Niklas Friberg

Niklas Friberg

Niklas Friberg är mäklare på Mäklarbyrån

Niklas Friberg har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Niklas Friberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 46 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Friberg har haft 27 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 46 Läs vad Niklas Friberg

• Högaborg
    2021-08-22
    Redan från början var Niklas mycket engagerad och positiv kring uppdraget. Han informerade oss om alla moment i förväg och det fanns inga överraskningar under processens gång.

Vi var tvungna att sälja fort men Niklas har verkligen tagit det till en helt annan nivå. Fotografen besökte oss en och en halv dag efter initiala mötet. Under tiden korrigerade Niklas planlösningen och såg till att alla dokument är redo inför annonsering. Dagen efter fick vi objektet ut på marknaden. Att bilder var makalösa är en underskattning och objektbeskrivningen var helt perfekt. Hans expertliga råd både när det gäller försäljningen samt tips på inredningen och mycket goda kontakter och koll på området resulterade i mycket intresse under visningar. Vi fick kontraktet i handen på så lite som en vecka efter vårt första möte vilket hade inte varit möjligt utan Niklas snabbt agerande och väl planerad process.

Hans mycket professionella och tillmötesgående arbetssätt ledde till att vi verkligen litade på honom och var aldrig roade eller kände oss besvikna. Niklas är en riktig stjärnmäklare som är exemplarisk i våra ögon! Vi kan inte rekommendera honom tillräckligt mycket, fantastisk person att sälja objekt med!
    Det var en ynnest att få hjälpa er med försäljningen! Niklas Friberg
    • Högaborg
    2021-08-22
    Mycket bra! Men hoppas att kanske samtalet mellan mäklare och låns bank som kan berättar till köparen, vilket köpare ska ha mer information om hela bearbetning .
    • Svalöv
    2021-08-20
    Bra bemötande och bra kommunikation under hela försäljningsprocessen.
    • Svalöv
    2021-08-20
    100% nöjd, från början till slutet!
    Det gick ju hur bra som helst :) Niklas Friberg
    • Adolfsberg
    2021-07-26
    Han var väldigt snäll och förtroende ingivande. Förklarade bra om vad som behövde fixas för att få sålt lägenheten till det pris jag ville ha och sa om jag fixar lägenheten så skulle han få sålt den. Han höll vad han lovade. Under försäljningen så lät han mig kolla på bilderna och texterna innan han la ut lägenheten om jag tyckte den var okej. Sen satte han datum för en första visning. Sen skrev han varje gång någon varit och kollat och om dem lämnat bud eller ej. Till slut fick jag ett bud som jag accepterade och sedan skrev vi ganska så snabbt på kontrakt så det hela kändes bra från första mötet till slutförd försäljning.
    • Sofieberg
    2021-06-07
    Niklas Friberg hjälpte mig att sälja min mammas radhus. Hela affären genomfördes på ett mycket proffsigt och engagerat sätt. Niklas höll mig hela tiden informerad om händelsernas utveckling från första kontakt till färdigt kontrakt. Jag rekommenderar honom gärna till andra köpare/säljare.
    Jag är glad för er skull att det gick så snabbt och smidigt. Tack för förtroendet! Niklas Friberg
    • Husensjö
    2021-06-06
    Professionalism från första kontakt till sista, rekommenderad verkligen!
    • Billesholm
    2021-05-28
    Vi valde Niklas som mäklare då vi uppfattade honom som mycket mer intresserad än övriga mäklare när vi gjorde prisförfrågan. Samarbetet har fungerat toppen. Han har varit mycket mån om oss säljare och skickat information flera gånger per dag. Vi är mycket nöjda.
    Tack L och E för era fina ord! Det var en fröjd att arbeta med er och jag är så glad att vi fick ett sådant bra slutresultat. Niklas Friberg
    • Eneborg
    2021-05-07
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett vänligt och korrekt sätt.
    • Ättekulla
    2021-03-05
    Niklas har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja lägenheten. Är veldigt tacksamma. Oerhört professionell.