Malmö Flyttjänst AB

Malmö Flyttjänst AB

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och professionalism är våra ledord.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 316 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB 2

2021-05-10
    Flytthjälpen var jättebra. Det gick lätt att beställa och vi fick jättebra service och allting gick bra.
    2021-05-10
    Jag och min sambo anlitade Malmö flyttjänst när vi flyttade. De var punktliga och väl på plats mycket snabba och professionella. De var även varsamma med våra ägodelar.
    Hej. Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme, det hjälper oss att kunna bli bättre och hålla kvalitén på topp så det är viktigt vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något bättre. Skulle så vara fallet så får ni gärna maila oss på info@flyttjanst.com Mvh Eran Flyttfirma i Malmö och övriga Skåne ☆☆☆☆☆ Malmö Flyttjänst Malmö Flyttjänst AB Malmö Flyttjänst AB
    2021-05-07
    Flyttning. Bra service och trevlig personal. Duktig personal som var snabba och försiktiga. En person körde däremot fel och det blev lång fördröjning, detta reglerades så det var bra.
    2021-05-06
    Omdömet var snabb leverans mycket bra pris. Trevligt bemötande.
    2021-05-05
    Snabb och trevlig kontakt vid bokning. Våra saker transporterades på ett bra och varsamt sätt.
    2021-04-29
    Smidigt, snabba och trevliga.
    Rekommenderar dem gärna.
    Hej. Tack för ni tog er tiden att lämna ett omdöme, det hjälper oss att kunna bli bättre och hålla kvalitén på topp så det är viktigt vi får reda på om något inte varit som ni förväntat er eller om vi kunna göra något bättre. Skulle så vara fallet så får ni gärna maila oss på info@flyttjanst.com Mvh Eran Flyttfirma i Malmö och övriga Skåne ☆☆☆☆☆ Malmö FlyttjänstMalmö Flyttjänst AB Malmö Flyttjänst AB
    2021-04-26
    Killarna som kom för att hjälpa oss flytta var riktigt trevliga och arbetade på effektivt.
    Mycket nöjd.
    2021-04-23
    Det blev tagit hand om vårt möbler på ett proffsigt sätt. Trevligt bemötande över email också
    2021-04-23
    Snabb och smidig flytt. Rekommenderas!
    2021-04-22
    Mö flyttjänst flyttade ett föremål åt och och gjorde det helt
    tillfreredställande och snabbare än jag väntade mig.Det ända som störde mig lite var att man anses skulla sköta hela sitt
    liv via mobiltelefonen nu för tiden.Som pensionär har jag inte
    råd med så dyra telefoner,så fick betala extra för att få en faktura.
    2021-04-22
    Har använt Malmö flyttjänst till flytt av flygel och andra musikinstrument flera gånger och är supernöjd! Personligt bemötande, lätta att få kontakt med. Alltid i tid, mycket professionellt arbete, och humana priser. Också på magasinering!
    Rekommenderas varmt!
    2021-04-22
    Hej! Vi anlitar ofta Malmö Flytttjänst och det fungerar bra.
    Bättre än många andra flyttfirmor vi hyrt in.
    //Glenn.
    2021-04-22
    Det var det bästa och snabbaste tjänst jag fick någon gång!
    De hjälpta mig med att lyfta upp ett jätte tungt matbord till femte våning! Jag bokade inte tid för det, det var akut hjälp jag behövde, och de kom direkt mellan deras arbetspass! Stort hjälp var det!
    Dessutom har de rimliga priser och trevliga personal
    Rekommenderar de starkt! Kommer alltid kontakta de för hjälp om jag behöver i framtiden.
    Och stort tack för de
    2021-04-22
    Bra och pålitlig service gällande både flytt och förvaring.
    2021-04-21
    Enkelt och smidigt, inga konstigheter.
    2021-04-14
    Mycket bra killar som gjorde allt för att få flytten så bra som möjligt. Bra firma att ha att göra med!
    2021-04-12
    Trevligt bemött...snabbt jobb o säkert jobb med flytt av mitt piano!
    2021-04-09
    Fick hjälp att flytta från ett hus till ett annat. Supernöjd med allt. Punktliga, proffsiga, trevliga, snabba och effektiva. Allt gick väldigt smidigt.
    2021-04-08
    Gick snabbt och smidigt och jag kunde betala fakturan med swish! Super bra!
    2021-04-07
    Snabb och vänlig personal, de lyssnade in hur jag ville ha sakerna placerade i den nya lägenheten och var på gott humör. Mycket bra insats. Tack!
    2021-04-07
    Utmärkt arbete. Trevlig och proffsig personal.
    2021-04-06
    Vilken fantastisk service, vi hade tagit ett för litet paket. Killarna som hjälpte oss med flytten löste det med bravur och ordnade en extra bil och extra personal. Rekommenderar alla att använda Malmö Flyttjänst, Fantastisk bemötande, serviceminded personal med ett leende på läpparna fast det var väldigt tungt!!
    2021-04-06
    Vi flyttade från Lomma till Ystad och anlitade
    Malmö flyttjänst som utförde en perfekt flytt.
    Billy och medarbetare var trevliga, tillmötesgående och hjälpsamma på alla sätt och vis.11av10poäng från väldigt nöjda kunder.rekommenderar firman till 100procent.
    2021-04-05
    De kom på kort varsel till ett otacksamt arbete med glatt humör.
    2021-04-05
    Snabbt, proffsigt och vänligt. Tack!
    2021-04-02
    Tydlighet, Punklighet och Trevliga. Finns absolut ingenting att klaga på. Rimliga priser
    2021-04-02
    Ni uppfyllde våra förväntningar och vi är därmed jättenöjda. Trevliga och raska flyttkillar. Högsta betyg.
    2021-04-01
    Köpte flyttpaketet mellan.

