Henrik Hammarstrand

Henrik Hammarstrand

Henrik Hammarstrand är mäklare på Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Henrik Hammarstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.6. Henrik Hammarstrand har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad? Gör det enkelt för dig. Mäklarhuset erbjuder dig en heltäckande mäklartjänst och förmedlar samt värderar alla typer av bostäder. Vårt mål är att göra bostadsmarknaden till en mindre krånglig plats.

32 omdömen om Henrik Hammarstrand

Sedan starten hos Reco 2013
Joel Otto R

Grym mäklare!! Henrik har hjälpt mig vid både köp och försäljning. Kan varmt rekommendera!!

Eva  F

Väldigt bra! Professionell, pålitlig, lugn, rejäl! Rekommenderar verkligen!

Annika K

Trevligt bemötande. Professionellt förhållningssätt. God kommunikation. Service minded. Tillgänglig för frågor. Noggrannt delgivande av viktig information.

Marie S

Jag blev väl bemött och tycker att Henrik gjorde ett bra jobb. Jag är väldigt nöjd!

Johan K

Henrik var bra affären igenom. Allt som allt är jag som köpare nöjd. Har inget att klaga på.

Olivia M

Fått mycket gott intryck av mäklaren. Lätt att kontakta trots att jag bodde utomlands under försäljningen. Hjälpte till på alla sätt och förklarade bra alla steg under försäljningen.

Sofia N

Allting gick jättesmidigt med vårt lägenhetsköp. Det var första gången som vi köpte en lägenhet så allting var väldigt nervöst och ovant men vår mäklare Henrik fick mig att känna mig väldigt trygg och säker.

Markus T

Henrik Hammarstrand gav mig och min sambo, bra bemötande och bra service

Per M

Mycket kompetent och trevlig mäklare. Jag rekommenderar gärna Henrik och Mäklarhuset Hammarbyhöjden till mina vänner.

Henrik H

Trevlig och påläst. Öppen och rak kommunikation och alltid tillgänglig. Vi valde Henrik då vi direkt kände att honom kan vi lite på. Processen gick väldigt smidigt och vi är mycket nöjda säljare.