Fest & Bröllop
Aktiv på Reco.se sedan 2016
Marma Gård ligger i en lugn och gemytlig miljö bara 15 minuter från Uppsala och 35 minuter från Stockholm. Stora Marmasalen lämpar sig perfekt för sällskap upp till 150 personer. I Stora Marmasalen finns även tillgång till filmduk och har direkt anslutning till mottagningskök. Lokalen har dessutom en rymlig veranda där det passar sig utmärkt att svalka sig efter att man dansat loss till en av de många DJ's vi har samarbeten med. Det finns även samarbetspartners inom catering om ni vill göra er vistelse ännu smidigare. Välkommen! Läs mer

Läs vad 13 Läs vad Fest & Bröllop

• Nicole W skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2020-02-03

Världens finaste lokal och helt fantastiskt bemötande av ägarna som hjälpte oss med vad vi än behövde hjälp med. Svarade alltid snabbt, vi fick komma och titta på lokalen så många gånger som behövdes och vi fick även ett personligt bemötande. Vi kunde sitta och prata en stund och umgås, fantastiskt fina människor Curt och Ann-Stin. Så fort vi får ett tillfälle att boka lokal igen så är det marmasalen vi kommer att återvända till. Läs mer
  • Kristian W
    Kristian W skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2018-10-16

Bra bemötande, rimligt pris och fräscha lokaler.
    Vi hyrde lokalen från fredag till söndag för att hålla bröllopsfest.
    Väldigt nöjda med bemötandet från Curt och hans fru. Läs mer
  • Oliver F
    Oliver F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2018-08-10

Vi hyrde från fredag till söndag för bröllop. Lokal + ljud och mic 5 av 5.
    Lokalen i sig kändes väldig exklusiv och vi möblerade bara om, blåste upp ballonger och dukade.

AC var ett stort PLUS!

Curt och Ann-stin (ägarna) var jätteflexibla och de var ingen stress :)
    Dem var så trevliga och tog sig tid att svara på frågor som vi hade.
    Enkla att få kontakt med.

Vi hade jättebra med bord samt andra bord som också fanns tillgängliga tack vare ägarnas sevicemind!
    Trots det höga/spettsiga taket så var akustiken UTMÄRKT! Vi var 100 Pers och man behövde inte skrika eller höja rösten för att höras när man pratade under middag samt fest!
    Allt från lokal, kök, toaletter, den rullbara baren, etc var fräscht och väl anpassat.

Vi hade några barn där men dem satt i rummet bredvid med tv och eget medtaget tv-spel. Fungerade perfekt!

Det ligger någon kilometer utanför knivsta men det fanns plats för många husvagnar/husbilar och taxi hittade enkelt.

ALLT gick bättre än förväntat och lokalen kunde inte ha passat en bröllopsfest bättre! Läs mer
  • Daniel P skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2018-08-10

Jätte trevlig lokal. Inget som saknades och ägarna är jätte trevliga! Har bara gott att säga om Marma gård Läs mer
  • Roland F skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2018-04-24

Helt nöjd med bemötandet och en perfekt lokal för fest, trevligt och fräscht. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2017-09-28

En fantastiskt lokal utrustad med det mesta man kan behöva till en bröllopsfest. Ägarna är supergulliga och var väldigt hjälpsamma under hela planeringen av vår bröllopsfest. Läs mer
  • Sonia L skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2017-09-25

Vi är oerhört nöjda med hela konceptet, Marma gård.
    Så fin festlokal, Marmasalen, stor och ljus ned högt i tak.
    Mycket bra att kunna hyra ljudanläggning med projektor och filmduk.
    Köket fungerade utmärkt på alla sätt till stor fest.
    Lätt att frakta det man behöver till festen genom hissen. Bra med toaletter i trapphuset.
    Dialogen med Curt och Ann-Stin har fungerat på bästa sätt hela vägen från första titten på lokalen.
    Vi har känt oss trygga, ompysslade och nöjda raktigenom och rekommenderar gladeligen Marma!
    Katarina och Sonia Läs mer
  • Yvette S skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2017-08-18

Vi fick ett fantastiskt bemötande. Fest & Bröllop på Marma Gård levde upp till alla våra förväntningar. Alla våra frågeställningar blev besvarade och vi fick mycket hjälp av Fest & Btöllop på Marma Gård. Läs mer
  • Honia I skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2016-05-16

Väldigt fin lokal och jättegott bemötande av lokalens ägare! Läs mer
    Marma gård gillar detta
  • Jonathan H skrev om Fest & Bröllop en del av Marma Gård

2016-05-09

Marmasalen är väldigt trevlig för fest och bröllop. Modern utrustat men framför allt så är uthyraren Curt trevlig och tillmötesgående. Starkt rekommenderad ställe för alla möjliga events!! Läs mer
    Marma gård gillar detta
Fest & Bröllop