Mäklargården Staffanstorp

Mäklargården Staffanstorp

Ring 046-25 44 00 www.magnetboxtra.se
4.5

Magnet BoXtra är din lokala mäklarbyrå. Som fristående mäklare kan vi ta hänsyn till varje kunds specifika önskemål behov.

39 omdömen om Mäklargården Staffanstorp

Anna Maria K

HJÄLPSAM ,BRA SERVICE,LÄTT ATT FÅ TAG PÅ

Svar från Seija Ahlström

Tack så mycket för reco, trevligt att få hjälpa dig med både nytt boende och avyttra den gamla bostaden.

Fastighetsbyrån Helsingborg
4.8/5 i betyg av 2266 omdömen 4.8 av 2266 omdömen

Jätte snäll och duktig hanterade försäljning galant

Göran G

Vi har tidigare varit i kontakt med Seija både när vi har köpt och sålt bostad. Alla kontakter med Seija har utförts på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Vi anser att Seija har ett behagligt sätt både mot säljare och köpare. Man känner att man har att göra med en person som har gedigen erfarenhet och som kan svara på alla frågor man har på ett sätt som gör att man förstår och känner sig trygg. Vi känner också att vi alltid har lyckats komma fram till en köpe-/försäljningssumma som har varit positiv för alla...

Svar från Seija Ahlström

Tack för de fin fina orden. Det är ytterst angenämt att få hjälpa er med de stora affärerna. Den bästa belöning en mäklare kan få är när tidigare kunder återkommer. Jättekul!

Jessica G

Trevlig mäklaren med bra bemötande både för säljare och köpare :-)

Hallonqvist fastighetsbyrå AB
4.8/5 i betyg av 440 omdömen 4.8 av 440 omdömen

The best thing about Jennie is the way she connects you. She brings that special personal touch in the conversations while explaining the pr

Sachin Ghalappa B Sachin Ghalappa B
Andreas R

Mitt fösta lägenhetsköp. Proffsig hjälp och en smidig affär. Rekommenderas starkt.

Svar från Seija Ahlström

Tack Andreas. Kul att du blev nöjd.

Valon I

mycket dålig mäklar firma inte alls seriöst tänker bara på sig själv

Bostadsagenten
4.7/5 i betyg av 568 omdömen 4.7 av 568 omdömen
Badge2023

Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela

Robin B

Bra service och bra kunskap. Fick sålt vårt objekt på 10 dagar totalt, från första kontakt till kontraktskrivning! Mycket nöjd!

Svar från Seija Ahlström

Hej Robin. Det glädjer mig. Tack för reco och lycka till med ert nya boende.

Eva W

Trevligt bemötande och kunnighet genom hela försäljningsprocessen

Svar från Seija Ahlström

Tack så mycket fö reco. Trevligt att du är nöjd.

Sara L

Snabb och smidig affär. Väldigt personlig service . Rekommenderar verkligen Magnet BoXtra 😊

Svar från Seija Ahlström

Tack Sara. Det har varit ett nöje att få hjälpa er.

Veronica P

Bra och liten mäklarbyrå som gör sitt yttersta för att du som köpare ska få svar på dina frågor, nöjd med alltihop.

Aida H

Oproffsig och okunnig mäklare. Tråkigt för säljaren men eftersom efterfrågan på hus är stor i dagsläget, så kommer säkerligen alla hus på marknaden även att säljas av denna mäklaren. Min kommentar/rekommendation riktar sig mot Seija Ahlström.

Svar från Seija Ahlström

Hej Aida, Det finns säkert proffsigare och kunnigare mäklare än jag. Under mina 19 år som mäklare med 100-tals lyckade affärer med nöjda kunder, har slutresultatet i regel blivit till stor belåtenhet både för köpare och säljare. Det är min uppgift att hitta ”rätt köpare till rätt hus” och det är lätt att se från första början, vem som kan vara lämplig kandidat. Eftersom vi alla är olika med egna förväntningar och förutsättningar, kan man som mäklare naturligtvis inte tillgodose allas behov. Det är bara en som kan få...

Viveca T

Mycket bra bemötande och information , snabba svar via sms, mail och tel. Levde väl upp till förväntningar .

Rögnvaldur S

Proffsigt och hög kunskap. Vet hur man säljer ett hus.

Bertil S

Korrekt och sakligt bemötande. Efter egen insats med stor uppfräschning av säljobjektet så var det nog inte alltför svårt att hitta spekulanter. Efter visning blev det ju en snabb budgivning och snabbt avslut. Mycket snygg broschyr med fint tagna bilder som jag dock inte fick förrän lägenheten sålts och allt skrivits. Saknade lite underhandsinformation emellanåt vilket ledde till frustation hos mig som säljare.

Pernille M

En väldig seriöst och proffsig mäklare!

Håkan P

Magnet boextra mäklarbyrån har ett engagemang. Som börjar med plan. Bostad letande till en själv säljupplägg slutar inte förän allt är klart Skatteplanera mm. Uppfölj mm allt superproffsigt Mvh Håkan p

Jonas A

God hjälp när vi köpte hus. Mäklaren visade stor flexibilitet och problemlösningsvilja. Rekommenderas!

Anders C

Jag har mött henne både i rollen som köpare och säljare men mina kommentarer gäller för båda rollerna. Proffesionellt, öppet och välkomnande bemötande. Satte sig snabbt in i vår situation och visade intresse för våra önskemål och synpunkter. Allt igenom en behaglig och kompetent mäklare att möta oavsett om man köper eller säljer. Kunnig och relevant i sin kommunikation, och hon var genom hela processen engagerad och framåt för att få till en bra lösning/affär för båda partner. Upplevde henne som seriös, kunning och hjälpsam.

