Matilda Gotthold
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 39 kunder tycker om Matilda Gotthold

• Trevlig och förtroendeingivande från början till slut. Bra kunskap om närområdet. Läs mer
    Matilda G gillar detta
  • Gabriella M skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    bra service, snabb på att svara på telefon, hjälpsam! Läs mer
  • Antonia A
    Antonia A skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag trot matilda är bäst mäklaren .
    Jag är jätte näjd med henne Läs mer
    Matilda G gillar detta
  • Linda U skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Matilda is just extraordinary in all, especially her kindness and her professionalism. She's such an active broker, she's well recommended. Läs mer
    Matilda G gillar detta
  • Robert S skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Engagerad, positiv. Förväntningarna levdes upp mycket väl. Läs mer
    Matilda G gillar detta
  • Jonathan E skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Jag är inte alls nöjd med hur Matilda och Mäklarhuset i Sigtuna agerade i samband med en husförsäljning sommaren 2017. Jag hade varit på visning och blev kontaktad på telefon av en kollega till Matilda. Jag anmälde mitt intresse och förklarade att vi ville lägga ett bud men att jag hade några tekniska frågor kring uppvärmningen. Matildas kollega lovade att återkomma men gick på semester. Matilda kontaktar mig någon dag senare. Jag förklarade då för henne att jag verkligen var intresserad men att jag inte fått svar på min fråga. Matilda lovade att kontrollera med säljaren och att återkomma. Döm om min förvåning när jag via SMS får veta att budgivningen är avslutad. Säljaren har då valt att accepterat ett "hemligt" bud. Jag är fullt införstådd i att säljaren väljer fritt vem han vill sälja till men jag anser att Matilda inte har fullföljt sitt åtagande som mäklare då hon inte besvarat de frågor jag haft. Hennes agerande ledde till att jag gick miste om en möjlighet att köpa det hus jag ville köpa. Säljaren gick dessutom miste om ett högre försäljningspris. Läs mer
  • Per Olof H skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Helt sagolikt, fixar allt med ett leende. Är hel nöjd 😊 Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Husköpet gick hur smidigt somhelst !! Matilda fick fram information snabbt och korrekt så vi kände oss trygga med affären 😀 Var hela tiden tillgänglig. Läs mer
    Matilda G gillar detta
  • Marcus G skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Har genom åren sålt och köpt hus och lägenheter ett flertal gånger och med olika mäklare, Matilda/mäklarhuset möter dock inte mina krav och mäklarhuset i allmänhet verkar ha ett litet intresse av att göra bra ifrån sig. Det är mycket klippa och klistra, så det står fel lite vart stans både på papper och på nätet, fel papper skickas till fel kunder och även till fel mailadresser. Det vekar inte som att göra ett bra och proffsigt jobb ligger högst på listan utan det skall gå så fort och lätt som möjligt. Dessvärre blir det då mycket slarvfel.

Dessvärre går det inte att välja mäklare när man köper hus, men jag vet i alla fall vilka jag inte väljer när jag ska sälja.

Hoppas på bättring inför kommande kunder. Läs mer
  • Vicent G skrev om Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg
    Fantastic experience.
    Very attentive, helpful and willing to make everything as smooth as possible.

I wish we had had Matilda help sell our house, not just buy the new one. Läs mer

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold