markis.nu

markis.nu

Ring 08-28 33 43 www.markis.nu
3.7

Markis.nu har lång erfarenhet inom rådgivning och montering av persienner, markiser, gardiner och andra inrednings/solskyddsprodukter. Markis.nu har nöjda kunder inom hela stor Stockholm. Tex Bromma, Sundbyberg, Solna, Järfälla, Barkarby, City, Södermalm, Danderyd, Täby, Lidingö, Ekerö,Spånga, Sollentuna med flera. alltid med kundens behöv i centrum.

9 omdömen om markis.nu

CAROLINE L
Skrev om markis.nu

Fantastisk service! Vi fick utmärkt hjälp i färgval och även ett material vi inte visste fanns på markiser rekommenderade de. Monteringen uppe i god tid innan sommaren👍🏻

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Johan Conny M
Skrev om markis.nu

Skämt till företag.. missade delar, tog dubbelt så lång tid, ingen svarar .. dom efterlämnade illa och höll ej vad dom lovat, fick tag i ansvarig som sa dom har problem o han skulle åtgärda det direkt.. hörde aldrig av sig, svara ej i telefon eller sms .. gått 1 år nu och ej klart

Sven Fredrik A

Riktigt uselt är vad de är. Har försökt få service på en ickefungerande markis köpt från dem. Efter 2 månader och en mängd samtal kommer de. Tittar, plockar med sig fjärrkontroll och ska komma tillbaka. Därefter ingenting. Vi ringer många gånger men inget svar. Använder annan telefon och då svarar de...Lovar att komma inom två dagar, kommer inte. Nu har det gått 1, 5 månader till och ingen återkoppling. Fått tillbaka fjärrkontroll och står med en oservad och ickefungerande markis inköpt från dem. KÖP INGET FRÅN DEM. Det finns många seriösa markisföretag som fungerar bättre.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 523 omdömen 4.5 av 523 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Lisa H
Skrev om markis.nu

Rekommenderas!! bra säljare och montörer //Lisa

Nils-Erik  K
Skrev om markis.nu

Grymt trevlig säljare! bra pris och leverans på utlovad tid!!! rekommenderar varmt detta företag"

Jon A
Skrev om markis.nu

Rekommenderar verkligen!! Mycket seriöst företag.

Erik  J
Skrev om markis.nu

Bästa företaget! Jag har köpt både mörkläggande rullgardiner och gardiner hem och är super nöjd. Fick ett kanon bra bemötande både från säljaren och montör, offert samma dag. Leverans efter 6dagar!! kan verkligen rekommendera dem.

Kerstin L
Skrev om markis.nu

Fantastiskt trevliga, tillmötesgående och kunniga säljare. Otroligt bra bemötande av montörerna., snyggt blev det! stort tack till montörerna som var hos mig. Det här företaget kan man verkligen rekommendera till vänner och bekanta.

G
Skrev om markis.nu

Första besöket kändes bra, men vad som inte funkar är KOMMUNIKATION från firmans sida. INGA SVAR på mejl, eller telefon. Inte mycket gick bra. Balkonginsynsskydden blåste bort, trots att tejpen skulle hålla för allt. Och rullgardinerna med elmotor, när de äntligen kom fungerade inte alls. Sen blev det tyst tyst och tyst. Tillslut kom de och fungerar, balkonginsynsskydden bars också iväg och fick fyra hål att fästas med. Dock blåser de fortfarande nästan sönder så vi har fått addera fler hål. Löftet som vi fick mer än en...