Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och professionalism är våra ledord.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 182 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• 2020-05-28

AIDAH S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flytt av restaurangmaskiner. Jobbet utfördes både smidigt och proffsigt och allt kom fram välbehållet. Tack vi är supernöjda!!! Läs mer
  • 2020-05-23

Fredrik F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Full fart och försiktiga med möblerna Läs mer
  • 2020-05-17

Mats S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket bra och noga med grejorna...tack så mycket

Mats Svensson
    0722496929 Läs mer
  • 2020-05-05

Adrian V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kanske något för dyr tjänst, annars helt ok Läs mer
  • 2020-05-05

Nils K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättetrevliga, snabba, serviceminded, vi är helnöjda! Läs mer
  • 2020-04-01

Måns kollenberg T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Tack för all hjälp och extra lagring . Gjorde min flytt smidig och lätt Läs mer
  • 2020-03-28

Hanna P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba och enkla att ha och göra med! Läs mer
  • 2020-03-17

Marcus H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Topp
    Hjälpsamma
    Ansvarstagande
    Bra service Läs mer
  • 2020-03-03

Anna S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket trevligt bemötande hela vägen och en glad och mycket duktig gäng som kom för att hjälpa oss att flytta till vårt nya hem. Tusen tack för ett fantastiskt jobb ni har gjort! Företaget kan varmt rekommenderas! Läs mer

Maria S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte flytt och städ. Proffsigt och trevligt bemötande och priset stämde med offerten, det drog inte iväg långt över vad vi räknar med. Gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Malmö Flyttjänst! Läs mer
  • Minerva D

2020-03-02

Minerva D skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Undervart service och bra pris
    Tack till er Läs mer

Madelene E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade dem för flytthjälp och flyttstäd. Bra och seriöst företag. Vi är nöjda! Kan rekommendera Malmö flyttjänst! :) Läs mer

Julia L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytten gick väldigt smidigt och flyttpersonalen var effektiva. Inga problem alls! Flyttstädningen av lägenheten blev däremot inte godkänt första gången, de hade missat ganska stora grejer. Detta åtgärdades dock och jag har inte hört något från kvinnan som köpte lägenheten så jag förmodar att hon är nöjd efter reklamationsstädningen. Läs mer
  • 2020-02-26

David F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket bra jobbat och trevliga människor som utförde det Läs mer
  • 2020-02-11

Patrik Caesar skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Denna firman är seriös, de är skickliga och väldigt prisvärda. Läs mer
  • CHRISTIAN O

2020-02-10

CHRISTIAN O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi hade dessa för vår flytt och flyttstäd. Extremt nöjda. Professionella och väldigt trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • JENNY T

2020-02-05

JENNY T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande och effektiv flytt av Kofi & Haruna. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-11-05

Bruno B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Duktiga grabbar som var mycket hjälpsamma Läs mer
  • 2019-10-26

Ingrid P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt fungerade jättebra! Flyttade bla ett piano Läs mer

Karin P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttjänst och magasinering
    Jag fick ett bra bemötande och information.
    Blev rekommenderad av släkting som själv anlitat Flyttjänst AB och var mycket nöjd.
    Jag kan bara instämma med min släktings upplevelse. Allt kring flytt och magasinering fungerade perfekt. Läs mer
  • Rebecca b

2019-10-22

Rebecca b skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt av privat bohag samt magasinering,
    Fungerade utmärkt! Teamet jobbade i rask takt, var punktliga och serviceminded.

Rekommenderas! Läs mer

Rosmarie L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabb och fin service, trevligt bemötande
    vid offertförfrågan

Mycket effektiv inflyttning, så nöjd
    Trevlig personal Läs mer

Peter C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabbt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-11

