Läs vad 152 kunder tycker om Mäklarhuset Karlstad 2

• 2021-01-19
    Jakob var lätt och trevlig att samarbeta med. Hög servicenivå och bra bemötande både mot säljare och kund. Uppfyllde mina förväntningar till fullo!
    Gunilla N
    • 79.0 m²
    • Klara
  • 2021-01-14
    Proffsig och bra mäklare som verkligen tog sig tid för mig som köpare. Otroligt nöjd att jag kunde få förhandsvisning dagen efter kontakt, bra bemötande och snabb på att återkoppla. Hela affären gick smidigt och snabbt, vilket jag uppskattar. Kan varmt rekommendera Jakob!
    SOFIE S
    skrev om Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2021-01-11
    Fritidshus vid sjön Alstern.
    Utmärkt bemött !
    Alla förväntningar har hittills infriats.
    Ingemar A
    • 42.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2021-01-08
    Köpt lägenhet.
    Anders supertrevlig serviceinriktad mäklare som hjälpte mig med att köpa min första bostadsrätt. Tack Anders för all hjälp med mitt köp av bostad.
    Peter A
    • 25.8 m²
    • Kvarnberget
  • 2021-01-08
    Klar och tydlig i kommunikationen.
    Trevlig och social.
    Anders M
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Molkom
  • 2020-12-29
    Mycket nöjd med Anna, rekommenderar!
    Michael A
    • 69.0 m²
  • 2020-12-27
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är otroligt proffsig och trevligt. Hon gör det där extra för att både säljaren och köparen ska bli nöjd. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Ida H
    • 37.5 m²
  • 2020-12-11
    Köpte villa i Forshaga, första villan för oss. Vi hade många frågor och funderingar kring både hus och själva affären och Anna var tillmötesgående och lättillgänglig genom hela processen.
    Linus Å
    • 143.0 m²
    • Skived
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-12-10
    Proffsig och trevlig. Vet vad hon gör.
    Morgan S
    • 137.0 m²
    • Östra Åsen
  • 2020-11-24
    Sålt lägenheten Bra, Att man skulle göra en vinst.
    Per Åke P
    • 85.0 m²
  • 2020-11-23
    Sålt bostadshus mäklaren inger stort förtroende kunnig engagerad trevlig !!
    Anders J
    • 148.0 m²
    • Vålberg
  • 2020-11-23
    Jag har tillsammans med min sambo köpt en bostadsrätt.
    Anna har alltid varit supertrevlig och hjälpsam i alla situationer, helg som vardag, morgon som kväll!
    Jag hade inga större förväntningar mer än att få svar på eventuella frågor, vilket hon varit utmärkt med. Hon överträffade helt klart detta med att även vara behjälplig i alla led i köpet.
    Christoffer O
    • 85.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag hade äran att få träffa en av era underbara mäklare. Han hjälpte mig att hitta en lägenhet som passade min situation. Bra bemötande, förståelig och lyhörd. Han gjorde ett utmärkt jobb. En ganska smidigt och snabbt affär. Ett stort tack till Jakob som löste allt på så kort tid. Bra bemötande även av hans medarbetare på Mäklarhuset i Karlstad! 🌹 🙏
    Mvh Maryam
    Maryam M
    Maryam M
    • 66.0 m²
  • 2020-11-16
    Köpte ny bostadsrätt och sålde min nuvarande.

Anders har varit väldigt informativ och lätt att kontakta.
    Mycket ärligt och trevligt sätt och hjälpte mig med mitt bostadsbyte.
    Anna D
    • 95.0 m²
    • Råtorp
  • 2020-11-12
    Vi sålde vår lägenhet och anlitade Jabob. Förväntningarna vi hade innan vi skulle dra igång detta var att vi trodde att det skulle vara enormt mycket att göra och hålla koll på. Han sa under första mötet att hans mål var att tänka och göra saker åt oss och det var precis så det var. Allt gick supersmidigt samtidigt som han slog rekord i vårt lägenhetshus!
    Kommer inte att använda någon annan än han vid framtida försäljningar!
    Ludwig S
    • 58.0 m²
    • Inre Hamn
  • 2020-11-11
    Sålt 2:a 62 kvm på Karlagatan 24 i Karlstad.

Enbart positiv upplevelse av mäklaren.

Hade förväntat mig en längre process från annonsering till försäljning men fick intresserade köpare och budgivning efter första visningen.
    Försäljningspriset blev över min förväntan.

Totalt sett en lyckad affär för min del mycket p g a en stigande marknadstrend.
    Mats
    Mats-erik G
    • 62.0 m²
  • 2020-11-08
    Vi är mycket nöjda med Jakob som mäklare. Vi fick våran bostadsrätt såld innan den lades ut på hemnet. En snabb och smidig försäljning. Jakob är väldigt trevlig och han fick oss att känna oss delaktiga i hela processen. Skulle absolut anlita honom igen!
    Nina O
  • 2020-11-06
    Jakob har ett otroligt engagemang och driv. Letar upp rätt intressenter för objekten, ger konstant information om hur läget ser ut och vad som är på gång! 10/10 kommer använda Jakob när jag köper/säljer nästa gång också!
    Victor T
    Victor T
  • 2020-11-05
    Utmärkt bemötande av mäklare vid första mötet av grannlägenheten till den vi köpte, ärlig och rak. Svarade proffsigt på våra frågor och visade oss runt överallt där vi ville. Fick snabbt en förhandsvisning av den bostadsrätt jag köpte så köpet gick fört och var väldigt effektivt. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med honom!
    Emil P
  • 2020-11-05
    och hjälpte oss med alla våra frågor vi är väldigt nöjda och tackar för all hjälp.
    Simon E
    • 64.0 m²
    • Forshaga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-04
    Köpte ett hus i Ransäter som Michelle var mäklare för. Michelle var trevlig och professionell hela vägen. Svarade alltid på meddelanden snabbt och var tydlig i kommunikationen. Superbra erfarenhet för oss!
    Fanny S
    • 101.0 m²
    • Ransäter
    köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-11-03
    Anders hjälpte mig att sälja min 1:a i Arvika. Och jag har ingenting att klaga på. Inte vad det gäller varken bemötande eller själva arbetet han gjorde med att få lghn såld. Ett stort plus är att han fanns tillgänglig på SMS/mejl för att svara på frågor gällande hur en skulle tänka som säljare. Och förväntningarna levde han upp till. Blev inte rik på affären, men det täckte den del av lånet som var kvar, hans provision och en liten slant blev över. Så jag är helnöjd.
    Lenitha F
    • 35.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-10-29
    Lyhörd, proffsig, lätt att nå, ställer upp med den hjälp man behöver.
    Per Anders H
    • 78.3 m²
  • 2020-10-19
    Rekommenderar Anna Henriksson på Mäklarhuset Karlstad! Otroligt bra o hjälpsam mäklare som gör sitt yttersta för en bra affär för alla parter!
    Robin A
  • 2020-10-18
    Har köpt ett fritidshus som Michelle hjälpt mig med. Mycket trevl .ig och hjälpsam på allt jag ville få svar på. Jag är mycket nöjd med denna tjej. Var rädda om henne !

Kerstin Thor
    Kerstin T
    • 30.0 m²
    • Tolita
    köpte sin stuga med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-10-15
    Proffsigt bemötande. Jordnära och alltid tillgänglig. Supernöjd från början till slut med Jakob! Rekommenderas
    Niclas L
  • 2020-10-15
    Köpte lägenhet av Jakob.
    Bemötandet var jättebra. Jakob var alltid tillgänglig och återkom med svar på frågor snabbt. Kände att Jakob hade koll på läget och fungerade som en trygghet i bostadsköpet.
    Är jättenöjd och skulle rekommendera Jakob som mäklare till andra!
    Ellinor E
  • 2020-10-14
    Jakob är mycket professionell, trevlig och gjorde försäljningen av vår bostadsrätt enkel. Jag hade mycket höga förväntningar på mäklaren, och han översteg dem alla!
    Supernöjd med min försäljning, rekommenderar er varmt!
    Elisabeth G
    • 49.4 m²
    • Haga
  • 2020-10-14
    Köpt en bostad

Jakob gjorde verkligen sitt yttersta för att jag skulle kunna köpa lägenheten jag förälskat mig i, trots att förhandlingarna med banken drog ut på tiden. Han var alltid trevlig och tillmötesgående, var lätt att få tag på vid behov och upplevdes genuin i sitt bemötande. Jag kan absolut rekommendera honom!
    Linnea L
    • 49.4 m²
    • Haga
  • 2020-10-01
    Jakob skötte sig utmärkt från början till slut.
    Renström P
    • 32.0 m²
  • 2020-09-30
    Anna är en utmärkt mäklare och tar sig tid för mig som säljare.
    Hon sålde mitt radhus på Tullportsgatan 1 g i Kristinehamn till ett mycket bra pris. För mig , över förväntan.

