Konferens Uppsala Knivsta Marma Gård Fest & Bröllop
Fest & Bröllop
Aktiv på Reco.se sedan 2016
Marma Gård ligger i en lugn och gemytlig miljö bara 15 minuter från Uppsala och 35 minuter från Stockholm. Stora Marmasalen lämpar sig perfekt för sällskap upp till 150 personer. I Stora Marmasalen finns även tillgång till filmduk och har direkt anslutning till mottagningskök. Lokalen har dessutom en rymlig veranda där det passar sig utmärkt att svalka sig efter att man dansat loss till en av de många DJ's vi har samarbeten med. Det finns även samarbetspartners inom catering om ni vill göra er vistelse ännu smidigare. Välkommen! Läs mer

Läs vad 9 kunder tycker om Fest & Bröllop

• Oliver F
    Oliver F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Vi hyrde från fredag till söndag för bröllop. Lokal + ljud och mic 5 av 5.
    Lokalen i sig kändes väldig exklusiv och vi möblerade bara om, blåste upp ballonger och dukade.

AC var ett stort PLUS!

Curt och Ann-stin (ägarna) var jätteflexibla och de var ingen stress :)
    Dem var så trevliga och tog sig tid att svara på frågor som vi hade.
    Enkla att få kontakt med.

Vi hade jättebra med bord samt andra bord som också fanns tillgängliga tack vare ägarnas sevicemind!
    Trots det höga/spettsiga taket så var akustiken UTMÄRKT! Vi var 100 Pers och man behövde inte skrika eller höja rösten för att höras när man pratade under middag samt fest!
    Allt från lokal, kök, toaletter, den rullbara baren, etc var fräscht och väl anpassat.

Vi hade några barn där men dem satt i rummet bredvid med tv och eget medtaget tv-spel. Fungerade perfekt!

Det ligger någon kilometer utanför knivsta men det fanns plats för många husvagnar/husbilar och taxi hittade enkelt.

ALLT gick bättre än förväntat och lokalen kunde inte ha passat en bröllopsfest bättre! Läs mer
  • Daniel P skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Jätte trevlig lokal. Inget som saknades och ägarna är jätte trevliga! Har bara gott att säga om Marma gård Läs mer
  • Roland F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Helt nöjd med bemötandet och en perfekt lokal för fest, trevligt och fräscht. Läs mer
  • Yvette S skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Vi fick ett fantastiskt bemötande. Fest & Bröllop på Marma Gård levde upp till alla våra förväntningar. Alla våra frågeställningar blev besvarade och vi fick mycket hjälp av Fest & Btöllop på Marma Gård. Läs mer
  • Honia I skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Väldigt fin lokal och jättegott bemötande av lokalens ägare! Läs mer
  • Jonathan H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Marmasalen är väldigt trevlig för fest och bröllop. Modern utrustat men framför allt så är uthyraren Curt trevlig och tillmötesgående. Starkt rekommenderad ställe för alla möjliga events!! Läs mer
  • Bill P skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Allt har varit jättebra! Bra lokal, och hjälpsamma ägare! Läs mer
  • Helen H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Med ett underbart, och naturligt bemötande så kan jag varmt rekommendera Marma Gård! Här är ingenting omöjligt! Läs mer
  • Maria H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Hjälpsamma och tillmötesgående.
    Hyrde en lokal hos dem för att ha bröllop. Levde upp till mina förväntningar till fullo. Läs mer
Konferens
Fest & Bröllop