Mäklarhuset Bagarmossen

Mäklarhuset Bagarmossen

Ring 08-649 50 05 www.maklarhuset.se
4.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

13 omdömen om Mäklarhuset Bagarmossen

Helena S

Vi är väldigt nöjda. Fredrik bemötte oss sakligt och med stort kundfokus.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1357 omdömen 4.8 av 1357 omdömen

Christel A

Trevligt positivt bemötande, bra samarbete och starkt förtroende. Kan rekommendera.

Stina K

Trevlig, korrekt, hjälpsam, Lätt att få tag i, kändes som han gjorde sitt bästa för båda sidor för att vi båda skulle bli nöjda, vilket jag uppfattar att han lyckats bra med.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 936 omdömen 4.9 av 936 omdömen

Peter S

Engagerad mäklare som gjort ett utmärkt arbete med avyttringen av vårt hus.

Olle Ö

Jag är mycket nöjd med Fredrik Notini som mäklare. Jag fick intrycket att han verkade saklig och noggrann och även trevlig som person. Jag kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta som har planer att sälja sin lägenhet Mvh Olle Östman

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1119 omdömen 4.7 av 1119 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Edvin S

Mycket kompetent och professionellt bemötande och utförande vid visning och försäljning av lägenheten. Helnöjd!

Jesper B

Fredrik var trevlig, professionell och lyhörd. Upplyste väldigt bra om de alternativ som fanns samt gav väldigt bra information baserad på hans erfarenheter. Han var även väldigt noga med att jag skulle känna mig nöjd med affären innan den slutfördes.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1103 omdömen 4.8 av 1103 omdömen

John A

Gjorde sitt jobb med försäljningen av en lägenhet till oss på ett bra sätt. Affären är inte helt avslutad förrän överlåtelsen är klar därför kan jag inte skriva en fullständig rekommendation men jag upplevde inte att Fredrik körde några floskler eller försköningar. Mäklaren arbetar på uppdrag av säljaren i första hand och jag tror att säljaren kan vara nöjd med arbetet.

Elisabeth J

Vi fick ett jättebra bemötande av Fredrik på Mäklarhuset i Bagarmossen. Fredrik visade ett stort kunnande och kunde svara på alla frågor. Lägenhetsförsäljningen ledde till att köpare, säljare och mäklare blivit nöjda. En väl genomförd affär. Rekommenderas varmt./ Lisa Järpestedt.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Evelina L

Trevlig, initiativrik, bra med människor, professionell!

Elin T

Bra och snabb kommunikation under budgivningen samt vid frågor efter.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2928 omdömen 4.8 av 2928 omdömen

Max L

Jag tycker att vi fick ett bra bemötande av Fredrik och att han levde upp till förväntningarna. Han dök dock inte upp vid tillträdet, vilket kändes som ett litet minus även om det såklart gick bra ändå. Mäklarassistent Johanna Hagman var också väldigt trevlig och professionell (trots att vi kanske inte var de enklaste kunderna).

Kia K

Bra och trevligt bemötande. Personlig och kunnig personal.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1657 omdömen 4.8 av 1657 omdömen