Lina Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är att få vara delaktig i en stor förändring i liver för människor. Det är med glädje jag hjälper mina kunder att hitta nya hem. Det är så spännande och varje affär är helt unik!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag tror att kompetens, känsla, beslutsamhet och förståelse ger lyckade affärer. Dessa egenskaper har jag, och i kombination med marknadens bästa tjänst får du verkligen en trygg affär med ett bra resultat.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag inte jobbar umgås jag gärna med min familj och mina vänner. Jag älskar god mat och att träna. Läs mer

Läs vad 72 Läs vad Lina Gustavsson

• Pauline S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-11-14

Lina är superproffsig trevlig alltid tillgänglig
    Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Maria S skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-11-06

Lina har hjälpt oss med husaffärer flera gånger och vi är lika nöjda varje gång. Proffsig och alltid tillgänglig, fantastisk service helt enkelt. Skulle rekommendera Lina till alla som ska köpa eller sälja sin bostad! Läs mer
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-11-06

Vi kontaktade Mäklarhuset i Sigtuna när vi skulle sälja svärmors villa i centrala Sigtuna. Lina fick uppdraget att hjälpa oss med försäljningen och vi har varit helt nöjda med hennes hjälp. Tillmötesgående och mycket kunnig. Fanns alltid till hans o hjälpte oss med våra frågor. Dessutom gick affären väldigt snabbt o smidigt och allt blev klart på ett par månader.
    Kan varmt rekommendera henne om ni behöver hjälp med husförsäljning! Läs mer
  • Marcus B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-11-06

Vi har köpt en villa med stort renoveringsbehov. Vi har blivit bemötta ytterst professionellt bl.a. med detaljerad information om fastigheten och möjligheten att vid ett stort antal tillfällen besöka och utreda fastigheten. Mäklaren har visat stor tillgänglighet och närvaro samt gett oss ett utmärkt bemötande vid våra omfattande kontakter. Vi upplever att mäklaren har gett oss goda förutsättningar att bilda oss en korrekt uppfattning om fastigheten. Mycket hög servicenivå och gedigen professionell sakkunskap gör att vi starkt rekommenderar mäklaren Lina Gustavsson vid Mäklarhuset i Sigtuna Läs mer
  • Frederic B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-10-08

I bought a Lägenhet through Lina, her service was efficient, well documented and she was very helpful along the whole process, a genuine person to help me with the process. Läs mer
  • Krister B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-09-06

Jag tyckte att mäklaren gjorde ett bra jobb rätt igenom hela processen.
    Har tidigare erfarenheter om att sälja och köpa och Lina håller hög standard och väljer att rekommendera Lina och Mäklarhuset för de har gjort ett bra jobb och allt vad man kan förvänta sig av en bra mäklarfirma. Läs mer
  • Peter G skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-09-05

fick bra information av henne. Allt funkade jättebra Läs mer
  • Ola K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-06-11

Sålt en villa. Engagerad, ger många status uppdateringar, tillgänglig, bryr sig, proffsig,tålmodig,hjälpsam. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Ola K
    Tack Ola för alla fina ord! Hoppas att du kommer trivas i Solna!
  • Anna K skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-06-09

Jag har sålt en villa och köpt en lägenhet. Bägge med Lina Gustavsson som mäklare. Jag har blivit bemött utav Lina med respekt, förståelse och proffsighet.
    Hon levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade som var att komma med noggrann information, vara lyhörd. Ge goda råd utan att lägga press på de beslut jag tog. Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Kan inte komma på något jag är missnöjd med. Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Anna K
    Tusen tusen tack för det fina omdömet Anna, det har varit ett nöje att lära känna dig längs vägen!
  • Kristin B skrev om Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2019-04-08

Trevlig, hjälpsam, mycket bra service! Läs mer
    2019-06-14 Lina Gustavsson svarar Kristin B
    Tack Kristin, kul att det gick bra och snabbt. Hoppas ni trivs bra i Bollnäs!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold