Alla kategorier Mäklare Skåne Staffanstorp Mäklargården Staffanstorp

Mäklargården Staffanstorp

SÖDRA LUNDAVÄGEN 6 BV, 245 32 Staffanstorp — Visa karta

Magnet BoXtra är din lokala mäklarbyrå. Som fristående mäklare kan vi ta hänsyn till varje kunds specifika önskemål behov.

Läs vad 39 kunder tycker om Mäklargården Staffanstorp

• Anna Maria K
    Anna Maria K skrev om Mäklargården Staffanstorp
    HJÄLPSAM ,BRA SERVICE,LÄTT ATT FÅ TAG PÅ Läs mer
    2016-05-02 Seija A svarar Anna Maria K
    Tack så mycket för reco, trevligt att få hjälpa dig med både nytt boende och avyttra den gamla bostaden.
  • Göran G
    Göran G skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Vi har tidigare varit i kontakt med Seija både när vi har köpt och sålt bostad.
    Alla kontakter med Seija har utförts på ett professionellt och förtroendegivande sätt. Vi anser att Seija har ett behagligt sätt både mot säljare och köpare. Man känner att man har att göra med en person som har gedigen erfarenhet och som kan svara på alla frågor man har på ett sätt som gör att man förstår och känner sig trygg. Vi känner också att vi alltid har lyckats komma fram till en köpe-/försäljningssumma som har varit positiv för alla parter.
    Om/när vi ska köpa eller sälja en bostad igen kommer vi definitivt att kontakta Seija. Vi kan varmt rekommendera Seija för att köpa eller sälja bostaden. Innan ni bestämmer er för någon annan kontakta Seija för att få en uppfattning om hur en mäklare ska agera. Vi har tidigare varit i kontakt med andra mäklare (totalt 8 försäljningar/köp under ca 15år) och aldrig blivit behandlade på ett så professionellt sätt som av Seija. Läs mer
    2016-04-25 Seija A svarar Göran G
    Tack för de fin fina orden. Det är ytterst angenämt att få hjälpa er med de stora affärerna.
    Den bästa belöning en mäklare kan få är när tidigare kunder återkommer. Jättekul!
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Trevlig mäklaren med bra bemötande både för säljare och köpare :-) Läs mer
  • Andreas R
    Andreas R skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Mitt fösta lägenhetsköp. Proffsig hjälp och en smidig affär. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2016-05-02 Seija A svarar Andreas R
    Tack Andreas. Kul att du blev nöjd.
  • Valon I
    Valon I skrev om Mäklargården Staffanstorp
    mycket dålig mäklar firma inte alls seriöst tänker bara på sig själv Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Bra service och bra kunskap. Fick sålt vårt objekt på 10 dagar totalt, från första kontakt till kontraktskrivning! Mycket nöjd! Läs mer
    2016-04-22 Seija A svarar Robin B
    Hej Robin.
    Det glädjer mig. Tack för reco och lycka till med ert nya boende.
  • Eva W
    Eva W skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Trevligt bemötande och kunnighet genom hela försäljningsprocessen Läs mer
    2016-05-02 Seija A svarar Eva W
    Tack så mycket fö reco. Trevligt att du är nöjd.
  • Sara L
    Sara L skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Snabb och smidig affär. Väldigt personlig service . Rekommenderar verkligen Magnet BoXtra 😊 Läs mer
    2016-04-22 Seija A svarar Sara L
    Tack Sara. Det har varit ett nöje att få hjälpa er.
  • Veronica P
    Veronica P skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Bra och liten mäklarbyrå som gör sitt yttersta för att du som köpare ska få svar på dina frågor, nöjd med alltihop. Läs mer
  • Aida H
    Aida H skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Oproffsig och okunnig mäklare. Tråkigt för säljaren men eftersom efterfrågan på hus är stor i dagsläget, så kommer säkerligen alla hus på marknaden även att säljas av denna mäklaren.

Min kommentar/rekommendation riktar sig mot Seija Ahlström. Läs mer
    2016-03-17 Seija A svarar Aida H
    Hej Aida,
    Det finns säkert proffsigare och kunnigare mäklare än jag. Under mina 19 år som mäklare med 100-tals lyckade affärer med nöjda kunder, har slutresultatet i regel blivit till stor belåtenhet både för köpare och säljare. Det är min uppgift att hitta ”rätt köpare till rätt hus” och det är lätt att se från första början, vem som kan vara lämplig kandidat.
    Eftersom vi alla är olika med egna förväntningar och förutsättningar, kan man som mäklare naturligtvis inte tillgodose allas behov. Det är bara en som kan få köpa vid ett tillfälle.
    Det är svårt att veta vad du är ute efter eftersom du inte uppger sammanhanget. Kanske är du intressent för något av husen, som jag visade den 29 februari. Du finns inte heller som anmäld kund på mina visningslistor. Jag hoppas att du också hittar ditt drömhus.
  • Viveca T
    Viveca T skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Mycket bra bemötande och information , snabba svar via sms, mail och tel.
    Levde väl upp till förväntningar . Läs mer
  • Rögnvaldur S
    Rögnvaldur S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Proffsigt och hög kunskap. Vet hur man säljer ett hus. Läs mer
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Korrekt och sakligt bemötande. Efter egen insats med stor uppfräschning av säljobjektet så var det nog inte alltför svårt att hitta spekulanter. Efter visning blev det ju en snabb budgivning och snabbt avslut. Mycket snygg broschyr med fint tagna bilder som jag dock inte fick förrän lägenheten sålts och allt skrivits.
    Saknade lite underhandsinformation emellanåt vilket ledde till frustation hos mig som säljare. Läs mer
  • Pernille M
    Pernille M skrev om Mäklargården Staffanstorp
    En väldig seriöst och proffsig mäklare! Läs mer
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Magnet boextra mäklarbyrån har ett engagemang. Som börjar med plan. Bostad letande till en själv säljupplägg slutar inte förän allt är klart
    Skatteplanera mm. Uppfölj mm allt superproffsigt

Mvh Håkan p Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Mäklargården Staffanstorp
    God hjälp när vi köpte hus. Mäklaren visade stor flexibilitet och problemlösningsvilja.

Rekommenderas! Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Jag har mött henne både i rollen som köpare och säljare men mina kommentarer gäller för båda rollerna.
    Proffesionellt, öppet och välkomnande bemötande. Satte sig snabbt in i vår situation och visade intresse för våra önskemål och synpunkter. Allt igenom en behaglig och kompetent mäklare att möta oavsett om man köper eller säljer. Kunnig och relevant i sin kommunikation, och hon var genom hela processen engagerad och framåt för att få till en bra lösning/affär för båda partner. Upplevde henne som seriös, kunning och hjälpsam. Läs mer
    2015-10-08 Seija A svarar Anders C
    Hej Anders,
    Tackar och niger för reco. Det har varit mycket angenämt att få hjälpa er med bostadsbytet. När personkemin fungerar mellan säljaren, köparen och mäklaren - ja då blir det helt underbart att genomföra affärer.
  • Maj  S
    Maj S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Vi fick ett väldigt vänligt och proffsigt bemötande av både Seija och Ulrika under försäljningen. Båda var inblandade eftersom det tog lite tid att sälja p.g.a. strul från vår sida. Seija som var vår huvudsäljare var vänlig och proffsig, allt fungerade som på räls när vi väl hade strulat färdigt. Alla papper fixade Seija trots att det var en lite mer komplicerad försäljning med väldigt mycket mer pappersexercis. Vi vill verkligen rekommendera Magnet BoXtra vid försäljning. Själva kommer vi att anlita Seija igen vid ev. försäljning. Blev överraskad över att man lägger ner så mycket tid och inte tar mer betalt. REKOMMENDERAR VERKLIGEN MAGNET BOXTRA Läs mer
    2015-07-06 Seija A svarar Maj S
    Hej Maj!
    Tack så hjärtligt. Det är möte med människor som gör att jobbet blir roligt och viktigt att genomföra även om det ibland innebär lite utmaningar. Känns mycket bra att ha fått hjälpa er med er stora affär. Hoppas att vi ses snart igen.
    Seija Ahlström
  • Robert O
    Robert O skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Seijagav en väldigt bra presentation av själva försäljningsprocessen då vi träffades första gången.
    Också agerandet under försälningen var bra
    Avslutet på kontoret kändes lite forcerat och mindre strukturerat Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande Seija, en mäklare med mycket erfarenhet. det gick över förväntan med min försäljning.
    Sammanfattningsvis har jag bara positiva erfarenheter av Seija och hennes arbete därför kan rekommendera Seija till alla som går i säljtankar...Mvh Stefan Läs mer
    2015-06-12 Seija A svarar Stefan H
    Hej Stefan,
    Stort Tack för rekommendationen. Alltid lika roligt att hjälpa er med försäljningar. Det känns extra bra när tidigare kunder återkommer med uppdrag. Hoppas vi ses igen när det är dags att byta bostad.
  • Göran A
    Göran A skrev om Mäklargården Staffanstorp
    En snabbt och proffesionellt bemötande av mäklaren, marknadsanpassad värdering som gav ett intresse för spekulanterna. Objektbeskrivning och fotografering var saklig och speglade verkligheten på ett bra sätt.
    Kan varmt rekomendera deras tjänster till både säljare och köpare Läs mer
    2015-06-12 Seija A svarar Göran A
    Hej Göran.
    Stort TACK för rekommendationen. Det är fantastiskt roligt när tidigare kunder återkommer med uppdrag. Kul att du vill berätta så att andra också vet vad som gäller hos oss.
  • Mackan B
    Mackan B skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Mycket bra bemött av mäklaren Ulrika Gerdtsson. Bra service och jag kan varmt rekomendera henne till vänner och bekanta. Skulle inte tveka på att ringa henne vid eventuella husköp igen. Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Trevlig bemötande och god service. (köpare) Läs mer
    2015-06-09 Seija A svarar Jenny P
    Hej Jenny,
    Tusen tack. Välkomna till Staffanstorp.
  • Mikkel M
    Mikkel M skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Vi har været rigtig glade for at bruge Ulrika, og har følt os i meget trykke hænder hele vejen igennem. Ulrika har både solgt vores lejlighed og vores hus i Sverige. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Jag kan bara tacka för ett proffsigt utförande av Seija, vid försäljningen av min fastighet i Staffanstorp.
    Jag kommer att rekommendera henne, om tillfälle ges i framtiden. Läs mer
    2015-06-09 Seija A svarar Rolf H
    Hej Rolf,
    Tackar så hjärtligt, det var trevligt att få hjälpa dig med försäljningen.
  • Kent E
    Kent E skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Allt har fungerat bra. Rekommenderas Läs mer
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Eftersom jag var så nöjd med Ulrika en husförsäljningen för ett antal år sedan var det självklart för mig och välja henne som min mäklare även denna gång. Alltid mycket vänlig, professionell, kunnig och behjälplig på alla sätt. Så även hennes kollega mycket professionell och fin stil på alla sätt. Dom får högsta betyg från mig även denna gång! Jeanette Läs mer