Svar från Seija Ahlström

Hej Anders, Tackar och niger för reco. Det har varit mycket angenämt att få hjälpa er med bostadsbytet. När personkemin fungerar mellan säljaren, köparen och mäklaren - ja då blir det helt underbart att genomföra affärer.

Maj  S

Vi fick ett väldigt vänligt och proffsigt bemötande av både Seija och Ulrika under försäljningen. Båda var inblandade eftersom det tog lite tid att sälja p.g.a. strul från vår sida. Seija som var vår huvudsäljare var vänlig och proffsig, allt fungerade som på räls när vi väl hade strulat färdigt. Alla papper fixade Seija trots att det var en lite mer komplicerad försäljning med väldigt mycket mer pappersexercis. Vi vill verkligen rekommendera Magnet BoXtra vid försäljning. Själva kommer vi att anlita Seija igen vid ev. försäljning....

Robert O

Seijagav en väldigt bra presentation av själva försäljningsprocessen då vi träffades första gången. Också agerandet under försälningen var bra Avslutet på kontoret kändes lite forcerat och mindre strukturerat

Stefan H

Jag fick ett mycket proffsigt bemötande Seija, en mäklare med mycket erfarenhet. det gick över förväntan med min försäljning. Sammanfattningsvis har jag bara positiva erfarenheter av Seija och hennes arbete därför kan rekommendera Seija till alla som går i säljtankar...Mvh Stefan

Göran A

En snabbt och proffesionellt bemötande av mäklaren, marknadsanpassad värdering som gav ett intresse för spekulanterna. Objektbeskrivning och fotografering var saklig och speglade verkligheten på ett bra sätt. Kan varmt rekomendera deras tjänster till både säljare och köpare

Mackan B

Mycket bra bemött av mäklaren Ulrika Gerdtsson. Bra service och jag kan varmt rekomendera henne till vänner och bekanta. Skulle inte tveka på att ringa henne vid eventuella husköp igen.

Jenny P

Trevlig bemötande och god service. (köpare)

Mikkel M

Vi har været rigtig glade for at bruge Ulrika, og har følt os i meget trykke hænder hele vejen igennem. Ulrika har både solgt vores lejlighed og vores hus i Sverige.

Rolf H

Jag kan bara tacka för ett proffsigt utförande av Seija, vid försäljningen av min fastighet i Staffanstorp. Jag kommer att rekommendera henne, om tillfälle ges i framtiden.

Kent E

Allt har fungerat bra. Rekommenderas

Jeanette A

Eftersom jag var så nöjd med Ulrika en husförsäljningen för ett antal år sedan var det självklart för mig och välja henne som min mäklare även denna gång. Alltid mycket vänlig, professionell, kunnig och behjälplig på alla sätt. Så även hennes kollega mycket professionell och fin stil på alla sätt. Dom får högsta betyg från mig även denna gång! Jeanette

Blerta N

Trevligt bemötande och bra service. Rekommenderas!

Magnus C

Vi tyckte Seija gjorde det som krävdes men saknade det lilla extra. Vi fick en förhandsvisning innan huset kom ut på marknaden och därför fanns det inga bilder på huset, något vi saknade.

Johan W

Kan varmt rekommendera Magnet BoXtra mäklarbyrå då dom skötte vår husförsäljning både tryggt och enkelt.

Gunnar G

Ulrika är mycket kunnig och arbetar väldigt profsigt. Hon motsvarade väl våra förväntningar. Hon får av oss högsta betyg.

Carolina S

Boextra kan jag varmt rekommendera. De får verkligen både säljare och köpare att känna sig nöjda med sin husförsäljning/husköp. Jag har stort förtroende för denna mäklarfirma och kommer att anlita dem igen om jag behöver.

Jeanette D

Väldigt bra bemötande och väldigt engagerad. Höll bra kontakt med oss vad som hände. Hade absolut anlitat dom igen mvh jeanette

Zoltan P

Seija en driven, ettrig, målmedveten och kunnig mäklare. Man får svar på alla sina frågor och en uttömmande förklaring vad som är viktig före under och efter ett husköp. Hennes personliga utstrålning gör att man verkligen känner sig direkt att hon kommer göra sitt bästa för att tillfredsställa kundernas önskemål. Seija sålde både min sons och vårt hus för ett pris som blev över vår förväntan Vi har redan rekommanderat Seija för några av våra vänner - med lugnt samvete för vi vet att de blir också nöjda med hennes arbete och resultatet. Marianne & Zoltan Pusztai

Tobias S

Mycket nöjd med mitt val av mäklare! Första gången jag sålde och mäklaren var oerhört proffsig och kunnig samt fick mig o känna mig trygg genom hela processen, sen att jag fick bra mycket mer än utgångspriset är ju ett stort + kan med gott samvete rekommendera magnet-boxtra mäklarbyrå till alla !

Bodil E

Fastighetsmäklare Magnet BoExtra har under ett vänligt och professionellt sätt tagit sig an försäljning av vår fastighet varför jag härmed varmt kan rekommendera dem. Bodil

Kent A

Kunnig, påläst inga konstigheter!

Johanna S

Okej mäklartjänst men tveksam friskrivningsklausul vid besiktning, som ingen annan mäklare tillämpar.

Camilla L

Seija Ahlström mäklar hus med både säljarens och kundens bästa i sikte. Alltid vänligt bemötande och korrekt hantering. Vi kan varmt rekommendera Seija. /Camilla & Oscar