Helena Bohman
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 36 kunder tycker om Helena Bohman

• Magnus H skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-12-07

Helena har pa ett foredomligt satt hanterat bade saljare och kopare da vi salde mina foraldrars lagenhet i Sigtuna pa Manfred Bjorquist Alle. Basta service, bra resonemang, lyssnande och kontinuerliga uppdateringar. Ordning och reda pa alla document. Jag skulle vilja saga att Helena har den dar extra fingertoppskanslan som gor henne till en utmarkt fastighetsmaklare. Helena ar ochsa en mycket trevlig person som gor hela upplevelsen batter.

Basta halsningar
    /Magnus Läs mer
  • Mikael T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-09

Engagerad och väldigt mån om att allt i samband med affären skulle fungera smidigt. Läs mer
  • Esben T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-07

Helena ger ett proffsigt intryck, kunnig, tillmötesgående med en vänlig attityd och alltid hjälpsam. Läs mer
  • Karin T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-06

Helena sålde vår villa effektivt och snabbt.
    Hon är en seriös mäklare som inger förtroende.
    Helena är lugn, trevlig och koll på läget Läs mer
  • Malin S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-06

Sålde vår villa i Sigtuna. Helena skötte allting på bästa sätt. Hon är proffsig, men också varm och personlig och allting fungerade smidigt genom hela säljprocessen. Kan absolut rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Johan O skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-09-05

Köpte vårt första hus med Helena som mäklare, super trevlig , seriös, noggrann, helt suverän mäklare
    Gjorde vårt husköp till en otroligt bra upplevelse och vi är super nöjda med henne
    Rekommenderar varmt till alla att anlita henne om man vill ha en bra köp och sälj upplevelse ! Läs mer
  • Wengang S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-08-22

I bought the house located in Skolbacken 40, Sigtuna. Helena has been very nice and helpful from the beginning. I can't speak Swedish. Helena helped translate all the terms in the contract. I am very grateful for that. Overall I'm satisfied. The whole buying process went smoothly. Läs mer
  • Cim T skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-08-22

Helena, tack!
    Du lyssnar. Du lär känna. Du har förståelse. Du är proffsig, vänlig, och är det stöd man behöver som säljare! Läs mer
  • Anna N skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-06-07

Helena är lugn och sakligt men framförallt kunnig. Lätt att få feedback. Mycket nöjd med henne helt enkelt! Läs mer
  • Lina Gustavsson
    Lina Gustavsson skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-05-07

Helena sålde vår lägenhet på Tvillingbackarna. En riktig klippa med gedigen kunskap och en ödmjuk personlighet. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold