Helena Bohman

Helena Bohman

Helena Bohman är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Helena Bohman har varit registrerad mäklare sedan 2003-02. Helena Bohman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.9. Helena Bohman har haft 37 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 101 Läs vad Helena Bohman

• sålde sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Prästängarna
    2021-05-22
    Vid försäljningen av min lilla pärla, ett kedjehus i Sigtuna stad har
    Helena i sitt säljaruppdrag varit mycket engagerad och lyhörd.

Helena gav på ett mycket personligt sätt tips och förslag på hur jag kunde iordningställa mitt hus inför fotografering och visningar. Hon agerade snabbt och kunnigt på de frågor och funderingar jag hade. Jag fick ett stort förtroende för Helenas kompetens i och med att hon var noga med att affären skulle bli bra både för mig som säljare och den framtida köparen.

Hon var påläst och kunnig på objektets område, juridiken kring förfarandet och hon gjorde eftertänkta och effektiva prioriteringar.

Med hög professionalitet gjorde Helena att processen gick fortare än det var tänkt från början och hon fick till en perfekt matchning mellan mig som säljare och paret som köpte mitt hus.

Jag kände mig mycket trygg under hela processen och kan varmt rekommendera Helena som mäklare till vänner och bekanta.
    • Sigtuna - Björkbacka strand
    2021-05-18
    Toppen från start till mål! Lättsam och engagerad. Sålde huset före visning. Vi är supernöjda med Helena.
  • köpte sitt hus med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Hällsbo
    2021-05-18
    Vi har köpt en radhus. Vi har fått en bra uppfattning av Helena. Hon har varit lätt att komma i kontakt med och ger ett trevligt och proffesionellt intryck. Upplevs vara lika intresserad av att hjälpa köparen som säljaren. Kan rekommenderas.
    • Sigtuna - Björkbacka strand
    2021-05-09
    Helena ger ett tryggt och säkert intryck som både säljare och köpare uppskattar. Har mycket god lokal kunskap och kan med lätthet förklara området och omgivning tack vare hennes långa erfarenhet som mäklare i Sigtuna.
    Dessutom var Helena den enda mäklaren som jag kontaktade som förstod att marknaden för villor har ändrats det senaste året. Övriga mäklare som jag var i kontakt med i Sigtuna har antingen helt missat senaste årets prisuppgång eller så tänker de att man som säljare är helt inkompetent.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Aludden
    2021-04-05
    Köpt Radhus(Bostadsrättsförening)i Sigtuna
    Helena är proffsig, fantastisk bemötande, tillgänglig, vänlig, trevlig, snabb återkoppling. Helena har allt som man kan förvänta sig av en mäklare. Helena levde upp all mina förväntningar och lite till.Jag önskar alla mäklare har det kvalitet som Helena har.
    Stort tack Helena.
    • Sigtuna - Hammarbacken
    2021-03-03
    Vi har tidigare köpt lägenhet via Helena Bohman till ett av våra barn, nu har vi sålt vår villa via Helena. Mycket trevligt, lugnt och proffsigt bemötande, Motsvarade verkligen våra förväntningar efter tidigare köp av lägenhet. Mycket positiv känsla med båda affärerna, Kommer att rekommendera Helena Bohman som mäklare, även övriga mäklare på Mäklarhuset som varit behjälpliga kring vårt senaste bostadsköp.
    • Sigtuna - Ropsten
    2021-02-07
    Proffsig hantering av försäljning av vår fastighet.
    Vi är mycket nöjda!
    • Sigtuna - Tvillingbackarna
    2021-02-07
    Jätte trevlig! Fick snabba svar på de hon inte kunde svara på på plats.
  • Birgitta H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Bohman en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    • Sigtuna - Aludden
    2021-02-05
    Uppskattar Helenas professionalitet när det gäller kännedom om området, sättet hon visar ett objekt och dessutom är rak och ärlig . Är tillgänglig och behaglig vilket är en styrka
    • Sigtuna - Venngarn
    2021-02-05
    I bought an apartment from Helena. She provided an excellent service by being professional yet friendly. I had the utmost trust in her knowledge and am very grateful to her!