Lina Gustavsson

Lina Gustavsson

Lina Gustavsson är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Lina Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Lina Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Lina Gustavsson har haft 30 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Jag har jobbat på Mäklarhuset sedan 2002, några år senare tog jag examen i civilekonomi och 2006 blev jag färdig fastighetsmäklare. Sedan dess har jag med glädje hjälpt säljare att få sin bostad såld och köpare att hitta sitt nya hem. Som fjärde generationens Sigtunabo har jag bra koll på kommunen - att få jobba på den plats där jag är född och uppvuxen har många fördelar för mina kunder. 2020 gick jag in som delägare i vårt familjeföretag och ser med tillförsikt fram emot att få fortsätta jobba i det roligaste yrket man kan ha.

Efter många lyckade affärer vet jag att det som ger nöjda kunder är en fastighetsmäklare som varvar kompetens, känsla och beslutsamhet. Med dessa egenskaper och marknadens bästa tjänst kan jag lova en trygg affär och ett bra resultat.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 108 Läs vad Lina Gustavsson