Mäklarbyrån Albäck & Co

Mäklarbyrån Albäck & Co

Ring 070-874 09 21 albackco.se

Välkommen till Albäck & Co, ett litet mäklarföretag med stort engagemang! Vi har vårt kontor i centrala Limhamn, men vi är verksamma i hela Malmö och förmedlar både villor och bostadsrätter. Hos oss får du två personliga mäklare till ditt förfogande, som sköter allt. Med hjälp av aktiv marknadsföring både digitalt och i lokalpressen...

94 omdömen om Mäklarbyrån Albäck & Co

Rebecca  G
Skrev om Mäklarbyrån Albäck & Co

Vi har köpt vårt första hus genom Anna Lena och hon sålde även vår lägenhet med kort varsel. Lägenheten gick upp väldigt bra, mer än vi hoppades på! Ett sådant genuint intresse, engagemang och förtroende har vi aldrig upplevt tidigare, både som köpare och säljare. Alltid tillgänglig och kan verkligen sin sak. Kan varmt rekommendera Albäck & Co, ni kommer inte bli besvikna!

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 441 omdömen 4.8 av 441 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Anders S
Skrev om Mäklarbyrån Albäck & Co

Jag kan verkligen rekommendera Albäck & Co vid en försäljning. De var väldigt engagerade, professionella, förtroendeingivande och trevliga att ha att göra med. Jag hade först kontakt med en av de stora byråerna men de försökte pressa mig till ett bud jag inte kände var rätt, genom att som jag tyckte "snacka ner" min lägenhet. Albäck & Co å andra sidan hade verkligen förmågan att ta fram det fina med min lägenhet. De fick dessutom två bud som låg 250 000 kr, och ett tätt på 250 000 kr, över det bud som den första mäklaren...

Helene T

Vi har köpt hus två gånger - båda gångerna av Anna Lena, så när vi skulle sälja vårt radhus var valet av mäklare inte svårt. Anna Lena är kunnig, tillgänglig, engagerad och genuint intresserad av att affären blir bra för både säljare och köpare. Rekommenderar absolut Albäck o co.

Svar från Anna Lena Albäck

TACK för ert fina omdöme. Det har varit en glädje att lära känna er och sett hur ni förvaltat er boende. Mycket spänd på att få komma på besök o se vad ni nu hittar på i ert nya! Kramar till hela familjen

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2268 omdömen 4.8 av 2268 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Sandra W

Vi köpte en villa som Anna-Lena hade ute till försäljning. Hon var både professionell och saklig, hon var alltid tillgänglig för frågor och återkom väldigt snabbt med svar. Det kändes som att hon var både intresserad av att vi och säljaren och skulle vara nöjda med affären. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Anna Lena Albäck

Hej Sandra Tack för ditt fina omdöme! Är så glad att det blev ni som blev ägare till denna pärla. Har följt er renovering av trädgårdens framsida - jätte fint! Hoppas få komma på besök och få se insidans renovering. Hälsa Samuel.

Daniel R

Anna Lena Albäck har genom hela processen, från första kontakt och fram till överlåtelse, haft ett mycket professionellt och äkta engagemang. Jag har känt mig trygg i vetskapen att Anna Lena på bästa sätt har tagit hand om hela försäljningen och hållit mig informerad om potentiella köpare, budgivning och annan väsentlig information. Anna Lena har varit genomgående närvarande, kontaktbar och tydlig i sin kommunikation och därutöver gjort ett gediget arbete med styling och rådgivning i alla de frågor som dyker upp för en förstagångssäljare...

Svar från Anna Lena Albäck

Hej Daniel Vilket fint omdöme du ger mig, jätte tack! Det har varit en glädje att få lära känna dig o sälja din speciella lägenhet, vet hur mkt den betydde för dig. Lycka till med ditt nya spännande liv norröver och välkommen tillbaka till Malmö!

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Peter E

Helt otrolig kvinna. Fantastikt att kunna sälja på 1 dag. Vilken kunskap hon har. Stå upp lyft på hatten.

Svar från Anna Lena Albäck

TACK för dina otroliga ord! Riseberga älskar jag och det är lika roligt nu som för 30 års sedan att få ett uppdrag i ert område! Ert hus var ju perfekt! Tackar också för god gemenskap.

Julius O

Lättsam och mycket duktig mäklare. Jag är jättenöjd med mitt bostadsköp!

