Helena Bohman

Helena Bohman

Helena Bohman är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Helena Bohman har varit registrerad mäklare sedan 2003-02. Helena Bohman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Helena Bohman har haft 33 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 90 Läs vad Helena Bohman

• 2020-11-21
    Helena hjälpte oss med försäljningen av vår bostad! Vi har blivit bemötta på allra bästa sätt :)
    Eva-lisa A
    • 5:a
    • 157.0 m²
    • Sigtuna - Munkholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-11-19
    Snabb affär och bra pris. Bra bemötande och lyhörd för våra önskemål.
    Patrik T
    • 155.0 m²
    • Sigtuna - Sjudargården
    sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-11-09
    Vi köpte bostad via Helena. Hon är otroligt engagerad i sina kunder och det märks verkligen att hon vill at affären skall bli bra för alla inblandade!
    Stina W
    • 155.0 m²
    • Sigtuna - Sjudargården
    köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-11-06
    Helena hjälper mig att sälja min gamla lägenhet och att köpa en ny. Jag upplever att Helena känns engagerad och känner mig trygg med henne. Rekommenderar henne!
    Anita M
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Märsta - Centralt
  • 2020-11-06
    Helena förmedlade en nyproducerad bostad som ännu inte är färdigställd, mycket svårare att hitta en köpare när intressenten inte kan se lgh. Hon hittade en "gammal kund som hade lite speciella önskemål och som gick vidare till kontrakt. Trevligt bemötande och stort intresse är vår uppfattning om Helena. Förväntningarna våra var stora på henne, eftersom det är ett svårare objekt att sälja. Bra för henne att hålla gamla intressenter/kunder varma. Vi är mycket nöjda. Lars o (Kerstin) Granlund
    Kerstin G
    Kerstin G
    • 2:a
    • 53.0 m²
  • 2020-11-02
    Köpt en lägenhet i Sigtuna , med stor hjälp av Helena! Jag är jättenöjd med hennes arbete o kan varmt rekommendera henne 👍🌺
    Ingrid Carina J
    • 2.5:a
    • 53.5 m²
    • Sigtuna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
  • 2020-10-31
    En lägenhet Mycket positivt å trevligt bemötande Ordnade allt mycket snabbt Kan varmt rekomendera Helena Bohman
    Christina L
    • 2.5:a
    • 53.5 m²
  • 2020-10-24
    Helena har från början till slut varit fantastisk i sitt bemötande och sin hantering av mitt köp av lägenhet. Snabb och flexibel kontakt både via mail, telefon och sms. Från första kontakt till påskrivet kontrakt tog det turligt nog bara en vecka! Mäklarhuset som mäklarfirma är väldigt vänliga och tillmötesgående. Har erfarenhet både från Sverige och Spanien. Kan varmt rekommendera Mäklarhuset!
    Mia A
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Märsta - Valsta
  • 2020-10-23
    Köpt världens finaste hus där Helena var mäklare. Vi upplevde henne som väldigt professionell och ödmjuk, hon bjöd även på någon rolig historia vi alla skrattade gott till. Alla förväntningar vi hade infriades och vi skulle starkt rekommendera henne till våra vänner.
    Daniel S
    Daniel S
    • 123.0 m²
    • Märsta - Centralt
  • 2020-10-09
    Sålde ett hus i ett dödsbo i Sigtuna. Helena var ett superproffs hela vägen, mycket kunnig och seriös. Ingenting var besvärligt, Helena ställde alltid upp. Mycket bra kontakter med besiktningsföretag och stylist också. Att vi fick ett bra pris och nöjda köpare är Helenas förtjänst. Rekommenderas varmt!
    Anneli H
    • 170.0 m²
    • Sigtuna - Ropsten

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte