Erik Åkerberg

Erik Åkerberg

Erik Åkerberg är mäklare på Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Erik Åkerberg har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Erik Åkerberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Erik Åkerberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Tack för att du är här – det är av en god anledning.

Efter att ha läst vad andra säger om mig tror jag att ditt val av mäklare blir enkelt. Ring eller sms:a mig på M0709659010 – det kan vara ditt bästa val inför bostadsaffären.

Besök även:

www.erikakerberg.com
Instagram @topofyourmind
www.hittamaklare.se/erik.akerberg

Rekommendera mig gärna till grannen, kollegan eller den som vill sälja sin bostad med en riktigt engagerad
mäklare – rekommendera dem Erik Åkerberg. Kanske vidarebefordra denna reco-sida.
Uppskattar verkligen ditt engagemang – stort tack!

77 omdömen om Erik Åkerberg

Sedan starten hos Reco 2015
Nora L

Jag träffade några olika mäklare och har inte ångrat mitt val en sekund! Erik har genom hela processen varit tydlig, trevlig och hjälpsam. Som förstagångssäljare har jag haft ett enormt förtroende för Eriks skicklighet i sitt yrkesutövande, skulle absolut rekommendera.

Nicole L

Proffsig, inlyssnande och trevlig. Vi är helnöjda och kommer definitivt att kontakta Erik vid nästa bostadsaffär. Rekommenderas varmt!

Helena O

Erik har verkligen varit en fantastisk mäklare. Oerhört servicebenägen och kunnig i sitt arbete. Allt har gått väldigt smidigt, hela processen igenom, och jag har verkligen kunnat känna mig trygg i mitt första lägenhetsköp. Jag rekommenderar varmt Erik som mäklare till alla framtida hus- och lägenhetsspekulanter!

Janet Z

Erik Åkerberg är verkligen en fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och rolig! Allt fungerade till hundra procent från första mötet och fram till att affärerna var avslutade. Jag både köpte och sålde genom Erik och skulle göra det igen. Mina allra bästa rekommendationer!! Janet Zander

Viktor L

Erik var mycket engagerad från början till slut, och kändes alltid rak och ärlig. Jag fick som förstagångs-säljare mycket stöd och hela processen kändes plötsligt ganska enkel. Jag fick snabbt stort förtroende för Erik, och skulle inte tveka att anlita honom igen!

Eva W

Första kontakten var genom rekommendationer från en bekant till mig. Jag fick förtroende för Erik från första stund. Han lyssnade vilka behov och önskningar jag hade och sen berättade Erik ingående om vad han kunde erbjuda mig som kund. Vi hade från början en fantastisk kommunikation och det var lätt att kontakta Erik under hela tiden fram till försäljningen och även efteråt när jag hade frågor. Jag kan varmt rekommendera Erik som mäklare.

Agnetha A

Erik är en mycket inlyssnande och trevlig mäklare med skön humor. Professionell mäklare som inger ett seriöst och tryggt förhållningssätt. Bästa betyg, hälsningar Agnetha

Lars S

Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft. Trevlig, kunnig, rolig och väldigt hjälpsam. Kommer alltid att återanställa honom och rekommendera honom vidare till mina vänner och bekanta. /Lars Sundberg

Tania I

Erik - en förtroendegivande mäklare med positiv anda. Mitt första möte med honom gav mig inspiration och glädje. En av hans styrkor är att han älskar att samtala, vilket skapar en känsla av trygghet. Han ser endast ljuset i tunneln och kommer dit hur mörkt det än är. Det jag vill säga är att allt är möjligt för Erik och anlitar du honom för att sälja ditt objekt kommer du både att ha en bra försäljning och oförglömliga samtal (ifall det i början inte går som du hade tänkt). Jag rekommenderar Erik som mäklare alla gånger!

Johanna F

Trevligt bemötande både vid visning och kontraktsskrivandet. Även väldigt uppskattat att vi blev kontaktade flera gånger efter kontraktskrivandet. Ingav förtroende redan vid första mötet och vi är väldigt nöjda med hela processen.