anna Lena ,skulle det finnas flera nöjda Kunder i Branschen och mindre dåligare Mäklare.
    2015-11-19 Anna Lena A svarar Klaus S
    Liebe Beide, vielen Dank! Så roligt vi hade under försäljningen, hälsa huvudstaden!
  • Petronella N
    Petronella N skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Fantastiskt bemötande, vänligt och professionellt.
    2015-11-18 Anna Lena A svarar Petronella N
    Hej lilla du
    Tack för så fina ord! Är såå glad att det blev du som blev ägare till denna fina lägenhet!
  • Mats R
    Mats R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Under 15 år har vi och släkten gjort fyra affärer med Anna Lenas mäklarbyrå. Om vi i framtiden skall göra fler fastighetsaffärer blir det utan tvekan med Anna Lena.
    Kunnig, personlig med fingertoppskänsla -dessutom rolig!
    Rekomm tenderas varmt.
    2015-11-16 Anna Lena A svarar Mats R
    Ni är för GOA! Ja många roliga stunder har vi haft och underbara hus att sälja. Tack för fina ord, hälsa släkten och snart är det väl något nytt på gång!?
    Hälsningar
    Anna Lena
  • Christoffer I
    Christoffer I skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Fantastiskt professionella, effektiva och kunniga mäklare! Allting gick smidigt och budgivningen kändes trygg och sansad. Skulle rekommendera denna mäklarbyrå till alla som vill ha en genuint engagerad mäklare.
    2015-11-18 Anna Lena A svarar Christoffer I
    Tack Christoffer för dina vänliga ord och lycka till med ert nya boende och framför allt ser jag fram emot att du skickar bilder på den lille när den nu snart kommer!
  • Anita R
    Anita R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag har inte riktigt ord att beskriva Anna Lena, otrolig räcker inte. Jag och min bror sålde mammas dödsbo utan att ha träffat Anna Lena en enda gång innan. Hon var bara ett under av effektivitet. Allt gick igenom mejl och svaren kom inom minuter. Det tog henne 10 dagar från att hon fått nyckeln tills hon hunnit städa och göra i ordning trädgården, fotografera, sätta ut huset till försäljning och få det sålt. Ordet omöjlig finns inte hos Anna Lena och hon stod till tjänst dygnet runt även med saker som egentligen inte tillhör försäljningen av huset. När vi sedan omsides träffades, så lärde jag känna en mäklare som man inte bara kan lita på utan som också är enormt trevlig. Jag vill rekommendera Anna Lena och hennes firma på det absolut varmaste. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare och saker kunde inte ha varit lättare än de var.
    2015-11-18 Anna Lena A svarar Anita R
    Tack för alla varma ord, jag blev tårögd! Det var en glädje att få sälja ert föräldrahem och att lära känna er och lyckan för den härliga familjen att få sitt drömhem. Låt oss fortsätta vår mailkontakt och träffas var gång ni är i Sverige.
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Lyhörd, framåt och oerhört drivande
    2015-11-23 Anna Lena A svarar Mikael O
    Tack för dina fina ord. Det har varit lika positivt att ha er som köpare som säljare och att komma er kära familj o släkt nära - tack för detta! Hoppas ni kommit tillrätta i ert nya hus!
  • Frida R
    Frida R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Fantastisk och som genuint intresserar sig för kunden
  • Ann-charlotte A
    Ann-charlotte A skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Förtroende ingivande och engagerad mäklare som verkligen levererar
  • Carl Magnus K
    Carl Magnus K skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Bostadsrättsradhus.

Mycket bra bemötande.
  • Sven B
    Sven B skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Målmedveten kärlek och värme för både köpare och säljare??????????
  • Emanuel P
    Emanuel P skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag fick ett otroligt bra bemötande när jag via dom köpte en lägenhet. Trevliga och tillmötesgående från början till slut.
  • Per K
    Per K skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna-Lena sålde en villa för min räkning. Jag kan inte annat säga utan hon utförde sitt uppdrag perfekt. Anna-Lena tillhör den äldre typen av mäklare
    som engagerar sig i sina kunder för att förstå vad dom önskar. Dessutom gör hennes fantastiska styling av bostaden att kunder upplever huset på ett lockande sätt. Anna-Lena tvekar inte att svara i telefon även om det är kl. 23.00 en lördag kväll. Om du har behov av en engagerad mäklare kan jag varmt rekommendera henne för din försäljning.

