Lina Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få vara delaktig i en stor förändring i liver för människor. Det är med glädje jag hjälper mina kunder att hitta nya hem. Det är så spännande och varje affär är helt unik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att kompetens, känsla, beslutsamhet och förståelse ger lyckade affärer. Dessa egenskaper har jag, och i kombination med marknadens bästa tjänst får du verkligen en trygg affär med ett bra resultat.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar umgås jag gärna med min familj och mina vänner. Jag älskar god mat och att träna. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Lina Gustavsson

• Ola K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-06-11

Sålt en villa. Engagerad, ger många status uppdateringar, tillgänglig, bryr sig, proffsig,tålmodig,hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Ola K
    Tack Ola för alla fina ord! Hoppas att du kommer trivas i Solna!
  • Anna K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-06-09

Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet. Bägge med Lina Gustavsson som mäklare. Jag har blivit bemött utav Lina med respekt, förståelse och proffsighet.
    Hon levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade som var att komma med noggrann information, vara lyhörd. Ge goda råd utan att lägga press på de beslut jag tog. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan inte komma på något jag är missnöjd med. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Anna K
    Tusen tusen tack för det fina omdömet Anna, det har varit ett nöje att lära känna dig längs vägen!
  • Kristin B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-04-08

Trevlig, hjälpsam, mycket bra service! Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Kristin B
    Tack Kristin, kul att det gick bra och snabbt. Hoppas ni trivs bra i Bollnäs!
  • Gürhan S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-02-08

Jag köpte en etta hjälp av henne. Hon var Snabbt, hjälpsam, omtänksam. Läs mer
    2019-02-19 Lina Gustavsson svarar Gürhan S
    Tack för vänliga ord! Hoppas ni trivs bra i lägenheten!
  • Sara F skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-12

Lina har givit oss ett perfekt bemötande och levt upp till alla förväntningar vi hade och mer därtill. Hon är exceptionell! Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Sara F
    Tack snälla Sara! Jag blir så glad :-)
  • Joachim Gustav L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-11

Jag har både köpt och sålt genom Mäklarhuset och Lina Gustavsson. Bra proffessionellt bemötande och hon levde definitivt upp till mina förväntningar både vid köp och försäljning.
    Jag är överlag mkt nöjd med Lina Gustavsson som mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Joachim Gustav L
    Tack Joachim för fint betyg. Ni har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med nya huset!
  • Niklas L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-11-09

Vi har sålt vårt radhus & köpt ett kedjehus med hjälp av Lina Gustavsson.
    Oerhört proffsig hjälp och en service som slår allt.. Läs mer
    2018-11-16 Lina Gustavsson svarar Niklas L
    Tack snälla Niklas för fina ord!
  • Kjell E skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-10-18

Köpt bostadsrätt . Fantastiskt bra bemötande som köpare men som jag uppfattade även mot säljaren. Hjälpsam aldrig några problem det fixar jag det är hennes motto . Hon är kanon.Mvh. Kjell Eriksson. Läs mer
    2018-11-06 Lina Gustavsson svarar Kjell E
    Tusen tack Kjell, jag kommer förbi och kikar på lägenheten inom kort!
  • Ylva L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-10-17

Utmärkt bemötande och engagemang. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-11-06 Lina Gustavsson svarar Ylva L
    Tack snälla Ylva! Vi ses i Hällsbo! :-)
  • Richard A
    Richard A skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2018-06-07

Lina har varit till stor hjälp och stöd vid min lägenhetsaffär, jättebra tillgänglighet - svarade snabbt på mejl och sms när det behövdes tips och rådgivning.
    Kan verkligen rekommendera Lina som trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-08-14 Lina Gustavsson svarar Richard A
    Tack Richard! Hoppas du trivs bra på 6:e våningen! :-)

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold