Lina Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få vara delaktig i en stor förändring i liver för människor. Det är med glädje jag hjälper mina kunder att hitta nya hem. Det är så spännande och varje affär är helt unik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att kompetens, känsla, beslutsamhet och förståelse ger lyckade affärer. Dessa egenskaper har jag, och i kombination med marknadens bästa tjänst får du verkligen en trygg affär med ett bra resultat.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar umgås jag gärna med min familj och mina vänner. Jag älskar god mat och att träna. Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Lina Gustavsson

• Emma S köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-20

Steningehöjden
    Har köpt Körsbärsvägen 1.
    Lina är en mycket trevlig, avslappnad och jordnära mäklare. Man blir omedelbart bekväm i hennes sällskap och jag upplever henne som ärlig och transparent.

Hon var lite stressad dock, upplevde jag. Lite mer lugn i sin framtoning så hade jag givit högsta betyg.

Vi gjorde också en bra affär via Lina, vilket ger extra högt betyg.

:-) Läs mer
  • Patrice W skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-10

Jag köpte en 2a av Lina samtidigt som hon även sålde min etta.
    Lina va väldigt pedagogisk å till mötesgående med allt. Då jag för första gången sålde en lägenhet så var hon till stor hjälp. Skulle jag få för mig att flytta igen så skulle jag aldrig kunna välja någon annan mäklare än Lina. Läs mer
  • Stina G sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-07

Steningehöjden
    Proffsig, rak och med stor uppgiftsglädje lotsade Lina oss genom affären. Väldigt nöjda! Läs mer
  • Sarah K köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-02

Sigtuna - Centralt
    Vi har köpt hus som Lina ansvarade för försäljningen på.
    Lina har alltid varit tillmötesgående och tillgänglig på frågor av alla dess slag samt alltid sett till att huset varit tillgängligt för oss och olika hantverkare då huset var i stort renoverings behov innan inflyttning osv.
    Lina har gjort ett utomordentligt bra jobb och haft ett fantastiskt bemötande till oss som köpare på alla sätt och vis.
    Stort tack för en lyckad bostadsaffär!! Läs mer
  • Clara A köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-28

Odensala
    Engagerad mäklare med en sympatisk approach Läs mer
  • Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-26

Odensala
    Vi har sålt vårt hus och fått bästa hjälpen av Lina.
    Stort engagemang och bra tips och råd under processen.
    Linas bemötande och återkoppling är professionellt. Läs mer
  • Jeanett G köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Märsta - Valsta
    Det var en tid som hon hjälpte mig. Lina hjälpte till med saker som kanske inte hon ska göra men jag är ytterst tacksam för hennes hjälp. Läs mer
  • Johnie H sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Sigtuna - Centralt
    Kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • Ing-marie A
    Ing-marie A sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-22

Märsta - Steninge
    Vi är mycket tacksamma att vi fick hjälp av Lina Gustavsson, som vår mäklare gällande försäljning av vårt hus på Steningeliden.
    Hon var mycket lyssnande om vad vi önskade samt gav oss mycket bra råd. Under hela processen var hon både positiv och uthållig, tills både vi och köparen, var nöjda. Läs mer
  • Pauline S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-11-14

Lina är superproffsig trevlig alltid tillgänglig
    Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold