Uthyrning

Uthyrning

Uthyrning en del av Marma Gård

Här på Marma Gård erbjuder vi lokaler som ert företag kan använda för produktion, lager och verkstad. Med en personlig och engagerad hyresvärd i en företagsby som präglas av gemenskap kommer ditt företag att trivas.

Du hittar allt från rum i kontorshotell till stora produktions- och lagerlokaler, allt beroende på ert behov. Samtliga lokaler är byggda 1996 - 2010 och är utrustade med fiberbredband och kraftig elmatning. Det finns även gemensamma ytor för lunch och konferens. Givetvis har kontoren luftkonditionering. Alla lokaler är även energideklarerade och har en mycket låg energiförbrukning. Välkommen!

7 omdömen om Uthyrning

Sven-bertil O
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Jag tog över ett redan upphandlat kontrakt med företaget. Men min upplevelse gällande bemötandet m.m. är 100% positiv. Jag får den hjälp jag behöver för att kunna bedriva verksamhet här. Min sammanfattning av upplevelsen som kund är att den är väldigt bra. Vi har en öppen dialog, och flexibiliteten som vi behöver finns. Det är väldigt viktigt i den bransch som vi verkar i.

Kristien P
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Toppen ! helt Professional , fresh , bra plats !!

Anna S
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Vackra lokaler, vacker omgivning. Serviceinriktade och oerhört trevliga ägare.

Patrik F
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Bra läge för företag med bra miljöval och väldigt bra hyresvärdar

Anders P
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

bra och snabb hantering som passade för oss när lokalerna tillfälligt inte räckte till

Anders R
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Marma gård är jätte bra lantlig miljö och fina lokaler god sammanhållning mellan företagen och man kan hjälpa varann med små saker kanon bra tycker jag Med vänlig hälsning Anders Rydqvist

Marma gård gillar detta
Rikard N
Skrev om Uthyrning en del av Marma Gård

Moderna lokaler i en trevlig och lantlig miljö med närhet till Uppsala och Arlanda.

Marma gård gillar detta