Ulrika Gerdtsson

Ulrika Gerdtsson

Ulrika Gerdtsson är mäklare på Mäklargården Staffanstorp

Ulrika Gerdtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-06 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.7. Ulrika Gerdtsson har haft 0 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Ulrika Gerdtsson

Sedan starten hos Reco 2015
Jessica G
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Trevlig mäklaren med bra bemötande både för säljare och köpare :-)

Veronica P
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Bra och liten mäklarbyrå som gör sitt yttersta för att du som köpare ska få svar på dina frågor, nöjd med alltihop.

Viveca T
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Mycket bra bemötande och information , snabba svar via sms, mail och tel. Levde väl upp till förväntningar .

Rögnvaldur S
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Proffsigt och hög kunskap. Vet hur man säljer ett hus.

Bertil S
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Korrekt och sakligt bemötande. Efter egen insats med stor uppfräschning av säljobjektet så var det nog inte alltför svårt att hitta spekulanter. Efter visning blev det ju en snabb budgivning och snabbt avslut. Mycket snygg broschyr med fint tagna bilder som jag dock inte fick förrän lägenheten sålts och allt skrivits. Saknade lite underhandsinformation emellanåt vilket ledde till frustation hos mig som säljare.

Jonas A
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

God hjälp när vi köpte hus. Mäklaren visade stor flexibilitet och problemlösningsvilja. Rekommenderas!

Mackan B
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Mycket bra bemött av mäklaren Ulrika Gerdtsson. Bra service och jag kan varmt rekomendera henne till vänner och bekanta. Skulle inte tveka på att ringa henne vid eventuella husköp igen.

Mikkel M
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Vi har været rigtig glade for at bruge Ulrika, og har følt os i meget trykke hænder hele vejen igennem. Ulrika har både solgt vores lejlighed og vores hus i Sverige.

Jeanette A
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Eftersom jag var så nöjd med Ulrika en husförsäljningen för ett antal år sedan var det självklart för mig och välja henne som min mäklare även denna gång. Alltid mycket vänlig, professionell, kunnig och behjälplig på alla sätt. Så även hennes kollega mycket professionell och fin stil på alla sätt. Dom får högsta betyg från mig även denna gång! Jeanette

Gunnar G
Skrev om Ulrika Gerdtsson en del av Mäklargården Staffanstorp

Ulrika är mycket kunnig och arbetar väldigt profsigt. Hon motsvarade väl våra förväntningar. Hon får av oss högsta betyg.