  • Blerta N
    Blerta N skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Trevligt bemötande och bra service. Rekommenderas! Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Vi tyckte Seija gjorde det som krävdes men saknade det lilla extra. Vi fick en förhandsvisning innan huset kom ut på marknaden och därför fanns det inga bilder på huset, något vi saknade. Läs mer
    2015-06-09 Seija A svarar Magnus C
    Hej Magnus,
    Ja, förhandsvisningen var en exklusive förmån för er del i mycket tidigt skede av försäljningen.
    Därför saknades det bilder på huset även i enlighet med säljarens önskemål. Resultatet blev ju bra. Ni fick köpa huset.
  • Johan W
    Johan W skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Kan varmt rekommendera Magnet BoXtra mäklarbyrå då dom skötte vår husförsäljning både tryggt och enkelt. Läs mer
    2015-06-09 Seija A svarar Johan W
    Hej Johan,
    Fantastiskt roligt att få lära känna er. Stort tack för rekommendationer.
  • Gunnar G
    Gunnar G skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Ulrika är mycket kunnig och arbetar väldigt profsigt. Hon motsvarade väl våra förväntningar.
    Hon får av oss högsta betyg. Läs mer
  • Carolina S
    Carolina S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Boextra kan jag varmt rekommendera.
    De får verkligen både säljare och köpare att känna sig nöjda med sin husförsäljning/husköp.
    Jag har stort förtroende för denna mäklarfirma och kommer att anlita dem igen om jag behöver. Läs mer
  • Jeanette D
    Jeanette D skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Väldigt bra bemötande och väldigt engagerad. Höll bra kontakt med oss vad som hände. Hade absolut anlitat dom igen mvh jeanette Läs mer
  • Zoltan P
    Zoltan P skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Seija en driven, ettrig, målmedveten och kunnig mäklare.
    Man får svar på alla sina frågor och en uttömmande förklaring vad som är viktig
    före under och efter ett husköp.
    Hennes personliga utstrålning gör att man verkligen känner sig direkt att hon kommer göra sitt bästa för att tillfredsställa kundernas önskemål.
    Seija sålde både min sons och vårt hus för ett pris som blev över vår förväntan
    Vi har redan rekommanderat Seija för några av våra vänner - med lugnt samvete för vi vet att de blir också nöjda med hennes arbete och resultatet.
    Marianne & Zoltan Pusztai Läs mer
    2015-06-05 Seija A svarar Zoltan P
    Hej Marianne och Zoltan
    Stort tack för rekommendationer. Det har varit en ära med glädje att få hjälpa er båda familjer med försäljning av era hus. Önskar er lycka till med era nya hus.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Mycket nöjd med mitt val av mäklare! Första gången jag sålde och mäklaren var oerhört proffsig och kunnig samt fick mig o känna mig trygg genom hela processen, sen att jag fick bra mycket mer än utgångspriset är ju ett stort + kan med gott samvete rekommendera magnet-boxtra mäklarbyrå till alla ! Läs mer
  • Bodil E
    Bodil E skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Fastighetsmäklare Magnet BoExtra har under ett vänligt och professionellt sätt tagit sig an försäljning av vår fastighet varför jag härmed varmt kan rekommendera dem.
    Bodil Läs mer
    2015-06-05 Seija A svarar Bodil E
    Hej Bodil
    Stor tack för rekommendationer. Samarbetet med er har varit mycket angenämt. Jag hoppas att ni får det fint i framtiden.
  • Kent A
    Kent A skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Kunnig, påläst inga konstigheter! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Okej mäklartjänst men tveksam friskrivningsklausul vid besiktning, som ingen annan mäklare tillämpar. Läs mer
    2015-06-05 Seija A svarar Johanna S
    Hej Johanna.
    Tack för dina värdefulla synpunkter. För att inga missförstånd ska uppstå så vill jag bara nämna att besiktningsklausul med återgångsvillkor är inte samma sak som friskrivningsklausul. Friskrivningsklausul tillämpar vi bara vid försäljning av dödsbon och renoveringsobjekt.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Mäklargården Staffanstorp
    Seija Ahlström mäklar hus med både säljarens och kundens bästa i sikte. Alltid vänligt bemötande och korrekt hantering. Vi kan varmt rekommendera Seija.
    /Camilla & Oscar Läs mer
    2015-06-05 Seija A svarar Camilla L
    Hej Camilla och Oskar.
    Tusen tack för era rekommendationer. Försäljningen gick ju snabbt tack vare ett mycket positivt samarbete med er under hela resan.

Bästa mäklarna i Staffanstorp:

Kungsgatan 10, 21149, Malmö