Lotta Anteros

Lotta Anteros

Lotta Anteros är mäklare på Mäklarhuset Mölndal

Lotta Anteros har varit registrerad mäklare sedan 2001-06. Lotta Anteros har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 13 omdömen med ett betyg på 4.5. Lotta Anteros har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

13 omdömen om Lotta Anteros

Sedan starten hos Reco 2018
Stina P
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Köpt radhus och säljer lägenhet! Mycket nöjd med bra bemötande av Lotta som känns erfaren och kunnig :) mvh stina

Henrik C
Köpte sitt hus med hjälp av Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal
Nya Fågelsten

Lotta var vänlig och tillmötesgående

Filip P
Eklanda

Vi har precis sålt vårt parhus i Eklanda Mölndal. Lotta är en hjärtlig mäklare med stort nätverk som inger förtroende. Hela affären gick smärtfritt allt ifrån fotografering till försäljning.

Susanna P
Eklanda

Lotta sålde vårt hus i Mölndal på ett utmärkt och bra sätt! Vi är så nöjda med henne, och kan varmt rekommendera henne och hennes kollega Beata! Nu har vi flyttat in i vårt nybyggda drömhus och ska förhoppningsvis aldrig sälja igen:-), men om vi skulle sälja huset är Lotta Anteros vår självklara mäklare!

Britt-marie L
Nya Fågelsten

Lyhörd,proffsig,bra lösningar för försäljning .Lätt att tala med och snabb respons. Sålt bostad

Rebecca S
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Lotta var mycket hjälpsam och tillmötesgående. Hon kändes ärlig och trygg och vi är mycket nöjda.

Sofia S
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Köpte hus i Lindome. Bra bemötande och lätt att få kontakt med.

Tina S
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Jag har sålt mitt hus. Jag har väldigt nöjd med Lottas förståelse för situationen och hennes bemötande. Lotta överträffade mina förväntningar på vad en mäklare skall göra. Jag upplevde att Lotta gjorde det lilla extra för mig, för att försäljningen skulle bli så smidig som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Lotta.

Samuel A
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Köpt villa och blev väl bemött. Trevlig mäklare.

Neil M
Skrev om Lotta Anteros en del av Mäklarhuset Mölndal

Hej . Jag köpet radhus i Mölndal och såld mitt lägenhet på varmblods gatan . Jag tackar personal Marlin och Lotta som hjälpte mig med allt och jag rekommendera Mäklarehuset i Mölndal . Mvh Neil Mikhail