Panos T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttstäd, trevliga och proffsiga!
    Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabeth L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde packning och flytt. Tackade ja till offert. Fick inte svar. Ringde och frågade efter avtal och undrade om de skulle titta på min lägenhet. Fick ingen respons. Ringde igen när det började närma sig flyttdatum. Fick en skärmdump på kalendern som visade att jag var bokad. Mycket oproffsigt! När jag frågade när de skulle komma o packa (detta hade jag beställt) fick jag veta att de inte räknat med det så de ville då lägga på 1500 kr. Ok! Fick bättre kontakt äntligen av Björn. Då han såg lägenheten på packningsdagen fick jag höra att jag hade så mycket grejer att det skulle ta längre tid. Detta fick jag höra upprepade gånger så jag fick känslan att det var mitt fel att flytten tog tid. Flytten ordnades men killarna kom 2 timmar för tidigt trots att jag påpekat att jag inte skulle få nycklar förrän kl 13. Utöver detta hade de inte tagit med min cykel pga av platsbrist sa de. Killarna som lastade av menar att den hade fått plats om de packat bättre. Med denna resumé så står det klart att jag inte kan ge så gott renommé till Mö Flyttjänst. Jag har mått dåligt av händelsen. Läs mer

Britt L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hej jag fick flytt det lilla paketet! Vänligt och artigt bemötande ! De var duktiga och samarbetade på ett snabbt och smidigt sätt hjälpe mig att ställa bord och möbler på plats.kommer att rekomentera dessa killar till vänner och bekanta och kommer självklart att kontakta dem igen om jag behöver hjälp. De var rädda om mina tavlor och plastade väl in in . Bättre service kan man nog inte få. Den ena killen hette Miko den andra charmiga herren har jag tyvärr glömt namnet på. Mvh Britt på slussen👍👏👏🤗 Läs mer

Sten h skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag bokade en flytt till fastpris och blev mycket väl bemött. De kom punktligt och var mycket trevliga. Allt blev väl flyttat de levde väl upp till mina förväntningar och har bara gott att säga om Malmö Flytttjänst Läs mer

Anders l skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Varsam men effektiv transport av bohaget. Mycket prisvärda. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Ehsan G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Very fast and friendly staff and did their job great Läs mer

Ola Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hjälp med att bära ut en hissmotor. Allting från början till slut var jättebra. Läs mer

Carina P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ett flyttföretag jag lätt kan rekommendera. 👍 Läs mer

Jörgen R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttjänst , 4 timmars som skulle räcka enligt flyttföretaget. Fick betala för 5,5 timme trots att dom körde till fel adress. Enligt dom som flyttade sp startade tiden från deras firma 07.30, 08.15 var dom hos mig. Inte helt nöjd med detta, är van vid att får man ett fast pris så gäller det. Läs mer
    2019-10-06 Malmö Flyttjänst AB svarar Jörgen R
    Självklart ska ni inte betala för felkörning.
    Dock så har vi inte gett er ett fast pris utan vårt paketpris 3200kr för 3 man i 4 timmar med 900kr/h extra vid behov.
    Skicka oss gärna ett mejl på info@flyttjanst.com
  • Sten H

2019-10-03

Sten H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    mycket trevligt bemötande både från kontor och killar. Allt funkade jättebra. Tack! Sten Läs mer
  • Andreas C

2019-09-29

Andreas C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmöflytttjänst för ett lass Stockholm. Allt gick smidigt och jag fick vänligt bemötande. Proffesionellt helt enkelt.

Niko var min kontakt, kunde inte önska en bättre samordnare. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Riktigt bra, punktliga,effektiva, mycket trevlig personal Läs mer
  • Maja L

2019-09-18

Maja L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande, proffsigt utfört och lösningsfokuserade. Momo och Niko gjorde ett strålande jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-06

Frida B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte flytthjälp av Malmö Flyttjänst. Mycket trevligt bemötande och ett mycket väl utfört arbete. De tog hand om våra tillhörigheter och flyttade dem med respekt. De såg till att allt hamnade där vi ville ha det och hjälpte oss att få en trevlig flytt. Dessutom flyttade de en soffa som vi trodde skulle vara omöjlig att flytta till nya lägenheten. Riktigt proffsigt! Läs mer
  • 2019-08-29

My E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superbra! Tre trevliga killar som flyttade alla våra saker utan problem! Läs mer
  • 2019-08-21

Emma P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fick en tid för pianoflytt dagen efter jag hörde av mig. Bra kommunikation och väl utfört arbete till ett bra pris. Äntligen ett flyttbolag som faktiskt går att lita på. Bara varit med om motsatta tidigare. Tack! Läs mer
  • Annika K

