Alexander Midjich

Alexander Midjich

Alexander Midjich är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Alexander Midjich har varit registrerad mäklare sedan 2010-12. Alexander Midjich har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Alexander Midjich har haft 20 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-09

Läs vad 11 Läs vad Alexander Midjich

• sålde sin bostad med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Nybro
    2021-08-29
    Jag har både köpt och sålt med Alexander, han gör sitt yttersta för att alla parter i affären ska vara nöjda och transaktionen vara så smidig som möjligt.

Vi började som köpare och slutade med att jag nu anlitat Alexander flertal gånger i försäljningar alla med utgångar över förväntning.

Sluta leta vidare och anlita Alexander om ni får möjligheten jag anlitar ingen annan i Kalmar regionen än Alexander Midjich.
    2021-08-22
    Mycket bra bemötande med ett bra lugn och bra fingertoppskänsla,
    Förväntningarna stämde bra med hur mäklaren levde upp till dem
  • sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Juansbo
    2021-08-20
    väl bemött
    Kunnig i bedömningen av huset
    Regelbunden kontakt lätt att nå
    Snabb affär
    Trevlig o vänlig duktig
    Väldigt nöjda med uppgörelsen
    Vi har sålt/köpt 5 hus/lägenheter tidigare i storstad. Mindre avstånd till beslut på ”landet”
    2021-08-20
    Trevlig, tar sig alltid tid till kunden, respektfull och inlyssnande!
    Kommer anlita honom för kommande uppdrag också!
    Stort tack för rekommendationen Claes. Det har varit trevligt att jobba med er och blir det fler tillfällen framöver så ser jag fram emot det. Alexander Midjich
  • köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Kalmar
    2021-07-23
    Allt funkade som de ska funka, bra jobbat
    Tack Anders, det är bra när saker fungerar som det ska. Hoppas ni kommer bli nöjda med nya huset och flytten till regionen. Alexander Midjich
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Lindö
    2021-07-03
    Trevlig kille som som var lätt att ställa frågor till och svarade tydligt. Hade man frågor efter visningen så fick man svar snabbt och affären i sig var också snabb vilket var väldigt smidigt.
    Tack Oscar för din rekommendation 🙏 Det känns bra att veta att du var nöjd med kommunikationen och att du fick all den info du behövde för ett beslut. Jag är säker på att du kommer stortrivas i din nya lägenhet, lycka till med allt nu! Alexander Midjich
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
    • Lindö
    2021-07-01
    Jag fick ett mycket professionellt bemötande av Alexander i samband med försäljning av min bostadsrätt. Upplevde att han har stor kunskap och erfarenhet, både av marknaden, lokalkännedom och bostadsrätter. Min förväntan var att få till en bra, trygg och säker försäljning och Alexander levererade detta galant. Dessutom är han trevlig att ha att göra med och vi hade mycket god kommunikation under hela processen. Jag kan starkt rekommendera honom!
    Tack Helena för din rekommendation. Härligt att höra att du var så nöjd med försäljningen och med mitt arbete. Det var trevligt att jobba tillsammans med dig och jag önskar dig nu lycka till i det nya huset på Öland. Alexander Midjich
    • Stora Frö
    2021-06-23
    Trevligt bemötande, proffsig på alla sätt
    Tack Marita för er rekommendation. Känns bra att höra att ni uppskattade både kontakten med mig och mitt arbete i försäljningen. Alexander Midjich
  • Fredrik V
    • Stora Frö
    2021-06-14
    Alexander hade god kunskap om bostaden och en mycket bra känsla för processen vid köpet. Vi tackar ödmjukast för den tid han tog sig över helgen för visning och avtalsskrivning. Vi är jättenöjda med allt från första kontakt till avtal. Mvh F&S
    Stort tack Fredrik för rekommendationen och vad härligt att höra att ni känner er nöjda med allt. Alexander Midjich
    2021-05-17
    Vi har både köpt och sålt med Alexander, mycket nöjda. snabb försäljning och god lokal kunskap, vid köp så gör han allt för att både köpare och säljare ska känna sig nöjda.

kan inte annat än rekommendera Alexander Midjich.
    5/5.
    Tack för rekommendationen och härligt att höra att ni varit nöjda. Alexander Midjich