Alexander Midjich

Alexander Midjich

Alexander Midjich är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Alexander Midjich har varit registrerad mäklare sedan 2010-12. Alexander Midjich har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexander Midjich har haft 34 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 33 Läs vad Alexander Midjich

• Indra W
    • Halltorp
    2022-10-26 Verifierad kund
    Alexander Midjich was very kind and courteous. He was very professional and it was a pleasure to work with. Working with him exceeded our expectations.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Bergkvara
    2022-10-26 Verifierad kund
    En utmärkt kombination av professionellt kunnande, hög tillgänglighet och personligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    2022-09-10 Verifierad kund
    Hej
    Utmärkt kunskap om ort o området, bra upplägg med stort engagemang
    Högsta poäng o vi kan rekommendera honom o hans medarbetare till er som står i köp eller säljläge
    Tack Lars för din rekommendation, glad att höra att du är nöjd med både mig i valet som mäklare men även i hjälpen som du fått från mina kollegor. Alexander Midjich
  • sålde sin stuga med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Löttorp
    2022-08-29 Verifierad kund
    En mycket bra ,flexibel och tillmötesgående mäklare!
    Tack Elvin för omdömet, kul att höra att ni är nöjda med mig som mäklare och sättet som jag arbetar på. Alexander Midjich
    • Skäppevik
    2022-07-23 Verifierad kund
    Korrekt
    Väldigt bra genomgång vid kontraktsskrivningen
    Tack Fredrik för omdömet. Nu har ni också fått tillgång till nya huset, hoppas att ni kommer trivas bra! Alexander Midjich
    2022-07-14 Verifierad kund
    Jag tycker jag blev bra bemött av Alexander. Eftersom jag inte har
    någon tidigare erfarenhet av mäklare så hade jag inga speciella
    förväntningar, men tycker det sköttes bra.

Är tacksam att det gick snabbt med försäljningen så jag slipper
    ha mer bekymmer om min avlidne brors hus.
    Tack Ann Kristin för ditt omdöme och rekommendation. Även om du inte hade några speciella förväntningar är jag glad att höra att du är nöjd med mitt arbeta jag gjort. Alexander Midjich
    • Söderåkra
    2022-07-05 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt och hjälpsam sätt, kunde kontakta honom när jag hade funderinga om något, lättsam att prata med, en mycket trevlig kille.
    Tack Marita för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med bemötande och det arbeta som jag lagt ner i din försäljning. Alexander Midjich
    • Gullaboås
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra
    Att allt skulle fungera
    Mycket bra och proffsig hjälp med allting
    Tack Gunnar för ditt omdöme och att du känner dig nöjd med upplevelsen att sälja med mig som fastighetsmäklare. Alexander Midjich
    2022-06-12 Verifierad kund
    Alexander is a very kompetent and Patient realtor. We are from Germany and Alexander gave us some good advice and Tipps about Sweden in general. We were very content and can fully recommand Alexander 👍🏼
    Thank you Doris for your recommendation, Im glad to hear that you are satisfied with my work. Alexander Midjich
    2022-06-10 Verifierad kund
    Är mycket nöjd med bemötande och hur affären har skötts. Blev lite tidsnöd på visningen då det var många som kom på den. Men jag är jättenöjd med hur Alexander har skött affären. Han har återkopplat snabbt och löst problem som har uppstått på ett föredömligt sätt.
    Kan verkligen rekommendera Alexander.
    Tack för en snabb och bra försäljning.
    Tack Pia för ditt omdöme och din rekommendation. Vad härligt att höra att du känner dig nöjd med mitt arbeta och att affären blev så bra som den blev med både pris och att det gick snabbt. Alexander Midjich