Carolina Lindsjö

Carolina Lindsjö

Carolina Lindsjö är mäklare på Mäklarfirman Bönnemarks

Carolina Lindsjö har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Carolina Lindsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Lindsjö har haft 28 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 12 Läs vad Carolina Lindsjö

• sålde sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-06-11
    Hon var en fantastisk mäklare, jätte noggrann, fokuserad och pålitlig. Hon är mäklaren man söker
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Öster
    2021-06-04
    Jag har köpt ett litet hus av Carolina och har upplevt henne som mycket genuin intresserad och trevlig mäklare.Hon var även med på besiktningen av huset i dag och hade med fika.
    Jag är jättenöjd 👌
    • Prästahejdan
    2021-03-05
    Carolina L Bönnemarks sålde mitt hus 2020.
    Carolina är extremt duktig på sitt arbete.
    Har en fin erfarenhet, det märks verkligen att hon brinner för sitt arbete. Otroligt duktig från början ända vägen till försäljninen!
    Fullblodsproffs!
    Tack så mycket Linda för fina ord! Carolina Lindsjö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-02-14
    Under pågårnde köp av bostad i trelleborg. Bra och vänligt bemötande. Lugn framtoning..tydlig och klar. Tar reda på saker. Känns tryggt i förmedlingen av.
  • sålde en tomt med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Smygehamn
    2021-01-25
    Kunnig, trevlig och med en proffesionell inställning till mig som kund utöver en ödmjuk och enkel process fram till försäljning gör att jag gärna rekomenderar Carolina Lindsjö som en naturlig hjälp vid en fastighetsaffär.
    Tack Jesper! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen! Carolina Lindsjö
    2021-01-24
    Vi köpte en villa och var nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning.
    Tack! Hoppas ni kommer att trivas i ert nya hus och inne i stan 😀 Carolina Lindsjö
  • Ismet D
    • Kungahusen
    2021-01-22
    Köpte lägenhet på Kungahusen i Trelleborg.
    Helt fantastiskt
    Nej, faktiskt inte för att jag möte en annan mäklare och vill köpa lägenhet från en annan firma men blev stor besvikelse för min del!
    Bönnemarks Mäklarfirman och Carolina var utmärkt!
    Tack Ismet! Det var trevligt att få hjälpa er med ert köp och att få lära känna er lite! Carolina Lindsjö
    2021-01-21
    Sålt villa,
    Bra och professionellt bemötande.
    Ville affären skulle gå snabbt och det gjorde den.
    Tack för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd! Carolina Lindsjö
    2021-01-20
    Köpt bostadsrätt. April 2020.
    Jättetrevligt bemötande med stort engagemang.
    Jag kommer tillbaka när det är dags att göra fler affärer.
    Tack Filip, hoppas du trivs i ditt boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver hjälp! Carolina Lindsjö
    • Högalid
    2021-01-20
    Köpt en lägenhet på 81 kvm. Väldigt fint bemötande av mäklaren. Det var mitt första bostadsköp och hon bemötte alla mina frågor på ett sådant sätt som gör det lätt att förstå. Lättillgänglig och svara på alla mina frågor.
    Tack Filloreta! Det var kul att få hjälpa er med ert köp - hoppas att ni trivs! Carolina Lindsjö