Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Malmö Flyttjänst AB

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv — Visa karta

Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flyttjänst AB hjälper dig att frakta ditt bohag, tryggt och säkert. Vi flyttar i hela Skåne, är punktliga och arbetar helt efter dina behov. Dessutom ger vi dig det absolut bästa priset.

Oavsett om du behöver hjälp med att packa flyttlådor, transportera eller magasinera kan vi hjälpa till. Vi har en larmad lokal på hela 1000 kvadrat där vi kan förvara dina möbler och saker. Självklart erbjuder vi flyttstädning om du önskar.

Varmt välkommen att kontakta oss eller gör en offertförfrågan online!

Läs vad 56 kunder tycker om Malmö Flyttjänst AB

• Anne H
    Anne H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Utmärkt bemötande vid boning av transport, bra flexibilitet och service i samband med det. Läs mer
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Det var eg inte jag som anlitade er, det var en dam som skulle överta en möbel hos mig som anlitade er för hämt och leverans. Men jag var på plats, tog emot killarna när de kom för att hämta . Det gick jättebra mycket smidigt.
    Trevligt bemötande, proffsigt hanterande av möbeln, snabbt men ändå försiktigt arbetat både vid hämtningen och lämningen på damens adress.
    Jag var nöjd och det fick jag upplevelsen av att även damen som anlitade er var. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra service o väldigt trevligt bemötande ! Läs mer
  • Helen C
    Helen C skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt och flyttstädning
    Jättebra bemötande, svar direkt vid frågor, bra information och hjälp
    Allt gick jättebra, över förväntning Läs mer
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bortforsling av gammalt tungt kassaskåp Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Superduktiga,trevlig som höll tidsplanen Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Snabba, effektiva och trevliga. Klart den bästa flyttfirman jag har anlitat i Malmö.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ros: Trevligt bemötande, försiktig hantering av mitt material och justerbar tidsplan

Ris: Sen ankomst, lågt arbetstempo och felberäkning på tidsåtgång (som löste sig då jag fick övertala dom om den faktiska tidsåtgången) Läs mer
  • Alex H
    Alex H skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Grymt bra service.
    Helt nöjd med våran flytt inom Malmö.
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
  • Dan W
    Dan W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Köpte flyttservice. Jättetrevliga killar, roliga dessutom!
    De levde upp till alla mina förväntningar.

Två grabbar med ett leende på läpparna som gjorde min flytt smidig och kul.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ros-Mari Å
    Ros-Mari Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flyttning som sköttes på ett utmärkt och smidigt sätt. Mycket trevliga killar som samarbetade bra. Läs mer
  • Amelie A
    Amelie A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra killar som visste vad som skulle göras Läs mer
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Professionella killar med rätt attityd som hjälpte oss ännu en gång med flyttlasset. Rekommenderas! Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag fick leverans av en dubbelsäng som företaget lämnade utanför porten. Jag ringde då Malmö Flyttjänst som kom och hjälpte mig, att bära upp och montera, bara 30 minuter efter att jag ringde. Stort creed! Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Privatflytt med två bilar och fyra man. Professionella och noggranna. Det tog en timme längre än vad de beräknade ursprungligen, men det berodde nog på att vi hade mycket saker i ett något svårtillgängligt förråd. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevlig och smidig kundtjänst som genast kunde boka in och ge prisuppgift. Flyttkillarna kom på utsatt tid och var trevliga!
    Hälsningar Anna Läs mer
  • Kerstin W
    Kerstin W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag köpte flytthjälp den 4 april. Det funkade jättebra! Är mkt nöjd!
    //Kerstin Wildt Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Utmärkt , från start till mål. Stort tack för hjälpen. Läs mer
  • Igor P
    Igor P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Best moving help in Sweden, smooth work, friendly guys, good price. Welll done guys, thanks a lot :) Läs mer
  • Alice E
    Alice E skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kan verkligen rekommendera MalmöFlytt! Rolf och Peter var riktiga klippor och genomförde sitt jobb galant. De var nogranna med att packa allt ordentligt så att inget skulle gå sönder på vägen samtidigt som de var bra mycket effektivare än vad vi hade varit själva. Var så skönt att få hjälp med allt vi inte har ork eller möjlighet att göra, och dessutom kunna känna sig trygg under tiden. Tack för all hjälp! Läs mer
  • Måns G
    Måns G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt och magasinering av bohag samt flyttstädning. Professionellt bemötade. Effektivt och helt utan krångel levererade Malmö Flyttjänst de avtalade tjänsterna. Till och med bortforsling av ett helt källarförråd fyllt med skräp. Kan inget annat än att varmt rekommendera detta bolag när du står inför din flytt! Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hjälp att flytta möbler från en adress till en annan
    Snabbt och säkert
    Kände mig trygg med hjälpen Läs mer
  • Emma W
    Emma W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt, magasinering och flytt igen. Allt sköttes supersmidigt från bokning till själva flyttarna. Mycket trevlig personal, proffsigt och snabbt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ella P
    Ella P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga killar som jobbar bra! Läs mer
  • Sammy L
    Sammy L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevliga flyttkillar som jobbar hårt och effektivt. Jag var supernöjd både med arbetet och priset. Läs mer
  • Romeo N
    Romeo N skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp. Två härliga snubbar som hjälpte till att flytta åt en. Förhoppningsvis ingen mer flytt men hade kontaktat dessa igen då. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra bemötande och hjälp vid flytt. Ett företag med en stor flexibilitet som trots kort varsel från kund ställer upp och ändrar dag och tid. Detta kallar jag kundservice på hög nivå. Läs mer
  • Sonja A
    Sonja A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Kom i tid Utförde flytten snabbt.
    Var försiktiga Bra bemötande och hade klart för sig hur dom skulle packa vill gärna rekommendera dessa till mina vänner Läs mer
  • Simon G
    Simon G skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Ypperligt trevligt bemötande och service. Kvicka och kunniga.

Starka rekommendationer. Läs mer
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi bokade flytten i god tid och fick bekräftelse och ett proffsigt bemötande . Själva flytten gick bra vi hade 3 män som på 8 h tömde vårt hem totalt och lastade av det på angivna platser i det nya hemmet. Trevlig och arbetssam personal. Jag kan rekommendera dem. Läs mer
  • Julio O
    Julio O skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Killarna är grymma. De är dessutom väldigt trevliga och smidiga. Kan rekommendera dem starkt. Läs mer
  • Martina B
    Martina B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Supernöjd! Flytten gick smidig och väldigt effektiv. Läs mer
  • Brian P
    Brian P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bra bemötande, men kanske lite långsam personal. Jättetrevliga, men när dom märkte att tiden inte skulle räcka så sänktes tempot för att få så mycket övertidstimmar som möjligt. Läs mer
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Beställde flytthjälp och det fick jag verkligen. Duktiga/professionella och hjälpsamma. Över förväntan.
    Rekommenderar alla jag känner. Läs mer
  • Per W
    Per W skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Hjälpsamma, flexibla och svarade snabbt. Kom sent vid själva flytten men flyttade sen väldigt snabbt. Någon gång gick det för snabbt och en låda tappades men förhoppningsvis klarade det sig. Överlag en bra upplevelse! Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jättenöjd med flytten. Arbetade snabbt och var mycket trevliga killar att ha att göra med Läs mer
  • Mårten A
    Mårten A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    mycket bra service och trevlig personal till både flytt och städning

professionellt och helt klart prisvärt
    jag kommer att anlita Malmö flyttjänst igen samt rekommendera dem
    mvh

Mårten Läs mer
  • Julia A
    Julia A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytthjälp samt flyttstäd.
    Flytten gick smidigt med nån miss i kommunikationen mellan företaget och flyttarna.
    Städningen fick jag be företaget att göra om då det var slarvigt gjort, men det gjordes utan någon diskussion och den nya innehavaren av lägenheten är nöjd efter den sista städningen. Läs mer
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag har anlitat flyttjänst Malmö vid ett par tillfällen och kan konstatera att de uppfyller mina förväntningar till fullo och mer specifikt

1 formulerar problemet åt mig
    2 löser problemet med stor självständighet
    3 noga och konkreta

Viktor
    Läkartjänst Öresund Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Förutom att flyttpersonerna kom en halvtimme försent har jag inget att anmärka på. Allt gick smidigt och de var rädda om möblerna. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Jag beställde flytttjänst 3 killar och flyttstädning. De gjorde ett fantastiskt arbete, artiga, vänliga, uppmärksamma, kunniga, starka. Arbetet hade ett flytt och det var inte lätt för dem. 6 vån liten hiss och de fick bära en hel del stora möbler. Det var helt perfekt finns inget negativt om något. Besvikelsen var deras val av flyttstädningen som inte gick igenom vid besiktning. Det blev omstädning. Men det har inget med Malmö Flyttjänst AB att göra det vill jag betona!
    Jag kommer helt säkert rekommendera företaget. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Proffsiga från start till mål. Lätt få offert, bra pris, trevliga flyttgubbar. Precis som man vill ha det. Rekommenderades av väninnan som också var nöjd. Läs mer
  • Lillemor A
    Lillemor A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Fantastiskt bemötande från första stund! Vänlig, rolig och trevlig personal. Kan verkligen rekommendera detta företag! Pålitligt företag! Läs mer
  • Linus Å
    Linus Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Flytt av bohag från lägenhet till hus. Hjälpsamma, effektiva och trevliga. Rekommenderas! Läs mer
  • Ing-Marie A
    Ing-Marie A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Har gjort två flyttar med detta bolag. Trevligt bemötande och bra service Läs mer
  • Nils Å
    Nils Å skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Har fått flytthjälp från Malmö flyttjänst och allt fungerade grymt bra.
    Trevligt bemötande och proffsigt utförd flytt. Läs mer
  • Ros-Marie R
    Ros-Marie R skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vi fick flyttat hela hemmet av era snabba och trevliga flyttgubbar. Allt är till stor belåtenhet och kommer absolut att rekommendera er till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna-Lena A
    Anna-Lena A skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Trevligt bemötande och effektiv hjälp med flytten. Samt höll tiden vi avtalat. Vi har rekommenderat dom till andra som ska flytta. Vi är supernöjda med hjälpen då vi hade en del tunga möbler. Samt en trappa som inte är så lätt att få ner sakerna då den är snäv o svängd. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Vänlig snabb och effektiv personal. Yoperligt nöjd med hela arbetet. Läs mer
  • Anita Z
    Anita Z skrev om Malmö Flyttjänst AB
    Bästa servicen och bemötande från början till slut. Jobbar effektivt och är trevliga. Dessutom mycket prisvärt! Läs mer

Företagsvägen 30, 232 37 Arlöv