Svar från Anna Lena Albäck

Kära Julius vilken glädje det har varit att ha dig som köpare. Du har lägenheten med stans finaste terras! Lycka till!

Mattias J

Jag är Kvalitetschef inom en global verksamhet och har genom det en personlighet som ställer höga krav på tjänster och service. För att välja rätt mäklare lät jag de 3 bästa jag kunde tänka mej I Limhamn, att visa mej varför de skulle få uppdraget att sälja vårt hus. Från första kontakten visade Anna Lena den personligt professionella service som jag önskade. Verklighets-förankring, erfarenhet, kunskap om hus, marknadskänsla, ambition, humor. Jag förklarade tidigt för Anna Lena att avsikten var att göra det allra bästa vi...

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för ditt fina omdöme! Det var en ära att få sälja ert fina hus på Limhamn och framför allt att få lära känna dig. Så otroligt roligt vi hade under månaden som hela försäljningsprocessen pågick. Njut nu av värmen på andra sidan Atlanten och glöm inte besöka Mikaela och mig när ni återvänder till Limhamn!

Susanne F

Finns INGEN mäklare i hela Malmö som är som Anna-Lena Man känner sig så "sedd" när man kommer till Anna-Lenas "visningshus" Hon utstrålar gläde/värme/ärlighet, och hon ger så mycket av sig själv för att du som "Köpare" skall känna dig trygg. Alla mäklare borde träffa Anna-Lena och ta del av hennes proffsiga sätt.

Svar från Anna Lena Albäck

Kära Susanne Vilket omdöme! Det var en fröjd att få komma på besök hos dig och Stefan och få en visning av ert nyrenoverade hus. Nu vet jag efter alla hus jag visat er att ni hittat rätt. Ni såg möjligheten att förvandla detta hus till ert drömboende! Tack också för alla skratt och go samvaro.

Susanne N

Mycket nöjd med lägenhetsköpet. Personligt men samtidigt professionellt bemötande. Bästa mäklaren i Malmö!

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för dina fina ord. Jag är så glad att det blev din dotter som fick denna lgh, det kändes att det var ett samspel! Hoppas nu hon ska trivas!

Carina A

Anna-Lena var otroligt engagerad i alla delar av husförsäljningen. Man kände verkligen att hon la ner mkt tid. Fantastiskt att stylingen ingick , o hon hade verkligen känsla för det.Kan varmt rekommendera henne om man går i säljtankar.

Svar från Anna Lena Albäck

Mycket tack för ditt fina omdöme, det var sann lycka att få fria händer med ert fantastiska sekelskifteshus! Hoppas ni kommit iordning i ert nya hus o ni inte saknar Limhamn för mkt!

Klaus S

Om alla Mäklare är lika angagerade och kunnig som Anna Lena ,skulle det finnas flera nöjda Kunder i Branschen och mindre dåligare Mäklare.

Svar från Anna Lena Albäck

Liebe Beide, vielen Dank! Så roligt vi hade under försäljningen, hälsa huvudstaden!

Petronella N

Fantastiskt bemötande, vänligt och professionellt.

Svar från Anna Lena Albäck

Hej lilla du Tack för så fina ord! Är såå glad att det blev du som blev ägare till denna fina lägenhet!

Mats R

Under 15 år har vi och släkten gjort fyra affärer med Anna Lenas mäklarbyrå. Om vi i framtiden skall göra fler fastighetsaffärer blir det utan tvekan med Anna Lena. Kunnig, personlig med fingertoppskänsla -dessutom rolig! Rekomm tenderas varmt.

Svar från Anna Lena Albäck

Ni är för GOA! Ja många roliga stunder har vi haft och underbara hus att sälja. Tack för fina ord, hälsa släkten och snart är det väl något nytt på gång!? Hälsningar Anna Lena

Christoffer I

Fantastiskt professionella, effektiva och kunniga mäklare! Allting gick smidigt och budgivningen kändes trygg och sansad. Skulle rekommendera denna mäklarbyrå till alla som vill ha en genuint engagerad mäklare.

Svar från Anna Lena Albäck

Tack Christoffer för dina vänliga ord och lycka till med ert nya boende och framför allt ser jag fram emot att du skickar bilder på den lille när den nu snart kommer!

