Lina Gustavsson

Lina Gustavsson

4.8 i betyg av 95 omdömen

Lina Gustavsson är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Lina Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 95 omdömen sedan 2015-02-26. Lina Gustavsson har haft 31 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har jobbat på Mäklarhuset sedan 2002, några år senare tog jag examen i civilekonomi och 2006 blev jag färdig fastighetsmäklare. Sedan dess har jag med glädje hjälpt säljare att få sin bostad såld och köpare att hitta sitt nya hem. Som fjärde generationens Sigtunabo har jag bra koll på kommunen - att få jobba på den plats där jag är född och uppvuxen har många fördelar för mina kunder. 2020 gick jag in som delägare i vårt familjeföretag och ser med tillförsikt fram emot att få fortsätta jobba i det roligaste yrket man kan ha.

Efter många lyckade affärer vet jag att det som ger nöjda kunder är en fastighetsmäklare som varvar kompetens, känsla och beslutsamhet. Med dessa egenskaper och marknadens bästa tjänst kan jag lova en trygg affär och ett bra resultat.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 95 Läs vad Lina Gustavsson