Alla kategorier Flyttstäd Skåne Malmö Malmö Flyttjänst AB

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flyttjänst AB hjälper dig att frakta ditt bohag, tryggt och säkert. Vi flyttar i hela Skåne, är punktliga och arbetar helt efter dina behov. Dessutom ger vi dig det absolut bästa priset.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 144 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• 2019-08-21

Emma P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fick en tid för pianoflytt dagen efter jag hörde av mig. Bra kommunikation och väl utfört arbete till ett bra pris. Äntligen ett flyttbolag som faktiskt går att lita på. Bara varit med om motsatta tidigare. Tack! Läs mer
  • Annika K

2019-07-23

Annika K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vänligt bemötande från första sekunden. Bra kommunikation (viktigt för mig=sms, samtal under resans gång som vidimerar aktiviteter/beslut) Lösningsfokuserade genom hela flyttprocessen. Flexibla, kunniga & kompetenta (Björn, du är min hjälte!) Prisvärt till tusen. Det enda jag kan önska beträffande denna 'knöliga flytt mellan tre orter' är att jag anlitat er från början. Ni förtjänar 🏆 Annika K. Läs mer
  • Linn A

2019-07-20

Linn A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevlig personal, alla hälsade och presenterade sig. Och dessutom gjorde de ett riktigt bra jobb då de jobbade på väldigt effektivt. Skulle verkligen tipsa om denna flyttfirma! Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
  • 2019-07-18

Göran B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttning med flyttstädning, frånsett att de kom ca 40 min tidigare än bestämd tid, så gick det bra,trevliga killar, men det blev lite för " rörigt" för att plötsligt så kom det tre killar till i en annan bil, så att sex flyttmän, blev för mycket att hinna styra upp, och hinna förklara var allt skulle vara. Läs mer
  • 2019-07-10

Jonas W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    De som utförde tjänsten gjorde ett gott jobb, men hade paus redan efter 45 min. Men det som jag reagerade mest var på atr slutsumman blev mer än dubbelt så hög mot det från företaget tänkta. Är det månne en medveten strategi med ett lågt ursprungspris, som man sedan kan öka...?
    Trevligt och kompetent bemötade av personalen Läs mer
  • 2019-07-10

Liv S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde både flytt och flyttstäd och var nöjd med båda tjänsterna. Läs mer
  • 2019-07-07

Jamal E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag har anlitat Malmö flyttjänst AB 4 gånger och har alltid fått den bästa tänkbara servicen.

Kommer i tid och tar verkligen hand om alla möbler och kartonger. Läs mer
  • 2019-07-01

Ljubica V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    FANTASTISK flyttfirma. Servicen var utomordentlig från första kontakten tills vi var färdigflyttade. Flyttkillarna Björn och Peter gjorde ett kanonjobb, noggranna, snabba, roliga och helt underbara.
    Tusen tack Malmö Flyttjänst!!!

Rekommenderar denna fantastiska flyttfirman till alla ! Läs mer
  • 2019-06-28

Rolf O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet när vi beställde vår flytt själva flytten gick bra kom när dom skulle jätte trevliga rekommenderar flyttjänst AB. Läs mer
  • 2019-06-27

Marita O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bästa flyttfirman jag har haft. Trevliga, glada och positiva killar...... Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Marita O
    Hej Marita.

Vi tackar för att du tog dig tid att lämna ett ömdöme. Riktigt trevligt att våra killar levererar det vi strävar efter.

Hoppas ni trivs i ert nya hem.

Dick
  • 2019-06-26

Sabina L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hade beställt flyttning och det skulle komma 3 personer. Kom bara två. Flyttbilen kom ca 30 minuter efter utsatt tid.
    Personalen var trevlig som kom vilket gjorde det till roliga timmar ihop. Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Sabina L
    Hej Sabina.

Tack för du tog dig tiden att ge oss lite feedback.

Jag ser att ni klarade er på lilla paketet och sparade således 1000kr jämfört med om vi kommit 3 man även om det blev mer slitsamt för er som hjälpte till och våra killar tackar för hjälpen då vi fått sjuk personal och inte kunde leverera alla 3 killar.

Vi skulle självklart hört av oss så fort vi insett att tågen strulat och många av våra killar åker tåg till jobbet eftersom vårt kontor ligger precis vid stationen i Arlöv.

Skönt att flytten gick bra och att ni hade kul under flytt timmarna.

Hoppas ni trivs i ert nya boende.

Dick
  • 2019-06-24

Sandra P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Förväntade mig att de skulle vara skickliga på att planera, bära och vara i hyfsat god kondition med både styrka och flås. Det vara bara en av tre som kunde planera så allt hängde på honom. De kom en halvtimme sent, de tog flera och långa pauser, lite klantighet med lyftandet, långsamma och så, så jag stannade hemma den dagen trots annat planerat för att se att det blev gjort och det ordentligt. Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Sandra P
    Hej Sandra.

Vi tackar för din feedback.
    Jag ska snacka med killarna och höra hur deras syn va på flytten och utvärdera med dem för att vi ska bli bättre och tydliga inför våra kunder.

Att de håller pauser nu i värmen är inget konstigt och självklart inget kunden betalar för.
  • 2019-06-15

Marcus E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastiskt professionellt bemötande och lösningsorienterat. En tidspressad flytt och tömning sköttes över förväntan och med ypperlig kommunikation. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Marcus E
    Hej Marcus.

Trevlig att höra att allt gått bra och skött på ett bra och korrekt vis.

Hoppas ni trivs i ert nya boende.
  • 2019-06-10

Erik H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabbt arbetat och ett trevligt bemötande, mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-27 Malmö Flyttjänst AB svarar Erik H
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme till oss.

Hanna M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi beställde en flytt av hela vårt hushåll från Lund till Alunda utanför Uppsala. Vi är generellt sätt väldigt nöjda med hela flytten och hur vi har blivit bemötta. Vi fick ett väldigt bra pris, de bjöd på milen från Stockholm till Alunda, vilket är ganska långt, så det var generöst!

Det negativa var dock att de kom med en mindre bil än de uppgett, så de fick inte plats med våra cyklar, men allt annat fick plats, dock har de lovat att ta ansvar för att få tillbaka dem, så vi hoppas att de löser det!

Annars var de effektiva och noggranna och skötte allt enligt överenskommelse, dessutom var de väldigt flexibla, de kunde tänka sig att lämna av godset i två olika hus för att ta ett exempel. Jag kan absolut rekommendera Malmö Flyttjänst AB! Läs mer
    2019-06-08 Malmö Flyttjänst AB svarar Hanna M
    Hej Hanna.

Trevligt att ni blev nöjda.

Vi kom dock inte med en mindre bil än utlovat. Våra b-körkorts bilar är 22 kubik och det är den minsta flyttbilen vi har.

Martina L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Prisvärt och gick supersmidigt! Läs mer

JUSTYNA S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Toppen på alla sätt och vis. Mycket förstående personal som både lyckades skjuta fram min flytt tre dagar med knappt två dagars varsel och förlänga tiden på själva flyttdagen då min flytt visade sig vara ett större projekt än väntat. Bägge problemen berodde på min egen felplanering men Malmö Flyttjänst löste det hela gallant. Dessutom mycket duktiga och trevliga flyttkillar. Allt gick toppen. Rekommenderas hela vägen 👌👌👌 Läs mer
  • 2019-05-22

Kristina F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp. Kom en timme för sent. Behövde ringa förstärkning, priset blev högre än avtalat. Annars gick det bra. Läs mer
    2019-06-08 Malmö Flyttjänst AB svarar Kristina F
    Vi ber om ursäkt för förseningen.
  • 2019-05-20

Ulf H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag är mycket nöjd med flytten! De killarna var mycket varsamma och proffsiga! Kan verkligen rekommendera detta företag!
    //nöjd kund Läs mer
  • 2019-05-13

Oliver S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte 3 timmars flytt med 3 män o 1 bil . Blev bra o trevligt bemött.
    Vi förväntade oss att alla dessa 3 män skulle arbeta, men 1 var slö o 1 var gammal. Vilket resulterade i att vi själva fick bära mycket. Läs mer
    2019-05-13 Malmö Flyttjänst AB svarar Oliver S
    Hej Oliver. Jag uppskattar din ärlighet trots den lilla näsbrännan vi fick med att vår personal hade en sämre dag.
    Vi kommer givetvis ta och reda ut begreppen med den behöriga personal som var på plats och se efter vad som hänt. Men flytten verkar ha gått bra överlag och det är det viktigaste:)

Med soliga hälsningar: Malmö Flyttjänst.
  • 2019-05-02

Björn C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmö Flyttjänst för en lägenhetsflytt inom Malmö. Två killar kom ut, hade ett fantastiskt trevligt bemötande, jobbade effektivt och lösningsfokuserat. De tog hand om allt med ett leende på läpparna. Vi är fantastiskt nöjda. Tack! Läs mer
    2019-05-03 Malmö Flyttjänst AB svarar Björn C
    Alltid lika roligt att höra lovord från kunderna sina:) Malmö Flyttjänst önskar dig en Trevlig Helg
  • Lisa B

2019-05-02

Lisa B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga och hjälpsamma från början till slut! Rekommenderar verkligen andra att anlita dem. Tydliga och ärliga om priser och tjänster från första kontakt, och mycket villiga att anpassa sig när de dök upp och jag plötsligt behövde köra ett varv till tippen. Dessutom både snabba och varsamma. Inga klagomål alls från mig, endast positiva erfarenheter! Läs mer
    2019-05-02 Malmö Flyttjänst AB svarar Lisa B
    Alltid lika trevligt med goda recensioner på morgonen. Tackar för detta Lisa. Mvh. Michael
  • Saeed P

2019-04-29

Verifierad kundrelation
    Saeed P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Redan från första samtalet fick jag en bra känsla för detta företag. Flytt med lastbil och två killar gick smidigt och snabbt. Ska flytta igen om en månad, kommer definitivt att anlita Malmö flyttjänst igen. Läs mer
    2019-04-29 Malmö Flyttjänst AB svarar Saeed P
    Glädjande att du fick så bra respons Saeed. Jza vi står alltid redo för kunder som behöver flytthjälp. Hälsningar Michael Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-26

Felix F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    trevliga och duktiga flyttkillar!! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-17

Joakim O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmö flyttjänst för flytt inom Malmö. Punktiga, väldigt trevligt bemötande och tog väl hand om alla saker. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Erik N

2019-04-17

Erik N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytten gick otroligt snabbt och smidigt. Trevliga och professionella killar med ett gott bemötande. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-04-17

Jo P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättetrevliga flytthjälpare! Gick supersmidigt! Läs mer
  • Cecilia N

2019-04-17

Cecilia N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vårt företag behövde hjälp med flytt och kassering av ett gammalt kassaskåp och vi tog kontakt med en firma som är experter på tunga lyft innan vi kontaktade Malmö Flyttjänst AB. De skulle ha 600 % (!) mer betalt än det pris jag fick av Malmö Flyttjänst.
    Hos Malmö Flyttjänst gick det snabbt att boka dag, jag fick prisuppgift direkt, det var billigt och han jag pratade med var jättetrevlig och tillmötesgående. När de kom och skulle hämta skåpet dök det upp 3 st. supertrevliga killar som tog i hand och presenterade sig med namn. Efter det dröjde det 10 minuter tills kassaskåpet stod i deras bil och allt var klart.
    Vi är supernöjda, smidigare och mer prisvärt kan det inte bli! Läs mer
  • 2019-04-16

Johanna L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga och hjälpsamma flyttkillar som jag rekommenderar varmt. Glada, effektiva och hjälpsamma. Allt gick så smidigt och bra. Läs mer
    2019-04-16 Malmö Flyttjänst AB svarar Johanna L
    Tack för härlig respons Johanna. Kul att du blev nöjd:) Mvh/ Michael
  • 2019-04-15

Marcus H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Blev först kontaktad per telefon av en Mikael. Väldigt glad och trevlig!
    Sen utförde Isam, Montana och Uffe ett bra flyttjobb och de var trevligs och tillmötesgående.
    De tog väl hand om godset. Läs mer
    2019-04-16 Malmö Flyttjänst AB svarar Marcus H
    Strålande Marcus. Kul att du blev nöjd med Malmö Flyttjänst. Mvh/ Michael
  • 2019-04-12

Jimmie O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga och effektiva. Jag har inget att klaga på. Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Jimmie O
    Tackar för din respons Jimmie. Trevlig Helg önskar vi på Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-12

Ingela R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Malmö Flyttjänst flyttade mitt piano snabbt och smidigt, utan en skråma på vare sig pianot eller flyttkillarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Ingela R
    Vi tackar för dom fina orden Ingela och önskar er en Trevlig Helg.
  • Bertil O

2019-04-11

Bertil O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag hyrde en 10m3 trälåda för externlagring av vårt bohag. Snabb respons gällande tillgänglighet och kostnad. Företaget fantastiskt flexibelt vid min snabba begäran om utkörning av godset tidigare än planerat👍
    Björn och Peter fixade in allt bohag till stor belåtenhet från vår sida. Kanonkillar👍
    Sammantaget en flyttfirma i topp😀 Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Bertil O
    Vi bugar och bockar för fina recensioner Bertil:)
  • Shabnam H

2019-04-11

Shabnam H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi flyttade inom Malmö. Vi fick mycket bra bemötande när vi bokade. Flytthjälpen kom på avtalad tid. Tre trevliga och effektiva killar tog hand om godset. Vi köpte 4-timmarspaket. Fick lägga till en timma. Flyttade från en tvåa på andra våningen till fjärde våningen in på gården med hiss. Mycket nöjda med företaget. Tack! Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Shabnam H
    Härligt med positiv responsen Fredagmorgon när man kommer till jobbet. Mvh/ Malmö Flyttjänst
  • 2019-04-11

Darija S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyt mycket bra bemötande företag levde upp till mina förväntningar .fina killar snabba och hjälpsamma jag är nöjd Tack MVH Darija Nada Sankovic ❤️ Läs mer
    2019-04-12 Malmö Flyttjänst AB svarar Darija S
    Vad kul att du blev nöjd Darija. Mvh/ Micke på kontoret
  • INGELA R

2019-04-10

INGELA R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttade mitt piano snabbt och smidigt, utan en skråma på vare sig pianot eller flyttkillarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-10 Malmö Flyttjänst AB svarar INGELA R
    Vi tackar ödmjukast för er positiva respons Ingela:)
  • 2019-03-26

Tommy J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket nöjda med flyttkillarna. Rekommenderar starkt :-) Läs mer
  • Line A

2019-03-26

Line A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    "Vad har jag gjort?" var min första tanke när jag såg flyttkarlarna, men jag hade fel. De 3 killar var mycket försiktiga så att inte möbler, väggar eller trappor blev skadade. Utrustningen var professionell och allting gjordes effektivt och snabbt. Korrespondensen med administrationen var också noggrann och effektiv. Tack för en bra service. Läs mer
  • Margareta A

2019-03-26

Margareta A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättefina killar som kom och hjälpte till med flytten. Fin service från beställning till utförandet. Vi är sååå nöjda Läs mer
  • 2019-03-22

sabina k skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande och professionellt. Läs mer
  • 2019-03-19

rebecca b skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi anlitade Malmö Flyttjänst AB för att flytta mellan två lägenheter och vi blev väldigt nöjda med deras service! Dem tre killarna som kom med lastbilen var punktliga, trevliga och effektiva. Läs mer
  • Anne Birgitta M

2019-03-16

Anne Birgitta M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastiskt gäng som flyttade åt mig, glada raska och lyhörda. Tog hand om allt, allt kom med och inget skadat. Kan verkligen rekommendera er, och gör det! Tack så mycket för allt 😀 Läs mer
  • 2019-03-03

Stefan L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra service, bra känsla av gänget! Kul att jobba ihop med er!🙌 Läs mer
  • 2019-02-27

Mikael B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ett trevligt gäng som gör sitt jobb snabbt och effektivt men också säkert då omåttliga möbler och andra objekt skyddas på ett sätt så de inte kan ta skada under flytt. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-02-18

Per N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bärhjälp med ett massagebadkar. Enkel bokning, kom på utsatt tid, proffessionella, försiktiga och mycket trevliga killar, fixade det snabbt. Betalning på plats med kort.
    Mycket nöjd, finns inget att anmärka på Läs mer
  • 2019-02-09

Karin H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt tjänst och flytt städning. Svarade på alla frågor innan och efter jag anlitade dom. Underbara i alla aspekter! Läs mer
  • Amanda H

2019-02-07

Amanda H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi bokade flytthjälp från vår villa i Malmö till vårt nya hus i Trelleborg. Killarna som kom var både trevliga, effektiva och superduktiga! Det fanns hela tiden en dialog mellan oss där det stämdes av saker kring flytten. Vi är mycket nöjda med upplevelsen, tack! Läs mer
  • Greger J

2019-02-05

Greger J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Effektiva, snabba och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-01-31

Alexander J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastisk personal som tar hand om ens saker och håller högt tempo och energi Läs mer
  • 2019-01-29

Monika Ö skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Tyvärr missades en hel del av städningen, avtorkning av badrumsgolv, avtorkning av diskbänk, diskmaskin, avtorkning av fönsterbrädor. Läs mer
    2019-02-05 Malmö Flyttjänst AB svarar Monika Ö
    Vi beklagar den dåligt utförda flyttstädningen. Våran partner har vidtagit åtgärder för att det inte ska hända igen.

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv