Zolle Baleng

Zolle Baleng

Zolle Baleng är mäklare på Mäklarhuset Essingen

Zolle Baleng har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Zolle Baleng har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-09 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Zolle Baleng har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Det handlar om förtroende. Fastighetsmäklaren ska tillvarata både köparens och säljarens intressen så att det, när affären är genomförd, finns två nöjda parter. Det är så man bygger upp och bibehåller relationer såväl med köpare som med säljare. Med den insikten genomför vi alla uppdrag.

Faktum är att vi har varit verksamma på Essingeöarna sedan 2004. Vår lokala förankring är med andra ord väldigt god.

Välkommen till oss så skall vi berätta om hur vi arbetar för att vara förtjänta av våra kunders förtroende, vare sig de skall köpa eller sälja sin bostad!

143 omdömen om Zolle Baleng

Sedan starten hos Reco 2012
Martin F
Kungsholmen

Bra, lätt att få tag i, svarar på alla frågor adekvat, trevligt bemötande

Svar från Zolle Baleng

Tack för feedbacken Martin, uppskattar det. Hörs inför tillträdet, glad påsk!

Siw J
Midsommarkransen

Snabb att återkoppla och snabb och smidig försäljning. Vi är nöjda.

Svar från Zolle Baleng

Tack för förtroendet Siw, och gott att höra att ni är nöjda!

Andreas R
Hammarbyhöjden

Jättelätt att kommunicera med, allt kändes väldigt säkert och tryggt. Skulle rekommendera till precis alla

Svar från Zolle Baleng

Gott att höra Andreas, och tack för förtroendet!

Adam J
Hammarbyhöjden

Effektiv, ärlig och trevlig! Vi ville få till en snabb affär och Zolle Baleng på Mäklarhuset levererade allt detta åt oss utan några krusiduller. Supernöjda och tacksamma - rekommenderas varmt!

Max S
Kungsholmen - Lilla Essingen

Zolle var mycket lätt att kommunicera med och gav ett lugnt intryck. Han hjälpte oss med försäljning och gjorde hela processen smidig och enkel. Jag skulle definitivt rekommendera Zolle till alla som letar efter en pålitlig och professionell fastighetsmäklare.

Svar från Zolle Baleng

Tack för feedbacken Max. Önskar er en fortsatt fin sommar!

Lena V
Kungsholmen - Lilla Essingen

Zolle Baleng är en mycket kunnig, sympatisk och tillmötesgående fastighetsmäklare. Mina förväntningar på honom uppfylldes gällande information om föreningen samt i kommunikationen mellan köpare och säljare, på det hela taget var detta en mycket smidig och proffesionellt genomförd bostadsaffär.

Svar från Zolle Baleng

Stort tack Lena, uppskattar det. Hörs när du fått klart lägenheten så får jag komma och kika. Allt gott så länge!

Gurli Elvira L
Hammarbyhöjden

Som förstagångsköpare fick vi mycket fin guidning av Zolle. Alltid tillgänglig för frågor, en extra privat visning och ett trevligt och förtroendeingivande bemötande.

Svar från Zolle Baleng

Tack Elvira, gott att du känner så. Hörs inför tillträdet!

Ingrid L
Hammarbyhöjden

Zolle skötte försäljningen av min lägenhet utmärkt. Fast marknaden för bostadsrätter inte är den bästa just nu så lyckades han sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med. Han är dessutom trevlig och är lätt att ha att göra med.

Svar från Zolle Baleng

Vad roligt att höra Ingrid, tack och detsamma!

Mahmod I
Hammarbyhöjden

Utmärkt bemötande, sprider ett lugn och tydlig.

Svar från Zolle Baleng

Tack Mahmod, och detsamma; tack för fint bemötande. Hörs inför tillträdet, allt gott.

Gustav N
Enskede - Gubbängen

Fantastiskt bra mäklare. Mycket tydlig, saklig och vänlig. Upplevelsen har varit toppen rakt igenom och det har känts tryggt att genomföra försäljningen med mäklaren. Svarade snabbt på eventuella frågor och gav bra uppdateringar kring budgivning osv. Helt enkelt toppbetyg på alla fronter.

Svar från Zolle Baleng

Gott att höra Gustav, stort tack för den fina feedbacken!