Niklas Friberg

Niklas Friberg

Niklas Friberg är mäklare på Mäklarbyrån

Niklas Friberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Niklas Friberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Friberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

47 omdömen om Niklas Friberg

Sedan starten hos Reco 2019
Gregor M
Högaborg

Redan från början var Niklas mycket engagerad och positiv kring uppdraget. Han informerade oss om alla moment i förväg och det fanns inga överraskningar under processens gång. Vi var tvungna att sälja fort men Niklas har verkligen tagit det till en helt annan nivå. Fotografen besökte oss en och en halv dag efter initiala mötet. Under tiden korrigerade Niklas planlösningen och såg till att alla dokument är redo inför annonsering. Dagen efter fick vi objektet ut på marknaden. Att bilder var makalösa är en underskattning...

Svar från Niklas Friberg

Det var en ynnest att få hjälpa er med försäljningen!

Xuesi H
Högaborg

Mycket bra! Men hoppas att kanske samtalet mellan mäklare och låns bank som kan berättar till köparen, vilket köpare ska ha mer information om hela bearbetning .

Helena C
Svalöv

Bra bemötande och bra kommunikation under hela försäljningsprocessen.

Mats R
Svalöv

100% nöjd, från början till slutet!

Svar från Niklas Friberg

Det gick ju hur bra som helst :)

Eric S
Adolfsberg

Han var väldigt snäll och förtroende ingivande. Förklarade bra om vad som behövde fixas för att få sålt lägenheten till det pris jag ville ha och sa om jag fixar lägenheten så skulle han få sålt den. Han höll vad han lovade. Under försäljningen så lät han mig kolla på bilderna och texterna innan han la ut lägenheten om jag tyckte den var okej. Sen satte han datum för en första visning. Sen skrev han varje gång någon varit och kollat och om dem lämnat bud eller ej. Till slut fick jag ett bud som jag accepterade och sedan...

Elvy E
Sofieberg

Niklas Friberg hjälpte mig att sälja min mammas radhus. Hela affären genomfördes på ett mycket proffsigt och engagerat sätt. Niklas höll mig hela tiden informerad om händelsernas utveckling från första kontakt till färdigt kontrakt. Jag rekommenderar honom gärna till andra köpare/säljare.

Svar från Niklas Friberg

Jag är glad för er skull att det gick så snabbt och smidigt. Tack för förtroendet!

Fabian A
Husensjö

Professionalism från första kontakt till sista, rekommenderad verkligen!

Lars H
Billesholm

Vi valde Niklas som mäklare då vi uppfattade honom som mycket mer intresserad än övriga mäklare när vi gjorde prisförfrågan. Samarbetet har fungerat toppen. Han har varit mycket mån om oss säljare och skickat information flera gånger per dag. Vi är mycket nöjda.

Svar från Niklas Friberg

Tack L och E för era fina ord! Det var en fröjd att arbeta med er och jag är så glad att vi fick ett sådant bra slutresultat.

Dagny H
Eneborg

Har köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett vänligt och korrekt sätt.

Daniel K
Ättekulla

Niklas har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja lägenheten. Är veldigt tacksamma. Oerhört professionell.