Anita R

Jag har inte riktigt ord att beskriva Anna Lena, otrolig räcker inte. Jag och min bror sålde mammas dödsbo utan att ha träffat Anna Lena en enda gång innan. Hon var bara ett under av effektivitet. Allt gick igenom mejl och svaren kom inom minuter. Det tog henne 10 dagar från att hon fått nyckeln tills hon hunnit städa och göra i ordning trädgården, fotografera, sätta ut huset till försäljning och få det sålt. Ordet omöjlig finns inte hos Anna Lena och hon stod till tjänst dygnet runt även med saker som egentligen inte tillhör...

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för alla varma ord, jag blev tårögd! Det var en glädje att få sälja ert föräldrahem och att lära känna er och lyckan för den härliga familjen att få sitt drömhem. Låt oss fortsätta vår mailkontakt och träffas var gång ni är i Sverige.

Mikael O

Lyhörd, framåt och oerhört drivande

Svar från Anna Lena Albäck

Tack för dina fina ord. Det har varit lika positivt att ha er som köpare som säljare och att komma er kära familj o släkt nära - tack för detta! Hoppas ni kommit tillrätta i ert nya hus!

Frida R

Fantastisk och som genuint intresserar sig för kunden

Emelie L

Stilsäker, kunnig, positiv o glad, erfaren o Säljande men inte påträngande, serviceinriktad, Tillmötesgående varmt rekommendera

Svar från Mikaela Albäck

Tack Emelie för dina ord! Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende, och vad roligt vi hade med att bolla ideér med styling inför försäljningen av lägenheten! :) All lycka till. /Mikaela

Hanna K

Jag uppskattar mycket den personliga kontakt och det personliga bemötande som man får hos en lite mindre mäklarbyrå och som jag fick av Mikaela. Hon lät mig undersöka och kontrollera bakgrundsfakta för huset som jag var intresserad av (och som jag sedan köpte) utan att försöka pressa mig på ett beslut innan jag kände mig säker och hade allt klart för mig. Jag tycker att vi hade en bra dialog och en bra kommunikation. Svar på frågor som jag hade behövde jag aldrig vänta länge på, Mikaela var alltid snabb och noga med att höra av sig och att följa upp.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Hanna. Det gör mig otroligt glad att du kände dig trygg under ditt husköp och såklart är det viktigt för mig att du fick undersöka precis det du önskade. Jag hoppas du trivs bra och att du fått njuta i din trädgård i sommar. Jag kommer ihåg hur det kliade i dina fingrar att få plantera och skapa en härlig oas! /Mikaela

Claudia C

Mycket nöjd med hur allt sköttes och vi som köpare har ingenting att klaga på. Kan varmt rekommendera Mikaela, Albäck & co AB till andra. Trevligt bemötande och en bra kontakt och information under hela tiden vilket känns väldigt viktigt.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Claudia för dina fina ord! Jag är nyfiken på hur ni renoverat er drömlägenhet, hoppas det har blivit precis som ni önskat. :) /Mikaela

Lina P

Mikaela på Albäck& Co fick mitt hus sålt snabbt, smidigt & utan att jag som säljare behövde ha ont i magen en enda gång. Otroligt professionell, trevlig & lätt att jobba med. Är så glad att vi valde just Albäck & Co för försäljningen av vårt hus.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så hjärtligt för dina fina ord Lina! Det var otroligt roligt att få sälja ert hus, och att det blev en smidig affär med glada köpare. All lycka till med ditt nya boende. /Mikaela

Anna D

Jag var mycket nöjd som kund och det sköttes väldigt professionellt. Bilderna som togs på min lägenhet var fina och inspirerande samt helt i min stil. Hela försäljningen gick väldigt smidigt och jag behövde knappt vara involverad.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Anna för din fina rekommendation. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. All lycka till. /Mikaela

Agneta H

Alldeles förträffligt! Kunde inte varit bättre och mina förväntningar överträffades!

Ann-charlotte A

Förtroende ingivande och engagerad mäklare som verkligen levererar

Carl Magnus K

Bostadsrättsradhus. Mycket bra bemötande.

Sven B

Målmedveten kärlek och värme för både köpare och säljare??????????

Emanuel P

Jag fick ett otroligt bra bemötande när jag via dom köpte en lägenhet. Trevliga och tillmötesgående från början till slut.

