Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Skarpnäck Bagarmossen Mäklarhuset Bagarmossen

Mäklarhuset Bagarmossen

Svartågatan 1, 128 45 Bagarmossen — Visa karta

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.

Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder i Göteborg med omnejd. 1998 utvecklades Mäklarhuset till en rikstäckande kedja av fristående lokala mäklarkontor.

Läs vad 13 kunder tycker om Mäklarhuset Bagarmossen

• Helena S skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Vi är väldigt nöjda. Fredrik bemötte oss sakligt och med stort kundfokus. Läs mer
  • Christel A skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Trevligt positivt bemötande, bra samarbete och starkt förtroende. Kan rekommendera. Läs mer
  • Stina K skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Trevlig, korrekt, hjälpsam, Lätt att få tag i, kändes som han gjorde sitt bästa för båda sidor för att vi båda skulle bli nöjda, vilket jag uppfattar att han lyckats bra med. Läs mer
  • Peter S skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Engagerad mäklare som gjort ett utmärkt arbete med avyttringen av vårt hus. Läs mer
  • Olle Ö skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Jag är mycket nöjd med Fredrik Notini som mäklare. Jag fick intrycket att han verkade saklig och noggrann och även trevlig som person. Jag kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta som har planer att sälja sin lägenhet
    Mvh Olle Östman Läs mer
  • Edvin S skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Mycket kompetent och professionellt bemötande och utförande vid visning och försäljning av lägenheten. Helnöjd! Läs mer
  • Jesper B skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Fredrik var trevlig, professionell och lyhörd. Upplyste väldigt bra om de alternativ som fanns samt gav väldigt bra information baserad på hans erfarenheter. Han var även väldigt noga med att jag skulle känna mig nöjd med affären innan den slutfördes. Läs mer
  • John A skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Gjorde sitt jobb med försäljningen av en lägenhet till oss på ett bra sätt. Affären är inte helt avslutad förrän överlåtelsen är klar därför kan jag inte skriva en fullständig rekommendation men jag upplevde inte att Fredrik körde några floskler eller försköningar. Mäklaren arbetar på uppdrag av säljaren i första hand och jag tror att säljaren kan vara nöjd med arbetet. Läs mer
  • Elisabeth J skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Vi fick ett jättebra bemötande av Fredrik på Mäklarhuset i Bagarmossen.
    Fredrik visade ett stort kunnande och kunde svara på alla frågor.
    Lägenhetsförsäljningen ledde till att köpare, säljare och mäklare blivit nöjda. En väl genomförd affär.
    Rekommenderas varmt./ Lisa Järpestedt. Läs mer
  • Evelina L skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Trevlig, initiativrik, bra med människor, professionell! Läs mer
  • Elin T skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Bra och snabb kommunikation under budgivningen samt vid frågor efter. Läs mer
  • Max L skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Jag tycker att vi fick ett bra bemötande av Fredrik och att han levde upp till förväntningarna. Han dök dock inte upp vid tillträdet, vilket kändes som ett litet minus även om det såklart gick bra ändå.

Mäklarassistent Johanna Hagman var också väldigt trevlig och professionell (trots att vi kanske inte var de enklaste kunderna). Läs mer
  • Kia K skrev om Mäklarhuset Bagarmossen
    Bra och trevligt bemötande. Personlig och kunnig personal. Läs mer