2019-07-23

Annika K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vänligt bemötande från första sekunden. Bra kommunikation (viktigt för mig=sms, samtal under resans gång som vidimerar aktiviteter/beslut) Lösningsfokuserade genom hela flyttprocessen. Flexibla, kunniga & kompetenta (Björn, du är min hjälte!) Prisvärt till tusen. Det enda jag kan önska beträffande denna 'knöliga flytt mellan tre orter' är att jag anlitat er från början. Ni förtjänar 🏆 Annika K. Läs mer
  • Linn A

2019-07-20

Linn A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevlig personal, alla hälsade och presenterade sig. Och dessutom gjorde de ett riktigt bra jobb då de jobbade på väldigt effektivt. Skulle verkligen tipsa om denna flyttfirma! Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-07-18

Göran B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttning med flyttstädning, frånsett att de kom ca 40 min tidigare än bestämd tid, så gick det bra,trevliga killar, men det blev lite för " rörigt" för att plötsligt så kom det tre killar till i en annan bil, så att sex flyttmän, blev för mycket att hinna styra upp, och hinna förklara var allt skulle vara. Läs mer
  • 2019-07-10

Jonas W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    De som utförde tjänsten gjorde ett gott jobb, men hade paus redan efter 45 min. Men det som jag reagerade mest var på atr slutsumman blev mer än dubbelt så hög mot det från företaget tänkta. Är det månne en medveten strategi med ett lågt ursprungspris, som man sedan kan öka...?
    Trevligt och kompetent bemötade av personalen Läs mer
  • 2019-07-10

Liv S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde både flytt och flyttstäd och var nöjd med båda tjänsterna. Läs mer
  • 2019-07-07

Jamal E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag har anlitat Malmö flyttjänst AB 4 gånger och har alltid fått den bästa tänkbara servicen.

Kommer i tid och tar verkligen hand om alla möbler och kartonger. Läs mer
  • 2019-07-01

Ljubica V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    FANTASTISK flyttfirma. Servicen var utomordentlig från första kontakten tills vi var färdigflyttade. Flyttkillarna Björn och Peter gjorde ett kanonjobb, noggranna, snabba, roliga och helt underbara.
    Tusen tack Malmö Flyttjänst!!!

Rekommenderar denna fantastiska flyttfirman till alla ! Läs mer
  • 2019-06-28

Rolf O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet när vi beställde vår flytt själva flytten gick bra kom när dom skulle jätte trevliga rekommenderar flyttjänst AB. Läs mer
  • 2019-06-27

Marita O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bästa flyttfirman jag har haft. Trevliga, glada och positiva killar...... Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Marita O
    Hej Marita.

Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett ömdöme. Riktigt trevligt att våra killar levererar det vi strävar efter.

Hoppas ni trivs i ert nya hem.

Dick
  • 2019-06-26

Sabina L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hade beställt flyttning och det skulle komma 3 personer. Kom bara två. Flyttbilen kom ca 30 minuter efter utsatt tid.
    Personalen var trevlig som kom vilket gjorde det till roliga timmar ihop. Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Sabina L
    Hej Sabina.

Tack för du tog dig tiden att ge oss lite feedback.

Jag ser att ni klarade er på lilla paketet och sparade således 1000kr jämfört med om vi kommit 3 man även om det blev mer slitsamt för er som hjälpte till och våra killar tackar för hjälpen då vi fått sjuk personal och inte kunde leverera alla 3 killar.

Vi skulle självklart hört av oss så fort vi insett att tågen strulat och många av våra killar åker tåg till jobbet eftersom vårt kontor ligger precis vid stationen i Arlöv.

Skönt att flytten gick bra och att ni hade kul under flytt timmarna.

Hoppas ni trivs i ert nya boende.

Dick
  • 2019-06-24

Sandra P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Förväntade mig att de skulle vara skickliga på att planera, bära och vara i hyfsat god kondition med både styrka och flås. Det vara bara en av tre som kunde planera så allt hängde på honom. De kom en halvtimme sent, de tog flera och långa pauser, lite klantighet med lyftandet, långsamma och så, så jag stannade hemma den dagen trots annat planerat för att se att det blev gjort och det ordentligt. Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Sandra P
    Hej Sandra.

Vi tackar för din feedback.
    Jag ska snacka med killarna och höra hur deras syn va på flytten och utvärdera med dem för att vi ska bli bättre och tydliga inför våra kunder.

Att de håller pauser nu i värmen är inget konstigt och självklart inget kunden betalar för.

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv