Alla kategorier Konferens Uppsala Knivsta Marma Gård Uthyrning

Uthyrning
en del av Marma Gård

Här på Marma Gård erbjuder vi lokaler som ert företag kan använda för produktion, lager och verkstad. Med en personlig och engagerad hyresvärd i en företagsby som präglas av gemenskap kommer ditt företag att trivas.

Du hittar allt från rum i kontorshotell till stora produktions- och lagerlokaler, allt beroende på ert behov. Samtliga lokaler är byggda 1996 - 2010 och är utrustade med fiberbredband och kraftig elmatning. Det finns även gemensamma ytor för lunch och konferens. Givetvis har kontoren luftkonditionering. Alla lokaler är även energideklarerade och har en mycket låg energiförbrukning. Välkommen!
Marma 113
741 93 Knivsta — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Uthyrning

• Sven-bertil O skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Jag tog över ett redan upphandlat kontrakt med företaget. Men min upplevelse gällande bemötandet m.m. är 100% positiv. Jag får den hjälp jag behöver för att kunna bedriva verksamhet här. Min sammanfattning av upplevelsen som kund är att den är väldigt bra. Vi har en öppen dialog, och flexibiliteten som vi behöver finns. Det är väldigt viktigt i den bransch som vi verkar i. Läs mer
  • Kristien P skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Toppen ! helt Professional , fresh , bra plats !! Läs mer
  • Anna S skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Vackra lokaler, vacker omgivning. Serviceinriktade och oerhört trevliga ägare. Läs mer
  • Patrik F skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Bra läge för företag med bra miljöval och väldigt bra hyresvärdar Läs mer
  • Anders P skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    bra och snabb hantering som passade för oss när lokalerna tillfälligt inte räckte till Läs mer
  • Anders R skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Marma gård är jätte bra lantlig miljö
    och fina lokaler god sammanhållning mellan företagen
    och man kan hjälpa varann med små saker kanon bra tycker jag

Med vänlig hälsning
    Anders Rydqvist Läs mer
    Marma gård gillar detta
  • Rikard N skrev om Uthyrning en del av Marma Gård
    Moderna lokaler i en trevlig och lantlig miljö med närhet till Uppsala och Arlanda. Läs mer
    Marma gård gillar detta
Konferens