Carolina Lindsjö

Carolina Lindsjö

Carolina Lindsjö är mäklare på Mäklarfirman Bönnemarks

Carolina Lindsjö har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Carolina Lindsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Carolina Lindsjö har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Carolina Lindsjö

Sedan starten hos Reco 2021
Oskar L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Borggården

Mycket engagerad på alla plan genom hela försäljningen samt ett fantastiskt trevligt bemötande.

Martin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Centralt

Proffsig mäklare och man fick ett trevligt bemötande.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Martin för din rekommendation och tack för att jag fick hjälpa dig med din försäljning! /Carolina

Ayub Mousa S
Centralt

Hon var en fantastisk mäklare, jätte noggrann, fokuserad och pålitlig. Hon är mäklaren man söker

Lena S
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Öster

Jag har köpt ett litet hus av Carolina och har upplevt henne som mycket genuin intresserad och trevlig mäklare.Hon var även med på besiktningen av huset i dag och hade med fika. Jag är jättenöjd 👌

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Lena! Hoppas att du trivs i ditt hus!

Linda C
Prästahejdan

Carolina L Bönnemarks sålde mitt hus 2020. Carolina är extremt duktig på sitt arbete. Har en fin erfarenhet, det märks verkligen att hon brinner för sitt arbete. Otroligt duktig från början ända vägen till försäljninen! Fullblodsproffs!

Svar från Carolina Lindsjö

Tack så mycket Linda för fina ord!

Petra L

Under pågårnde köp av bostad i trelleborg. Bra och vänligt bemötande. Lugn framtoning..tydlig och klar. Tar reda på saker. Känns tryggt i förmedlingen av.

Jesper C
Sålde en tomt med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Smygehamn

Kunnig, trevlig och med en proffesionell inställning till mig som kund utöver en ödmjuk och enkel process fram till försäljning gör att jag gärna rekomenderar Carolina Lindsjö som en naturlig hjälp vid en fastighetsaffär.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Jesper! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen!

Eva L
Köpte sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
Centralt

Vi köpte en villa och var nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus och inne i stan 😀

Ismet D
Kungahusen

Köpte lägenhet på Kungahusen i Trelleborg. Helt fantastiskt Nej, faktiskt inte för att jag möte en annan mäklare och vill köpa lägenhet från en annan firma men blev stor besvikelse för min del! Bönnemarks Mäklarfirman och Carolina var utmärkt!

Svar från Carolina Lindsjö

Tack Ismet! Det var trevligt att få hjälpa er med ert köp och att få lära känna er lite!

Carl-fredrik S
Centralt

Sålt villa, Bra och professionellt bemötande. Ville affären skulle gå snabbt och det gjorde den.

Svar från Carolina Lindsjö

Tack för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd!