Johanna Knutsson

Johanna Knutsson

Johanna Knutsson är mäklare på Mäklarhuset Falkenberg

Johanna Knutsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Johanna Knutsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Knutsson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

175 omdömen om Johanna Knutsson

Sedan starten hos Reco 2015
Hans-åke H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Stafsinge

Johanna är väldigt seriös. Är human, kunnig och professionell.

Stort tack Hasse, alltid roligt att få samarbeta med er. Mvh Johanna

Emilia A
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Skogstorp

Vi har köpt ett hus som Johanna har förmedlat och vi tycker att hon kommunicerade bra med oss och säljarna. Hon var i seriös i sitt jobb och vi kände att hon tog även vårt bästa i beaktning. Vi är väldigt nöjda.

Stort tack Emilia, roligt att få hjälpa till, Mvh Johanna

Ronny L
Centrum

Trevligt bemötande och mycket effektiv.

Stort tack Ronny och tack detsamma:) Mvh Johanna

Billy P
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Olofsbo

Från första kontakten tyckte vi att det skulle bli ett bra samarbete med Johanna. Hon gjorde oss verkligen inte besvikna på sitt sätt att jobba igenom hela affären mycket proffsigt gjort alltihop.

Svar från Johanna Knutsson

Stort tack Billy, verkligen fin kontakt med er och roligt att samarbeta! Mvh Johanna

Alexandra S
Glommen

Johanna har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen. Vi har fått hjälp av Johanna i både köp- och sälj av bostad och är väldigt nöjda.

Svar från Johanna Knutsson

Tack så jättemycket Alexandra, mycket trevligt att få hjälpa er i både köp och säljprocessen! Mvh Johanna

Mikael D
Sålde en tomt med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Långasand

Kompetent Tillgänglig Trevlig Detta så här långt då uppdraget ej är helt slutfört

Merja P
Sålde sin bostad med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Smedjeholm

Johanna, är trevlig, hjälpsam ,kunnig mäklare och känslan hon ger är äkta som kommer inifrån. Vi har alltid känt oss trygga med Johanna vi både både köp och försäljningar. Rekommenderas varmt

Svar från Johanna Knutsson

Tack Merja, alltid lika trevligt att få hjälpa er, mvh Johanna

Johanna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Västra Gärdet

Hon har varit lätt att få tag i och rak och tydlig i sin kommunikation.

Stort tack Johanna, roligt att vara till hjälp! Mvh Johanna

Michaela D
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Skrea

Johanna har varit ett stort stöd för oss i processen av att köpa hus. Vi fick ta del av bra information kring bla olika besiktningar inför visningen och hon har hela tiden varit behjälplig med frågor. Vi är väldigt nöjda med vår upplevelse och kan varmt rekommendera att välja Johanna.

Stort tack Michaela, roligt att få hjälpa till! Mvh Johanna

Peter J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Knutsson en del av Mäklarhuset Falkenberg
Skrea

Jag känner Johanna sedan tidigare,fanns många anledningar till att jag valde just henne och Mäklarhuset.Spelar ingen roll om det är vardag eller helg så har hon legat på och fixat med allt! Ges det tillfälle för mig att rekomendera Mäklarhuset så kommer jag göra det utan tvekan!

Svar från Johanna Knutsson

Tack Peter för att just jag fick hjälpa till med försäljningen, mvh Johanna