Mikaela Albäck

Mikaela Albäck

Mikaela Albäck är mäklare på Mäklarbyrån Albäck & Co

Mikaela Albäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.9. Mikaela Albäck har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Mikaela Albäck

Sedan starten hos Reco 2014
Emelie L
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Stilsäker, kunnig, positiv o glad, erfaren o Säljande men inte påträngande, serviceinriktad, Tillmötesgående varmt rekommendera

Svar från Mikaela Albäck

Tack Emelie för dina ord! Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende, och vad roligt vi hade med att bolla ideér med styling inför försäljningen av lägenheten! :) All lycka till. /Mikaela

Hanna K
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Jag uppskattar mycket den personliga kontakt och det personliga bemötande som man får hos en lite mindre mäklarbyrå och som jag fick av Mikaela. Hon lät mig undersöka och kontrollera bakgrundsfakta för huset som jag var intresserad av (och som jag sedan köpte) utan att försöka pressa mig på ett beslut innan jag kände mig säker och hade allt klart för mig. Jag tycker att vi hade en bra dialog och en bra kommunikation. Svar på frågor som jag hade behövde jag aldrig vänta länge på, Mikaela var alltid snabb och noga med att höra av sig och att följa upp.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Hanna. Det gör mig otroligt glad att du kände dig trygg under ditt husköp och såklart är det viktigt för mig att du fick undersöka precis det du önskade. Jag hoppas du trivs bra och att du fått njuta i din trädgård i sommar. Jag kommer ihåg hur det kliade i dina fingrar att få plantera och skapa en härlig oas! /Mikaela

Claudia C
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Mycket nöjd med hur allt sköttes och vi som köpare har ingenting att klaga på. Kan varmt rekommendera Mikaela, Albäck & co AB till andra. Trevligt bemötande och en bra kontakt och information under hela tiden vilket känns väldigt viktigt.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Claudia för dina fina ord! Jag är nyfiken på hur ni renoverat er drömlägenhet, hoppas det har blivit precis som ni önskat. :) /Mikaela

Lina P
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Mikaela på Albäck& Co fick mitt hus sålt snabbt, smidigt & utan att jag som säljare behövde ha ont i magen en enda gång. Otroligt professionell, trevlig & lätt att jobba med. Är så glad att vi valde just Albäck & Co för försäljningen av vårt hus.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så hjärtligt för dina fina ord Lina! Det var otroligt roligt att få sälja ert hus, och att det blev en smidig affär med glada köpare. All lycka till med ditt nya boende. /Mikaela

Anna D
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Jag var mycket nöjd som kund och det sköttes väldigt professionellt. Bilderna som togs på min lägenhet var fina och inspirerande samt helt i min stil. Hela försäljningen gick väldigt smidigt och jag behövde knappt vara involverad.

Svar från Mikaela Albäck

Tack så mycket Anna för din fina rekommendation. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. All lycka till. /Mikaela

Agneta H
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Alldeles förträffligt! Kunde inte varit bättre och mina förväntningar överträffades!

Per N
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Toppen hög kvalitet kunnig snabb respons korrekt

Marjaneh B
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Jag har bara gott att säga om Mikaela. Väldigt bra bemötande. Tålmodigt förklarade hon allt jag hade frågor om.

Hans A
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Bästa mäklaren i Malmö! Fantastiskt engagemang!

Martin H
Skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co

Mäklartjänst vid försäljning av lägenhet. Kompetent intryck, mycket bra kundbemötande och proffsiga visningar. Mycket bra "stiling" av lägenheten med lagom mycket ansträngning. God tillgänglighet på mail och telefon. Tänk på att själv korrekturläsa lägenhetsbeskrivning samt annons. Mycket bra fotografering. Kan varmt reckomendera denna mäklare.