Anna Henriksson

Anna Henriksson

Anna Henriksson är mäklare på Mäklarhuset Karlstad

Anna Henriksson har varit registrerad mäklare sedan 2010-09. Anna Henriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Henriksson har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Anna Henriksson

Natalia E
Rud

Anna har på flera sätt imponerat på mig. Hon har mycket goda kunskaper ,uppvisar ett genuint engagemang för sitt yrke och Anna är lätt att samarbeta med. Hon är mycket ambitiös och har gjort ett väldig fint arbete som mäklare! Det har varit ett stort nöje att få henne som mäklare! Jag vill varmt rekommendera Anna ! /Natalia

Lena J
Herrhagen

Ett mycket bra och positivt bemötande. En toppen mäklare som är lugn och kan sin sak.

Torbjörn J
Herrhagen

Bra, trevligt och proffsigt bemöttande.

Karin A
Haga

Smidig process från början till slut.

Sofie J
Tullholmsviken

Anna är alltid kanon att ha att göra med - proffsig och samtidigt genuin. Detta är andra gången vi tar hjälp av henne att sälja lägenhet - Rekommenderar varmt!

Inger J
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
Spånga, Skattkärr

Fick bra intryck från första början. Hon har varit drivande och uppdaterat mig vad som hänt nästan varje dag. Mycket lätt att samarbeta med. Känner mig mycket nöjd med all hjälp. Kan verkligen rekommendera henne.

Jennifer A
Norrstrand

Jättebra hjälp och snabba svar när vi hade frågor om detta stora köp 😊

Anne-Lie A
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Henriksson en del av Mäklarhuset Karlstad
Fagerås

En mycket trevlig och kunnig mäklare. Vi har fått jättebra hjälp med vad som behövs vid fastighetsförsäljning.

Eva M
Norrstrand

Mycket duktig i sitt jobb. Omtänksam och noga med att informera om allt. Vi var bekymrade att det skulle ta tid och vara lite svårt att sälja i dessa tider. Men Anna skötte det hela galant. Hon fick till ett bra pris i dessa tider och det är vi tacksamma för.

Emelie T
Norrstrand

Väldigt svalt intresse om att sälja vår lgh från mäklarens sida. Ville inte hålla visningar på helgen om det gällde en lgh. Sa att vi inte kommer få utgångspris utan skulle förberedda oss på ett mycket lägre pris. I det stora hela så är vi inte imponerade av mäklarens insats.