Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är du på jakt efter en flytt och städfirma Malmö, Lund eller övriga Skåne? Då har du kommit helt rätt! Vi på Malmö Flyttjänst är specialiserade på flyttning och vi kan hjälpa dig med det som just du behöver – stort som smått. Vi utför trygg flytthjälp, allt form utav städ, som flyttstäd, lokalstäd, kontorsstäd där ansvar och professionalism är våra ledord.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 232 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• 2020-11-27

Glenn L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hej!
    Har anlitat Malmö Flytttjänst några gånger för företagets räkning och tycker det fungerar bra. De är trevliga med ett fint bemötande. Prisvärda är de också .
    Vi kommer anlita dom igen när det är dags.

//Glenn. Läs mer
  • 2020-11-26

Pia L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabb återkoppling på förfrågan om flytthjälp. Bra och god service. Läs mer
  • 2020-11-23

Inger B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Effektiva, punktliga. Vänliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Leif H

2020-11-21

Leif H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket tacksam. En stressig och krånglig leveranssituation uppstod, och Malmö Flyttjänst kunde lösa alla mina problem med kort varsel. Tungt lass bars raskt dit det skulle av trevliga och starka anställda. Det hela gick fort och räddade min arbetsvecka. Jag rekommenderar. Läs mer
  • 2020-11-20

Gunilla Margareta U skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga och hjälpsamma medarbetare och en chef som är hjälpsam vad gäller omdis-ponering av flyttgods liksom ändrade tidpunkter härför.
    Om olyckan är framme och något blivit skadat tar han fullt ansvar för detta!
    Jag är mycket nöjd med deras insatser Läs mer
  • 2020-11-19

Carl S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Väldigt smidig hantering av saker som gått sönder under flytten. Dock kändes de som flyttade oss väldigt orutinerade och jag upplever att flytta går smidigare när vänner hjälpt till. Läs mer
  • 2020-11-19

Yvonne N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Skräp skulle till åvc för återvinning. De kom i rätt tid, var vänliga och trevliga och utförde jobbet så snabbt som möjligt. Läs mer
  • 2020-11-16

Sofia K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kunde hjälpa till med kort varsel. Trevliga flyttgubbar! Läs mer

Peter O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba och vänliga. Smidigt också att de till en låg kostnad kan mellanlagra. Läs mer

Niklas H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt gäng. Fungerade enligt plan. Läs mer

Anna-karin N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fick hjälp med att flytta en flygel samt flera andra otympliga möbler.
    Hjälp att magasinera en del av grejerna i deras lager.
    Allt gick snabbt och lätt och de tog väl hand om grejerna. Trevligt bemötande. Läs mer

Karin F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag bokade det lilla flyttpaketet och fick snabbt svar! Ett jättetrevligt företag med utmärkt kundservice och prisvärda tjänster. Alla jag kom i kontakt med punktliga, tillmötesgående, hjälpsamma och vänliga! Jag rekommenderar verkligen Malmö Flyttjänst AB! Läs mer

John A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Flyttningen utfördes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-11-14

Simon O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, hjälpsamma och bra pris! Rekommenderas starkt! Läs mer

Måns M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    seriöst bemötande och bra resultat av flytt och städ Läs mer

Christer P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra gubbar med utmärkt attityd Läs mer
  • Serdar A

2020-11-13

Serdar A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    They have excellent service and very careful about all the stuff that carry. Employees are also very kind and punctual. I Läs mer

Mikael F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi behövde flytthjälp och det fungerade alldeles utmärkt. Jag fick redan från första kontakten förtroenden för förtaget. Man utförde flytten snabbt och effektivt och var väldigt trevliga att ah at göra med.
    De enda jag hade önskat var att man varit tydligare med sin magasins-tjänst, då hade det gjort flytten ännu smartare. Läs mer

Charlotta L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superbra tjänst! Killarna var snabba, noggranna och duktiga. De gjorde flytten så mycket enklade för mig. Läs mer

Tina K skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket professionell och alltid redo att hjälpa kunder även när jag ringde in på kort varsel Läs mer

Therése J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga, snabba och noggranna. Jätte nöjd! Läs mer
  • 2020-10-21

Eva B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Från beställning till klar flytt funkade perfekt👍🏻 Läs mer
  • 2020-10-21

Gunilla A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga och väldigt tillmötesgåendet😀 Läs mer
  • 2020-10-18

Helene J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Killarna som kom var förberedda och proffesionella. Dom visade styrka och försiktighet samtidigt som dom lyssnade på oss kunder som ville prova lite olika placeringar på skåpen😊
    En mycket trygg och trevlig upplevelse!
    Helen Johnsson Läs mer

Lena Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytttjänst och det funkade bra! De pusslade ihopa det med ett bra bemötande. Läs mer

Nicole H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    De flyttade 160 kvm boende på 5 timmar. Och de var super trevliga och försiktiga med allt. Vi hade skitstora växter som jag trodde skulle knäckas itu under resans gång men nej. Vi kommer varmt rekommendera de till alla vi känner. Läs mer

Alexander S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga och duktiga! Flexibla! Läs mer

Dante B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi köpte Flyttpaket Mellan och flyttstäd.
    Flyttkillarna var väldigt effektiva och försiktiga med våra saker. De var också riktigt hjälpsamma och trevliga.
    Städet var helt klockrent. Superrent och bra fokus på detaljerna. Även här ett trevligt bemötande.
    10/10 Läs mer
  • 2020-10-08

Mikael S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Anlitade flytthjälp halvdag med 3 flyttare. Trevligt bemötande. De fick jobbet gjort snabbt och bra. Bra kommunikation och samordning då jag i förväg inte visste exakt när jag skulle få mina nya nycklar men det löste sig. Jag rekommenderar dem! Läs mer
  • Caroline T

2020-10-08

Caroline T skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag har använt Malmö flyttjänst vid två tillfällen nu och jag har varit extremt nöjd båda gångerna!
    Fantastiska grabbar! Professionella, snabba och ytterst trevliga!
    Priset är även det otroligt bra och vi har bestämt att använda oss av Malmö flyttjänst varje gång det blir dags för flytt i framtiden!
    Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Mats H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ricco & Dennis genomförde vår flytt till högsta betyg. Proffesionellt utfört arbete. Kan med det varmaste rekommendera företaget Malmö Flyttjänst AB hela vägen från beställning till allt är klart! Läs mer

Ashraf Z skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superduktig personal, väldigt positiv inställning och flyttade mitt piano upp 5 våningar utan några konstigheter.

Komma fortsätta använda mig utav företaget framöver! Läs mer

Oscar A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba och lyhörda! Värt pengarna!

Kommer anlita Malmö Flyttjänst vid nästa flytt igen! Läs mer
  • 2020-09-23

Emil B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Företaget hjälpte mig med flytthjälp och var effektiva och försiktiga. Läs mer
  • 2020-09-21

Love L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga killar som jobbade effektivt och gjorde precis det de skulle. Läs mer
  • 2020-09-01

Maria H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Smidigt att flytta med Malmö flyttjänst. Flyttat till Stockholm från Malmö för ett år sedan och nu ner till Malmö igen. Läs mer
  • 2020-08-08

Alexander Sebastian J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, professionella och duktiga. Trevligt bemötande, vid problem eller skada tar de fullt ansvar och är direkt lösningsorienterade. Dessa får det bli nästa gång också! Läs mer
  • 2020-07-21

Ioannis N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Professionell och trevlig personall. Rekommenderas starkt! 👍 Läs mer
  • 2020-07-21

Johan L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag anlitade Malmö flyttjänst för flytthjälp samt flyttstädning. Förträfflig personal! Kompetenta, snabba och ytterst trevliga! Jag har svårt att tänka mig ett bättre bemötande. Själva flytten gick snabbt trots rådande värmebölja, möbler och övriga tillhörigheter paketerades och transporterades varsamt och snyggt. Städningen var utmärkt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-07-19

Anna M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt toppen bra, var väldigt rädda om våra saker och förpackade dom väl. Läs mer
  • 2020-07-08

Katarina F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Enkelt att boka, lätt att få kontakt, kom i tid på flyttdagen och både lastning & lossning var effektiv och smidig. Möbler plastades på plats och inget blev skadat under flytten. Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna Malmö Flyttjänst! Läs mer
  • 2020-07-07

Mats N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag orkar inte skriva något - det får räcka att jag ger ett omdöme överhuvud taget Läs mer
  • 2020-07-06

Christian L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt med montering gick väldigt smidigt. Suveränt bemötande av alla, ett trevligt gäng som är punktliga, varsamma och effektiva.

Nyttjade även lagring i förråd och allt kom tillbaks superfräscht. Läs mer
  • 2020-07-05

Jonas Sakarias N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, trevliga och oerhört proffsiga. Enkel bra kommunikation utan krusiduller och krångel med prisförfrågan.

Detta var min 4:e flytt med Flyttfirman i Malmö. Detta företag en av dem bästa och jag kommer köra samma igen vid behov eller tipsa någon.

Tack till Er!

Jonas N Läs mer
  • 2020-07-05

Marie N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte lilla flyttpaketet. De två killarna berättade då vi träffades att de skulle plasta in alla våra möbler. Men vid två tillfällen fick vi be dem att plasta våra möbler eftersom de inte gjorde det.
    De flyttade deras flyttbil vid flertalet tillfällen och vid ett sådant tillfälle släppte den ena flyttkillen en rullande vagn med ett av våra glasskåp på, för att hjälpa chauffören med bilen. Detta fick till följd att vagnen med vårt glasskåp på rullade ut i gatan.
    De var trevliga och vänliga men vad hjälpte det. Vi tappade tyvärr förtroende för dem efter dessa incidenter.
    Då fakturan skickades hade de lagt på extra tid för flytten. Vi ringde firman och framförde våra klagomål och fick extratiden borttagen. Läs mer
  • 2020-06-25

Ing-mari F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Är mycket nöjd med er hjälp betr min flytt från Malmö till Simrishamn. Har anlitat er även när jag flyttade från Lomma till Malmö för fyra år sedan. Med bästa hälsningar
    Ing-Mari Läs mer
  • 2020-06-24

Måns P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Mycket trevlig personal och felfri flytt. Mycket trevlig personal och felfri flytt Läs mer
  • 2020-06-23

Jonas B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Allt fungerade bra. Hade varit bra med en lista på hur och vad man skulle förbereda innan. Vid inlastningen i lägenheten borde de läsa på lådorna så att det som skulle till förrådet hamnade där istället för i lägenheten. Läs mer
  • 2020-06-03

Ingalill M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flyttning av möbler via min dotter som använt er tidigare i sitt jobb och hon var då väldigt nöjd. Jag uppskattade mycket att jag blev uppringd av de som skulle flytta mina möbler och fick veta mer exakt hur dags de skulle komma och flytten gick väldigt smidigt. Blir det aktuellt att flytta i framtiden blir det er jag ringer och jag har redan rekommenderat er firma. Tack för en bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-06-02

Martina P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp

Trevligt bemötande , trevlig personal

Det var bra företag Läs mer
    Malmö Flyttjänst AB gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte