Angelica Johansson

Angelica Johansson

Angelica Johansson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Angelica Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Angelica Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 195 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Johansson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

195 omdömen om Angelica Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Wiveka R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Centrum

Mycket trevligt och kompetent bemötande. Hög servicekänsla. Svarar snabbt och agerar.

Charlotte S
Stafsinge Strand

Det har varit en väldigt bra upplevelse att ha Angelica som mäklare. Hon har varit superprofessionell genom hela processen och alltid funnits tillgänglig och svarat snabbt på våra frågor. Angelica har våra varmaste rekommendationer.

Carina N
Stafsinge Strand

Angelica har gjort ett bra jobb, dock hade vi förväntningar om ett högre pris också givet de diskussioner vi haft med Angelica. Vi tyckte inte helt att bilderna gav rättvisa åt huset. Angelica är snabb och service minded och har varit bra i alla våra kontakter.

Roger N
Stafsinge Strand

Ett proffsigt och väl bemötande via sms, telefon och fysiska möten. Snabba återkopplingar. Försäljning är ju en process som ska gås igenom, men den har fungerat bra.

Fredrik S
Köpte sin stuga med hjälp av Angelica Johansson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Björkäng

Mötena med Angelica har jag upplevt som raka, ärliga och professionella. Det har funnits en stor tillgänglighet och dialogen har varit öppen likväl tillmötesgående. Jag har aldrig upplevt någon kunskapsbrist och jag har alltid fått svar på mina frågor. Råd och bollande med tankar och funderingar har alltid fungerat och där har jag alltid mötts med ärlighet och olika perspektiv på de frågor jag haft! Mvh Fredrik

Johanna S
Gällared

Angelica har varit super bra från början, fick bra kontakt med henne och hållt oss bra informerade under hela processen. Så vi är väldigt nöjda med allt.

Roger N
Stafsinge Strand

Mycket kunnig, proffsig och fint bemötande.

Micael S
Stafsinge Strand

Informativ, trevligt bemötande. Bra mäklare.

Kristoffer H
Näset

Trevligt bemötande. Avslappnad och professionell.

Ann-Charlotte Elisabet O
Arvidstorp

Jag har bara bra erfarenheter av Angelica ända sedan vår kontakt 2022. Hon är kunnig och proffsig . Det har aldrig varit några problem i vår kontakt Ingenting verkar vara. besvärligt. Dessutom är hon en varm och sympatisk .som person.Jag kan verkligen rekommendera henna .som mäklare.