Catrin Marzelius

Catrin Marzelius

Catrin Marzelius är mäklare på Mäklarhuset Mölndal

Catrin Marzelius har varit registrerad mäklare sedan 2010-03. Catrin Marzelius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.6. Catrin Marzelius har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Catrin Marzelius

Sedan starten hos Reco 2018
Sabina M
Krokslätt

Catrin jobbade verkligen hårt och med stort engagemang vid försäljningen av min lägenhet. Hon har jättebra koll på hur marknaden ser och både jag som säljare och köparna är väldigt nöjda!

Göran J
Krokslätt

Sålt bostadsrätt en trea. Mycket trevligt bemötande. Utförde ett bra arbete med god o hög vilja att komma i mål. Sammanfattningsvis så är Catrin en mäklare vi rekommenderar.

Almira O
Sålde sitt hus med hjälp av Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
Hulelyckan

Världens bästa mäklare! Lyhörd, engagerad, kunnig! Bara plus!

Emelie E
Köpte sitt hus med hjälp av Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
Ryet

Vi har köpt villa. Catrin har varit lätt att prata med och sympatisk. Lättast att få tag i på kvällstid vilket kändes ovanligt men fungerade bra. Bra att behöva lämna in lånelöfte innan budgivning. Bra att hon kontaktade oss löpande och gjorde avstämningar/bara berättade vad som hände Vi är nöjda

Camilla G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal
Balltorp

Trevlig och ärlig mäklare som sa som det var. Alla bilder i beskrivningen gav en bra och rättvis bild av lägenheten. Höll bra kontakt via telefon och mejl.

Anders A
Skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

Catrin första kontakt med oss var via telefon, där och då sålde hon in sig! Vi blev intresserade. Vi bestämde tid för visning av huset och hon var den fjärde mäklaren som varit på besök i samma ärende Efter Catrins besiktning rum för rumvisste vi att hon var den rätta mäklaren för oss. Vi har haft otroligt god hjälp av Catrin genom hela processen, från fotografering, visning och försäljning. Vi kan varmt rekommendera Catrin. Anders o Inger Andersson

Conny L
Skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

Catrin har hjälpt mig med att sälja en bostadsrätt. Jag vill ge henne högsta betyg för bemötande , service och kunskap.Anlitar gärna henne mera

Robert L
Skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

Köpt ett hus och såld min bostad. Catrin är väldigt hjälpsam och energisk person. Väldigt positivt upplevelse under hela resan.

Gunnar R
Skrev om Catrin Marzelius en del av Mäklarhuset Mölndal

Jag har, med bistånd av min son Lars, köpt en bostadsrättslägen-het. Affären gick snabbt. Det var visning på torsdag kväll och söndag förmiddag samt kontraktsskrivning på måndag kväll. Någon budgivning blev det aldrig och övertagandet någon månad senare gick utan trubbel. Affären genomfördes enklare än jag hade vågat tro och Catrin var mycket trevlig att ha att göra med. Trots den korta tiden och frånvaron av egentliga förhandlingar, är jag ändå benägen att ge henne ett utmärkt betyg.

Eva L
3:a

Sålt lägenhet i Mölndal. Är mycket nöjd med bemötande och den hjälp vi fått. Även med det lilla extra såsom att fixa till lite praktiska saker i lägenheten inför visning.