Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och professionalism är våra ledord.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!
Lör: 00:00-00:00
Sön: Stängt

Läs vad 195 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• 2020-07-21

Ioannis N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Professionell och trevlig personall. Rekommenderas starkt! 👍 Läs mer
  • 2020-07-21

Johan L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag anlitade Malmö flyttjänst för flytthjälp samt flyttstädning. Förträfflig personal! Kompetenta, snabba och ytterst trevliga! Jag har svårt att tänka mig ett bättre bemötande. Själva flytten gick snabbt trots rådande värmebölja, möbler och övriga tillhörigheter paketerades och transporterades varsamt och snyggt. Städningen var utmärkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-19

Anna M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt toppen bra, var väldigt rädda om våra saker och förpackade dom väl. Läs mer
  • 2020-07-08

Katarina F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Enkelt att boka, lätt att få kontakt, kom i tid på flyttdagen och både lastning & lossning var effektiv och smidig. Möbler plastades på plats och inget blev skadat under flytten. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Malmö Flyttjänst! Läs mer
  • 2020-07-07

Mats N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag orkar inte skriva något - det får räcka att jag ger ett omdöme överhuvud taget Läs mer
  • 2020-07-06

Christian L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt med montering gick väldigt smidigt. Suveränt bemötande av alla, ett trevligt gäng som är punktliga, varsamma och effektiva.

Nyttjade även lagring i förråd och allt kom tillbaks superfräscht. Läs mer
  • 2020-07-05

Jonas Sakarias N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, trevliga och oerhört proffsiga. Enkel bra kommunikation utan krusiduller och krångel med prisförfrågan.

Detta var min 4:e flytt med Flyttfirman i Malmö. Detta företag en av dem bästa och jag kommer köra samma igen vid behov eller tipsa någon.

Tack till Er!

Jonas N Läs mer
  • 2020-07-05

Marie N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte lilla flyttpaketet. De två killarna berättade då vi träffades att de skulle plasta in alla våra möbler. Men vid två tillfällen fick vi be dem att plasta våra möbler eftersom de inte gjorde det.
    De flyttade deras flyttbil vid flertalet tillfällen och vid ett sådant tillfälle släppte den ena flyttkillen en rullande vagn med ett av våra glasskåp på, för att hjälpa chauffören med bilen. Detta fick till följd att vagnen med vårt glasskåp på rullade ut i gatan.
    De var trevliga och vänliga men vad hjälpte det. Vi tappade tyvärr förtroende för dem efter dessa incidenter.
    Då fakturan skickades hade de lagt på extra tid för flytten. Vi ringde firman och framförde våra klagomål och fick extratiden borttagen. Läs mer
  • 2020-06-25

Ing-mari F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Är mycket nöjd med er hjälp betr min flytt från Malmö till Simrishamn. Har anlitat er även när jag flyttade från Lomma till Malmö för fyra år sedan. Med bästa hälsningar
    Ing-Mari Läs mer
  • 2020-06-24

Måns P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket trevlig personal och felfri flytt. Mycket trevlig personal och felfri flytt Läs mer
  • 2020-06-23

Jonas B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt fungerade bra. Hade varit bra med en lista på hur och vad man skulle förbereda innan. Vid inlastningen i lägenheten borde de läsa på lådorna så att det som skulle till förrådet hamnade där istället för i lägenheten. Läs mer
  • 2020-06-03

Ingalill M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flyttning av möbler via min dotter som använt er tidigare i sitt jobb och hon var då väldigt nöjd. Jag uppskattade mycket att jag blev uppringd av de som skulle flytta mina möbler och fick veta mer exakt hur dags de skulle komma och flytten gick väldigt smidigt. Blir det aktuellt att flytta i framtiden blir det er jag ringer och jag har redan rekommenderat er firma. Tack för en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-02

Martina P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp

Trevligt bemötande , trevlig personal

Det var bra företag Läs mer
  • 2020-05-28

AIDAH S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flytt av restaurangmaskiner. Jobbet utfördes både smidigt och proffsigt och allt kom fram välbehållet. Tack vi är supernöjda!!! Läs mer
  • 2020-05-23

Fredrik F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Full fart och försiktiga med möblerna Läs mer
  • 2020-05-17

Mats S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket bra och noga med grejorna...tack så mycket

Mats Svensson
    0722496929 Läs mer
  • 2020-05-05

Adrian V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kanske något för dyr tjänst, annars helt ok Läs mer
  • 2020-05-05

Nils K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättetrevliga, snabba, serviceminded, vi är helnöjda! Läs mer
  • 2020-04-01

Måns kollenberg T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Tack för all hjälp och extra lagring . Gjorde min flytt smidig och lätt Läs mer
  • 2020-03-28

Hanna P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba och enkla att ha och göra med! Läs mer
  • 2020-03-17

Marcus H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Topp
    Hjälpsamma
    Ansvarstagande
    Bra service Läs mer
  • 2020-03-03

Anna S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket trevligt bemötande hela vägen och en glad och mycket duktig gäng som kom för att hjälpa oss att flytta till vårt nya hem. Tusen tack för ett fantastiskt jobb ni har gjort! Företaget kan varmt rekommenderas! Läs mer

Maria S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte flytt och städ. Proffsigt och trevligt bemötande och priset stämde med offerten, det drog inte iväg långt över vad vi räknar med. Gick väldigt smidigt. Kan varmt rekommendera Malmö Flyttjänst! Läs mer
  • Minerva D

2020-03-02

Minerva D skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Undervart service och bra pris
    Tack till er Läs mer

Madelene E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade dem för flytthjälp och flyttstäd. Bra och seriöst företag. Vi är nöjda! Kan rekommendera Malmö flyttjänst! :) Läs mer

Julia L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytten gick väldigt smidigt och flyttpersonalen var effektiva. Inga problem alls! Flyttstädningen av lägenheten blev däremot inte godkänt första gången, de hade missat ganska stora grejer. Detta åtgärdades dock och jag har inte hört något från kvinnan som köpte lägenheten så jag förmodar att hon är nöjd efter reklamationsstädningen. Läs mer
  • 2020-02-26

David F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket bra jobbat och trevliga människor som utförde det Läs mer
  • 2020-02-11

Patrik Caesar skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Denna firman är seriös, de är skickliga och väldigt prisvärda. Läs mer
  • CHRISTIAN O

2020-02-10

CHRISTIAN O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi hade dessa för vår flytt och flyttstäd. Extremt nöjda. Professionella och väldigt trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera dem. Läs mer
  • JENNY T

2020-02-05

JENNY T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande och effektiv flytt av Kofi & Haruna. Helnöjd! Läs mer
  • 2019-11-05

Bruno B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Duktiga grabbar som var mycket hjälpsamma Läs mer
  • 2019-10-26

Ingrid P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt fungerade jättebra! Flyttade bla ett piano Läs mer

Karin P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttjänst och magasinering
    Jag fick ett bra bemötande och information.
    Blev rekommenderad av släkting som själv anlitat Flyttjänst AB och var mycket nöjd.
    Jag kan bara instämma med min släktings upplevelse. Allt kring flytt och magasinering fungerade perfekt. Läs mer
  • Rebecca b

2019-10-22

Rebecca b skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt av privat bohag samt magasinering,
    Fungerade utmärkt! Teamet jobbade i rask takt, var punktliga och serviceminded.

Rekommenderas! Läs mer

Rosmarie L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabb och fin service, trevligt bemötande
    vid offertförfrågan

Mycket effektiv inflyttning, så nöjd
    Trevlig personal Läs mer

Peter C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabbt utfört arbete. Läs mer
  • 2019-10-11

Panos T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttstäd, trevliga och proffsiga!
    Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-10-08

Elisabeth L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde packning och flytt. Tackade ja till offert. Fick inte svar. Ringde och frågade efter avtal och undrade om de skulle titta på min lägenhet. Fick ingen respons. Ringde igen när det började närma sig flyttdatum. Fick en skärmdump på kalendern som visade att jag var bokad. Mycket oproffsigt! När jag frågade när de skulle komma o packa (detta hade jag beställt) fick jag veta att de inte räknat med det så de ville då lägga på 1500 kr. Ok! Fick bättre kontakt äntligen av Björn. Då han såg lägenheten på packningsdagen fick jag höra att jag hade så mycket grejer att det skulle ta längre tid. Detta fick jag höra upprepade gånger så jag fick känslan att det var mitt fel att flytten tog tid. Flytten ordnades men killarna kom 2 timmar för tidigt trots att jag påpekat att jag inte skulle få nycklar förrän kl 13. Utöver detta hade de inte tagit med min cykel pga av platsbrist sa de. Killarna som lastade av menar att den hade fått plats om de packat bättre. Med denna resumé så står det klart att jag inte kan ge så gott renommé till Mö Flyttjänst. Jag har mått dåligt av händelsen. Läs mer

Britt L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hej jag fick flytt det lilla paketet! Vänligt och artigt bemötande ! De var duktiga och samarbetade på ett snabbt och smidigt sätt hjälpe mig att ställa bord och möbler på plats.kommer att rekomentera dessa killar till vänner och bekanta och kommer självklart att kontakta dem igen om jag behöver hjälp. De var rädda om mina tavlor och plastade väl in in . Bättre service kan man nog inte få. Den ena killen hette Miko den andra charmiga herren har jag tyvärr glömt namnet på. Mvh Britt på slussen👍👏👏🤗 Läs mer

Sten h skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag bokade en flytt till fastpris och blev mycket väl bemött. De kom punktligt och var mycket trevliga. Allt blev väl flyttat de levde väl upp till mina förväntningar och har bara gott att säga om Malmö Flytttjänst Läs mer

Anders l skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Varsam men effektiv transport av bohaget. Mycket prisvärda. Kan varmt rekommenderas. Läs mer

Ehsan G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Very fast and friendly staff and did their job great Läs mer

Ola Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hjälp med att bära ut en hissmotor. Allting från början till slut var jättebra. Läs mer

Carina P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ett flyttföretag jag lätt kan rekommendera. 👍 Läs mer

Jörgen R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttjänst , 4 timmars som skulle räcka enligt flyttföretaget. Fick betala för 5,5 timme trots att dom körde till fel adress. Enligt dom som flyttade sp startade tiden från deras firma 07.30, 08.15 var dom hos mig. Inte helt nöjd med detta, är van vid att får man ett fast pris så gäller det. Läs mer
    2019-10-06 Malmö Flyttjänst AB svarar Jörgen R
    Självklart ska ni inte betala för felkörning.
    Dock så har vi inte gett er ett fast pris utan vårt paketpris 3200kr för 3 man i 4 timmar med 900kr/h extra vid behov.
    Skicka oss gärna ett mejl på info@flyttjanst.com
  • Sten H

2019-10-03

Sten H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    mycket trevligt bemötande både från kontor och killar. Allt funkade jättebra. Tack! Sten Läs mer
  • Andreas C

2019-09-29

Andreas C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmöflytttjänst för ett lass Stockholm. Allt gick smidigt och jag fick vänligt bemötande. Proffesionellt helt enkelt.

Niko var min kontakt, kunde inte önska en bättre samordnare. Läs mer
  • 2019-09-26

Johan K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Riktigt bra, punktliga,effektiva, mycket trevlig personal Läs mer
  • Maja L

2019-09-18

Maja L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande, proffsigt utfört och lösningsfokuserade. Momo och Niko gjorde ett strålande jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-06

Frida B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte flytthjälp av Malmö Flyttjänst. Mycket trevligt bemötande och ett mycket väl utfört arbete. De tog hand om våra tillhörigheter och flyttade dem med respekt. De såg till att allt hamnade där vi ville ha det och hjälpte oss att få en trevlig flytt. Dessutom flyttade de en soffa som vi trodde skulle vara omöjlig att flytta till nya lägenheten. Riktigt proffsigt! Läs mer

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv