Torsten Steding

Torsten Steding

Torsten Steding är mäklare på Mäklarhuset Enskede

Torsten Steding har varit registrerad mäklare sedan 1991-01. Torsten Steding har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Torsten Steding har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 68 Läs vad Torsten Steding

• Fruängen
    2021-06-15
    Superbra och proffsigt bemötande på alla sätt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Enskede
    • Bredäng / Mälarhöjden
    2021-05-24
    Jag är nöjd med min mäklare på alla punkter
    • Långbro park
    2021-05-16
    Allt var bra tack. Lillemor Sundström.
    • Långsjö
    2021-04-09
    Proffsigt och trevligt bemötande
  • sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Enskede
    • Långsjö
    2021-04-07
    Vi har sålt en villa, gediget byggd men med renoveringsbehov. Torsten har visat intresse och byggnadstekniskt kunnande, vilket gynnat processen. Han har genomfört många visningar och informerat oss löpande. Torsten har kunnat möta både köpare och oss säljare på ett bra sätt.
    • Herrängen
    2021-03-26
    Köpt hus i älvsjö.
    Väldigt bra och förtroendeingivande mäklare. Erfarenhet.
    Kan verkligen rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Enskede
    • Långbro park
    2021-03-22
    En mycket proffsig mäklare med bra kunskaper om Älvsjö-området. Han guidade oss (säljare) genom processen på ett tryggt och seriöst sätt. Det underlättade mycket i det stressiga läge som en bostadsförsäljning innebär.
    • Örby Liseberg
    2021-03-11
    jag och min sambo har köpt en lägenhet med Torsten som mäklare. Torsten har varit proffsig i sin roll, flexibel, tillmötesgående och varit nåbar för oss. Han har verkligen levt upp till mina förväntningar av en bra lägenhetsaffär. Ett väldigt fint bemötande.

Tack så mycket
    Tack Tomas, uppskattar verkligen ditt omdöme. /Torsten Torsten Steding
    • Älvsjö / Herrängen
    2021-02-07
    Köpt sitt hus med hjälp av Torsten.
    Torsten är proffsig, kunnig, visar på utmärkt organisation och framförhållning. Vi är mycket nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Torsten Steding en del av Mäklarhuset Enskede
    • Älvsjö / Herrängen
    2021-02-06
    Sålt en villa. Vi blev bemötta på ett jättepositivt sätt. Innan så var vi oroliga hur serös våran mäklare skulle vara, och hur pålitlig han/hon skulle kännas. Men vi fick ju Torsten Steding som mäklare. Det har kännts så bra hela vägen, från första mötet till kontraktsdagen. Han är en trygg, påläst, erfaren och en härlig mäklare. En mäklare jag absolut kommer rekommendera för alla som ska sälja hus eller lägenhet.