Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg Mäklarbyrån

Mäklarbyrån

Apotekaregatan 5, 252 49 Helsingborg — Visa karta

Välkommen till Mäklarbyrån i Helsingborg!

Vi är din personliga mäklare med koll på Nordvästra Skåne. Vi kan hjälpa dig att sälja och köpa bostäder i Adolfsberg, Eneborg, Högaborg, Olympia, Pålstorp, Ramlösa, Råå, Sofieberg, Västra Berga, Ättekulla och många andra ställen runt om Helsingborg med omnejd. Värdera gärna din bostad med oss oavsett om det gäller bostadsrätt, Villa, Tomt, Fritidshus, Storhus eller Lantbruk.

Vi på Mäklarbyrån har gjort det enkelt för dig som vill sälja din bostad. Genom 6 enkla steg får du din bostad såld. Värdering av bostad - Förberedelse - Marknadsföring av bostaden - Visning - Budgivning och avslutningsvis kontrakt. Besök gärna vår hemsida där vi går igenom processen mer detaljerat. Välkommen!

Läs vad 21 kunder tycker om Mäklarbyrån

• 2019-05-18

Carl A skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Köpt en lägenhet.
    Korrekt och vänligt bemötande.
    Jag hade inte så många förväntningar.
    Jag är helt nöjd med Niklas arbete.
    Mvh Carl Läs mer
  • 2019-05-17

Rasmus L skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Sålt lägenhet.
    Jag blev väl bemött och Henrik uppnådde alla mina förväntningar. Allt gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • 2019-05-17

Pontus H skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemött med öppna armar

Jag hade förväntan att det skulle gå snabbt att sälja bostaden och han sålde den på några dagar över utgångspris.

Min upplevelse av Niklas att han är den bästa mäklaren gör inte av med han Läs mer
  • 2019-05-05

Joakim P skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Vi har sålt ett radhus i Helsingborg. Snabb respons och tät återkoppling i kommunikationen runt husköpet.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-04-29

Stefan N skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Snabbt och smidigt med en liten höjning som knorr. Det blev bättre än förväntat. En fyra i Västra Berga har fått nya och nöjda ägare.
    Stefan Läs mer
  • 2019-04-28

Olivia M skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Det har fungerat bra med mäklaren i köpet av min nya bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-04-12

Martin M skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Mäklaren är kunnig, noggrann och mycket kompetent. Läs mer
  • 2019-04-01

Andreas L skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Köpt en enplansvilla med källare, på en mycket bra läge. Läs mer
  • 2019-03-30

Gunilla S skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Niklas Friberg
    Vilket fungerade fint Läs mer
  • 2019-03-30

Jenny S skrev om Niklas Friberg en del av Mäklarbyrån
    Niklas har på alla sätt varit tillmötesgående både med information om bostadsrätten och övrigt med visning av densamma. Han har svarat på Mail oavsett dag i veckan och gjort alla tänkbara ändringar med kort varsel.
    Toppenmäklare jag kommer anlita fler gånger om det skulle behövas. Läs mer
    2019-04-09 Niklas F svarar Jenny S
    Hej Jenny! Vad glad jag blir av dina fina ord :) Hör av dig när läge ges. Tack!
  • 2019-03-28

Martin B skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Med avseende på eventuell försäljning av min bostadsrätt antog jag erbjudandet att få den värderad.

Jag fick en tydlig redogörelse över mina utsikter. Henrik var prydlig och seriös samt respektfull vid besöket.

Under åren har jag sålt och köpt villor, jordbruksfastighet och en hel del bostadsrätter. Således har jag träffat många fastighetsmäklare. Trots Henriks ungdom fick jag intrycket att han är kunnig och pålitlig.

Mitt intryck är att om man avser att sälja sin bostad kan jag med gott samvete rekommendera Henrik Norberg som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-27

Filip L skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Köpte en bostadsrätt på 1 rum och 29 kvadratmeter. Blev bemött på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-03-26

Fredrik L skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Jag har köpt en bostadsrätt med 2 rum och 49kvm, jag tyckte Henrik skötte sig bra över lag och fick mäklarbyrån att framstå i bra dager. Eftersom jag redan hade egentligen bestämt mig för att köpa just denna bostadsrätt så var väll Henriks jobb ganska enkelt även om vi stötte på nått förhinder. Men jag tycker att upplevelsen som helhet var bra. Läs mer
  • Dorinel L

2019-03-25

Dorinel L skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Henrik sålde vår bostad och värderade vår nya bostad.
    Kan varmt rekommendera Henrik Norberg på Mäklarbyrån, mycket proffsigt bemötande och hjälpsam i alla läge. Läs mer

Bertil A skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Vi sålde vårt hus som vi haft i många år, men ville hitta rätt köpare då vi skulle bo kvar som granne.
    Mäklaren var mycket korrekt och snabb och vi hade en mycket bra dialog. Vi lyckades snabbt sälja huset till rimligt pris.
    Mäklaren motsvarade mina förväntningar .
    Totalt fick vi bra valuta för pengarna Läs mer

Hooman A skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Trygg, saklig, Proffsig, Enkel, smidig.
    Köpt en lägenhet av Henrik, sedan sålt samma lägenhet via Henrik (endast kontraktskrivning)
    Köpt hus/Gård via Henrik (Endast kontraktskrivning).
    Säljaren strula till det något rejält på Tillträdesdagen med att ej tömt hus/gård. Henrik fixade det snabbt och enkelt med ett tilläggsavtal som gjorde att vi kände oss trygga.
    Henrik har alltid bemött oss lugnt, proffsigt och sansat.
    Förväntande oss att alla juridiska köpebrev är i ordning och tydliga, och det har dom varit. Inget konstigheter som skrivs in. Läs mer
  • Rolf N

2019-03-25

Rolf N skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Hej!
    Henrik fick ta över en annans mäklares objekt då denne misskötte sig.Och de fungerade bra.

Mvh Rolf Nilsson Läs mer

Gulten D skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Jag har både köpt och sålt och Henrik är verklingen kunnig i det han gör. Hans långa erfarenhet visar på tillit och skicklighet.
    Han är verklingen någon man kan rekomendera varmt. Läs mer

Ola O skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Utmärkt bemötande på alla sätt. Snabb med korrespondens. Klara tydliga besked, kände att man kunde fråga vadsomhelst. Flexibel. Top marks for Henrik och hans team. Läs mer

Charlotta D skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Allt mycket bra bra bemötande , bra resultat, bra uppföljningen Läs mer

Camilla W skrev om Henrik Norberg en del av Mäklarbyrån
    Sålt två bostäder.
    Henrik är professionell, lugn och saklig.
    Sätter realistiska värderingar.
    Lever upp till alla förväntningar och mycket ordning och reda på affärerna. Läs mer
Henrik Norberg
 Niklas Friberg