Mäklarhuset Karlstad

Mäklarhuset Karlstad

Välkommen till Mäklarhuset i Karlstad!

Vi på Mäklarhuset i Karlstad finns för att göra det så enkelt som möjligt för dig att köpa eller sälja din bostad - oavsett om det gäller villa, fritidshus, bostadsrätt, lägenhet, tomt eller kommersiella fastigheter.

Hos oss hittar du mäklare med lång erfarenhet och dessutom en lokalkännedom utöver det vanliga. Vi har full koll på närområdena med affärer, förskolor, idrottsanläggningar m.m.

Väljer du att köpa eller sälja din bostad med Mäklarhuset i Karlstad erbjuder vi dig: Fri värdering, Skyddat köp, Mäklarhuset smart annonsering samt tjänsten Förberedd.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om oss och har frågor angående försäljning av din bostad eller om du bara letar efter nytt.

Läs vad 202 kunder tycker om Mäklarhuset Karlstad 2

• Kåge Ö
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Rud
    2021-09-16
    Anna var på bettet från första Intresseanmälan med telefon- resp sms-kontakter löpande. Samma gäller budgivningen som blev oväntat kort i tid.

Anna visade sig vara väl påläst om objektet och skötte förfarandet med kontraktsskrivandet på bästa tänkbara sätt.
    Anna är således klart duktig som mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Älvenäs
    2021-09-14
    Bemötande var väldigt bra, snabb på att svara. Han får en o känna sig trygg med köpet
    • Karlstad
    2021-09-09
    Välbemött på visningarna och snabba svar på mail och sms, trevlig och duktig på att se vårt behov
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-09-07
    Trevlig, öppen och väldigt lättsam.
    • Forshaga
    2021-09-02
    Glad, trevlig och tillmötesgående.
    Allt gick väldigt smidigt och enkelt. Inga frågetecken att räta ut eller andra tveksamheter. Gjorde allt hon kunde för att hjälpa både mig och säljarna på bästa sätt. Kunde inte vara nöjdare med hur allt gick!
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-09-01
    Positiv, outtröttlig med ett bra nätverk
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-08-31
    Proffsig och på läst ang objektet, bra dokumentation, lämnar inget åt slumpen.
    Utförde allt vi kom överens om
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-08-31
    Anna är alltid vänlig, glad och trevlig. Dessutom är hon lättillgänglig och målinriktad.
    Rekommenderar Anna till alla som vill anlita en mäklare som man litar på till fullo och som ger ett personligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-08-31
    Jag har haft många kontakter genom åren med mäklare och Anna är outstanding den mäklare som ger mest service vad gäller allt runt omkring ett köp. Fick så mycket hjälp och man känner sig trygg med sitt köp.
    • Lamberget
    2021-08-18
    Mycket bra bemötande och lätt att få kontakt!
    Snabb och jättebra affär tack vare Anna!
    Vi är jättenöjda med Anna som mäklare!
    Vi kan absolut rekommendera henne!
  • sålde sin bostad med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Arvika
    2021-08-17
    Mycket proffsig mäklare, stort förtroende
    Jag hade stora förväntningar att det skulle bli bra och det blev bättre än mina förväntningar.
    Allt var bra vld visningarna och genomgången av kontraktet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Orrby
    2021-08-17
    Han var väldigt trevlig och svarade på alla frågor jag hade. Det var första gången jag sålde en bostad.så jag hade inga större förväntningar. Men allt gick väldigt smidigt och jag är jättenöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Skoghall
    2021-07-29
    Trevlig och lättsam. Gjorde ett utmärkt jobb.
    2021-07-12
    Anna har bemött oss bra och levt upp till våra förväntningar. Vi upplevde dock vid några tillfällen Anna som stressad, kanske till viss del förorsakat av oss (vi planerade att resa bort) samt egen förestående kortsemester.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-07-06
    Allt var perfekt stort tack vänligt professionell och serviceinriktad vi är mycket nöjda
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-07-06
    Trevlig och tillmötelsegående. Det känns som att man är i goda händer. Underbar personlighet. Svarar kunnigt på frågorna vi hade.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Brunskog
    2021-07-05
    Bra, kunnigt och öppet bemötande. Har gått smidigt att köpa fritidshus och tacksamma över att Anders hade oss i åtanke när det dök upp ett lämpligt fritidshus till försäljning
    • Centrum, Kristinehamn
    2021-07-01
    Michelle är väldigt engagerade, flexibel och lätt att samarbeta med. Hon är en kunnigt mäklare och lyssnar väldigt noga på kundens önskemål. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och nästa gång vi säljer vår bostad igen så kommer vi kontakta Michelle!! Vi rekommenderar henne starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-07-01
    Jag har blivit väldigt väl bemött varenda gång vi haft kontakt. Han var alltid tillgänglig och enkel att få tag på. När vi väl pratade med varandra pratade han så att jag förstod bra, utan att tala ner till mig.

Allt har varit bra egentligen. Har inget att klaga på.
    • Blia
    2021-07-01
    Mäklaren bemötte mig på ett fantastiskt sätt, upplevde verkligen att hon var kunnig och saklig, och mina frågor besvarades må ett mycket pedagogiskt sätt.
    2021-07-01
    Bemött på ett varmt och proffitionellt sätt.
    Mäklaren nådde absolut mina förväntningar.
    Bara positiva upplevelser. Jag kommer använda samma mäklare om jag skulle sälja en bostad igen.
    • Älvenäs
    2021-06-23
    Trevligt, snabbt och smidigt. Gjorde precis som man ska göra.
    • Sommarro
    2021-06-14
    Vi rekommenderar varmt Anna på Mäklarhuset Karlstad om du ska sälja eller köpa bostad. Hon hjälpte oss nyligen att sälja vår villa och gav oss ett vänligt och proffsigt bemötande. Hon var tillgänglig dygnet runt, väldigt engagerad och gav oss goda råd genom hela processen. Vi är jättenöjda med hennes insats!
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Sommarro
    2021-06-10
    Anna har stor tillgänglighet och vänligt bemötande. Övergripande mycket nöjd med min kontakt med Anna,
  • Kamilla B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Bärstad
    2021-06-07
    Lättsam, tät och professionell kontakt som resulterade i försäljningsrekord för bostadsrättsföreningen. Då kan man som säljare inte vara annat än fullständigt nöjd!
    • Bärstad
    2021-06-07
    Anna har varit engagerad och mött mina behov och intressen vid köp av bostadsrätt. Hon är lyhörd och har lyssnat in mina önskemål. Anna har snabbt återkopplat och sett till att jag fått relevant info och bra kontakt mellan mig och säljaren.
    • Norrstrand
    2021-05-28
    Anna utförde ett utomordentligt arbete från start till slut! Lätt att kontakta, uppdaterade väldigt bra och inkluderade mig som säljare i bostadsaffären! ⭐️
  • sålde sin stuga med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Ransäter
    2021-05-24
    Anders Bloom är mycket kompetent och vänlig mäklare är där för sina kunder
    • Svanskog
    2021-05-22
    Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren, hon är väldigt hjälpsam och svarar alltid snabbt och på alla frågor.
  • Maria M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-05-11
    Anna tog emot mig på visningen med ett stort varmt leende. Hon kände av mina behov och att jag ville ha en snabb och smidig affär. Tror det tog max en vecka från visning till kontrakt - helt rätt för mig. Enkelt och smidigt, inget krångel. Kan rekommendera Anna mycket!
    2021-05-11
    Trevlig och sköter affären smidigt!
  • Siv Myriel P
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Kangerud
    2021-05-04
    Michelle är en positiv och trevlig person. Hon gjorde alltid sitt bästa för att hjälpa mig som kund och Var alltid tillgänglig via telefon, uppdaterade mig kontinuerligt even i även på helger och på kvällar. Försäljningen överträffade förväntningarna och jag är Michelle evigt tacksam!
    • Kangerud
    2021-05-04
    Snabb att svara när man önskar kontakt eller få svar på fråga. Vänlig och trevlig.
    • Finnsnäs
    2021-05-02
    Toppen bra! Mycket kunnig och empatisk! Jag fick bästa hjälp! Är mycket nöjd med försäljning av Finnsnäs 405 Karlstad.
    2021-04-13
    Västgötagatan 32E
    Michelle Felixson har en mycket bra serviceattityd,Jag är väldigt nöjd。
    • Högboda
    2021-04-07
    Vi var intresserade av ett hus på förhand och vi ringde på en torsdag och skrev kontrakt på lördagen. Michelle var extremt lätt att nå, svarade snabbt, återkom alltid med information och inom korta tidsspann. Personlig och trevlig i sin jargong och väldigt påläst om allt som rörde affären. Flexibel och verkade älska sitt arbete. Hon verkar helt och hållet arbeta för sina kunder och vill att alla skall bli nöjda. Önskar att vi hade henne inför vår kommande försäljning i Gteborg också.
    En riktigt bra mäklare!
    • Skoghall
    2021-03-29
    Har sålt en BRF.
    Anna kom med en trygghet och entusiasm. Som gjorde att man kände att hon kommer göra det här extra bra.
    Jag ska vara ärlig och säga att jag hade höga förväntningar och hon krossade dem rejält, Är verkligen super nöjd och tror inte nån kan bli missnöjd med Anna som mäklare.
    Hon är snabb effektiv utan att stressa varken mig som säljare eller köparen och hittar den bästa lösningen för alla parter.
    2021-03-11
    Allt fungerade väldigt bra och smidigt. När vi köpte en lägenhet
    av Michelle Felixson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Östra Åsen
    2021-03-01
    Jättebra, kunnig, tydlig och inkännande.
    Det har känts tryggt och proffsigt!
    • Munkfors
    2021-02-27
    Jag har sålt mitt hus från 1947. Efter ett första möte med Michelle så var jag positivt inställd till försäljning då Michelle berättade hur "Husläget" var i området. (Brist på Hus).
    Michelle är väldigt proffsig. Gav mig realistiska förväntningar. Vilka senare visade sig vara väldigt träffsäkra.
    Michelle har en väldigt bra förmåga att "skippa skitsnacket" och få jobbet gjort.
    Allt flöt smidigt och Michelle övertygade mig att "det här går bra" när jag tvivlade lite.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jakob Fors en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Sundsta
    2021-02-24
    Professionell mäklare som lyssnar & tar del av säljarens behov.
    Social & driven.
    Kan varmt rekommenderas!
  • skrev om Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-02-24
    Professionell mäklare som lyssnar & tar del av säljarens behov.
    Social & driven.
    Kan varmt rekommenderas!
  • skrev om Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-02-18
    Vi köpte hus med Michelle som mäklare. Väldigt proffsig, snabb på respons och väl tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Michelle!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Gamla Slottsbron
    2021-01-31
    Vår försäljning av villan blev jättebra med Anders vid rodret! Proffessionell, lättsam, trevlig och en mycket bra kontakt genom hela processen! Ett stort tack till alla inblandade på Mäklarhuset Karlstad!
    • Skived
    2021-01-29
    Vi har sålt en villa i Forshaga
    Michelle är empatisk,effektiv,inkännande, tillgänglig ,positiv och ödmjuk
    Michelle uppfyllde de förväntningarna vi hade
    våra grannar rekommenderade Michelle och vår erfarenhet överensstämde med deras rekommendation
    2021-01-26
    Så nöjda att vi valde just Anna till att sälja vår villa! Det blev en snabb affär utan krångel och vi fick löpande information och goda råd för att känna oss trygga hela vägen från start till mål. Anna levererar vad hon lovar och mer därtill. Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita denna stjärna!
    2021-01-26
    Sålde lägenhet. Blev väldigt bra bemött, samt fick bra hjälp på områden som mna som säljare ej har full koll på.
    2021-01-24
    Bostadsrätt
    Bra kontakt med mäklaren, saklig, enkel och lättvindigt rak igenom.
    2021-01-23
    Effektiv och bra service, lösningsorienterad och jättebra återkoppling under försäljningsprocessen.
    2021-01-22
    Köpt en lägenhet. Bra bemötande. Kände inte att jag fick all information angående inflyttning som hade varit bra att få veta innan köp.