markis.nu

Fredsgatan 22, 172 33 Sundbyberg — Visa karta

Markis.nu har lång erfarenhet inom rådgivning och montering av persienner, markiser, gardiner och andra inrednings/solskyddsprodukter. Markis.nu har nöjda kunder inom hela stor Stockholm. Tex Bromma, Sundbyberg, Solna, Järfälla, Barkarby, City, Södermalm, Danderyd, Täby, Lidingö, Ekerö,Spånga, Sollentuna med flera. alltid med kundens behöv i centrum.
Radiovägen 19, 13548, Tyresö

Bilplåtslagare nära markis.nu:

Ynglingagatan 9, STOCKHOLM
Lidingö Rostskydd är en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostsky... Läs mer ›
Klas M:
Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört.

Läs vad 6 kunder tycker om markis.nu

• Lisa H
    Lisa H skrev om markis.nu
    Rekommenderas!! bra säljare och montörer //Lisa Läs mer
  • Nils-Erik  K
    Nils-Erik K skrev om markis.nu
    Grymt trevlig säljare! bra pris och leverans på utlovad tid!!! rekommenderar varmt detta företag" Läs mer
  • Jon A
    Jon A skrev om markis.nu
    Rekommenderar verkligen!! Mycket seriöst företag. Läs mer
  • Erik  J
    Erik J skrev om markis.nu
    Bästa företaget!

Jag har köpt både mörkläggande rullgardiner och gardiner hem och är super nöjd. Fick ett kanon bra bemötande både från säljaren och montör, offert samma dag. Leverans efter 6dagar!!

kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om markis.nu
    Fantastiskt trevliga, tillmötesgående och kunniga säljare.
    Otroligt bra bemötande av montörerna., snyggt blev det!

stort tack till montörerna som var hos mig. Det här företaget kan man verkligen rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer
  • G
    G skrev om markis.nu
    Första besöket kändes bra, men vad som inte funkar är KOMMUNIKATION från firmans sida. INGA SVAR på mejl, eller telefon. Inte mycket gick bra. Balkonginsynsskydden blåste bort, trots att tejpen skulle hålla för allt. Och rullgardinerna med elmotor, när de äntligen kom fungerade inte alls. Sen blev det tyst tyst och tyst. Tillslut kom de och fungerar, balkonginsynsskydden bars också iväg och fick fyra hål att fästas med. Dock blåser de fortfarande nästan sönder så vi har fått addera fler hål. Löftet som vi fick mer än en gång om kompensation på för den usla installationen, den långa väntetiden, trasiga rullgardinerna och den totala avsaknaden av service har ännu inte kommit, nu har det gått massor med veckor sen vi betalade hela summan. Om man gjort rätt från början, svarat på mejlen, skött kontakten hade jag kunnat rekommendera, trots att det blev fel på grejerna, men som det ser ut nu aldrig. Jag har väntat länge med att lägga upp denna avrekommendation, tänkt att de hinner nog ersätta oss när semestertiden är slut, men nu har skolorna börjat och jag ser inte att jag ska behöva vänta längre. Håller er borta från detta företag, det finns sannolikt bättre alternativ. Läs mer

Fredsgatan 22, 172 33 Sundbyberg