Tillmötesgående, hjälpsamma, flexibla, både i telefon och på plats.

De flyttade allt exakt som vi kommit överens om plus lite extra och var dessutom trevliga och lyhörda.

Fem stjärnor utan minsta tvekan. Gjorde min flytt smidig. Rekommenderas varmt!
    2021-03-31
    Vi flyttade utrustning mellan två sjukgymnast-kliniker och är mkt nöjda.
    2021-03-31
    Noggranna, punktliga, professionella, tillmötesgående, tillitsfulla och effektiva. De gjorde en utmärkt flytt åt oss.
    2021-03-31
    Utmärkt hjälp. Hade inte kunnat hoppas på bättre hjälp
    2021-03-30
    Liten flytt, och allt fungerade bra. Inget att klaga på
    2021-03-25
    Jag har fått tyngre föremål flyttat från ett till ett annat ställe.
    Allt fungerat bra.Jag är nöjd och kan rekomendera firman.
    2021-03-24
    Bra tjänst, väldigt nöjd med.
    Tack!
    2021-03-23
    Fick hjälp med att flytta en soffa. Väldigt positivt bemötande, över mail, telefon och väl på plats. Lösningsfokuserade och väldigt trevliga i alla led! Bra priser.
    2021-03-22
    Snabba, korrekta och jag rekommenderar dem
    2021-03-22
    Jag köpte flyttjänst på 4h, och det var super bra service! Trevliga killar som mötte min sambo på plats och de var varsamma med våra möbler och snabba i sitt arbete. Både jag och min sambo var över förväntan super nöjda och kommer absolut kontakta malmö flyttjänst om vi behöver flytthjälp!
    2021-03-18
    Flygeltransport.

Trevligt bemötande och snabbt och bra utfört.
    2021-03-15
    Flytt. Skadade möbler, försvunna saker, kvarlämnade saker, lång flyttid. Högre slutpris än förväntat. Inget att klaga på i bemötandet men stor besvikelse över hanteringen av mina saker. Fick dock ersättning för en del av det som skadats.
    Hej. Tack för din feedback. Tyvärr kan vi inte hjälpa om ett stenbord spricker under transporten när det är väl inpackat (Försäkringen gick in och löste detta). För jobbet som killarna utförde så va det inte lång tid 2 man i 4h räcker knappt för köra en runda med 22 kubiks bil beroende på förutsättningar. De körde två varv med lastbilen och självklart tar det längre tid. Ni ville endast boka 2 man i 4h för det troligtvis skulle räcka, väl på plats kunde ni utöka tiden och killarna fortsätta jobba på hela dagen för att flytta så mycket som möjligt, kvar lämnades en del tavlor och annat som inte va packat och förberett för att flyttas. Malmö Flyttjänst AB
    2021-03-12
    Effektiva och hjälpsamma flyttkillar, rekommenderar Nico och Peter som hjälpte mig med flytten!
    2021-03-10
    Snabba och trevlig personal som kom och hjälpte med flytten. Dom var även noggranna med att inte skada något och skötte sitt jobb med hög nivå.
    2021-03-10
    De kom på utsatt tid och jobbade effektivt. Inga konstigheter, rekommenderas!
    2021-03-09
    Väldig proffsiga killar år nöjd
    2021-03-08
    Både duktiga och trevliga. Var väldigt försiktiga med allt men framför allt våra gamla möbler. Aldrig varit med om en så ordentlig flytt. Rekommenderar varmt.
    2021-03-04
    Trevliga typer, allt gick snabbt och smidigt. Helnöjd!
    2021-03-02
    De var punktliga och gjorde flytten smidig. De löste de problem som kom ipp på ett bra sätt. Det var tex problem med parkering dit jag skulle flytta men det löste de bra. Personalen är dessutom väldigt trevliga!
    2021-02-25
    Väldigt effektiva och proffsiga. Prisvärda!
    2021-02-24
    Utmärkt service, snabb och försiktig flytt utan några problem.
    2021-02-23
    Trevliga, professionella och pragmatiska.
    2021-02-22
    Hämtning och magasinering av möbler samt återläing av dessa . Blev utmärkt bemött av de fyra som var här och hämtade och lämnade tillbaka möblerna.