Lina Gustavsson
Registrerad mäklare sedan 2006-04-12
Aktiv på Reco.se sedan 2015-02-26
2019-07 - 2020-06
Jag har jobbat på Mäklarhuset sedan 2002, några år senare tog jag examen i civilekonomi och 2006 blev jag färdig fastighetsmäklare. Sedan dess har jag med glädje hjälpt säljare att få sin bostad såld och köpare att hitta sitt nya hem. Som fjärde generationens Sigtunabo har jag bra koll på kommunen - att få jobba på den plats där jag är född och uppvuxen har många fördelar för mina kunder. 2020 gick jag in som delägare i vårt familjeföretag och ser med tillförsikt fram emot att få fortsätta jobba i det roligaste yrket man kan ha.

Efter många lyckade affärer vet jag att det som ger nöjda kunder är en fastighetsmäklare som varvar kompetens, känsla och beslutsamhet. Med dessa egenskaper och marknadens bästa tjänst kan jag lova en trygg affär och ett bra resultat. Läs mer

Läs vad 90 Läs vad Lina Gustavsson

• Sivert K sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-28

Sigtuna - Pilsbo
    En mycket bra mäklare. Ger henne det bästa betyg för stor hjälpsamhet och
    gott omdöme för hennes professionella
    sätt mot oss säljare. Då vi är i riskgrupp
    för corona har hon gjort allt för att vi ska vara skyddade. Försäljningen gick fort
    Hon är värd många rosor🌹🌹🌹
    MVH
    Inger o Sivert Karlsson Läs mer
  • Eivor S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-19

2:a
    Märsta - Centralt
    Dotterns första lägenhetsaffär sköttes prickfritt av Lina! Mycket kompetent och trevlig. Professionell i sitt bemötande vilket ledde till en snabb och smidig affär. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Kristofer M köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-18

2:a
    Märsta - Centralt
    Toppen. Affären gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Leif E sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-06-18

Odensala
    Helt underbar kunnig människa man känner sig trygg i hennes närvaro. Läs mer
  • Jenny S köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-05-25

3:a
    Sigtuna - Aludden
    Har både sålt och köpt bostäder med Linas hjälp och allt har gått till på bästa sätt. Snabba och smidiga affärer. Har varit hjälpsam och alltid ett trevligt bemötande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Karolina L köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-23

Sigtuna - Centralt
    Vi fick hjälp med att hitta ett hus. Fick all hjälp man kan få vid ett husköp och lite till. Fick alltid snabba svar vid frågor och funderingar. Är jätte nöjda med Lina på Mäklarhuset! Läs mer
  • Anders C köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-14

Märsta - Norrbacka
    Fantastiskt trevlig och otroligt Professionell. Läs mer
  • Ilona B sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-14

Märsta - Norrbacka
    Lina hjälpte oss på ett fantastiskt sätt att sälja ett hus i Märsta. Informerade oss tydligt genom hela processen.

Mycket bra koll på omgivningen och alla steg som ska göras i en försäljning. Snabb respons när vi undrade något.

Rekommenderar att kontakta Lina om ni ska sälja! Läs mer
  • Adrian F köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-03

Sigtuna - Hällsbo
    Vi köpte en villa, har även försäljning av bostadsrätt på gång med Lina.

Hon är engagerad, tydlig, och förstående. Professionell men avslappnad och inger förtroende. Våra förväntningar var råd och stöd kring både köp och försäljning då vi inte är särskilt erfarna och har upplevt en väldigt smidig process hittills. Läs mer
  • Emma S köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-20

Steningehöjden
    Har köpt Körsbärsvägen 1.
    Lina är en mycket trevlig, avslappnad och jordnära mäklare. Man blir omedelbart bekväm i hennes sällskap och jag upplever henne som ärlig och transparent.

Hon var lite stressad dock, upplevde jag. Lite mer lugn i sin framtoning så hade jag givit högsta betyg.

Vi gjorde också en bra affär via Lina, vilket ger extra högt betyg.

:-) Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg