Helena Bohman
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 61 Läs vad Helena Bohman

• Östen A sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-26

Märsta - Arenberga
    Vi sålde ett enplanshus i Märsta.
    Helena Bohman är proffsig och kunnig. Hon hade svar på all frågor vi ställde, gav bra information och var väldigt hjälpsam. Vi fick stort förtroende för henne. Läs mer
  • Sven-åke C köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Sigtuna - Sjudargården
    Vi köpte bostad. Hon var trevlig lugn och kunnig mäklare. Läs mer
  • Malin J sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Pilsbo
    Mycket engagerad och proffsig. Sålde ett radhus Läs mer
  • Maria S skrev om Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-22

Helena har ett sympatiskt och mjukt bemötande. Hon var lätt att få tag på och var alltid tillgänglig för frågor. Om hon behövde, stämde hon även av med kollegor för att få deras input. Läs mer
  • Lena B sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Sigtuna - Sjudargården
    Proffsigt hjärtligt bemötande. Sålt två bostäder som Helena haft hand om.
    Så nöjd! Läs mer
  • Maria E sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Märsta - Centralt
    Vi anlitade Helena i samband med försäljningen av en bostadsrätt tillhörande ett dödsbo. Helena har under hela processen varit tillgänglig, trevlig och lyhörd för våra frågor och önskemål. Vi upplever henne som en lugn, trygg och jordnära person med stor erfarenhet. Hon är inte den klassiska "säljar-typen" som många mäklare jag tidigare träffat, vilket känns bra och mer trovärdigt/pålitligt. Gissar att köpare känner likadant. Helena var mycket flexibel i att möta ev. köpares önskemål kring extra visningar, vilket var positivt även för oss som säljare då vi var intresserade av att få till en snabb och smidig försäljning för att kunna släppa och få utrymme att sörja den person vi mist. Stort tack för din fina insats Helena. Läs mer
  • Shara H köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Märsta - Centralt
    Har köpt en lägenhet. Helena är en kunnig och varm person, som bryr sig om kunden, lägger ner mycket tid och påminner om det viktigaste som ska göra. Läs mer
  • Mark W köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Märsta - Sätuna
    1) Jag har köpt en bostadstättslägenhet
    2) Bemötandet var mycket gott, med stort förtroende & engangemang från mäklaren

3) Förväntningarna var stora & de uppfylldes.

4) Ett köp som gick snabbt, säkert & tryggt. Läs mer
  • Aynas S köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Märsta - Arenberga
    Jag har köpt ett hus som jag är jättenöjd med och detta skulle inte kunna ske så smidigt om jag inte hade Helena som mäklare. Hon är en sådan person som är ödmjuk, hjälpsam och professionell. Jag tycker att allt som jag har förväntat mig från en mäklare har jag upplevt med Helena. Läs mer
  • José Miguel C köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Märsta - Arenberga
    Köpte ett hus i Märsta och när jag kontaktade Helena berättade jag min familjesituation ( min Dotter som har Diagnos , Autism ) och varför ville jag köpa just det huset och hon var närvarande och flexibel med att kunna prata med säljaren eftersom det var en speciell situation och jag tycker att hon var tidligt med själva affären och att hon var ärligt och samtidigt engagerad på vår behöv , så vi var jätte nöjda med henne 🙂👍🏻 Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold