Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Mäklarbyrån Albäck & Co Mikaela Albäck

4.9 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Mikaela Albäck

• Emelie L
    Emelie L skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Stilsäker, kunnig, positiv o glad, erfaren o Säljande men inte påträngande, serviceinriktad, Tillmötesgående varmt rekommendera
    2015-10-06 Mikaela A svarar Emelie L
    Tack Emelie för dina ord! Jag hoppas ni trivs bra i ert nya boende, och vad roligt vi hade med att bolla ideér med styling inför försäljningen av lägenheten! :) All lycka till. /Mikaela
  • Hanna K
    Hanna K skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag uppskattar mycket den personliga kontakt och det personliga bemötande som man får hos en lite mindre mäklarbyrå och som jag fick av Mikaela. Hon lät mig undersöka och kontrollera bakgrundsfakta för huset som jag var intresserad av (och som jag sedan köpte) utan att försöka pressa mig på ett beslut innan jag kände mig säker och hade allt klart för mig. Jag tycker att vi hade en bra dialog och en bra kommunikation. Svar på frågor som jag hade behövde jag aldrig vänta länge på, Mikaela var alltid snabb och noga med att höra av sig och att följa upp.
    2015-10-06 Mikaela A svarar Hanna K
    Tack så mycket Hanna. Det gör mig otroligt glad att du kände dig trygg under ditt husköp och såklart är det viktigt för mig att du fick undersöka precis det du önskade. Jag hoppas du trivs bra och att du fått njuta i din trädgård i sommar. Jag kommer ihåg hur det kliade i dina fingrar att få plantera och skapa en härlig oas! /Mikaela
  • Claudia C
    Claudia C skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket nöjd med hur allt sköttes och vi som köpare har ingenting att klaga på. Kan varmt rekommendera Mikaela, Albäck & co AB till andra. Trevligt bemötande och en bra kontakt och information under hela tiden vilket känns väldigt viktigt.
    2015-10-06 Mikaela A svarar Claudia C
    Tack så mycket Claudia för dina fina ord! Jag är nyfiken på hur ni renoverat er drömlägenhet, hoppas det har blivit precis som ni önskat. :) /Mikaela
  • Lina P
    Lina P skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mikaela på Albäck& Co fick mitt hus sålt snabbt, smidigt & utan att jag som säljare behövde ha ont i magen en enda gång.
    Otroligt professionell, trevlig & lätt att jobba med. Är så glad att vi valde just Albäck & Co för försäljningen av vårt hus.
    2015-10-06 Mikaela A svarar Lina P
    Tack så hjärtligt för dina fina ord Lina! Det var otroligt roligt att få sälja ert hus, och att det blev en smidig affär med glada köpare. All lycka till med ditt nya boende. /Mikaela
  • Anna D
    Anna D skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag var mycket nöjd som kund och det sköttes väldigt professionellt. Bilderna som togs på min lägenhet var fina och inspirerande samt helt i min stil. Hela försäljningen gick väldigt smidigt och jag behövde knappt vara involverad.
    2015-10-06 Mikaela A svarar Anna D
    Tack så mycket Anna för din fina rekommendation. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende. All lycka till. /Mikaela
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Alldeles förträffligt! Kunde inte varit bättre och mina förväntningar överträffades!
    2015-08-20 Mikaela A svarar Agneta H
    Tack så hjärtligt för dina fina ord Agneta, vi är väldigt glada att ni är nöjda med försäljningen av er mors lägenhet.
  • Per N
    Per N skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Toppen hög kvalitet kunnig snabb respons korrekt
  • Marjaneh B
    Marjaneh B skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag har bara gott att säga om Mikaela. Väldigt bra bemötande. Tålmodigt förklarade hon allt jag hade frågor om.
    2014-11-09 Mikaela A svarar Marjaneh B
    Tack Marjaneh för dina fina ord! Jag är glad att jag kunde vägleda dig genom ditt köp och jag hoppas du trivs bra i din charmiga lägenhet.
  • Hans A
    Hans A skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Bästa mäklaren i Malmö! Fantastiskt engagemang!
    2014-11-06 Mikaela A svarar Hans A
    Blir alldeles rörd av dina ord! Tack Hans och det var verkligen fantastiskt kul att få sälja din lägenhet. Hoppas allt går bra i Oslo för dig, all lycka till! :)
  • Martin H
    Martin H skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mäklartjänst vid försäljning av lägenhet.

Kompetent intryck, mycket bra kundbemötande och proffsiga visningar. Mycket bra "stiling" av lägenheten med lagom mycket ansträngning. God tillgänglighet på mail och telefon. Tänk på att själv korrekturläsa lägenhetsbeskrivning samt annons. Mycket bra fotografering. Kan varmt reckomendera denna mäklare.
    2014-11-06 Mikaela A svarar Martin H
    Hej Martin,
    Tack så jättemycket för det fina omdömet! Det var verkligen roligt att få sälja din lägenhet, och jag hoppas att ni trivs som husägare:-) Hälsa Hanna så gott och all lycka till med huset.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet och Mikaelas bemötande var otroligt professionellt och trovärdigt från första kontakt redan innan visningen. Tillmötesgående och trevlig under hela processen.
    Har inte några direkta kommentarer gällande företaget mer än att det har levt upp till mina förväntningar gällande vad en mäklarbyrå skall göra.
    Är väldigt nöjd!
    2014-11-06 Mikaela A svarar Mattias J
    Hej Mattias, tack så mycket för ditt fina omdöme! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig genom köpprocessen. Hoppas nu att renoveringen går bra och att allt blir precis som du vill ha det, lägenheten är verkligen en liten pärla! :) Heja heja!
  • Lina K
    Lina K skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Fantastisk mäklare! Ger bra personlig service!
    2014-11-06 Mikaela A svarar Lina K
    Hej Lina,
    Vad glad jag blir av ditt fina omdöme, tack! Hoppas ni har kommit lite till rätta nu i ert nya fina boende och ha en fantastisk resa!
  • Joel U
    Joel U skrev om Mikaela Albäck en del av Mäklarbyrån Albäck & Co
    Mycket bra och trevlig Mäklare! Svarar på alla tusen frågor man har! 10av 10 får Hon av mig
    2014-11-06 Mikaela A svarar Joel U
    Tack Joel för dina uppmuntrande ord, det var så roligt att få sälja er lägenhet, alltid så tip top fin! Hoppas ni snart blir färdiga i er nya lägenhet och får landa, kämpa på och hälsa Cecilia så gott. Och Joel...tveka aldrig att ringa om det skulle uppstå minsta lilla fråga!
Anna Lena Albäck

Linnégatan 65, 216 15 Malmö