Malmö Flyttjänst AB

flyttjanst.com
  • BadgeEightYears
Call 040-30 00 89 Share

About company

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och...

760 omdömen om Malmö Flyttjänst AB

Sedan starten hos Reco 2017

Tångvalla F
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Bra genomförd flytt av vår förskola, dock dåligt med tidsplaneringen, de kom senare än avtalat vilket gjorde att vi stod och väntade för att kunna packa upp saker. Även dålig planering för hur lång tid det skulle ta vilket ledde till att vi behövde vara tillgängliga kvällstid.

Michael H

Mycket bra utfört. Löser problem och är tillmötesgående. Fantastiskt

Hans I
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

snabbt och effektivt, bra bemötande

Eva S
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Proffsig hantering av flygelflytt. Trevliga killar!

Olof T
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Snabbt och effektivt, bra jobbat.

Björn F
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Trevliga, hjälpsamma och vänliga att ha och göra med. Arbete utfördes snabbt och effektivt. .

Maria A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Alla var trevliga och duktiga! Allt gick smidigt och vi är nöjda. Det som blev fel var en låda med viktiga saker och som vi skrivit sovrum på var placerad längst in i förrådet och tog lång tid att hitta. Det var tyvärr även en stor oljefläck på sidan av vår säng. En bordsskiva var kvarlämnad i hissen i fastigheten vi lämnat, vilket vi såg dagen efter, när vi var där för att inspekterade städningen.

Ulrika B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Pålitliga och mycket servicemedvetna. Gick snabbt och lätt med flytten

Syed R
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Personalen var jätte duktiga och snäll.

Klas E
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Personalen var service-minded och genomförde vår flytt på bästa sätt

Åke A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

God service och trevligt bemötande. Både i telefon och från chaufför

Håkan B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Grabbarna som kom och hjälpte oss var bra och jobbet gick for och smidigt. Kontoret var snabba på att ordna hjälpen med kort varsel och den 1:a i månaden vilket för ett flyttföretag brukar vara rätt fult med jobb.

Anders H
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Mycket bra service, jättetrevlig och kunnig personal. Kunne inte varit mer nöjd!

Eva S
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Snabba, effektiva, noggranna. Mycket nöjd!

Karl-Olof H
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Jättenöjd med den här flytten. Valde Malmö flyttjänst efter att kollat recensioner online och kan bara hålla med. Allt gick hur bra som helst, och flyttarna var både trevliga och hjälpsamma på alla sätt. Skulle anlita dem igen om jag behövde!

Katarina B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Jag beställde flytthjälp. De som hjälpte mig var mycket vänliga och noggranna.

Ida B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Finns inget att klaga på. Supertrevliga, snabba och dök upp på exakt utsatt tid!

Sven M
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Kom i tid och gjorde ett mycket bra jobb där de skyddade möblerna.

Linnea Christin G
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Helt enastående service! All eloge till Hans och Vissar som så varsamt tog hand om vårt bohag från Småland till Malmö. På återseende till nästa flytt!

Offensive content
Choose a reason:
Martin N
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Snabba och proffsiga. Var måna om att jag skulle bli nöjd.

Konsttransport A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Fantastiskt duktig personal och mycket trevliga ut till kund!

Eva N
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Nöjd och hade en positiv upplevelse. Inget att klaga på.

Henric B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Punktliga och väldigt trevliga allihopa. Flytten gick smidigt och blev en trevlig upplevelse i all stress.

Jonas L
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Bästa flyttfirman! Finns inget alternativ för de som ska flytta Stockholm-Malmö. Prisvärt och underbara flyttgubbar med superpositiv attityd och som verkligen gjorde det extra för att göra ett bra arbete. Hasse räddade oss när vi hade felaktigt estimerat hur många flyttbilar som behövdes (man har mer grejer än man tror!!!) och agerade psykolog för att lugna våra stressade Stockholmshjärnor och peppa oss för flytten. 6 av 5 i betyg - välj Malmö Flyttjänst!!!!!

Gustaf S
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Otroligt bra. Dessa individer hjälpte med snabbt, tryggt och effektivt ///Gustaf

Offensive content
Choose a reason:
Gülten G
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

I was really satisfied with their work. They were quite careful and organized and quick.

Olle E
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Har använt Malmö Flyttjänst i flera år, både i min arbetsroll och privat. Alltid punktliga, proffsiga och rimliga kostnader Lösningsorienterade och flexibla. Rekommenderas!

Carina W
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Mycket, mycket bra service! Kan verkligen rekommendera firman och kommer såklart att använda dem igen.

Anna L
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Mycket trevliga, lyssnar och bästa bemötande. Hade normala förväntningar då jag flyttat över 10 ggr. Men detta var långt , långt över. Kände stort förtroende o de hjälpte på mer än bästa sätt.. ingen tvekan att de är bästa flyttbolaget. Flyttat till flera lägenheter åt mig. Hämtat möbler, lämnat möbler, monterat. BÄSTA BÄSTA av fem stjärnor, ger jag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ plus 🌟

Karl K
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Mycket effektivt och proffsigt arbete. Rekommenderas.

Integrerad N
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Snabbt och smidig hantering av önskat uppdrag.

Jonas C
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Mycket välskött flytt ifrån Falsterbo till Stockholm samt väldigt trevlig och hjälpsam personal! Jonas Cavalli-Björkman

Illia P
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Good, fast and accurate service!

Siv A

Utmärkt. Uppskattade deras bemötende Ha en bra dag

Kågeröd-Röstånga F
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Vi beställde flytt av ett mycket stort och tungt kassaskåp/arkivskåp. Allt gick mycket smidigt och vi rekommenderar Malmö flyttjänst AB! / kyrkoherden i Kågeröd-Röstånga församling

Petra B
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Jag hade en akut flyttmönster som de fixade på kort tid och på ett professionellt sätt. Tack!

Thomas D
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Punktliga, positiva, seriösa och trevliga att ha att göra med!

Mana L
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Planeringen och bokningen var trevlig, bra återkoppling osv. På flyttdagen lite sämre intryck. Ganska många kommentarer om hur mycket saker vi hade, med suckar och stönar. Några saker hanterades vårdslöst och gick sönder. Flyttpersonalen kämpade på men verkade tycka det var irriterande att flytta åt oss. Hade även bokat flyttstäd som funkade jättebra med kontakt och återkoppling. Jättefint städat.

Gösta A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Det lilla jag har haft med dem att göra har fungerat utan allt för mycket strul.

Karin P
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Superbra, jättenöjd med flytten. Alltid gick snabbt och smidigt och kommer rekommendera alla att använda Malmö Flyttjänst AB

Franziska A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Bra kommunikation, allting gick bra.

Jakob S

Mycket bra upplevelse! Rekommenderar varmt

Klas K
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Bra bemötande, punktliga Förbättringspotential: Vid kontakt med företaget över telefon upplevde jag att det va svårt att få kontakt , det kunde dröja ett dygn eller mer innan de hörde av sig och i något fall hörde inte av sig. När jag ringer och lämnar meddelande uppskattar jag att få ett samtal tillbaka och inte svar via ett mail. Det kan finnas saker att diskutera och det görs i min mening bäst i ett samtal och inte i mail.

Stig J
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

De vill göra skillnad. Kan inte bli bättre.

Lisa E
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Toppen flytt hjälp! Snabba, försiktiga, glada o pålitliga! Inget att klaga på.. de gjorde flytten enkel o smidig. Tack 🙏🏾

Vincent A
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Kunde varit mer försiktiga med lådor och möbler, det stöttes i väggar och skapades, några saker gick sönder som låg i lådorna.

Henrik J
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Bra kommunikation och professionellt utförd tjänst. De var varsamma med våra saker och var noga med att fråga om något var oklart, rekommenderas varmt!

Piero O
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Fick hjälp med att flytta en 600 kilo kassaskåp. Allt gick super smidigt och för ett mycket rimligt pris.

Erik N

Professionella och trevliga. Punktliga

Olivia E
Wrote about Malmö Flyttjänst AB

Superb firma! Alle pengene værd.