Per K

Anna-Lena sålde en villa för min räkning. Jag kan inte annat säga utan hon utförde sitt uppdrag perfekt. Anna-Lena tillhör den äldre typen av mäklare som engagerar sig i sina kunder för att förstå vad dom önskar. Dessutom gör hennes fantastiska styling av bostaden att kunder upplever huset på ett lockande sätt. Anna-Lena tvekar inte att svara i telefon även om det är kl. 23.00 en lördag kväll. Om du har behov av en engagerad mäklare kan jag varmt rekommendera henne för din försäljning. Per K.

Sandra R

Har inte själv haft henne som mäklare vid försäljning av lägenhet, men köpt en lägenhet genom henne. Fick ett gott intryck, hon var tillmötesgående, kunnig och flexibel. Utöver det även väldigt glad och trevlig och gjorde att affären kändes enkel och smidig.

Ann I

Proffsigt och " familjärt" bemötande. Stor kunskap och stort engagemang.

Kristian Å

Mycket trevlig och kunnig i hela bemötandet då vi köpte vårt hus.

Per N

Toppen hög kvalitet kunnig snabb respons korrekt

Terese N

Toppen bra! Trevlig & väldigt duktig mäklare.

Nedret C

Anna Lena är en mycket bra mäklare, pålitlig och seriös man känner sig trygg med henne. Vi brukar rekommendera henne till alla vara vänner. Hälsningar Nedret

JENS CHRISTIAN B

Mycket proffsig och hjälpsam.

Ann-louise O

mycket proffsig mäklare med blick för allt inom mäklarbranschen. stylingen av huset mycket proffsigt gjort med glimten i ögat för det lilla extra. mycket kunnig inom byggbranschen och kan argumentera med köpare och besiktningsman om eventuella frågor som rör både det ena och det andra.

Christine A

Mycket kunnig mäklare. Bryr sig in i minsta detalj

Eva T

Engagerad,pålitlig och väldigt kunnig mäklare!Hjälper till med allt ,t.o.m. homestyling!Vi är väldigt nöjda och kan bara varmt rekommendera denna byrå!!

Roger F

Anna Lena är otroligt trevlig och väldigt professionell. Jag är väldigt glad att det var Anna Lena som guida oss genom vårt första husköp.

Subhi S

Trevlig Mäklare tydlig med allt

Marjaneh B

Jag har bara gott att säga om Mikaela. Väldigt bra bemötande. Tålmodigt förklarade hon allt jag hade frågor om.

Tomas E

Ingav förtroende och var väldigt bra på att hålla en uppdaterad igenom hela affären.

Cesar Eduardo Niz C

Väldigt trevligt bemötande samt mycket kunnig, har tillgodosett med all information vi begärt om samt hjälpt oss väldigt engagerad från början till slut. Då husköp är verkligen ett stort beslut man gör, så uppskattas det att man möter en profesionell person. Kan bara säga tack så mycket, och rekommenderar Anna Lena på alla vis.

Barbro A

Jag är mycket nöjd Anna -Lena Albäck, som sålde mitt hus och varmt rekomnendera Mäklarb Albäck och redan gjort så vid flera tillfällen. Barbro nöjd kun

Per G

2007 - Byrån sålde ett kedjehus i Malmö åt min fru och mig. 2013 - Byrån sålde ett kedjehus i Oxie (mina föräldrars dödsbo) åt mig och min syster. Vi kan inte tänka oss bättre resultat, kunnande, hjälpsamhet och bemötande... Toppen!!!!!

Wafa Thameen A

Mycket bra och snäll mäklare.

Sandra B

Jag har inte mött en bättre och seriösare mäklare. Anna Lena tog emot oss på ett otroligt proffsigt sätt när vi kom på visning. Hon hade bokat individuella visningstillfällen, visade runt i ägorna och talade oss igenom diverse av vikt. Sedan dess har hon svarat snabbt och följt upp gång på gång med vänlighet. Nu har vi hittat vårt drömhem och är enormt tacksamma!

Bui Thi Mai Huong C

Superbra mäklare rekommenderas

Nisha Pather O

Anna Lena Albäck hjälpte oss både inför och efter vårt första husköp. Hon var fantastiskt kunnig och hjälpsam med alla möjliga frågor som dök upp. Alltid lätt att kommunicera med och nåbar i princip alla tider - även sena kvällar och helger. En pålitlig, trevlig och erfaren mäklare.