Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Malmö Flyttjänst AB

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flyttjänst AB hjälper dig att frakta ditt bohag, tryggt och säkert. Vi flyttar i hela Skåne, är punktliga och arbetar helt efter dina behov. Dessutom ger vi dig det absolut bästa priset.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 80 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• Jasmine L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Killarna var jätte professionella. Allt gick jätte smidigt.

Jätte nöjd! Läs mer
  • Per-Olof L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ni kom när vi hade bestämt,personalen var mycket trevliga. Ska berätta för andra om er tjänst👍 Läs mer
  • John K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag flyttade och behövde flytthjälp. Malmö Flyttjänst gjorde ett bra jobb, var smidiga och flexibla. Dessutom var de väldigt trevliga att ha att göra med. Läs mer
  • Patrik R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    SnBbt effektivt positivt attetyd Läs mer
  • Agneta K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag köpte flytt från villa till lägenhet. Trevligt bemötande och flytten gick smidigt. Läs mer
  • Anna F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Packning och flytt av lådor mm till magasin. Fantastiskt positiva och trevliga killar som kunde jobbet. Kan klart rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • Annika H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga killar som gjorde jobbet snabbt och proffsigt. Läs mer
  • Maria L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabb och säker flytt och trevliga killar. Läs mer
  • Lina G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga, punktliga och bra på alla sätt :) Läs mer
  • Emma H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevlig personal! Stannade längre än bokad tid för att flyttlasset skulle bli färdigt, uppskattades mycket! Läs mer
  • Erik B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde mindre flytt inom Malmö. Jag är väldigt nöjd med den service jag fick. Läs mer
  • Katarina S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Både flyttjänst och flyttstäd flöt på med överenskomna tider och arbetet blev utfört på det sätt vi förväntat oss. Läs mer
  • Elin I skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade Malmö flyttjänst för att flytta ur min trea. Killarna var superproffsiga och allt var klart på 3,5 h. De ställde upp med kort varsel, flyttade alla grejer utan minsta skråma. Kommer garanterat anlita dem igen. Läs mer
  • Anita Z skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Helt nöjd med flytten. Ärlig och seriös firma. Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Gunilla A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    punkliga, snabba, och dessutom trevliga! Läs mer
  • Britt-Marie R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Toppen så här långt! Trevliga killar!
    Inväntar städ Läs mer
  • Peter R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttjänst, alla mycket tjänstvilliga och servive minded, från kontoret till de som utförde jobbet Läs mer
  • Mathias K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket lätta att planners och komma överrens med. Kom väl i tid, jobbade snabbt och effektivt samt skötte att snyggt och försiktigt. Skulle absolut anlita dem igen. Läs mer
  • Johan O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, trevliga och varsamma! Läs mer
  • Annie V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supertrevliga! Jobbade snabbt och effektivt Läs mer
  • Linda S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttning.
    Bra bemötande men rörigt och ingen struktur.
    Den mörka killen som körde den ena lastbilen var riktigt duktig och hade verkligen koll. Läs mer
  • Johanna J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttfirman uppfyllde alla mina krav och förväntningar. Jag är extremt nöjd med deras utförande av både flytt och städ. Kan varmt rekommendera firman till andra behövande av tjänsterna. Läs mer
  • Bosse H
    Bosse H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Det var en mycket bra genomförd flyttning. Så jag rekommenderar er till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
  • Mattias L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flytt till radhus. Vänlig personal. Flytten gick bra. Arbetsamma och artiga flyttpågar. Läs mer
  • Johan M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Väldigt proffsigt och väldigt trevliga killar. Läs mer
  • Anne H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Utmärkt bemötande vid boning av transport, bra flexibilitet och service i samband med det. Läs mer
  • Anneli B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Det var eg inte jag som anlitade er, det var en dam som skulle överta en möbel hos mig som anlitade er för hämt och leverans. Men jag var på plats, tog emot killarna när de kom för att hämta . Det gick jättebra mycket smidigt.
    Trevligt bemötande, proffsigt hanterande av möbeln, snabbt men ändå försiktigt arbetat både vid hämtningen och lämningen på damens adress.
    Jag var nöjd och det fick jag upplevelsen av att även damen som anlitade er var. Läs mer
  • Robert A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra service o väldigt trevligt bemötande ! Läs mer
  • Helen C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt och flyttstädning
    Jättebra bemötande, svar direkt vid frågor, bra information och hjälp
    Allt gick jättebra, över förväntning Läs mer
  • Gustaf L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bortforsling av gammalt tungt kassaskåp Läs mer
  • Cecilia J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superduktiga,trevlig som höll tidsplanen Läs mer
  • Amanda E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, effektiva och trevliga. Klart den bästa flyttfirman jag har anlitat i Malmö.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christoffer L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ros: Trevligt bemötande, försiktig hantering av mitt material och justerbar tidsplan

Ris: Sen ankomst, lågt arbetstempo och felberäkning på tidsåtgång (som löste sig då jag fick övertala dom om den faktiska tidsåtgången) Läs mer
  • Alex H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Grymt bra service.
    Helt nöjd med våran flytt inom Malmö.
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
  • Dan W
    Dan W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttservice. Jättetrevliga killar, roliga dessutom!
    De levde upp till alla mina förväntningar.

Två grabbar med ett leende på läpparna som gjorde min flytt smidig och kul.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ros-Mari Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttning som sköttes på ett utmärkt och smidigt sätt. Mycket trevliga killar som samarbetade bra. Läs mer
  • Amelie A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra killar som visste vad som skulle göras Läs mer
  • Daniel B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Professionella killar med rätt attityd som hjälpte oss ännu en gång med flyttlasset. Rekommenderas! Läs mer
  • Emelie B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag fick leverans av en dubbelsäng som företaget lämnade utanför porten. Jag ringde då Malmö Flyttjänst som kom och hjälpte mig, att bära upp och montera, bara 30 minuter efter att jag ringde. Stort creed! Läs mer
  • Cecilia S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Privatflytt med två bilar och fyra man. Professionella och noggranna. Det tog en timme längre än vad de beräknade ursprungligen, men det berodde nog på att vi hade mycket saker i ett något svårtillgängligt förråd. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevlig och smidig kundtjänst som genast kunde boka in och ge prisuppgift. Flyttkillarna kom på utsatt tid och var trevliga!
    Hälsningar Anna Läs mer
  • Kerstin W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag köpte flytthjälp den 4 april. Det funkade jättebra! Är mkt nöjd!
    //Kerstin Wildt Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Utmärkt , från start till mål. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • Igor P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Best moving help in Sweden, smooth work, friendly guys, good price. Welll done guys, thanks a lot :) Läs mer
  • Alice E
    Alice E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kan verkligen rekommendera MalmöFlytt! Rolf och Peter var riktiga klippor och genomförde sitt jobb galant. De var nogranna med att packa allt ordentligt så att inget skulle gå sönder på vägen samtidigt som de var bra mycket effektivare än vad vi hade varit själva. Var så skönt att få hjälp med allt vi inte har ork eller möjlighet att göra, och dessutom kunna känna sig trygg under tiden. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Måns G
    Måns G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt och magasinering av bohag samt flyttstädning. Professionellt bemötade. Effektivt och helt utan krångel levererade Malmö Flyttjänst de avtalade tjänsterna. Till och med bortforsling av ett helt källarförråd fyllt med skräp. Kan inget annat än att varmt rekommendera detta bolag när du står inför din flytt! Läs mer
  • Lena S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hjälp att flytta möbler från en adress till en annan
    Snabbt och säkert
    Kände mig trygg med hjälpen Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt, magasinering och flytt igen. Allt sköttes supersmidigt från bokning till själva flyttarna. Mycket trevlig personal, proffsigt och snabbt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ella P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga killar som jobbar bra! Läs mer
  • Sammy L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga flyttkillar som jobbar hårt och effektivt. Jag var supernöjd både med arbetet och priset. Läs mer

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv