Helena Bohman
Registrerad mäklare sedan 2003-02-18
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-11
2019-07 - 2020-06

Läs vad 72 Läs vad Helena Bohman

• Carl A sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-15

Sigtuna - Prästängarna
    VI har sålt en villa i Sigtuna och blev väl omhändertagna av Helena Boman genom hela processen.

Då det gällde en stor affär var våra förväntningar högt ställde och de levde Helena Boman väl upp till.

Vi är sammantaget mycket nöjda med att vi valde Mäklarhuset och Helen Boman att genomföra vår försäljning. Läs mer
  • Ellen K sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-10

Sigtuna - Tilsjö
    Helena var alltid tillgänglig och hade en mycket bra känsla för marknaden. Läs mer
  • Maria E sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-25

Sigtuna - Prästängarna
    Trevligt bemötande, kunnig och effektiv vid försäljning av vår villa. Läs mer
  • Valbona D köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-21

4:a
    Hej.
    Jag har köpt min lägenhet med hjälp av Helena Bohman. Hon är jätte bra mäklare.
    Jag ska rekommendera henne till mina kompisar Läs mer
  • Albert D köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-21

4:a
    Märsta - Centralt
    Jag har köpt lägenhet. En kompis av mig rekommenderar Helena Bohman.
    Hon är jätte bra mäklare Läs mer
  • Stefan V köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-19

Märsta - Centralt
    Helena hjälpte mig och min fru att köpa vår första bostadsrätt. Hon var mycket hjälpsam, trevlig och bemötte oss väldigt väl. Hon fick oss att känna oss trygga med köpet. Jag och min fru rekommenderar hjärtligt Helena Bohman. Läs mer
  • Kristian E sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-09

Märsta - Centralt
    Sålt en 3:a med Helena. Hon var mycket lugn, hjälpsam och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Roxana-florentina V köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-08

Märsta - Centralt
    Helena hjälpte oss köpa vår första bostadsrätt! Hon var otroligt hjälpsam, kunnig och duktig på att få oss känna oss bekväma. Hon är en riktig problemlösare! ¹ Läs mer
  • Kenth H köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-12

Märsta - Norrbacka
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren, professionellt, vilket gjorde mig lugn, som husköpare för första gången i mitt liv. Lätt att få tag i när det fanns frågor som ville ha svar. Bra info/genomlysning när kontraktet skulle skrivas. Med andra ord, mycket nöjd med allt från början till slut (eller början på något nytt). Tack! Läs mer
  • Sylvia A köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-12

Märsta - Norrbacka
    Jag har fått bra service och svar på de flesta frågorna som uppkommit. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold