Helena Wass

Helena Wass

Helena Wass är mäklare på Mäklarhuset Enköping

Helena Wass har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. Helena Wass har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.7. Helena Wass har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

157 omdömen om Helena Wass

Sedan starten hos Reco 2019
Malin H
Enköping

Allt har varit toppen bra! Snälla, trevlig och hjälpsam.

Sara K
Enköping

Professionell, tydlig, lyhörd för önskemål och gör ett engagerat jobb genom hela processen.

Anna Karin S
Galgvreten

Vi hade nöjet att arbeta med Helena Wass som vår mäklare, och vi kan med säkerhet säga att hon är helt fenomenal. Inledningsvis tog vi kontakt med Helena för att utvärdera vårt hem på grund av hennes rykte som en topp-mäklare i Enköping. Men efter att ha träffat henne förstod vi verkligen varför hon har fått sådan beröm. Det var hennes varma, vänliga personlighet och hennes uppenbara kärlek till det hon gör som skilde henne åt. Från det ögonblick vi träffade Helena fick hon oss att känna oss som uppskattade kunder. Hon...

John Y
Sankt Ilian

Kunnig, trevligt bemötande, bra återkoppling

Alice G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Wass en del av Mäklarhuset Enköping
Sankt Ilian

Helena var väldigt trevlig och vi hade bra kommunikation under hela processen. Kan varmt rekommendera att ta hjälp av henne!

Ulrika P
Centrum

Helena har haft i uppdrag att sälja 2 objekt åt oss. Hon är snabb, tydlig, trevlig och proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne

Camilla G
Simtuna

Helena är mycket professionell och har ett fantastiskt bemötande! Hon har mycket erfarenhet och kunde svara på alla våra frågor och komma med bra svar. Gav oss många bra råd att tänka på! Kan med hela mitt hjärta rekommendera henne!!! Tack!

Christian H
Fjärdhundra

Mycket kunnig och tydlig i sin kommunikation.

Carina Madeleine L
Häggeby

Otroligt lyhörd, hjälpsam och proffsig.

Inga R
Österunda

Fantastiskt bemötande. Hon levde upp till förväntningarna med råge. Kändes som att hon alltid hade tid med oss. Otroligt trevlig och tillmötesgående. Vi rekommenderar henne varmt till andra som ska sälja sina bostäder. Hälsningar Inga och Inge Rydstedt