Mäklarhuset Karlstad

Mäklarhuset Karlstad

Välkommen till Mäklarhuset i Karlstad!

Vi på Mäklarhuset i Karlstad finns för att göra det så enkelt som möjligt för dig att köpa eller sälja din bostad - oavsett om det gäller villa, fritidshus, bostadsrätt, lägenhet, tomt eller kommersiella fastigheter.

Hos oss hittar du mäklare med lång erfarenhet och dessutom en lokalkännedom utöver det vanliga. Vi har full koll på närområdena med affärer, förskolor, idrottsanläggningar m.m.

Väljer du att köpa eller sälja din bostad med Mäklarhuset i Karlstad erbjuder vi dig: Fri värdering, Skyddat köp, Mäklarhuset smart annonsering samt tjänsten Förberedd.

Hör gärna av dig om du vill veta mer om oss och har frågor angående försäljning av din bostad eller om du bara letar efter nytt.

Läs vad 252 kunder tycker om Mäklarhuset Karlstad 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Tullholmsviken
    2022-09-16 Verifierad kund
    Engagerad, tydlig, alltid tillgänglig, informativ
    2022-09-14 Verifierad kund
    Michelle skötte sig med bravur
    Från första kontakt tills det blev sålt
    Marknaden som den är just nu kan ingen rå på.
    Vi har ingenting att klaga på. Mvh Tomas
    Tusen tack för ert fina omdöme! :D Det värmer att ni är nöjda med min tjänst. Michelle Felixson
    • Runnevål
    2022-09-08 Verifierad kund
    Glad och positiv, lätt att prata med och alltid tillgänglig.
    Det glädjer mig så att ni är nöjda! :D Michelle Felixson
    • Tullholmsviken
    2022-09-07 Verifierad kund
    Anna har bemött oss mycket bra och lyssnat på våra behov , så ett mycket bra betyg till Anna 👍
    • Runnevål
    2022-09-07 Verifierad kund
    Michelle är en varm och personlig. Hon visade förståelse för mig som köpare och visade öppenhet och ödmjukhet. Jag kan varmt rekommendera Michelle och Mäklarhuset!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen! Lycka till i ditt nya boende. Michelle Felixson
    • Forshaga
    2022-08-31 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra kommunikation från början till slut. Levererade verkligen utöver förväntan. Det kunde inte bli bättre. Anna är helt klart en stjärna som går in helhjärtat i att det ska bli så bra som möjligt. Kommer definitivt att anlita Anna igen om så skulle behövas.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Hon har varit fantastisk! Snabb på återkoppling och väldigt bra kommunikation:)
    Tack så jättemycket Göran! Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med mitt jobb. Allt gott! Michelle Felixson
    2022-08-22 Verifierad kund
    Proffsig hjälp vid husköpet. Lätt att få kontakt med och bra att ha å göra med.
    Tack Max för ditt fina omdöme! Det gör mig väldigt glad :D Michelle Felixson
    • Lamberget
    2022-08-17 Verifierad kund
    Anna har bemött mig som säljare på ett professionellt sätt och att genomförandet av försäljningen ska kännas bra både för säljaren och köparen.

Anna utgår från hur marknaden ser ut och sätter inga lockpriser på bostaden utan sätter ett realistiskt pris för bostaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Sundsta
    2022-07-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande av en mäklare med glimten i ögat. Kan uppleva att vissa säljare är ”för på” men det har inte Anders varit. Han har låtit oss få den tid vi har behövt och inte stressat på oss ett köp.
    Känner mig trygg i köpet och rekommenderar verkligen Anders som säljare.
    • Hammar
    2022-06-30 Verifierad kund
    Från första kontakten fungerade allt bra
    Förväntningarna var höga med stora bokstäver
    Vi sålde huset i en dåligt och osäker tid
    Anna har jobbat på en duktig sätt, både från våran och köparen sida
    Anna är en duktig mäklaren som kan och gör sitt jobb bra
    Utan tvekan anlitar Anna igen
    Armin
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Hammar
    2022-06-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, varm o hjärtlig. Lätt att få tag i både i samtal mail pch sms..
    • Lersätter
    2022-06-27 Verifierad kund
    Inget att klaga på, mycket bra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Vågmästaren
    2022-06-22 Verifierad kund
    Otroligt trevligt bemött! Mäklaren visade runt och fick mig att känna mig välkommen utan att vara för påstridig. Kände mig väldig väl omhändertagen genom hela processen från visning till köp.
    • Mossängen
    2022-06-17 Verifierad kund
    Toppen! Som säljare kände vi oss aldrig överkörda, det var alltid vi som hade sista ordet i hur vi ville ha det. Vi tyckte att Michelle gjorde allt i sin makt för att få en så bra försäljning som möjligt. Positiv och väldigt lättsam. Skulle absolut rekommendera Michelle till andra.
  • köpte sin bostad med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2022-06-17 Verifierad kund
    Super! Bra bemötande, lättsam att prata med och bolla tankar och idéer. Positiv och väldigt tillmötesgående. Vi har bara positiva erfarenheter!
    • Munkåsen
    2022-06-15 Verifierad kund
    Very good and professional makler and serious fantastic 👏 👌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Vågmästaren
    2022-06-14 Verifierad kund
    *Professionellt , upplysande, vänligt och tillmötesgående och informerande inför och under försäljningen.
    * Att visning och försäljning skulle gå bra.
    * Kommer varmt rekommendera Anders till bekanta som går i säljtankar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Dalliden
    2022-05-28 Verifierad kund
    En mycket sympatisk och trevlig mäklare.
    Vi hade inga förväntningar utan vi kände att vi behövde stöd med försäljningen utav huset och det fick vi till 100% utav Anders.
    Anders förklarade alla moment som skulle ske på ett sådant bra sätt att en förstod hur hela försäljningen skulle gå till.

Från början fram tills försäljningen var över har Anders har varit helt suverän.
    Tusen tack för all hjälp Anders
    MVH
    Jan och Gunilla
    • Forsliden
    2022-05-19 Verifierad kund
    Michelle Felixson was exceptionally helpful, knowledgeable and responsive throughout purchasing process.

We do not speak Swedish, hence we needed a lot of support understanding the paperwork involved, which Michelle was very kind to provide promptly and thoroughly. Michelle also had been very efficient in helping us to finalize contract details, as property had some large items we wanted to be removed before access date, and we wanted it in writing.

Also, both, ourselves and the seller live over 250 km from the property (and Michelle's office!), hence there was a lot of coordination involved in getting paperwork signed, which went very smoothly, thanks to Michelle's kind support.

We felt we were in very good hands, from start to finish. Michelle is excellent broker and we are looking forward doing business with her again in the future.
    • Munkfors centrum
    2022-05-11 Verifierad kund
    Hon var lugn, trevlig, förstående och hade koll på läget.

Mina förväntningar var att hon skulle ha svar på mina frågor, och det hade hon.

Hon har varit lätt att nå och tillmötesgående på alla vis. Jag är jättenöjd!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Skoghall
    2022-05-10 Verifierad kund
    Michelle är en jättetrevlig och serviceminded mäklare! Bra egenskap är att hon fick mig att känna mig trygg och bekväm genom hela processen
    • Munkfors
    2022-05-09 Verifierad kund
    Michelle har vid alla besök alltid varit trevlig, hon bemöter en alltid med ett bra och pappig energi! Alltid intresserad av man har att säga och vilka önskemål man har!

Är hon sen eller fått förhinder ringer hon alltid och meddelar i tid. Snabb på att svara på mail och sms, och håller en uppdaterad utan problem!

Bra kunskap om det praktiska när det gäller hus och bostäder.
  • sålde sin bostad med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Kristinehamn
    2022-05-09 Verifierad kund
    Duktig mäklare som bara kan rekommenderas varmt!
    • Villastaden
    2022-05-01 Verifierad kund
    Allt fungerade väldigt bra. Anna är en mycket kunnig och trevlig mäklare.Vi fick svar på frågorna snabbt.
    • Villastaden
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket bra på alla sätt

Jag har alltid höga förväntningar på mäklare.
    Anna levede vekligen upp till dem.
    Gjorde ett mycket bra jobb

Allt har fungerat väldigt bra,
    2022-04-27 Verifierad kund
    Proffsig, erfaren och engagerad!
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Bloom en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Centrum
    2022-04-03 Verifierad kund
    Super professionelt bemötande och alltid redo med svar på alla frågor!
    Jättenöjd!
    • Munkfors
    2022-03-19 Verifierad kund
    Professionell och otroligt trevlig person som förutom att vara lättillgänglig när det behövts också varit tydlig i sin kommunikation gällande objektet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Centrum
    2022-03-06 Verifierad kund
    Jag kände mig ständigt väl bemött av Michelle. Jag kunde alltid nå henne på telefon eller via sms och hon gjorde att jag kände mig säker genom hela processen. Mycket professionell och trevlig.
    2022-02-19 Verifierad kund
    Vi fick till en snabb försäljning av bostaden.
    • Skoghall
    2022-02-17 Verifierad kund
    Hon var trevlig och proffsig. Vi hade god kontakt genom hela processen. Hon levde helt klart upp till mina förväntningar.
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet. Michelle Felixson
    • Västra Lersätter
    2022-02-02 Verifierad kund
    Vi ville ha en snabb och smidig försäljning utan krångel! Det tog inte ens 2 veckor från första kontakten tills papper var skrivet! Vi är verkligen toppennöjda med Anna och skulle rekommendera henne till alla 😀
    • Lersätter
    2022-01-21 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och driven mäklare som håller vartenda ord hon säger. Uppdaterar alltid om vad som händer och är snabb med att svara på frågor och är tillmötesgående vilket gör att man känner sig trygg i sitt köp. Sen har hon mycket humor också, det är såklart alltid ett plus! Rekommenderar starkt att både sälja och köpa med!
    • Rud Hammarö
    2022-01-18 Verifierad kund
    Mycket nöjda, varit superbra kommunikation genom hela processen och vi har fått det stödet vi önskade. Vi kan varmt rekommendera Anna som mäklare!
    • Hagaborg
    2022-01-17 Verifierad kund
    Vi möttes av en mycket glad och supertrevlig mäklare som kändes helt rätt när vi kom dit. Hon kom med tips och råd om hur jag kunde möblera och ordna i lägenheten, vilket jag tycker är bra. Lägenheten kändes helt rätt för mig och Michelle kändes precis så som jag tycker en mäklare ska vara….nästan som en nära vän. Absolut inte strikt och stel som en del enligt mig kan vara. Så med andra ord kändes allt toppenbra.
    • Hagaborg
    2022-01-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande och otroligt proffesionell. Kände mig trygg och uppdaterad genom hela försäljningen med ett fantastiskt resultat. Oroligt duktig mäklare på alla sätt 👍
    Tusen tack för dom fina orden Johan! Det glädjer mig så mycket att ni är nöjda😄 Michelle Felixson
    2021-12-09 Verifierad kund
    Känner att vi blev bra bemötta från start och hela vägen. Kunnat haft en bra dialog och vi har kunnat frågat och fått svar på allt vi vill. Är supernöjda med mäklaren och hur allt har gått till. Vi har känt oss väldigt nöjda. Gått väldigt smidigt och bra.
    Ååå tack så mycket Emma för dom fina orden! Det gör mig väldigt glad att ni är nöjda med erat köp!
    Hoppas att ni kommer att trivas.
    Michelle Felixson
    • Edebäck
    2021-12-04 Verifierad kund
    Michelle var mycket lyhörd för våra önskemål, trevlig och kunnig.
    Kan absolut rekommendera henne.
    Tack Anneli för dom snälla orden! Det har varit så trevlig att jobba med er :D Michelle Felixson
    • Våxnäs
    2021-12-02 Verifierad kund
    Trevlig bra bemötande..........
    Tack Urban, hoppas du kommer trivas bra i den nya lägenheten :D Michelle Felixson
    • Våxnäs
    2021-11-30 Verifierad kund
    Michelle är toppen! Lätt att få tag på, snabba svar, bra att resonera med kring lägenheten, priser osv. Har känt mig trygg genom hela processen. En sån mäklare man vill ha helt enkelt!
    Tusen tack för dom fina orden Jessica! Det värmer att höra att du är nöjd med din försäljning :D Allt gott till dig! Michelle Felixson
    • Södermalm
    2021-11-24 Verifierad kund
    Glad, trevlig, snabba och kloka svar och råd. Gett support och varit ett stort stöd vid försäljningen.
    Träffade fler mäklare inför mitt val av Mäklarhuset och Michelle stack ut med sin energi och glada sinne. Sist men inte minst viktig så gav hon tydligt uttryck att hon tyckte om mitt hus vilket var viktigt för mig. Svårt att sälja tillsammans med någon som inte tycker om det som ska säljas😊
    Tack underbara Ylva! Det har varit en fröjd att arbeta tillsammans med dig :D Kram och all lycka till dig! Michelle Felixson
    2021-11-09 Verifierad kund
    Mäklaren var trevligt att prata med, hon svarade lydigt på frågorna. Hon är snabbt att svara i telefonen och återkommer snabbt med en svar. Trevligt mottagande med kaffe och fika vid att underteckna köpekontrakt.
    Det gör mig väldigt glad att du är nöjd med ditt köp! Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya hus :D Michelle Felixson
  • skrev om Mäklarhuset Karlstad
    2021-11-04 Spontant omdöme
    Trevligt bemötande och proffsigt
  • Erika R
    sålde sitt hus med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    2021-10-27 Verifierad kund
    Toppklass!
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig.
    Lätt att få tag i och allt har gått supersmidigt.
    Tack Erika för ditt förtroende och dom fina orden! Det gör mig väldigt glad :D Michelle Felixson
    • Karlstad
    2021-10-21 Verifierad kund
    Vi valde mellan tre olika mäklarfirmor och landade till slut på Mäklarhuset och Michelle, något vi inte ångrat! Michelle är trevlig, lugn och förtroendeingivande. Hela processen med att sälja hus är lite stressande men Michelle gjorde sitt bästa för att det skulle bli så bra som möjligt. Kan absolut rekommendera Michelle till både köpare och säljare.
    Åå tusen tack Elin för din fina rekommendation! Det gör mig så glad att ni är nöjda med min affär och jag hoppas att ni kommer att trivas i erat nya hus 😄 Michelle Felixson
  • sålde sin stuga med hjälp av Michelle Felixson en del av Mäklarhuset Karlstad
    • Kil
    2021-10-13 Verifierad kund
    Trevlig mäklare lätt att prata med. Verkar gå in med 100 procent för sitt jobb. Att hon dessutom är golfspelare är ju bara ett plus
    Tack John-Erik för ditt fina omdöme! Vi får ta en golfrunda för att fira affären 🏌🏻‍♂️ Michelle Felixson
    • Tormestad
    2021-10-13 Verifierad kund
    Michelle är mycket trevlig och omtänksam och oerhört duktig mäklare.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Magnus! Det betyder mycket för mig😄 Michelle Felixson
    2021-10-06 Verifierad kund
    Förtroendeingivande och trevlig mäklare. Resultatet slog alla mina förväntningar på försäljningen.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Anna är en mycket seriös varm och omtänksam och ärlig,professionell, personlig och lagom privat.