Per K.
    2014-11-12 Anna Lena A svarar Per K
    Hej Per
    Stort tack för ditt fina omdöme och dina värmande ord! Du vet ju hur kul jag tyckte det var att styla ditt hus - förutsättningarna var ju perfekta! Klart man ALLTID svarar i telefon - är ju en nyfiken typ!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Har inte själv haft henne som mäklare vid försäljning av lägenhet, men köpt en lägenhet genom henne. Fick ett gott intryck, hon var tillmötesgående, kunnig och flexibel. Utöver det även väldigt glad och trevlig och gjorde att affären kändes enkel och smidig.
    2014-11-12 Anna Lena A svarar Sandra R
    Hej Sandra
    Jätte stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas du trivs i din nya lgh och det gick bra med din försäljning. Hälsa hela din trevliga familj jag träffade ju ganska många!
  • Ann I
    Ann I skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Proffsigt och " familjärt" bemötande.
    Stor kunskap och stort engagemang.
    2014-11-12 Anna Lena A svarar Ann I
    Hej Ann
    Stort tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet att få sälja ert fina hus. - ett sant nöje! Lycka till med ert nya hus!
  • Kristian Å
    Kristian Å skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket trevlig och kunnig i hela bemötandet då vi köpte vårt hus.
    2014-11-12 Anna Lena A svarar Kristian Å
    Hej Kristian
    Stort tack för ditt fina omdöme. OJ vad nyfiken jag blir över hur det gått för er med er fantastiska skånelänga! Hälsa din fina familj!
  • Terese N
    Terese N skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Toppen bra! Trevlig & väldigt duktig mäklare.
    2014-11-09 Anna Lena A svarar Terese N
    Hej Terese
    Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är så glad att det blev ni som blev ägare, det blev ju nästan en bröllopsgåva! Men ack så mkt att göra! men tror av god hjälp av pappa har ni fixat jätte bra. Skulle vara så roligt att komma och få se! Hälsa alla
  • Nedret C
    Nedret C skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena är en mycket bra mäklare, pålitlig och seriös man känner sig trygg med henne. Vi brukar rekommendera henne till alla vara vänner.
    Hälsningar Nedret
    2014-11-09 Anna Lena A svarar Nedret C
    Hej Nedret
    Jätte tack för ditt fina omdöme. Det var en fröjd att visa din lgh och alltid hade du kaffebrickan dukad till en kaffesugen mäklare med kunder mkt uppskattat!! Tack också för att du rekommenderar dina vänner till mig, det värmer!
  • JENS CHRISTIAN B
    JENS CHRISTIAN B skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket proffsig och hjälpsam.
    2014-11-12 Anna Lena A svarar JENS CHRISTIAN B
    STORT tack för ditt fina omdöme.
  • Ann-louise O
    Ann-louise O skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    mycket proffsig mäklare med blick för allt inom mäklarbranschen. stylingen av huset mycket proffsigt gjort med glimten i ögat för det lilla extra.
    mycket kunnig inom byggbranschen och kan argumentera med köpare och besiktningsman om eventuella frågor som rör både det ena och det andra.
    2014-11-09 Anna Lena A svarar Ann-louise O
    Hej Ann-Louise
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det är alltid svårt att komma in efter att en annan mäklare gjort ett försök men du var så härligt öppen för nya försök o styling o allt blev så otroligt bra från dag ett. Vilket rart par som blev ägare till det hus som jag förstår står dig mkt varmt om hjärtat!. Dessutom vilket härligt bemötande och hjälp du gav dem! Hälsa din kaxiga Jörgen
  • Christine A
    Christine A skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket kunnig mäklare. Bryr sig in i minsta detalj
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Christine A
    Hej Christine
    Jätte tack för ditt fina omdöme och tack för förtroende att få sälja både ert hus och dina föräldrars hus. Hoppas ni trivs på landet!
  • Eva T
    Eva T skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Engagerad,pålitlig och väldigt kunnig mäklare!Hjälper till med allt ,t.o.m. homestyling!Vi är väldigt nöjda och kan bara varmt rekommendera denna byrå!!
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Eva T
    Hej Eva
    Stort tack för ditt fina omdöme och de värmande orden. Du kan tror att jag tyckte det var roligt att styla det fina huset! Hälsa familjen
  • Roger F
    Roger F skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena är otroligt trevlig och väldigt professionell. Jag är väldigt glad att det var Anna Lena som guida oss genom vårt första husköp.
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Roger F
    Hej Roger
    Jätte tack för ditt fina omdöme. Hörde av Eva att ni renoverat nästan allt och jag förstår att det blev jättefint, ni är så duktiga! Det var så roligt att det var jag som fick förmedla ert första hus till er!
  • Subhi S
    Subhi S skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Trevlig Mäklare tydlig med allt
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Subhi S
    Hej
    Jätte tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni trivs och kunnat njuta av både balkong och uteplats. Grattis till er lilla baby! Hälsa Johanna.
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Ingav förtroende och var väldigt bra på att hålla en uppdaterad igenom hela affären.
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Tomas E
    Hej Tomas
    Stort tack för ditt fina omdöme. Nu har ni bott en vecka i huset och jag hoppas att ni stormtrivs och tycker det är skönt att komma hem till ert område igen. Hälsa familjen
  • Cesar Eduardo Niz C
    Cesar Eduardo Niz C skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Väldigt trevligt bemötande samt mycket kunnig, har tillgodosett med all information vi begärt om samt hjälpt oss väldigt engagerad från början till slut. Då husköp är verkligen ett stort beslut man gör, så uppskattas det att man möter en profesionell person.

Kan bara säga tack så mycket, och rekommenderar Anna Lena på alla vis.
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Cesar Eduardo Niz C
    Hej Eduardo
    Jättetack för ditt fina omdöme. Hoppas ni trivs och jag förstår att du fixar, bygger och gör ert hus jätte fint. Hälsa familjen
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag är mycket nöjd Anna -Lena Albäck, som sålde mitt hus och varmt rekomnendera Mäklarb Albäck och redan gjort så vid flera tillfällen. Barbro nöjd kun
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Barbro A
    Hej Barbro
    Stort tack för ditt fina omdöme och rekommendationerna. Det har varit en fröjd att få din bekantskap.
  • Per G
    Per G skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    2007 - Byrån sålde ett kedjehus i Malmö åt min fru och mig.
    2013 - Byrån sålde ett kedjehus i Oxie (mina föräldrars dödsbo) åt mig och min syster.
    Vi kan inte tänka oss bättre resultat, kunnande, hjälpsamhet och bemötande... Toppen!!!!!
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Per G
    Hej Per
    Stort tack för ditt fina omdöme. Trevligt och spännande samtal vi hade sist! Ska verkligen försöka göra ett besök hos er men varför bor ni så långt bort! Hälsa Pia
  • Wafa Thameen A
    Wafa Thameen A skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket bra och snäll mäklare.
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Wafa Thameen A
    Hej Wafa
    Stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas att du trivs i ditt fina hus och att det blev ett praktiskt hus för er!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag har inte mött en bättre och seriösare mäklare. Anna Lena tog emot oss på ett otroligt proffsigt sätt när vi kom på visning. Hon hade bokat individuella visningstillfällen, visade runt i ägorna och talade oss igenom diverse av vikt. Sedan dess har hon svarat snabbt och följt upp gång på gång med vänlighet. Nu har vi hittat vårt drömhem och är enormt tacksamma!
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Sandra B
    Hej Sandra
    Stort tack för ditt fina omdöme. Jag är så glad att det blev ni som blev ägare till denna pärla! Hoppas jag en sommardag får komma på en kopp kaffe i er fantastiska trädgårdsoas. Lycka till med allt!
  • Bui Thi Mai Huong C
    Bui Thi Mai Huong C skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Superbra mäklare rekommenderas
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Bui Thi Mai Huong C
    Hej Bui
    Jätte tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni trivs och allt gick bra med flytten! Hälsa familjen.
  • Nisha Pather O
    Nisha Pather O skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena Albäck hjälpte oss både inför och efter vårt första husköp. Hon var fantastiskt kunnig och hjälpsam med alla möjliga frågor som dök upp. Alltid lätt att kommunicera med och nåbar i princip alla tider - även sena kvällar och helger. En pålitlig, trevlig och erfaren mäklare.
    2014-11-08 Anna Lena A svarar Nisha Pather O
    Hej Nisha
    Stort tack för ditt fina omdöme och de fina orden, det värmde. Hoppas nu ni trivs och kommit iordning. Tänk när vår och sommar kommer och ni kan öppna upp poolområdet! Hälsa Fredrik och barnen.
  • Nina L
    Nina L skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Fick mycket bra hjälp och rådgivning av Anna Lena Hon hjälpte oss med att sälja en lägenhet
    2014-11-07 Anna Lena A svarar Nina L
    Hej Nina
    Stor tack för ditt fina omdöme och förtroendet att få sälja din mors lägenhet. Det var en fröjd att få styla lägenhet, vilken härlig 60-tals inredning det fanns att jobba med! Hälsa Patrik
  • Åke Ingvar R
    Åke Ingvar R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Våra bästa referenser :-)

De har sålt 2 objekt för vår räkning
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Åke Ingvar R
    Hej Ingvar
    Stor tack för ditt fina omdöme. Visst har vi haft härliga försäljningar och god gemenskap. Kanske är det snart en ny bostadsaffär på gång?
  • Ofelia M
    Ofelia M skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena Albäck förkroppsligar i sin tjänst det bästa hos en mäklare; proffsighet, kunnighet, ärligt och ett vänligt bemötande. Jag tror att varje kund känner sig prioriterad och är det också. Dessutom upplever jag att Anna Lena har ett genuint intresse av att rätt hus ska hitta rätt köpare. Jag vill verkligen ge mina varmaste rekommendationer av Anna Lena både till köp och försäljning!
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Ofelia M
    OFELIA - så värmande ord, stort tack för ditt omdöme. Jag saknar våra pratstunder utanför kontoret men jag hoppas ni trivs i Kina och har det bra. Håller ett öga på ert fina hus, kram!
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket bra bemötande av en kunnig och omtänksam mäklare.
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Sandra R
    Hej Sandra
    Mycket tack för det fina omdömet. Vi kämpade bra tillsammans och önskar dig jättelycka till med ditt nya boende - så spännande!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Vi köpte av denna mäklare och upplevde ett seriöst bemötande genom hela köpprocessen.
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Daniel S
    Hej Daniel
    Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni trivs på andra sidan jordklotet. Jag sneglar ofta in på ert fina hus och tänker att snart(?) är ni tillbaka.
  • Carina J
    Carina J skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna-Lena Albäck Mäklarbyrån Albäck & CO AB anlitade vi igen i samband med försäljningen av vårt hus. Vi har stort förtroende för Anna-Lena och hon inger stort förtroende och har bred kunskap inom fastighetsbranschen.
    Affären sköttes mycket professionellt.
    2014-11-07 Anna Lena A svarar Carina J
    Hej Carina
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit så trivsamt att ha er som säljare och få förtroendet att sälja ert fina hus. Lycka till med ert nya hus och hoppas ni trivs på landet!
  • Henrik I
    Henrik I skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket proffsig och personlig märklarbyrå. Vi uppskattade verkligen att visningen var bokad för oss enskilt. Vi har under affären hela tiden känt att mäklaren har varit måna om att båda parter ska bli nöjda.
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Henrik I
    Hej Henrik
    Stort tack för ditt fina omdöme. Lägenheten var ju er redan i hallen! Tröttnar ni på trapporna så ring mig, ett tag till kan tanten klättra.
  • Anna P
    Anna P skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Vi har anlitat Albäck och Co AB för försäljningen av min mors föräldrahem och har bara gott att säga om den tjänst vi köpt. Vi har fått ett mycket bra - engagerat och professionellt - bemötande och vi kan varmt rekommendera Albäck o Co.
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Anna P
    Hej Anna
    Varmt tack för ditt fina omdöme. Visst hade vi kul under försäljningen, även om du var lite nervös. Stort tack för förtroendet att få sälja din mors, jag gillar verkligen dessa hus!
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Anna Lena Albäck är en fantastiskt professionell mäklare som vi anlitat vid ett flertal tillfällen. Den personliga kontakten är ovärderlig och både köpare och säljare bemöts och informeras på bästa möjliga sätt. Högsta betyg!!!
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Birgitta B
    Hej Birgitta
    Varmt tack för ditt fina omdöme och stort tack att jag fått lära känna er och fått följa er genom många bostadsaffärer. Tänk att ni flyttade ut på landet men bättre än att det blev Stockholm. Tror nog att ni trivs men om ni ska tillbaka till Malmö så vet ni vart ni ska vända er!
  • Carina C
    Carina C skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag fick ett mycket personligt och professionellt bemötande av Anna Lena Albäck i samband med husförsäljning.

Företaget är familjärt, personligt och mina förväntning uppfylldes till 100%.

Jag föredrar småskalighet, där det personliga mötet och det professionella försäljande får ta plats, är värt sin vikt i guld.
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Carina C
    Hej Carina
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit en glädje att få förtroendet att få sälja ditt hus och lära känna dig. Hoppas nu du trivs på landet annars får vi leta nytt hus i Malmö!
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Anna Lena Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Är mycket nöjd med annalena albäck. Har stort förtroende för henne o hon är väldigt proffsig i sitt arbete. Hon är engagerad o lägger sitt hjärta o själ i sitt arbete
    2014-11-06 Anna Lena A svarar Sofie E
    Hej Sofie
    Stort tack för ditt fina omdöme. Hoppas flytten gått bra och pojkarna har sprungit ner allt! Kanske kommer trappa nr 2 (hi hi)
Mikaela Albäck

Linnégatan 65, 216 15 Malmö