Matilda Gotthold
Registrerad mäklare sedan 2012-03-09
Aktiv på Reco.se sedan 2015-03-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 50 Läs vad Matilda Gotthold

• Calvin A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-27

Märsta - Centralt
    Köpt en lägenhet i märsta. Mycket trevlig och aktiv mäklare. Är driven och målmedveten! Fötterna på jorden! Jag hade inga direkt förväntningar, bättre att ha ett öppet sinne innan man dömer ut någon.
    Min upplevelse var jätte bra!

Mvh Calvin Läs mer
  • Yvonne L sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-02

Rosersberg
    Har sålt mitt hus efter 32 år. Skedde med en viss vånda. Blev väl bemött av Matilda som jag tyckte var lätt att prata med och som förstod vilken typ av köpare jag önskade och som med fingertoppskänsla såg till att jag fick det.

Slutfasen blev positiv, vilket till stor del var Matildas förtjänst. Läs mer
  • Magnus A köpte sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-04-02

Sigtuna - Staden
    Vi köpte hus genom Matilda. Hon gjorde ett mycket professionellt jobb och gav mycket god service. Kändes tryggt! Läs mer
  • Kent N
    Kent N sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-03-24

Märsta - Steninge
    Matilda har sålt min bostadsrätt i Märsta. Hon agerar proffisionellt, utan att. stressa fram en köpare, metodiskt skötte hon sitt uppdrag enligt mina förväntningar på snabb bra affär. Vänligen Kent Läs mer
  • Saara P köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-26

Rosersberg
    Har köpt en bostad i Rosersberg för 1240 000 SEK.
    Hon var jätte trevlig och svarade på alla mina frågor.
    Totalt år hon helt fantastisk märklare. Läs mer
  • Pavil A köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-02-07

Märsta - Centralt
    Köpte dn lägenhet i märsta, Matilda hade väldigt god bemötande, allt var bra! Läs mer
    2020-02-07 Matilda G svarar Pavil A
    Tack Pavil och välkomna till kommunen! :-)
  • Pia B sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-24

Märsta - Sätuna
    Såld en lägenhet.
    Positivt bemött, kände mig trygg.
    Få lägenheten såld till ett bra pris. Mäklaren lyckades kannonbra.

Fick ett bra förtroende och kände mig lung och trygg av råden inför försäljningen, visningen och kontraktskrivande. Läs mer
    2020-01-29 Matilda G svarar Pia B
    Tack Pia! Gör mig glad att höra, tack för förtroendet. :-)
  • Sthefanny Maritza C köpte sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-22

Märsta - Sätuna
    Köpte en bostadsrätt i Märsta. Jag blev bra bemött av Matilda, väldigt social och vet vad hon gör! Läs mer
    2020-01-29 Matilda G svarar Sthefanny Maritza C
    Tack Sthefanny för dina fina ord och grattis till er fina lägenhet :-)
  • Therese E sålde sitt hus med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-15

Ölsta
    Vi kan rekommendera Matilda. Hon är både kunnig och serviceminded. Hon är allert, responsiv och tvekar inte att ge det extra. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-01-15 Matilda G svarar Therese E
    Tack för ditt fina omdöme Therese & för att jag fick hjälpa er med försäljningen av huset. Roligt att få jobba med er! :-)
  • Caroline H sålde sin lägenhet med hjälp av Matilda Gotthold en del av Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

2020-01-09

2:a
    Märsta - Centralt
    En energifylld och idérik mäklare som inte ger sig! Läs mer
    2020-01-13 Matilda G svarar Caroline H
    Hej Caroline och tack för dina fina ord! Skönt att det gick vägen till slut! Var kul att få jobba med dig och Malin!

Andra mäklare hos Mäklarhuset Sigtuna Märsta Rosersberg

Patrik Gotthold