Seija Ahlström

Seija Ahlström

Seija Ahlström är mäklare på Mäklargården Staffanstorp

Seija Ahlström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.3. Seija Ahlström har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

26 omdömen om Seija Ahlström

Sedan starten hos Reco 2015
Anna Maria K

HJÄLPSAM ,BRA SERVICE,LÄTT ATT FÅ TAG PÅ

Svar från Seija Ahlström

Tack så mycket för reco, trevligt att få hjälpa dig med både nytt boende och avyttra den gamla bostaden.

Göran G
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Vi har tidigare varit i kontakt med Seija både när vi har köpt och sålt bostad. Alla kontakter med Seija har utförts på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Vi anser att Seija har ett behagligt sätt både mot säljare och köpare. Man känner att man har att göra med en person som har gedigen erfarenhet och som kan svara på alla frågor man har på ett sätt som gör att man förstår och känner sig trygg. Vi känner också att vi alltid har lyckats komma fram till en köpe-/försäljningssumma som har varit positiv för alla...

Svar från Seija Ahlström

Tack för de fin fina orden. Det är ytterst angenämt att få hjälpa er med de stora affärerna. Den bästa belöning en mäklare kan få är när tidigare kunder återkommer. Jättekul!

Andreas R
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Mitt fösta lägenhetsköp. Proffsig hjälp och en smidig affär. Rekommenderas starkt.

Svar från Seija Ahlström

Tack Andreas. Kul att du blev nöjd.

Valon I
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

mycket dålig mäklar firma inte alls seriöst tänker bara på sig själv

Robin B
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Bra service och bra kunskap. Fick sålt vårt objekt på 10 dagar totalt, från första kontakt till kontraktskrivning! Mycket nöjd!

Svar från Seija Ahlström

Hej Robin. Det glädjer mig. Tack för reco och lycka till med ert nya boende.

Eva W
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Trevligt bemötande och kunnighet genom hela försäljningsprocessen

Svar från Seija Ahlström

Tack så mycket fö reco. Trevligt att du är nöjd.

Sara L
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Snabb och smidig affär. Väldigt personlig service . Rekommenderar verkligen Magnet BoXtra 😊

Svar från Seija Ahlström

Tack Sara. Det har varit ett nöje att få hjälpa er.

Aida H
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Oproffsig och okunnig mäklare. Tråkigt för säljaren men eftersom efterfrågan på hus är stor i dagsläget, så kommer säkerligen alla hus på marknaden även att säljas av denna mäklaren. Min kommentar/rekommendation riktar sig mot Seija Ahlström.

Svar från Seija Ahlström

Hej Aida, Det finns säkert proffsigare och kunnigare mäklare än jag. Under mina 19 år som mäklare med 100-tals lyckade affärer med nöjda kunder, har slutresultatet i regel blivit till stor belåtenhet både för köpare och säljare. Det är min uppgift att hitta ”rätt köpare till rätt hus” och det är lätt att se från första början, vem som kan vara lämplig kandidat. Eftersom vi alla är olika med egna förväntningar och förutsättningar, kan man som mäklare naturligtvis inte tillgodose allas behov. Det är bara en som kan få...

Pernille M
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

En väldig seriöst och proffsig mäklare!

Håkan P
Skrev om Seija Ahlström en del av Mäklargården Staffanstorp

Magnet boextra mäklarbyrån har ett engagemang. Som börjar med plan. Bostad letande till en själv säljupplägg slutar inte förän allt är klart Skatteplanera mm. Uppfölj mm allt superproffsigt Mvh Håkan p