Rekommenderar varmt Anna som mäklare 💕
    Birgitta J
    • 89.0 m²
    • Kristinehamn
  • 2020-09-29
    Tillmötesgående och flexibel, bra återkopplingar.
    Linda Rebecka Elisabet B
    • 32.0 m²
  • 2020-09-11
    Hej.vi har sålt vårat torp.
    Michelle var en tillmötes gående mäklare och driven.
    kan varmt rekommendera henne.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Ann T
    • 65.0 m²
    • Östra Deje
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-07
    Köpte - 2000000
    Sålde - 2700000
    Fint bemött, gick över förväntan
    Bra, han har erfarenhet vilket jag tycker är bra.
    Ulla Z
    • 95.0 m²
    • Råtorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-03
    Anna har visat stor medkänsla och lyhördhet inför en stor livsomställning. Hon har väglett mig genom processen på ett tryggt och professionellt sätt. Hon utstrålar värme och glädje i kombination med stor målmedvetenhet. Jag är mycket tacksam över Annas arbete där hon hela tiden agerat med mitt bästa för ögonen.
    Annica L
    • 119.0 m²
    • Vidöåsen
  • 2020-09-03
    Vi köpte hus där Anna var ansvarig mäklare. Hon var informativ, snabb, hjälpsam och ärlig. Vi hade hela tiden känslan av att allt sköttes by the book.
    Josefine K
    • 119.0 m²
    • Vidöåsen
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-02
    Salget av mitt sommerhus gikk rakst og effektivt ved god hjelp av Michelle. Hun hadde gjort et godt grunnarbeid når vi møtes og hadde gjort gode vurderinger på verdi av sommerhuset. Verdivurderingen hun gjorde viste seg å være nettopp det som ble salgsprisen. Hadde jeg ønsker om endringer/justeringen ble det gjennomført umiddelbart. Kommunikasjonen med Michelle var god og akkurat så tett som jeg ønsket.
    Björn W
    • 70.0 m²
    • Ingrirud
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-09-01
    Mycket trevlig mäklare. Vi upplevde att kontakten var bra och vi fick snabba svar på de frågor vi hade. Rekommenderas!
    Richard K
    • 69.0 m²
  • 2020-08-31
    Vid köp av vår sommarbostad fick vi ett proffisionellt, glatt och lättsamt bemötande redan vid första telefonsamtal om önskad visning.

När visningen ägde rum möttes vi av en munter mäklare som med enkelhet visade oss in i huset och som sedan hade en känsla för när hon skulle hålla sig i bakgrunden och när hon skulle ta klivet in och berätta anekdoter om byggnaden.

Alla våra funderingar fick ett proffisionellt svar levererat. Michelle har en fantastisk förmåga att läsa rummet och vet när ett skämt passar in och när det inte gör.

En fantastisk upplevelse vilket ledde till en kontraktskrivning förmiddagen efter visning.
    Carin W
    • 70.0 m²
    • Ingrirud
    köpte sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-08-26
    Försäljning av bostadsrätt:
    - Otroligt bra från start till mål. Hela processen kändes trygg och smidig då Jakob genomförde jobbet professionellt och kontinuerligt uppdaterade mig med det jag behövde. Toppklass!
    Joakim B
    Joakim B
    • 66.0 m²
    • Norrstrand
  • 2020-08-24
    Har köpt en lägenhet och fått bra bemötande och snabb handläggning!
    Maria S
    • 2.5:a
    • 58.0 m²
  • 2020-08-24
    Sålde vårt fritidshus och tycker överlag att vi fått ett bra och korrekt bemötande och önskat resultat.
    Robin Alexis B
    • 49.0 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
  • 2020-08-24
    Lättsam människa med gott humör och bra bemötande.
    Förtroende ingivande personlighet.
    Goda kunskaper inom området.
    Benjamin L
    • 47.0 m²
    • Rud
  • 2020-08-22
    Jakob förmedlade min bostad exemplariskt och var lyhörd för både mina och säljarens behov och önskemål. Vill gärna rekommendera honom!
    John V
    • 41.0 m²
    • Bryggudden
  • 2020-08-17
    jag sålde min lägenheter till rekordpris.

Han var grymt på alla sätt!

Kan verkligen rekommendera Jakob Fors till alla som vi köpa eller sälja sin bostad! 5 av 5 stjärnor.
    David J
    • 55.0 m²
  • 2020-08-12
    Vi har köpt en lägenhet i centrala karlstad.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren, han gav utrymme att kolla på lägenheten samtidigt som han ändå förklarade saker om lägenheten. hade svar på dom flesta av våra frågor vi hade.
    Sammanfattningsvis så år vi nöjda med helheten!
    Maja S
    • 55.0 m²
  • 2020-08-04
    Klickade direkt med Anna när jag träffade henne då hon kändes driven, otroligt kunnig och ambitiös. Trots semestertider fanns hon alltid tillgänglig och vi hade en bra dialog där hon gav ärliga synpunkter men alltid bollade idéer med mig. Rekommenderar henne starkt!
  • 2020-07-30
    Sålde en lägenhet på Herrhagen där Anna och hennes kollega Michelle hade hand om försäljningen. De båda gav ett mycket bra och proffesionellt intryck vid första mötet och lägenheten såldes redan innan den planerade visningen. Processen blev således väldigt smidig genom hela försäljningen. Rekommenderar mäklarhuset och Anna starkt för er som står i valet och kvalet av mäklare!
  • 2020-07-12
    Anna gjorde ett utmärkt jobb för oss med att sälja huset. Hon visade prov på bra fingerkänsla och affärsmannaskap för att dra intresse till vårt objekt och lyckades överträffa vår prisförväntan.
  • 2020-07-12
    Anna är en mycket professionell mäklare! Hon är saklig, erfaren, lugn och hade en god kommunikation och lyhördhet med oss säljare hela vägen genom försäljningen.

Jag kan verkligen rekommendera henne varmt!

Agneta Mårtensson
    skrev om Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte