Carolina Lindsjö är mäklare på Mäklarfirman Bönnemarks

Carolina Lindsjö har varit registrerad mäklare sedan 2007-12. Carolina Lindsjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.8. Carolina Lindsjö har haft 41 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 9 Läs vad Carolina Lindsjö

• köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • 1:a
    • 34.0 m²
    2021-02-14
    Under pågårnde köp av bostad i trelleborg. Bra och vänligt bemötande. Lugn framtoning..tydlig och klar. Tar reda på saker. Känns tryggt i förmedlingen av.
  • sålde en tomt med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • Smygehamn
    2021-01-25
    Kunnig, trevlig och med en proffesionell inställning till mig som kund utöver en ödmjuk och enkel process fram till försäljning gör att jag gärna rekomenderar Carolina Lindsjö som en naturlig hjälp vid en fastighetsaffär.
  • köpte sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • 189.0 m²
    • Centralt
    2021-01-24
    Vi köpte en villa och var nöjda med allt från visning till kontraktsskrivning.
  • Ismet D
    • 82.0 m²
    • Kungahusen
    2021-01-22
    Köpte lägenhet på Kungahusen i Trelleborg.
    Helt fantastiskt
    Nej, faktiskt inte för att jag möte en annan mäklare och vill köpa lägenhet från en annan firma men blev stor besvikelse för min del!
    Bönnemarks Mäklarfirman och Carolina var utmärkt!
    Tack Ismet! Det var trevligt att få hjälpa er med ert köp och att få lära känna er lite!

Carolina Lindsjö

• sålde sitt hus med hjälp av Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    • 189.0 m²
    • Centralt
    2021-01-21
    Sålt villa,
    Bra och professionellt bemötande.
    Ville affären skulle gå snabbt och det gjorde den.
    Tack för fina ord! Är ni nöjda så är jag nöjd!

• 2:a
    • 52.0 m²
    2021-01-20
    Köpt bostadsrätt. April 2020.
    Jättetrevligt bemötande med stort engagemang.
    Jag kommer tillbaka när det är dags att göra fler affärer.
    Tack Filip, hoppas du trivs i ditt boende. Du är alltid välkommen att höra av dig om du behöver hjälp!

• 81.0 m²
    • Högalid
    2021-01-20
    Köpt en lägenhet på 81 kvm. Väldigt fint bemötande av mäklaren. Det var mitt första bostadsköp och hon bemötte alla mina frågor på ett sådant sätt som gör det lätt att förstå. Lättillgänglig och svara på alla mina frågor.
    Tack Filloreta! Det var kul att få hjälpa er med ert köp - hoppas att ni trivs!

• 71.5 m²
    • Högalid
    2021-01-20
    Vi har köpt lägenhet. Vi har blivit mycket bra bemöta av Caroline, hon har varit ett stort stöd genom processen. Carolina har verkligen levt upp till våra förväntningar!
    Vi kommer definitivt kontakta Carolina i framtiden om vi ska sälja/ köpa!
    Tack Isabell för fint omdöme. Hoppas ni kommer att trivas på Högalid!

• skrev om Carolina Lindsjö en del av Mäklarfirman Bönnemarks
    2021-01-20
    Carolina är en kunnig , trevlig , hjälpsam , mäklarfirman som var behjälplig genom hela försäljningen
    Tack Anders för fina ord. Hoppas ni trivs i ert nya hus!