Lina Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få vara delaktig i en stor förändring i liver för människor. Det är med glädje jag hjälper mina kunder att hitta nya hem. Det är så spännande och varje affär är helt unik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att kompetens, känsla, beslutsamhet och förståelse ger lyckade affärer. Dessa egenskaper har jag, och i kombination med marknadens bästa tjänst får du verkligen en trygg affär med ett bra resultat.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar umgås jag gärna med min familj och mina vänner. Jag älskar god mat och att träna. Läs mer

Läs vad 61 kunder tycker om Lina Gustavsson

• Sara F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har givit oss ett perfekt bemötande och levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Hon är exceptionell! Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Sara F
    Tack snälla Sara! Jag blir så glad :-)
  • Jag har både köpt och sålt genom Mäklarhuset och Lina Gustavsson. Bra proffessionellt bemötande och hon levde definitivt upp till mina förväntningar både vid köp och försäljning.
    Jag är överlag mkt nöjd med Lina Gustavsson som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Joachim Gustav L
    Tack Joachim för fint betyg. Ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med nya huset!
  • Niklas L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Vi har sålt vårt radhus & köpt ett kedjehus med hjälp av Lina Gustavsson.
    Oerhört proffsig hjälp och en service som slår allt.. Läs mer
    2018-11-16 Lina G svarar Niklas L
    Tack snälla Niklas för fina ord!
  • Kjell E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Köpt bostadsrätt . Fantastiskt bra bemötande som köpare men som jag uppfattade även mot säljaren. Hjälpsam aldrig några problem det fixar jag det är hennes motto . Hon är kanon.Mvh. Kjell Eriksson. Läs mer
    2018-11-06 Lina G svarar Kjell E
    Tusen tack Kjell, jag kommer förbi och kikar på lägenheten inom kort!
  • Ylva L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Utmärkt bemötande och engagemang. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-06 Lina G svarar Ylva L
    Tack snälla Ylva! Vi ses i Hällsbo! :-)
  • Richard A
    Richard A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina har varit till stor hjälp och stöd vid min lägenhetsaffär, jättebra tillgänglighet - svarade snabbt på mejl och sms när det behövdes tips och rådgivning.
    Kan verkligen rekommendera Lina som trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-08-14 Lina G svarar Richard A
    Tack Richard! Hoppas du trivs bra på 6:e våningen! :-)
  • Sofie S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Lina hjälpte till vid försäljning av vårt hus. Verkligen hjälpsam och lyhörd för både våra och köparnas intresse. Kommer definitivt anlita henne igen om det blir aktuellt för ny försäljning framöver. Läs mer
    2018-05-07 Lina G svarar Sofie S
    Tack snälla Sofie för det fina omdömet!
    Lina G gillar detta
  • Vi har både köpt och sålt fastighet genom Lina, hon är super engagerad, duktig på allt hon gör och alltid med ett leende på läpparna. Kan varmt rekommendera Lina till de som behöver anlita en Mäklare. Läs mer
    2018-05-07 Lina G svarar Christian W
    Tack snälla för de fina orden. Lycka till i nya huset! :-)
    Lina G gillar detta
  • Hans E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Anita F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Alltid positiv, glad, hjälpsam och mycket professionell. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold