Rikard Billborn

Rikard Billborn

Rikard Billborn är mäklare på Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Rikard Billborn har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.5. Rikard Billborn har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

12 omdömen om Rikard Billborn

Sedan starten hos Reco 2013
Leonardo A

Rikard Billborn är en kompetent och hängiven mäklare. Utöver detta, vilket jag som säljare uppskattat mest, är att Rikard alltid varit lättillgänglig och svarat omgående under hela säljprocessen när jag haft frågor och funderingar. Jag kan absolut rekommendera Billborn till de som avser att flytta och vill sälja sin lägenhet!

Sara N

Snabb och smidig affär. Mycket trevlig att ha att göra med.

Maxemilian M

Snabb och professionell hjälp med köp av ny lägenhet.

Kerstin L

Personligt, trevligt bemötande, och samtidigt proffs och ställde upp vid behov. Pålitlig och kan varmt rekommenderas.

Elin W

Mycket professionell och kommunikativ

Helene F

Jag kan rekommendera Mäklarhuset för att få hjälp med att sälja din lägenhet. Mäklaren visar att han/hon kan sin sak. Jag kunde alltid komma in till mäklaren och ställa frågor. Stort tack för hjälpen med att sälja min lägenhet

Anna L

Trevlig och effektiv! Lätt att få tag på!

Mikaela S

Rikard var en hängiven och duktig mäklare. Finns inga gränser i hans vilja om att tillgodose sina kunder med bra service. Noggrannhet är en mycket uppskattad egenskap som kan förbättras hos nästan alla mäklare, detaljerna är mycket viktiga då det är en tjänst som betalas mycket pengar för. Tack för en bra mäklare!

Ylva S

Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis.

Peter L

Uppdraget ej slutfört ännu. Ni får återkomma.