Fredrik Notini

Fredrik Notini

Fredrik Notini är mäklare på Mäklarhuset Bagarmossen

Fredrik Notini har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.5. Fredrik Notini har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Fredrik Notini

Sedan starten hos Reco 2015
Helena S
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Vi är väldigt nöjda. Fredrik bemötte oss sakligt och med stort kundfokus.

Christel A
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Trevligt positivt bemötande, bra samarbete och starkt förtroende. Kan rekommendera.

Stina K
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Trevlig, korrekt, hjälpsam, Lätt att få tag i, kändes som han gjorde sitt bästa för båda sidor för att vi båda skulle bli nöjda, vilket jag uppfattar att han lyckats bra med.

Peter S
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Engagerad mäklare som gjort ett utmärkt arbete med avyttringen av vårt hus.

Olle Ö
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Jag är mycket nöjd med Fredrik Notini som mäklare. Jag fick intrycket att han verkade saklig och noggrann och även trevlig som person. Jag kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta som har planer att sälja sin lägenhet Mvh Olle Östman

Edvin S
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Mycket kompetent och professionellt bemötande och utförande vid visning och försäljning av lägenheten. Helnöjd!

Jesper B
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Fredrik var trevlig, professionell och lyhörd. Upplyste väldigt bra om de alternativ som fanns samt gav väldigt bra information baserad på hans erfarenheter. Han var även väldigt noga med att jag skulle känna mig nöjd med affären innan den slutfördes.

John A
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Gjorde sitt jobb med försäljningen av en lägenhet till oss på ett bra sätt. Affären är inte helt avslutad förrän överlåtelsen är klar därför kan jag inte skriva en fullständig rekommendation men jag upplevde inte att Fredrik körde några floskler eller försköningar. Mäklaren arbetar på uppdrag av säljaren i första hand och jag tror att säljaren kan vara nöjd med arbetet.

Elisabeth J
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Vi fick ett jättebra bemötande av Fredrik på Mäklarhuset i Bagarmossen. Fredrik visade ett stort kunnande och kunde svara på alla frågor. Lägenhetsförsäljningen ledde till att köpare, säljare och mäklare blivit nöjda. En väl genomförd affär. Rekommenderas varmt./ Lisa Järpestedt.

Evelina L
Skrev om Fredrik Notini en del av Mäklarhuset Bagarmossen

Trevlig, initiativrik, bra med människor, professionell!