Lina Gustavsson

Lina Gustavsson

Lina Gustavsson är mäklare på Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Lina Gustavsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. Lina Gustavsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Lina Gustavsson har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Jag har jobbat på Mäklarhuset sedan 2002, några år senare tog jag examen i civilekonomi och 2006 blev jag färdig fastighetsmäklare. Sedan dess har jag med glädje hjälpt säljare att få sin bostad såld och köpare att hitta sitt nya hem. Som fjärde generationens Sigtunabo har jag bra koll på kommunen - att få jobba på den plats där jag är född och uppvuxen har många fördelar för mina kunder. 2020 gick jag in som delägare i vårt familjeföretag och ser med tillförsikt fram emot att få fortsätta jobba i det roligaste yrket man kan ha.

Efter många lyckade affärer vet jag att det som ger nöjda kunder är en fastighetsmäklare som varvar kompetens, känsla och beslutsamhet. Med dessa egenskaper och marknadens bästa tjänst kan jag lova en trygg affär och ett bra resultat.

- Civilekonomexamen 2001
- Fastighetsmäklarexamen 2006
- Delägare 2020

175 omdömen om Lina Gustavsson

Sedan starten hos Reco 2015
Sarah O
Köpte sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Ropsten

Lina gav ett proffesionellt intryck och trevligt bemötande. Jag kan rekommendera henne varmt!

Annica R
Sålde sitt hus med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Sjudargården

Trevlig att ha att göra med saklig och kunnig i sin profession.

Sten M
Sjudargården

Trevlig och professionellt agerande utifrån sin roll.

Jennica R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Steninge Slottsby

Det är lika skönt och tryggt varje gång man gör en bostadsaffär med Lina. Proffsig, personlig och omtänksam.

Sampath T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lina Gustavsson en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
Steninge Slottsby

Hjälpsam , Professionell , ……………..

Katrin L
Hällsbo

Jättefint bemötande, hög tillgänglighet och flexibilitet. Proffsig och snabb.

Ann-Christine Ö
Rosersberg

Som ovan säljare med stor oro har Lina varit bra på att förklara gången. Alltid trevligt bemötande. På grund av tråkiga händelser i familjen var vi tvungna att pausa försäljningen. Lina hjälpte oss att komma igång med försäljningen efteråt och har varit proffsig🌷

Sandra A
Sigtuna - Prästängarna

Lina är proffesionell, supertrevlig och engagerad! Hon är verkligen mån om det bästa för både köpare och säljare.

Jonas W
Rosersberg

Jobbat med Lina flera gånger och det går alltid lika bra.

Erik H
Sigtuna - Ropsten

Lina skötte försäljningsprocessen på ett utmärkt sätt från första början-vi är mycket nöjda. Lina är professionell, proaktiv och serviceinriktad. Återkom snabbt vid frågor och oklarheter-även på kvällar och helger. Kan verkligen rekommendera Lina!